Va salut.
Am schimbat pivotii de directie, cei care vin in partea de jos a fuzetei iar imediat dupa ce am pus masina jos, incercand sa meg la geometrie, mi s-a aprins pe bord BAS/ASR
Am descoperit in urma unei diagnoze urmatoarele coduri de eroare:
P0443 Purge control valve (Y1)
B1042 CAN comunication fault to brake assist control module
P1525 Camshaft timing actuator (Y89)
P1235 Recirculated air flap signal output stage
P1236 Compressor output stage magnetic coupling
Am descoperit pe net ca ultimele 3 erori apar si din cauza modulului/releului K40. Am vazut tot felul de tutoriale in care era o problema cu placa de circuite care se ardea. Am desfacut K40 si nu este nimic ars insa imi arde cea de-a 2-a siguranta, imediat cum pun contactul.
Are cineva vreo idee, de unde ar putea surveni acest scurt circuit? S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?
P.S. Am constatat si faptul ca, fulia magnetica de la kompressor nu mai actioneaza. Practic, am un 2.0 fara kompressor acum.
Am schimbat pivotii de directie, cei care vin in partea de jos a fuzetei iar imediat dupa ce am pus masina jos, incercand sa meg la geometrie, mi s-a aprins pe bord BAS/ASR
Am descoperit in urma unei diagnoze urmatoarele coduri de eroare:
P0443 Purge control valve (Y1)
B1042 CAN comunication fault to brake assist control module
P1525 Camshaft timing actuator (Y89)
P1235 Recirculated air flap signal output stage
P1236 Compressor output stage magnetic coupling
Am descoperit pe net ca ultimele 3 erori apar si din cauza modulului/releului K40. Am vazut tot felul de tutoriale in care era o problema cu placa de circuite care se ardea. Am desfacut K40 si nu este nimic ars insa imi arde cea de-a 2-a siguranta, imediat cum pun contactul.
Are cineva vreo idee, de unde ar putea surveni acest scurt circuit? S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?
P.S. Am constatat si faptul ca, fulia magnetica de la kompressor nu mai actioneaza. Practic, am un 2.0 fara kompressor acum.
Comment