Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Refuz la plata reparatiei - Uniqa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Refuz la plata reparatiei - Uniqa

    Va salut!

    Am deschis acest topic pentru a va povesti situatia neplacuta in care ma aflu in acest moment cu cei de la Uniqa si pentru ca sunt curios sa aflu ceva pareri, mai ales daca sunt persoane pe aici care lucreaza in domeniu sau se pricep la aceasta speta si multumesc anticipat pentru rabdarea de a citi tot ceea ce am scris mai jos.

    In data de 06.10.2013, am gasit autoturismul personal parcat pe o strada din Sect. 1, Bucuresti, lovit in coltul stanga fata. In urma incidentului, autoturismul a suferit urmatoarele avarii: urechi far rupte, ornament bara fata desprins si zgariat, bara fata zgariata, aripa stanga fata indoita (am atasat poze). Masina era asigurata CASCO la Uniqa Asigurari, valabila pana in dec. 2013.

    Conform programarii telefonice facute la societatea de asigurari Uniqa, in data de 16.10.2013 m-am prezentat la agentia din Bld. Expozitiei, unde mi s-a deschis dosar de dauna si masina a fost introdusa in reparatie la reprezentanta Mercedes Tiriac Auto, din Bld. Expozitiei, in baza notei de constatare. In urma deschiderii dosarului, si a unei note de constatare, mi s-au acceptat la revopsit si indreptat, respectiv inlocuit, elementele afectate in urma incidentului.

    In data de 24.10.2013 am fost sunat de catre consilierul de service de la reprezentanta Mercedes care mi-a comunicat faptul ca masina este gata si asteapta acceptul de plata. In data de 25.10.2013, acelasi consilier mi-a adus la cunostinta faptul ca a primit un mail de la Uniqa, prin care acestia isi exprima refuzul de a plati reparatia, intrucat polita mea nu mai este valabila. Uimit de cele auzite am luat legatura cu reprezentantii Uniqa (sunat la numarul de telefon din centrala), unde o doamna mi-a explicat faptul ca polita mea nu mai este valabila din data de 28.08.2013, fiind reziliata unilateral, pe motiv ca am avut trei evenimente in anul respectiv, iar prin contract se specifica faptul ca dupa trei evenimente polita poate fi reziliata unilateral. Total de acord cu acest aspect, numai ca din pacate, domnii de la Uniqa nu stiu sa numere. Mentionez ca dupa al doilea eveniment descris mai jos, mi s-a solicitat achitarea politei Casco pana la finalul anului, iar eu, de buna credinta m-am conformat, achitand integral la data de 01.08.2013 polita, dupa care, fara a mi se aduce la cunostinta, din spusele lor polita mi-a fost reziliata douazeci de zile mai tarziu.

    Pe parcursul anului, evenimentele in urma carora am apelat la polita Casco si dosarele de dauna avute sunt urmatoarele:

    1. Mi s-au furat oglinzile retrovizoare, si acestea au fost inlocuite folosind polita Casco.
    2. In urma unor zgarieturi multiple gasite in parcare dupa o perioada in care eu am fost plecat, s-a deschis dosar pentru revopsirea masinii.
    3. (eveniment petrecut inaintea evenimentelor de la pct. 2) Am fost lovit usor in trafic de un domn cu care am facut constatare amiabila. In urma loviturii bara spate mi-a fost zgariata si am mers la Uniqa pentru a face constatare si a deschide un dosar cu regres, urmand a fi folosita pentru plata daunei polita RCA a respectivului domn. Acest dosar nu a mai fost folosit in final, pentru ca reparatia s-a facut pe dosarul deschis in urma evenimentelor de la punctul doi. Mai mult decat atat, nu inteleg de cand un dosar cu regres se numara ca dosar pentru care s-a folosit polita Casco.

    Consider ca ceea ce fac dansii (Uniqa Asigurari S.A.) este un abuz din urmatoarele motive:

    1. Nu am fost anuntat ca mi s-a reziliat polita Casco. Practic eu stiam ca am platit un serviciu de care beneficiez pana la sfarsitul anului, circuland linistit cu masina. Ei sustin ca am fost anuntat printr-o recomandata, pe care insa nu a ridicat-o nimeni, astfel incat practic nu mi s-a adus la cunostinta rezilierea politei. S-ar putea insa ca din punct de vedere legal, sa fie acoperiti in acest sens.
    2. Uniqa Asigurari S.A. se foloseste de un eveniment pentru care nu au platit nimic (pct. 3 descris anterior) pentru a-mi rezilia polita.
    3. Nu inteleg cum este posibil sa mi se deschida dosar pentru introducerea masinii in reparatie, daca eu am polita reziliata. Daca mi s-ar fi adus la cunostinta acest fapt, poate optam sa o repar in regie proprie, sau in fine, as fi procedat altfel. Nu ma consider obligat in nici un fel sa achit eu reparatia, din moment ce totul a decurs normal, pana la acordarea acceptului de plata. Am ingrosat acest punct, pentru ca mi se pare cel mai important.

    In alta ordine de idei, am facut facut plangere la CSA si Protectia Consumatorilor si astept un raspuns. Mi-am propus sa ii dau si in judecata, insa un avocat mi-a recomandat sa astept mai intai raspunsul CSA, pentru ca daca ii dau in acest moment in judecata se anuleaza plangerea la CSA.
    Attached Files

  • #2
    Urata treaba. Din pacate, orice dosar deschis la casco, indiferent daca-si recupereaza banii, se considera dosar de dauna. Trebua sa nu apelezi la casco si sa astepti plata tertei asigurari. Pentru viitor tine minte asta. Despre rezilierea contractului, este putin aberant din partea lor, atata timp cat tu nu ai fost instiintat macar verbal (telefonic) in acest sens. Rezilierea contractelor se face numai de comun acord si in anumite conditii. Si eu i-ti recomand sa vezi ce spun cei de la CSA si PC, Dupa care daca nu esti multumit de solutia oferita te poti adresa instantei de judecata. Tin sa te anunt ca o sa dureze ceva timp cu judecata. Sti ca la viitoarea polita casco vei avea de achitat o suma de bani destul de considerabila sau poate sa-ti accepte numai cu franciza. I-ti urez multa bafta in aceasta problema cu speranta ca se va rezolva repede ne fiind necesar sa mergi in instanta. SUCCES!!!
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Multumesc Marian! Si eu sper sa o rezolv cat mai repede. Mi se pare frustrant faptul ca au acceptat sa-mi deschida dosarul, sa imi bage masina in reparatie, apoi sa refuze plata pe motiv ca eu de fapt nu mai am polita valabila... Aici, zic eu, nu au nici o scuza, cu toate ca ei sustin ca nu avea de unde sa stie agentul constatator ca polita mi-a fost reziliata. Asta chiar nu pot sa cred. Ah, ca a fost un viciu de procedura la ei sau ca cineva nu si-a facut treaba cum trebuie, asta pot sa inteleg; dar consider ca nu e vina mea...greselile se platesc.

      Comment


      • #4
        Ca fiecare socetate de asigurari, profitul este din polite. Toti profita de nestiinta asiguratului sau de naivitatea lui pentru a stoarce bani. Daca pe viitor intentionezi sa-ti mai faci o polita casco, citeste bine si cu atentie contractul, asta pentru a nu avea surprize. Sa nu treci cu vederea absolut nimic, este posibil ca tocmai acolo sa fie hiba. I-ti spun asta si o recomand la toata lumea deoarece sunt in cunostinta de cauza Nu sunt agent, dar am o cunostinta care se ocupa cu asa ceva si nu de putine ori vorbeam despre politele casco. Sunt acum niste clauze de despagubiri de te lasa cu gura cascata. Unele firme nu mai despagubesc fenomenele meteo (inundatii, fulgere, grindina) altii nu despagubesc vandalizarea din motiv ca locuesti intr-un cartier rau famat. Altii ca locuesti intr-o zona cu intens trafic si posibilitatea acrosarii este mare. Astea sunt numai unele clauze care mi-au atras atentia. In situatia ta, scoti masina din service pe cheltuiala ta si ulterior i-ti recuperezi banii, sau astepti sa se rezolve problema si esti fara masina. Eu stau sa ma gandesc ca.... daca platesti tu reparatia, sa nu se considere o acceptare tacita rezilierii contractului.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Originally posted by nora-marian View Post
          In situatia ta, scoti masina din service pe cheltuiala ta si ulterior i-ti recuperezi banii, sau astepti sa se rezolve problema si esti fara masina. Eu stau sa ma gandesc ca.... daca platesti tu reparatia, sa nu se considere o acceptare tacita rezilierii contractului.
          Tocmai din cauza asta nu am scos-o pana acum. Am fost sa o vad, mi-e dor de ea, dar asta e . Astept raspunsul celor de la CSA si apoi sa vad ce ma sfatuieste avocatul. Sunt aproape convins de faptul ca daca o scot, o sa mai vad banii la sf. asteapta. Totodata, fiind privat de masina, o sa pot sa cer si ceva daune.

          Comment


          • #6
            Cacanarie tipic romanesca in care fraieru' de plateste la timp nu are nici un drept. Da banii ti i-a luat, tot tacit. Eu ma duceam la sediul central Uniqa sau cum dracu' ii cheama si ma dezbracam in pula goala pe hol, cand era plin de lume ca sa atrag atentia asupra cazului, macar ma racoream. Chemam si televiziunea. Btw, cat le-ai dat anu asta, de curiozitate.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #7
              ) Nu m-am gandit chiar pana la despuiere, insa la televiziune da. Prefer insa sa vad ce spune mai intai CSA-ul si apoi judecata. Degeaba chem televiziunea, mai intai trebuie sa gasesc un avocat bun, pentru ca sunt sigur ca si ei au o armata de soldatei, pregatita sa vina cu fel si fel de argumente pentru ceea ce au facut. Si ca sa-ti raspund la intrebare, 760 euro pe anul acesta.

              Comment


              • #8
                Luna trecuta am fost repartizat sa lucrez o zi intr-o linie pa care nu mai lucrasem cam de multicel. Traseul acelei linii trece prin fata unui sediu central al unei asigurari (nu am luat seama numele), dar mi-a atras atentia o masina avariata si binenteles parcata pe trotuarul din fata intrarii principale, pe care scria cu un spray: asa plateste aceasta asigurare daunele. Mi sa parut un protest destul de original.
                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                Onorez comenzi si in Bucuresti
                Tel. 0736375626 Marian

                Comment


                • #9
                  Salutare, ce s-a mai intamplat cu dosarul de dauna? Apropos, CSA-ul nu poate rezolva problemele tale CASCO , acest tip de asigurare este un contract stabilit intre tine si societate si nu poate fi rezolvat decat de instanta. CSA rezolva sau nu , reclamatiile facute de persoane ce au fost nedreptatite doar in cazul politelor RCA !!! Avocatul tau ar fi trebuit sa stie asta!!! De ce ti s-a deschis dosar de dauna daca asiguratorul a intrerupt contractul CASCO? Pe aceasta chestiune trebuie sa marjezi in instanta!!!
                  200 CLK; 1998cc; 100Kw;

                  Comment


                  • #10
                    Cacanarie tipic romanesca in care fraieru' de plateste la timp nu are nici un drept.
                    Nu tin partea asiuratorului dar ... in tara in care exista averi impresionante si colectii de masini de lux produse din "combinatii" cu asigurarile nu putem spune ca ce fac asiguratorii cu noi este nedrept sau "cacanarie romaneasca".

                    "Cacanarie romaneasca" putem numi zgarierea masinii intentionat pentru revopsire totala de doua ori pe an; strambat un element mai rau sa fie inlocuit nu reparat; dat cu masina in refugiu, incasat dauna totala, reparat cadavru si vandut in targ cu 5000 sub pret ... ca p@#a noastra avem CASCO

                    Meritam orice ni se intampla ... toate sunt rezultatele directe ale actiunilor noastre din ultimii 25 de ani !
                    Last edited by Ford_V6; 11-12-2013, 08:15 AM.
                    1991 R129 300SL-24
                    1991 w124 300CE-24
                    1993 w202 C280
                    1978 w116 450SEL 6.9
                    1987 w201 190E 2.0
                    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                    Comment


                    • #11
                      Ca sa poti obtine o despagubire pentru niste daune prin vandalizare, trebuie depusa o plangere la politie si de acolo se elibereaza o autorizatie de reparatie, dupa care te prezinti la un service sa-ti repari dauna, ulterior politia trebuie sa dea o rezolutie la plangerea depusa si sa anunte proprietarul si implicit asiguratorul. Daca faptasul este gasit asiguratorul trebui sa deschida un proces pentru recuperarea pagubei, daca faptasul nu este gasit, este paguba asiguratorului. Tocmai aici este buba, ca ai dreptul numai la o anumita suma pentru reparatie. Eu zic ca... daca vrei o dauna totala, trebuie sa-ti duci masina (epava) la REMAT si sa te prezinti cu actele respective la asigurator si depuse la dosar. Abia dupa acest ultim act sa ti se vireze banii pentru dauna totala. Aici se elimina traficul de epave ca fiind masini perfecte pentru circulatie. Dar ce sa mai vorbim, cineva trebuie sa-si faca treaba si sa nu mai dea epava proprietarului sa se descurce el cu ia. Iar reprezentantul de asigurari sa nu mai treaca cu vederea unele daune si sa nu mai ia spaga sau sa dea sfaturi cum trebuie sa arate daunele ca sa poata intra asigurarea. Cu alte cuvinte... nu este mai bine sa mituesc pe cineva cu 300-500 euro si sa scap de o reparatie care m-ar costa 1500 euro. Toata lumea este multumita, iar tu reprezentant al asigurarii i-ti freci mainile si te gandesti: Daca am unu dinasta pe luna ma fac om.
                      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                      Onorez comenzi si in Bucuresti
                      Tel. 0736375626 Marian

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Ford_V6 View Post
                        Nu tin partea asiuratorului dar ... in tara in care exista averi impresionante si colectii de masini de lux produse din "combinatii" cu asigurarile nu putem spune ca ce fac asiguratorii cu noi este nedrept sau "cacanarie romaneasca".

                        "Cacanarie romaneasca" putem numi zgarierea masinii intentionat pentru revopsire totala de doua ori pe an; strambat un element mai rau sa fie inlocuit nu reparat; dat cu masina in refugiu, incasat dauna totala, reparat cadavru si vandut in targ cu 5000 sub pret ... ca p@#a noastra avem CASCO

                        Meritam orice ni se intampla ... toate sunt rezultatele directe ale actiunilor noastre din ultimii 25 de ani !
                        Nu mi se pare corect. Cu aceste fraze ne cataloghezi drept niste hoti pe toti romanii. SI eu am casco si nu gandesc asa. Si nu o zgarii ca sa repar si sa o vopsesc pe toate. Sunt constient ca daca imi cresc cheltuielile cu casco la anul ce vine nimeni nu imi va mai oferi o varianta multumitoare de casco.

                        Cred ca ar trebui sa ne mai gandim.
                        Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by LOPY View Post
                          Salutare, ce s-a mai intamplat cu dosarul de dauna? Apropos, CSA-ul nu poate rezolva problemele tale CASCO , acest tip de asigurare este un contract stabilit intre tine si societate si nu poate fi rezolvat decat de instanta. CSA rezolva sau nu , reclamatiile facute de persoane ce au fost nedreptatite doar in cazul politelor RCA !!! Avocatul tau ar fi trebuit sa stie asta!!! De ce ti s-a deschis dosar de dauna daca asiguratorul a intrerupt contractul CASCO? Pe aceasta chestiune trebuie sa marjezi in instanta!!!
                          Nu s-a intamplat nimic momentan. Cei de la CSA mi-au inregistrat sesizarea si mi-au comunicat cate zile mai am de asteptat pana la primirea unui raspuns. Mai mult decat atat, mi-au spus ca ei au trimis la asigurator ceea ce trebuia trimis (adica si-au facut partea), iar acum asteapta raspunsul asiguratorului. Nu au pomenit nimic de ceea ce zici tu, legat de faptul ca nu poate rezolva problema cu CASCO. Nu te contrazic, dar nici nu sunt foarte sigur ca este adevarat ce spui, pentru ca banuiesc ca mi-ar fi respins din start CSA-ul sesizarea. Oricum, am de gand sa merg in instanta si exact ceea ce ai subliniat si tu este motivul care consider ca ma indreptateste.

                          Nu tin partea asiuratorului dar ... in tara in care exista averi impresionante si colectii de masini de lux produse din "combinatii" cu asigurarile nu putem spune ca ce fac asiguratorii cu noi este nedrept sau "cacanarie romaneasca".

                          "Cacanarie romaneasca" putem numi zgarierea masinii intentionat pentru revopsire totala de doua ori pe an; strambat un element mai rau sa fie inlocuit nu reparat; dat cu masina in refugiu, incasat dauna totala, reparat cadavru si vandut in targ cu 5000 sub pret ... ca p@#a noastra avem CASCO

                          Meritam orice ni se intampla ... toate sunt rezultatele directe ale actiunilor noastre din ultimii 25 de ani !
                          Ai si tu dreptate, insa sincer, care e vina mea? Eu tot ceea ce am facut vreodata pe CASCO la o masina am facut pentru ca mi-au acceptat sa fac. Nu am intervenit cu nimic asupra deciziilor persoanelor angajate la societatea X sau Y de asigurari. Pentru restul lucrurilor despre care vorbesti exista inspectori care ar trebui sa se asigure ca nu se intampla asa ceva. Daca ei nu isi fac treaba cum trebuie si agentii constatatori sau inspectorii accepta diverse cadouri pentru a rezolva lucrurile intr-un fel sau altul, atunci problema este in alta parte, nu la client. Cu alte cuvinte, sistemul e de vina. Oamenii reactioneaza in consecinta. Astept totusi de la tine si o parere obiectiva asupra situatiei postata in acest topic. Multumesc!

                          Comment


                          • #14
                            Daca in contract este stipulat ca dupa 3 evenimente polita se poate rezilia unilateral nu ai cum sa ataci asta in instanta. Daca in contract nu scrie ca ei se obliga sa te anunte cu x zile inainte de rezilierea unilaterala din partea lor a politei ... sincer singura varianta fezabila pe care o ai este sa platesti din buzunar reparatia si sa reintri in posesia masinii.

                            Faptul ca al treilea eveniment nu a fost despagubit din buzunarul lor nu e relevant decat daca se specifica asta explicit in contract. Daca nu se specifica ... evenimentul este eveniment indiferent din ce buzunar este suportat.

                            Esti constient sper ca fix aceste clauze (aberante in orice tara civilizata) au fost introduse in contracte dupa ani si ani de abuzuri din partea posesorilor de polite casco.

                            Televiziunea si protestele ... sincer trebuie sa ai grave probleme la procesor doar sa consideri asta ca varianta in Romania ...

                            De curiozitate totusi ... ai citit contractul si pe dunga cand ai semnat polita ?
                            1991 R129 300SL-24
                            1991 w124 300CE-24
                            1993 w202 C280
                            1978 w116 450SEL 6.9
                            1987 w201 190E 2.0
                            1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                            Comment


                            • #15
                              Daca se poate rezilia unilateral & tacit dupa 3 evenimente de ce au mai incasat banii pe polita :

                              " achitarea politei Casco pana la finalul anului, iar eu, de buna credinta m-am conformat, achitand integral la data de 01.08.2013 polita, dupa care, fara a mi se aduce la cunostinta, din spusele lor polita mi-a fost reziliata douazeci de zile mai tarziu."

                              Aici era vorba strict de cazul lui Schumi, nu de ceea ce se intampla in sistem, averi pe casco, samsari, targ, manarii, tepe, smen, rahat etc.
                              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF