Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Impozitul e aberant ... ce putem face?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by c280 4MATIC View Post
    ... nu este chiar "la zi" cu informatiile. Pentru motoarele de 3000 cmc impozitul era 72 lei/200 cmc (adica 1080 lei) in 2010. De dublat s-a dublat in 2011, gratie guvernului condus de raul cel mai mic (Boc, pe numele sau de fata).


    Da, scuze ai dreptate nu am fost prea atent. Sa le mareasca pana inebunesc ( nu ca nu ar fi deja). Doar asa se pot trezi, ca toate masinile cu motoare peste 2000 au nr de Bg.

    Comment


    • Nu vad ca ce chestie sa platesti impozit si mai ales mare pt un lucru, ca sa nu mai vb pe singura imbecilitate de criteriu, si anume cmc!!! Pe sistemul asta sa imi plateasca si ei mie 1000 md $ pe an pt ca le promit ca le apar proprietatile, daca nu pot, asta este inchid dosarul cu nedescoperirea infractorului, de servicii medicale nu are rost sa zic pt ca niciunul nu e gratuit, de intretinerea drumurilor si plantarea de copaci facem proiecte si licitatii din bani ioropeni oricum, deci sa imi plateasca prima data banii aia si pe urma o sa le dau si eu lor ceva??! ....pana atuncia, multa, multa prescurtare de la "uniunea ioropeana" cu m in fatza!!!!!!!!!!!!
      Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

      Comment


      • Ei oricum nu stimuleaza cu nimic achizitioanarea de masini noi si aici am refer la impozit.Sau poate ca ei merg pe premiza ca un om daca isi achizitioneaza un autoturism cu cmc enorma gen AMG are chef sa plateasca impozitul cateva mii de lei pe an.Poate vor renunta la sumele de genul acesta.

        Comment


        • Originally posted by Unlimited View Post
          Ei oricum nu stimuleaza cu nimic achizitioanarea de masini noi si aici am refer la impozit.Sau poate ca ei merg pe premiza ca un om daca isi achizitioneaza un autoturism cu cmc enorma gen AMG are chef sa plateasca impozitul cateva mii de lei pe an.Poate vor renunta la sumele de genul acesta.
          Bineinteles ca in mintea lor de curci ei presupun ca toti romanii cu masini care au cilindreea peste 2000 cmc sunt putrezi de bogati sau, probabil, fura cot la cot cu ei. Dar nu se gandesc o clipa ca mai sunt oameni care au o masina veche de 20 de ani, cu motor peste 2500 cmc, care nu mai valoreaza nici macar impozitul pe care trebuie sa-l plateasca pe un an. De aceea au ajuns sa si-o ia exact prin gurita cu inmatricularile, facandu-le safteaua la fratii nostri din Bulgaristan. Pai ce, erau prosti tovarasii nostri de la guvern sa ia o taxa rezonabila de la foarte multe masini, asa cum fac in toate celelalte tari normale la "cap"?
          Si de renuntat nu vor renunta la nimic decat in momentul in care noi toti vom renunta definitiv la ei...
          It's not the speed that kills. It's the sudden stop.
          "Running on empty"

          Comment


          • La Tg Mures, am platit:
            pentru motor de 3000 Cmc: 2183.00 ron, redus cu 10% de la 2426.00 ron
            pentru motor de 1800 Cmc: 163.80 ron, redus cu 10% de la 182.00 ron
            Reducerea de 10% este pentru plata integrala pana la 31 Martie, altfel fara penalitati trebuie platit jumatate din suma pana in 01.07 iar restul pana in 31.12.

            Cam 80% din parcul auto al tarii sunt masini sub 2000 Cmc, daca marea la segmentul acesta cu vreo 10%, nu sarea nimeni in sus pentru 5-10-20 de lei in plus si se duceau bani seriosi la buget, dar nu ii duce mintea atata, stati sa treaca alegerile si sa vedeti pe urma ce ne "sapa" la anul, indiferent de care ajunge la putere ca toti sunt in aceeasi oala indiferent de partid, aceeasi se invart pe acolo de 23 de ani, iar putinii tineri daca nu fac cum zic "curcanii" cei cu scoala comunismului in cap, zboara de acolo...
            Last edited by Dj Sky; 04-09-2012, 16:25 PM.

            Comment


            • Concluzia e simpla:
              1. Nu trebuie sa ai masina inmatriculata in Ro peste 2000cmc, chiar nu merita....pot enumera inca minim 3 tari in care o poti avea inmatriculata pe tine si sa platesti MAXIM cat platesti aici!!!
              2. Trebuie sa stii conduce astfel incat sa nu faci accident si astfel chiar nu ai batai de cap, oricum, eu pe asta pun accentul cel mai tare, si anume sa conduci astfel incat practic sa nu faci accident....altfel mai nou dupa parerea mea nu prea mai ai ce cauta in trafic! Si avand in vedere ca, 80% din accidente se fac din vina la cei cu carnet sub 5 ani, e o problema la scoala de soferi si mai ales la examinarea politiei!
              Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

              Comment


              • 1. Nu trebuie sa ai masina inmatriculata in Ro peste 2000cmc, chiar nu merita....pot enumera inca minim 3 tari in care o poti avea inmatriculata pe tine si sa platesti MAXIM cat platesti aici!!!


                Tot nu am inteles de ce nu merita... De ce, de exemplu, nu ar merita sa am o masina cu motor de 3, 5 sau 8 litri, daca asa vrea miocardul meu? Pentru ca asa au hotarat niste nenici retardati, efemer aflati in fruntea unei tari de care isi bat joc cu mult talent? De ce eu - contribuabil fara datorii la stat - nu am voie, dar ei, mari scule, da, au voie?! Si inca isi plimba tartitele in masini de serviciu care mai de care V8 si V12, platite - ca si benzina pe care o ard aiurea - tot de noi... In Logan tusesc si ii apuca raul de mare de la ruliu, nu?
                Si care ar mai fi acele tari in care se plateste impozit ca in Romanica? Nu cumva acolo salariul mediu este de 4-5 ori mai mare decat in spatiul mioritic?
                It's not the speed that kills. It's the sudden stop.
                "Running on empty"

                Comment


                • Originally posted by c280 4MATIC View Post
                  1. Nu trebuie sa ai masina inmatriculata in Ro peste 2000cmc, chiar nu merita....pot enumera inca minim 3 tari in care o poti avea inmatriculata pe tine si sa platesti MAXIM cat platesti aici!!!


                  Tot nu am inteles de ce nu merita... De ce, de exemplu, nu ar merita sa am o masina cu motor de 3, 5 sau 8 litri, daca asa vrea miocardul meu? Pentru ca asa au hotarat niste nenici retardati, efemer aflati in fruntea unei tari de care isi bat joc cu mult talent? De ce eu - contribuabil fara datorii la stat - nu am voie, dar ei, mari scule, da, au voie?! Si inca isi plimba tartitele in masini de serviciu care mai de care V8 si V12, platite - ca si benzina pe care o ard aiurea - tot de noi... In Logan tusesc si ii apuca raul de mare de la ruliu, nu?
                  Si care ar mai fi acele tari in care se plateste impozit ca in Romanica? Nu cumva acolo salariul mediu este de 4-5 ori mai mare decat in spatiul mioritic?
                  Mai, tu nu ai priceput, eu d-aia am zis, tocmai pt ca sa NU dai bani la kktii astia cu ochi, cu legi facute pe sistem ghiolban.....aaaaaaa "motoru cat ii de mare" ....asa imi cade de bine cand aflu de cate unu cum le da m..e la pachet umbland cu acte de 316i si motor de 3.0 sau chiar M5(3.7) pe ursache(E30) sau pe pisic, si asta din cate am inteles nu e numai in tabara BMW ci si la Benz stiu cine are 190E cu motor de 3.0 pus
                  Deci sunt 2 solutii, ori mergem toti in parlament si le rupem capetele LA PROPRIU, ori daca nu ne putem organiza astfel da tot vrem big machine, utilitara pt 4X4 sau inmatriculate in UK, Fr, Sp, It, D, BG si asa oricum nu ies ei pe pierdere, ca ne fura la benzina, motorina si gaz destul!!!
                  Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                  Comment


                  • 5,93 litrul de benzina 95

                    Originally posted by NinjaV12 View Post
                    Deci sunt 2 solutii, ori mergem toti in parlament si le rupem capetele LA PROPRIU, ori daca nu ne putem organiza astfel da tot vrem big machine, utilitara pt 4X4 sau inmatriculate in UK, Fr, Sp, It, D, BG si asa oricum nu ies ei pe pierdere, ca ne fura la benzina, motorina si gaz destul!!!
                    Cred ca prima este solutia corecta.
                    It's not the speed that kills. It's the sudden stop.
                    "Running on empty"

                    Comment




                    • Originally posted by c280 4MATIC View Post
                      Cred ca prima este solutia corecta.
                      De-acord! Sau ii reconfirmam titulatura de tzara in care "te descurci" astfel:

                      O idee copiata dintr-un caz real: Pana la urma faceti si o fapta buna, gasind o persoana cu handicap la care sa ii platiti un 100-200lei pe luna pt ca sa treceti masina pe ea, se face procura notoariala cu clauza de imprumut ceea ce costa cam 200lei maxim, si puteti avea masina cu motor de peste 5.0 FARA IMPOZIT, la un cost sub jumatate din cel prevazut!!!
                      Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                      Comment


                      • Nu am inteles niciodata...

                        ... de ce trebuie mereu sa ne "descurcam" altfel decat ar fi normal?
                        De ce sa ma gandesc ca, dupa un an sau doi, daca voi dori sa-mi vand masina nu voi mai lua nimic pe ea atat din cauza impozitului, cat si din cauza asa-zisei "taxe pe poluare" si voi fi nevoit sa aleg "solutia finala": stalpul sau focul, riscuri acoperite, bineinteles, de o polita CASCO pe o valoare cat mai mare a masinii.
                        De ce trebuie intotdeauna sa cautam "scurtaturi" in aceasta tara condusa de idioti timp de 22 de ani?

                        Intrebari retorice, of course, caci tot stramb o sa bagam votu'n urna...
                        It's not the speed that kills. It's the sudden stop.
                        "Running on empty"

                        Comment


                        • Originally posted by c280 4matic View Post
                          ... De ce trebuie mereu sa ne "descurcam" altfel decat ar fi normal?
                          De ce sa ma gandesc ca, dupa un an sau doi, daca voi dori sa-mi vand masina nu voi mai lua nimic pe ea atat din cauza impozitului, cat si din cauza asa-zisei "taxe pe poluare" si voi fi nevoit sa aleg "solutia finala": Stalpul sau focul, riscuri acoperite, bineinteles, de o polita casco pe o valoare cat mai mare a masinii.
                          De ce trebuie intotdeauna sa cautam "scurtaturi" in aceasta tara condusa de idioti timp de 22 de ani?

                          Intrebari retorice, of course, caci tot stramb o sa bagam votu'n urna...
                          pt ca nu a fost aplicata "prima mea solutie" cand a trebuit ca sa dea de gandit si la alti viitori conducatori ca pot avea parte si ei de o "scurtatura" in cariera lor politica!
                          Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                          Comment


                          • Originally posted by NinjaV12 View Post
                            De-acord! Sau ii reconfirmam titulatura de tzara in care "te descurci" astfel:

                            O idee copiata dintr-un caz real: Pana la urma faceti si o fapta buna, gasind o persoana cu handicap la care sa ii platiti un 100-200lei pe luna pt ca sa treceti masina pe ea, se face procura notoariala cu clauza de imprumut ceea ce costa cam 200lei maxim, si puteti avea masina cu motor de peste 5.0 FARA IMPOZIT, la un cost sub jumatate din cel prevazut!!!
                            Din cate stiu eu, o masina care este trecuta pe o persoana cu handicap, trebuie sa aibe adaptari ptr. handicap si proprietarul ( handicapatul ) trebuie sa aibe permis de conducere. O aberatie, desigur, deoarece un handicapat ar putea sa fie proprietar al unei masini normale si fara ca sa fie sofer. Iar atunci cand are nevoie de masina, poate sa apeleze la cineva cu permis auto, o ruda, un vecin sau un prieten. Spun asta deoarece inca nu am vazut handicapat, caruia sa-i fie interzis sa posede un apartament la etajul 4, de ex., pe motiv ca blocul nu este dotat cu lift sau rampa ptr. handicapati. Dar traim in Romania si faptul asta ne incurca tot timpul!

                            Comment


                            • Cred ca mai intai ar trebui sa se faca deosebirea dintre o masina personala si una de firma. Daca pentru nevoi personale, la un salariu decent din provincie = salariu minim pe Bucuresti nu prea o calci, la una de firmulita putin iti pasa. Deabia ai o bucatica de justificare pentru neobtinerea profitului. Iar de mers in parlament, cand aia au masini de serviciu garla, ca au si uitat sa bage cheia, sau la sefii lor care nu se misca din pat la o nazbatie cu remuneratie mai mica de 50.000 euroi, nu prea avem sanse. Asa ca analizam si noi toate variantele "economice".

                              Comment


                              • + 16 %... Si, NO COMMENT mai departe!

                                Ma durea si mai tare daca mai aveam W126 280SE-ul... de la 2100 ajungeam acum la 2400-2500 de lei!
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF