Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

CLS 350 CDI 4M SB 2013 - comportament ciudat cutie 7G Tronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CLS 350 CDI 4M SB 2013 - comportament ciudat cutie 7G Tronic

    Salutare,

    Ca scurta introducere masina are 135.000 km , am cumparat-o la 125.000 km de la reprezentata , cu garantie Mercedes.

    Nu stiu din ce motiv schimbul de ulei la cutie a fost facut inainte sa o cumpar eu si nu la 80.000 km cum e normal.

    Ideea e ca schimbul intre trepte in mod normal nu se face fara sa il simt ....exista un mic soc daca pot sa il numesc asa mai ales din 1-2-3 si invers pe franare.

    Daca cumva sta nemiscata mult timp (cateva zile) in treptele 1-2-3 sau R la viteza mica cand ma duc constant si doar ating acceleratia cateodata 'pulseaza' , adica cam acceasi senzatie care o ai

    la o cutie manuala pe o masina cu motor transversal cand are tendinta sa caleze da nu o lasa ECU-ul.

    Idea e ca la a mea turatia la motor nu variaza si toata treaba (pulsatia) o face din cutie.

    Mentionez ca pe tester( generalist) e curata atat pe motor cat si pe cutie, am si resetat adaptarile si tot asa face.

    In rest merge bine nu patineaza se misca in functie de stilul de condus deci toate bune.

    Vroiam doar sa stiu daca e 'Inceputul sfarsitului' pentru cutie sau e normal si e doar chestie de software?

    Multumesc anticipat pentru pareri!


  • #2
    Ai multe de citit, daca ești pasionat, e un thread aici pe forum foarte lung despre cutiile automate la MB.

    La modelul tau, schimbul de ulei sa face la fiecare 125K km sau 5 ani.

    Pe scurt, între cutie și motor ai un convertizor de cuplu, care conține un ambreiaj, care cumva dublează Nr de viteze ( pleci cu 1 alunecat, după ceva vreme devine 1 blocat, care se face iar 1 aluncat când vine 2 aluncat și tot așa...).

    Atât timp cat ca te joci cu pedala de accelerație, mașina va merge perfect.

    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34



    https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA

    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Cl600 iti multumesc pentru raspuns.

      Deci din câte am în?eles e normal? acea 'pulsatie'?

      Ma gândeam ca e din convertizor dar nu stiam daca e normal. O sa caut discu?ia despre cutiile automate MB.

      ??

      Comment


      • #4
        Verifica si tampoanele
        motor si cutie, daca sunt curse.
        https://www.youtube.com/channel/UCxJ...I7eTnRtbLLDsrQ

        Comment


        • #5
          Multumesc pentru sfat. Ai dreptate in legatura cu tampoanele. Erau programate din cauza la o vibratie care o am intre 110 si 130. Nu sunt curse dar cel de pe partea soferului e cam praf si cel de la cutie praf si el. Imi vin in 2 zile si le schimb. Intre timp am si programare la MB pe joi si o sa ii faca o diagnoza completă. Va tin la curent.

          Comment


          • #6
            Tampoanele au o durata de viata limitata , cam la fiecare schimb de ulei cutie . 5ani / 125.000 km pt 7g plus .

            La cutie se schimba foarte usor , la fel cel din stanga la
            motor ( cum stai cu fata la motor).

            La tamponul din dreapta , se demonteaza jumatate de motor , filtru DPF , etc ....chin - doar la 4 Matic.

            Se inlocuiesc toate .
            Dupa inlocuire , posibil sa scapi de pulsatia de la cutie.
            Last edited by b97dmt; 10-14-2019, 16:18 PM.
            https://www.youtube.com/channel/UCxJ...I7eTnRtbLLDsrQ

            Comment


            • #7
              O sa vedem... Sincer sunt foarte curios. Ce ma deranjează cel mai tare e ca am tinut mortis sa cumpăr masina din reprezentanța cu garanție (locuiesc in Franța) si le-am semnalat de la început vibrații si m-au luat ca e din cauciucuri cum a stat mult timp nemișcata etc.... Si eu din entuziasm am muscat-o.... Ma rog se întâmplă si in tari mai civilizate...

              Comment


              • #8
                Cl600 Daca fac update soft la cutie se vede ca ca fost rescris sau nu? Adica la VW este un contor unde se vede de cate ori a fost rescris. E la fel si la MB?

                Am niste baieti care fac resoftari si lucreaza mult si pe 7g tronic ca am inteles ca toate dau mici socuri. Treaba e ca nu vreau sa trec prin reprezentanta ca sunt pe nicăieri cei din orasul meu dar nici nu vreau sa pierd garanția.

                mulțumesc anticipat!

                Comment


                • #9
                  Are contor, dar nu știu pe cine interesează Nr de reprogramări. Nu am auzit să facă cineva tuning la software de 7g, nici nu cred că are relevanță. Cutia, la MB este doar un "sclav" care execută comenzile date de motor " master".
                  Sigur, e bine sa ai cele mai noi variante de software, daca nu le ai deja - trebuie să știi că versiuni îmbunătățite apar doar in primii ani de la lansarea modelului, MB pierde repede interesul...asta daca nu ii obligă legiuitorul...

                  Oricum, update se face numai după ai rezolvat problemele - daca sunt probleme.

                  Software, nu repară, in cazul mașinii tale. După ce schimbi tampoanele, ai sa scapi de vibrații.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34



                  https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA

                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Am reperat cauza vibrațiilor. Si rozolvat partial.
                    In prima faza am schimbat suportii motor si cel de la cutie... Rezultat: Putin mai bine in mers.... Pe loc cu motorul pornit mult mai bine.
                    Ieri am schimbat si suportul de cardan (era putin lasat) dar am dat de alta buba cu flansele... Care la prima vedere erau bine. Rezultat : mult mai bine in mers, mai sunt vibrații dar nu așa importante.

                    Flansele: am pus poze cu referintele mai jos.... Teoretic din cate am vazut ar trebui sa aiba aceeasi referinat(epc) A 000 411 02 00 fata /spate. La mine nu sunt la fel.... Una e foarte tare si usor ovalizata(cea din spate) si cealalta(fata) e mai maleabila si arata mai ok.

                    O sa le comand pe amândouă noi ca sa fiu sigur.

                    VIN-ul mașinii : WDD2189931A094812

                    Daca poți sa verifici daca referina de mai sus e ok si daca cele doua de pe masina sunt corecte sau nu...

                    In ceea ce privește 'resoftarea' cred ca nu m-am exprimat corect. Băieții mi-au spus ca au ultima varianta de sofware pt cutie si vroiau sa imi faca update cu Star-ul. Din cate imi zic ei schimba putin mai lin.... Tu ce zici?

                    Comment


                    • #11
                      Eu vad A0004111200 fata si/sau spate.

                      Nu uita sa verifici rotile, am intalnit sa fie incurcate, jantele, gumele...

                      Fata 8.5J X 19 H2 ET 34.5
                      Spate 9.5J X 19 H2 ET 48


                      Pe de alta parte, masina ta are doua revizii lipsa si nu apare schimbul de ulei cutie, care trebuia facut undeva la 125K km - 2015 si 2018 lipsesc.

                      Cu toate astea, masina ta este asteptata in orice reprezentanta pentru update software gratis la motor, astfel eu zic sa o duci la pravalie si sa faci update-ul la cutie ( daca exista - pt ca s-a facut unul in 2017 ), dupa ce schimbi uleiul si dupa ce faci ce este de facut la motor.

                      Succes,




                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34



                      https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA

                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Mulțumesc frumos pt info.

                        A

                        A fost scandal mare azi.... Am scos istoricul din reprezentanța de la Clermont-Ferrand unde locuiesc dupa care am sunat la Brive la Gaillard de unde am cumparat-o. In final au spus ca au notat doar in softul intern si nu cel comun.... Le-am spus ca daca sunt siguri ca au făcut-o si isi asumă responsabilitatea sa imi trimita e-mail oficial si sa updateze in sistemul comun.... Au făcut-o deci apare ultima revizie + cutie am verificat in seara asta... După care le-am spus celor de la Clermont-Ferrand ce probleme am si ce vreau sa fac si mi-au spus sa le-o las in 12 noiembrie pentru o diagnoza pt vibratii/șocuri update motor / cutie. Deci le mai dau o sansa.... Am comandat si discurile flexibile si lagarul de la cardan pe original 320 € imi ajung joi.... Daca vibrațiile dispar... Ii las va vada doar șocurile si eventual upgrade-ul de soft la cutie.... Va tin la curent si multumesc pt ajutor. omandat si discurile flexibile si lagarul de la cardan pe original 320 € imi ajung joi.... Daca vibrațiile dispar... Ii las va vada doar șocurile si eventual upgrade-ul de soft la cutie.... Va tin la curent si multumesc pt ajutor.

                        Comment


                        • #13
                          Update : schimbat lagăr+rulment si ambele flanșe pe original dar vibrațiile tot acolo sunt.

                          Dus masina la reprezentanța cu 2 probleme:
                          1. Vibrații usoare intre 110-130km/h
                          2. Mici șocuri la trecerea intre vitezele 1-2-3-4 si intarzieri ale cutiei la accelerație si frânare.
                          (am citat din concluzia tehnicianului după proba)

                          Concluzii:

                          1. Abele jante față cat si dreapa spate 'ușor ovalizate'
                          Mi-au propus sa le schimb cu noi la 600€ bucata.
                          Am refuzat si legam spus ca o sa le indrept eu la un atelier specializat. Deci va tin la curent cu subiectul vibrații...

                          2.Au încercat sa reprogrameze si sa readapteze cutia si nimic..... Au scos uleiul care cica dupa analiza lor chiar a fost schimbat dar au gasit cantități mici de pilitura si au ajuns la concluzia ca e mai safe sa schimbe cutia + convertizorul. Piesele si manopera au fost acoperite de garanție... Aprox 9000€ din câte mi-au spus si uleiul l-am platit eu... 250 €.
                          Schimbul de viteze e mai fluid, nu mai da socuri... Rămâne sa vad cum se comporta in timp, am facut doar 13 km cu ea si banuiesc ca trebuie sa imi învețe stilul de condus. Mi se pare in continuare cam lenta da poate asa e ea...

                          Acum frustrarea mea ca o masina pe care am palatit 25000€ in ianuarie 2019 din 2013 cu 123.000 km la achiziție are aceleași probleme de cand am cumparat-o si dupa doar 13.000km trebuie schimbata cutia cu costuri suplimentare din partea mea si 1 luna in care a ramas blocată in atelier.

                          Dialog cu receptionerul de la atelier :


                          Întrebarea mea: in urma cu 13.000km nu era pilitura in uleiul care l-au schimbat?

                          Raspuns: nu stim dar o cutie se poate strica in 13.000km

                          Im: Daca luați o mașină in buy back si constatați un defect gen ' începutul sfarsitului' pentru cutie cine acopera reparația?

                          Raspuns: Concesiunea care a preluat masina.

                          Im: Si dacă ajunge la client nereparata?

                          Raspuns: Mercedes-Benz plus o mica fraciza din partea noastră (1000 euro in cazul de față)

                          După care s-a lasat liniștea.... Numai nu mi-a spus pe față ca reprezentanța de unde am cumparat-o stiau dar costa mai scump pentru ei sa o repare asa ca au preferat sa ma tapuiasca pe mine...


                          Concluzia: masini extraordinare.... Dar reprezentatele astea sunt niște francize si ele si pana la urma banu trece înaintea calității serviciilor chiar daca cumperi de la MB si plătești cu 10-15% mai mult ca sa ai siguranța ca nu iei țeapă....
                          Sunt dezgustat total.





                          Comment


                          • #14
                            Pana la urmă, ai primit servicii premium, nu? Ai platit o mașină SH și ai plecat cu o cutie nouă.

                            Nu a trebuit decât să îi prinzi cu minciunica de la revizie.

                            Treabă cu cei câtva euro suplimentari, e trasa de păr. Puteai primi o "spălătură" cum fac unele francize prin Germania, sau doar o reparație.

                            Eu zic că au procedat corect, mai ales că nu era mașina lor. Îți închipui că cel care a testat-o la buyback, a băgat de seamă vibrațiile.
                            ​​​​

                            Ca si la noi, dealerii cumpără garanție motor/cutie. Că așa îi obligă legea.
                            ​​​
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34



                            https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA

                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Uptdare:

                              Cum ziceam in postul de mai sus, nu mai are micile șocuri la trecerea dintre trepte in accelerație medie si puternică si nici pe frânare.

                              In continuare e foarte lenta si nehotarata la acceleratii ușoare si aici se simt trecerile între viteze.

                              Azi dimineață am fost in oras cu familia. Nu a mai fost pornita de joi seara. In oras limitari la 50 deci la mers usor in coborâre usoara sau pe drept daca doar ating accelerația nu stie ce sa facă. Imi sta in treptele 4-5 si se scutura toată ca si cum ar vrea sa caleze. Daca apas mai hotărât accelerația depasesc limitele de viteza dar nu mai scutură masina... Daca nu ating de loc tremura in continuare dupa care ii da treaptă inferioara si isi revine dar ajung pe la 40km/h....zici ca are ON/OFF... Exact asa facea si înainte sa îmi schimbe cutia.

                              cl600 ce parere ai e normal? Ma mira ca o cutie la o asemenea mașină nu știe sa mearga 'finut' si da numai șuturi.

                              Testat x5 2015 3 litri biturbo cu cutie 8 trepte si nu are problemele astea. Aia nici nu simțit cand schimba in afară de kickdown.



                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF