Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Impozitul e aberant ... ce putem face?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare, in tarile spre care privim in sus impozitarea se face in functie de kw, de puterea motorului si nu de capacitate, astfel ca 'nea Vasile poate sa se foloseasca in continuare de Aro lui fara sa isi dea pensia pe 6 luni pe impozit iar Gigel care are motor de 3000 dar cu 200 de cai mai mult sa plateasca pentru satisfactia ce o are folosind acea putere.
    Parerea mea e ca 3000cmc nu e lux.
    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

    Comment


    • Buna seara !





      Nu stiu ce are de-a face link-ul postat cu impozitele, indiferent de ce judet apartii. Aia 74km/h sunt probabil o performanta, din punctul de vedere al lui Nedved. Din pacate, cei ce au facut legea nu au gandit deloc. Adica au gandit, da' in favoarea lor... Teleormanul si Belgia nu stiu ce cauta in povestea asta. Iar Bulgaria este in EU de o bucata de vreme...



      Pe 2016, in Romania, platesti cam asa:


      Impozite auto 2016.JPG


      Am motor de 2.0, ma costa 190RON. Am motor de 4.0, ma costa 6180 RON. Adica de 32.5 ori mai mult decat ala cu 2.0... Absolut normal in mintea ta, Nedved ? Asta in tara in care salariul minim pe economie este 1050RON. Probabil masina cu 4.0 ofera de 32.5 ori mai mult lux decat aia cu 2.0, conform logicii Nedvediene...


      Creearea unor anumite categorii de cilindree este total aiurea. Daca vrei sa fii corect, tariful per unitatea de 200cmc ar trebui sa fie unic pentre orice valoare de capacitate cilindrica... Adica daca am un 4.0, 380RON pe an este corect. Sau, luand lucrurile invers, ce-ar fi ca cei cu 2.0 sa plateasca 3090RON anual ?



      In Germania, tara aia in care salariul minim pe economie este de 8.5 Euro pe ora (brut), adica circa 1450 Euro pe luna (tot brut), impozitul pe un W124 E420 (Euro 2) din 1995 are valoarea de 309 Euro. In Romania, aceeasi masina m-ar costa anual ca impozit 6489RON, adica 1442 Euro. Asta binenteles, dupa ce platesc vreo 2000 Euro timbrul de mediu ca s-o inmatriculez...



      Comparatia arata asa:



      Salarii minime RO - D: 240 Euro/1450 Euro
      Impozite auto RO - D pentru 4198cmc: 1442 Euro/309 Euro
      Impozite auto RO - D pentru 2499cmc din 2010: 213 Euro/50 Euro




      Kfz-Steuer Rechner NEU! 2020 für Pkw, Auto, Lkw, Wohnmobil, Kraftrad inkl. Kfz-Steuer Befreiung bis auf den Tag genau und Saisonkennzeichen.






      Fara sa treci Carpatii sau sa tragi doua rulote, atunci cand e vorba de impozite, se vede clar ca romanul o duce intre patru si cinci ori mai "bine" ca neamtul... Cand e vorba de salarii in schimb, e de sase ori mai slab remunerat.


      Probabil Germania e intr-o Uniune diferita de aia in care e Romania si planul ala de dezvoltare "durabila" calculeaza altcumva poluarea la ei, ca eu nu-mi explic diferentele astea "minore"...



      Daca ai ceva sa-mi spui mie personal, sunt din Cugir. Cugirul este in judetul Alba, judetul Alba este in Romania, Romania se afla in Europa. Si dupa informatiile mele, Romania se afla in aceeasi Uniune ca si Germania. Si de prin 1998 muncesc 100% si traiesc 80% din timp in alte tari din aceeasi Uniune de mai sus.



      Apropo, una din masinile mele are motor de 7456 cm3. Non-euro... Chiar, cine e ala cu masina de 45000 Euro si plange dupa aia 800 cu care sponsorizeaza statul ? Un E-Klasse E220D costa in Romania de nou vreo 50.000 Euro stock, adica fara nici o optiune de pe lista. Si are motor de 2.2...






      Dragos
      Last edited by Heavy D.; 02-01-2016, 22:54 PM.

      Comment


      • Tataie ai luat-o pe ulei?

        Pai suntem diferiti. Normal ca eu gandesc diferit.

        Nu simt ca-mi lipseste ceva ca sa compensez prin a detine motor mare/cp sa ma dau mare la prieteni.

        Daca vreau motor de 8000cm3, ma angajez sofer pe autobuz.

        Plateste si taci! Nu te mai lua de lumea de pe forum care isi spune parerea.
        Nu ai tu capacitatea sa iti dai seama de inteligenta mea.

        Ma intind ca imi e plapuma.

        Cu asta am spus tot si am incheiat discutia aici
        Last edited by Nedved; 02-01-2016, 23:43 PM.

        Comment


        • Pauza 7 zile pentru colegul de mai sus!
          La revenire, discutam civilizat, indiferent c-o ai tu mare si d-aia vrei sa impui 1.4 la cu forta...
          Deci - fara jigniri/atacuri.
          Last edited by Zeus; 02-02-2016, 00:13 AM.

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • Una de la tataia:




            Junior, e clar ca suntem diferiti. Masina mea de servici are 12.500cmc, si o conduc fara sa simt ca as compensa pentru ceva ce mi-ar lipsi. Probabil ca atunci cand ma dau cu Benz-ul de 2.0 sau cu bicicleta se mai compenseaza odata si iese bine, ideea este sa nu ma deranjeze la mers sau sa nu-mi intre la spite.



            Cat despre "capacitatea mea de a-ti intelege inteligenta", fiind scolit in alt domeniu, nu am calificarea necesara sa fac aprecieri autorizate, desi o parere mi-am facut deja. Si nu iti este prea favorabila, da' te accept asa cum esti, ca e prea tarziu sa mai schimbi ceva...



            Pentru centimetrii aia non-euro nu platesc impozit deloc, ca asa zice legea. Iar prietenii mei au Logan-uri de 1.6, BMW-uri de 2.0, Passat-uri de 1.9TDI, Mondeo de 1.8, etc. Nu am nici o problema sa fiu vazut in masinile in cauza. Personal am condus Duster, Peugeot 508, chiar si A-Klasse prin 1997. Am avut masini de servici Matiz, Astra, Golf IV si nici cu astea nu am avut probleme, doar ca eu nu-s prieten cu tractiunea fata... Am un amic cu Audi RS6 Biturbo cu 710HP. Si nu ma simt cu nimic inferior fata de el, desi masina lui are cu vreo 200HP mai mult decat aia poluanta a mea.



            Personal as vrea sa se impoziteze aberant de mult masinile cu motoare tranversale si cele cu tractiune fata. Deasemenea si cele cu motoare in mai mici de 3.0 si cu mai putin de sase cilindri...




            Dragos
            Last edited by Heavy D.; 02-02-2016, 00:26 AM. Reason: Gramatica primitiva.

            Comment


            • Originally posted by altho View Post
              Ia in calcul un motor de 3000 cmc, unde impozitul depaseste valoarea masinii uneori.
              Eu gandeam "mioritic" : Aro, IMS, Mercedes cobra W123, nu ma gandeam la avioane de "n" mii euro.

              Comment


              • Am trompeta de 1.2, am si cazan de 2.8. La prima platesc 50ron, la a doua 2200ron. De valoare nu discut, ca prima o ia pe a doua de vreo doua ori...
                Despre noxe, iarasi este irelevant, pentru ca poluez aerul UE când merg cu troaca, în garaj nu fac deranj cu motorul ala mare. Bine, nu e cazul pentru ca circul zilnic .
                O formula normala de impozitare trebuie sa tina cont atât de gradul de poluare, cât si de valoarea (durata de viata) a masinii. În niciun caz de capacitatea cilindrica. De ce la proprietatile imobiliare se aplica reducere la impozit în functie de anul constructiei si la auto nu? Pentru ca de aici ajungem sa punem w123 pe acelasi plan de impozitare cu w221, doar pentru ca au fiecare cam 2800cmc.
                Modul asta de impozitare auto "la gramada" nu este de ieri, este de foooarte multi ani, acum au crescut doar coeficientii de corectie. Iar poporul nu a avut obiectii. Ca poporul a preferat sa gândeasca precum un coleg antevorbitor. Lasa, am 1.4, nu ma afecteaza. Dar vecinul cu dacia din '90 de 1.4, e normal sa plateasca, precum matale, bazatule, cu A classu' de 1.4?
                Lasa-ne pe noi astia, cu tractoare de 3000, ca stiu ca rupem stratul de ozon în trei, doar sa facem diferenta si cu ce anume cotete, ca valoare si ca durata de viata, asa cum si taxa aia odioasa, de înmatriculare, o face.
                Si mai este o problema.
                Haideti cu vignieta aia fiscala odata, sa vada si camera aia de pe deneuri daca ligheanul de sub cur are sau nu platit impozitul si daca nu, mobila sau fier vechi sa fie! Desi, normal nu este nici asa, pentru ca dreptul de folosinta al unui bun nu poate fi conditionat de plata impozitului.
                Una peste alta, topicul asta a generat foarte multe animozitati, motiv pentru care a si fost închis o buna bucata de vreme.
                Va rog, nu va jigniti, fara flame, nu rezolvati nimic asa!
                Last edited by Zeus; 02-02-2016, 21:28 PM.

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • Sincer, un motor de 2.2 respectiv 2.5 nu o consider mare lucru, nici la consum, nici la dimensiune, o masina de dimensiune decenta, sa fie miscata lejer, normal, incarcata cu 5 insi, cu bagaje, sa fie consumul ok motorul neprajit, merge. Cat despre lux, hai un 124 cu un 2500 diesel, care are geamuri cu manivela, lux ma? Deci, categoria lux cum s-a numit impozitul peste 2000cmc, f*** logic la noi, ca o troaca cu 999cmc are mai mult lux ca 124 ala mentionat mai sus. Si consuma cat carja de 1000, eu scot cu 2000cmc cam 7 in oras, nefortat. Atat consuma oricare benzinar mic sa fie ea,daca nu mai mult. Pana aici nici vorba de lux, asigurarea, aici incepe "lux", se face pe cmc? Iarasi, f*** logic. Ca troaca de 1000 are turbo? Are putere, zboara. 124 de 2.5, 90cp. Scuze am derivat, deci.
                  Luxul e o iluzie cand vine vorba de impozit,nu era niciodata vorba de lux, era vorba de pus mana pe bani. Bani care cine stie unde ajung. Asta e cel mai naspa, dai un bani, dar unde ajung? Romanul e asa, cum era mentionat, pe mine nu ma priveste ca am sanie de 1.2. Bon. Sa fie si mai, parca vad planuri de anul asta ca "luxul" se "muta" sub 2000cmc. Ca apar motoare de scuter cu 10 turbine.
                  Daca vine vorba.....sa nu mentionam americanii cu benzinarele V8 peste 3000cmc lejer.
                  Last edited by Hirig888; 02-02-2016, 22:32 PM.
                  "The wife should always be "legally" younger than the car"
                  W124 200D
                  W123 240D
                  Prezentare W124
                  Prezentare W123

                  Comment


                  • Problema e daca nu platesti impozitul ca la vanzarea masinii nu.ti elibereaza fiscalul...si nu ai facut nimic...

                    Comment


                    • Colegule Heavy D. imi place eleganta si calmul care se pare ca te caracterizeaza.Cate as avea si eu de spus colegului Nedved...si nu numai despre motorul meu de 3200 cm si 4600 ron impozit anual.Dar ce sa facem, pentru el e normala situatia cu impozitul; 900 euro achizitia masinii si 200 euro reparatia cu filtru si pompa de combustibil. Sa-i amintesc oare ca anual trebuie sa platesc mai mult decat un A-class pe care-l are el?
                      Hai sa vorbim constructiv si mai ales cu persoane ancorate in realitatea cotidiana.Restul trebuie sa se mai "rodeze" pana la varsta noastra

                      Comment


                      • Originally posted by MscleMike View Post
                        Problema e daca nu platesti impozitul ca la vanzarea masinii nu.ti elibereaza fiscalul...si nu ai facut nimic...
                        Ma 3.14 3.14 pe fiscalul lor daca iau masina sa o folosesc, dar astia s-au prins k romanu isi ia cotetzu de volsvagin cu 2500e din jermania, mai mere cu el cu numere rosii, apoi daca ii cade toba sa o 'leje cu sarma' si apoi sa ii deie un "polish" si dupa face cinjmi frateeeee pe manelihoseru de cotetze(unde era sa bat niste gaini de samsari samantzari ca s-au legat de mine ca le-am descoperit manarelile)...mie de ex imi e buna si masina is de teren cu numar pus sa fie la numar...doar sa fie starea tehnica sa nu ma lese in drum ca cu garda nu am deloc treaba si nici ei nu pot sa aiba cu mine(nu ii duce si nici nu tre sa ii duca capu mai ales de mine) ca si asa le dau mult la taxele care is in benzina sau gaz...
                        Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                        Comment


                        • Toate au o limita: pe langa exprimarea "originala", vad ca tot incurajezi un tip de actiune pe langa lege. Ce faci si cum faci tu e treaba ta, insa pe acest forum abtine-te.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • Ce putem face?
                            Pãi...putem sã ne certãm pe forum.
                            190E w201: http://www.clubmercedes.ro/noul-vech...858#post384858

                            Comment


                            • Originally posted by cutaresku View Post
                              Toate au o limita: pe langa exprimarea "originala", vad ca tot incurajezi un tip de actiune pe langa lege. Ce faci si cum faci tu e treaba ta, insa pe acest forum abtine-te.
                              Nu incurajez domn shef, dimpotriva, daca as incuraja ar creste in saracie preturile la masinile de teren oricum exagerat de mari in general ceea ce ar fi in defavoarea mea, logic...eu doar am spus ce o sa fac foarte ontopic fiind pt ca intrebarea e 'impozit aberant ce e de facut?' si eu am zis ca asta fac daca ma FORTEAZA indirect guvernul.
                              Acuma sincer, si chiar si mai ontopic, ar trebui sa fie si o forma prin care sa dai in judecata pt ca te-a prejudiciat neoneros si sa ajungem cu ei si la Haga chiar daca ne-am mobiliza...si in plus fraieri noi ca nu sustinem pe cineva care ar pune ca un fel de mercurial si la impozite in sensul ca sa nu se mai poata creste impozitul de la un an la altul de ex cu mai mult de 50% peste rata inflatiei!!!
                              Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                              Comment


                              • Eu unul sunt de acord cu individul pe care l-ati ban-at. Ai motor mare, plateste, ca-ti permiti. Nici in Germania nu e mai roza situatia ca la noi, cel putin nu din punctul asta de vedere. Au impozitul mai mic dar e asigurarea mai mare. Sau oare de prosti fug si ei de motoarele mari? Aceeasi treaba e si la austrieci. Lumea o tot da cu Germania, dar nu spune ca neamtul, indiferent de varsta, cu atat mai mult unul tinar si cel necasatorit stie sa se limiteze. Mai degraba il limiteaza statul cu birurile, biruri care se schimba odata cu starea civila. Pentru ei nu e o rusine sa mearga cu autobuzul daca nu-si permit masini sau daca nu au nevoie expresa de ele. Cati romani merg cu masina la 40-50km distanta de casa la serviciu? Sa fim seriosi. Cred cei mai multi au masini din snobism. Un motiv in plus pe care l-as adauga e ca noi nici nu avem un minim de educatie, nu stapanim motoare de 1.6. Vrem 3000+? Doamne fereste!

                                Legat de subiect, se tot vehiculeaza ca de anul asta Timbrul de mediu, declarat chiar si asta ultimul DISCRIMINATOR, o sa fie bagat in impozit si platit doar pe perioada cat e folosita masina. Cat e de adevarat, nu stiu, oricum cu banii cu care ar trebui sa inmatriculez masina in RO + impozitul si asigurarea, platesc 3 ani masina inmatriculata cu tate taxele in Germania. Nu e vina lu` Tariceanu`, nu e vina niciunui parlamentar - e numai vina noastra. Niciodata nu am fost uniti in demersurile noastre, numai gura a fost de noi de cand suntem ca popor. Cred ca si daca numai 30% din soferi si-ar pune ambitia sa-si lase masinile acasa (exceptand exceptiile :-) ) timp de 2-3 saptamani, s-ar misca ceva.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF