Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

CLS 350 CDI 4M SB 2013 - comportament ciudat cutie 7G Tronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • chisuman2003
    replied
    UPDATE :
    L-am solicitat pe cl600 si a reusit sa îmbunătățească comportamentul masinii. Schimburi mai line comportament mai agresiv la accelerație, reactivitatea cutiei ușor îmbunătățită... Dar in continuare departe de așteptările mele. Ii mulțumesc pe această cale dar in remote e destul de greu sa faci mai mult si asa cum mi-a zis si el posibil ca mașina sa fii avut o mica scurgere de aer pe admisie si duin această cauză chiar cu cutie nouă si iltimele update-uri de software sa nu funcționeze la 100%.

    Sunt convins ca daca as fi avut mai mult timp sa ma ocup si sa studiez problema si cu ajutorul lui (adaptri cutie in mers) as fii reusit sa o aduc la 100%.

    Dar timpul trece si tace... Garanția era pe terminate asa ca am trecut la CLS 350 CDI 4MATIC SB (facelift) 2015 tot 7g-tronic.

    Ca prim feedback motor+transmisie net peste cea veche. In sfarsit e ceea ce trebuie.
    Am avut probleme cu Airmatic batie spate dar s-a rezolvat relativ repede. MB mi-au schimbat ambele telescoape spate si acum merge impecabil.

    Mai simt o ușoară vibrație in volan si zgomot cand trec peste denivelări mari sau piatră cubica. Am verificat pe elevator si nu sunt probleme. Posibil sa fie flansele de la telescoapele fata....astept sa bata mai tare ca sa pot sa le schimb in garanție.

    In rest Airmatic e super...

    Leave a comment:


  • AlexC320
    replied
    Originally posted by cl600 View Post
    Ai multe de citit, daca ești pasionat, e un thread aici pe forum foarte lung despre cutiile automate la MB.

    La modelul tau, schimbul de ulei sa face la fiecare 125K km sau 5 ani.

    Pe scurt, între cutie și motor ai un convertizor de cuplu, care conține un ambreiaj, care cumva dublează Nr de viteze ( pleci cu 1 alunecat, după ceva vreme devine 1 blocat, care se face iar 1 aluncat când vine 2 aluncat și tot așa...).

    Atât timp cat ca te joci cu pedala de accelerație, mașina va merge perfect.
    Imi cer scuze, am și eu o problema la cutia mea 7g tronic, dacă puteți sa aruncați o privire în topic la un C320cdi

    Leave a comment:


  • chisuman2003
    replied
    Sincer am cumpărat filtre originale de la ei. Dar nu am vrut sa le las lor sa le schimbe pentru ca 1. Sunt extrem de scumpi 70 € fără tva /ora 2. Nu am nimic in potriva sa platesc atata timo cat fac treaba bună. Dar nu e cazul. Data trecută cand mi-am bagat nasul era furtunul de la PCV iesit de jumate dupa ce masina a fost la ei la schimb de ulei.

    In concluzie ma interesează orice varianta solida prin care pot sa ii ocolesc. .. ;-)

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    La MB nu o sa te creadă că ai ai schimbat filtrele de aer sau că ai pus originale...daca nu ai pus originale, atunci e simplu ...pui la ei și primești gratis setările corecte. La pretențiile tale, Blue print sau alte chinezării se vor da cap in cap cu setările.


    Poate găsești un independent sau daca te decizi sa te ocupi singur de mașina, completează formularul de pe site-ul meu, să încercăm diverse setari Remote.

    Daca ai făcut campania gratuită cu software, senzori NOx, bla,bla, avem o soluție nouă care face motorul mai agresiv.

    Leave a comment:


  • chisuman2003
    replied
    cl600 Multumesc pt sfat.... Învăț... Învățat... Trec de la VW Cc la MB... n-am stiut ca trebuie resetate... E grav daca circul asa cu ea pana am posibilitatea sa o duc la MB sa le reseteze?

    Leave a comment:


  • chisuman2003
    replied
    Nu am diagnoza decat generalista. Dar o sa o fac cu prima ocazie dupa ce iesim din carantină.

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    Super! Sper că ai folosit și diagnoza pt asta, mai ales pentru resetarea obligatorie a valorilor filtrelor de aer, daca nu chiar și pentru debitmetre.

    Leave a comment:


  • chisuman2003
    replied
    O-ringul in cauză. 5 euro
    Attached Files

    Leave a comment:


  • chisuman2003
    replied
    Salutare. Revin cu update.
    In lipsă de idei pentru smuciturile la rece care au inceput sa apară tot mai des am decis sa imi schimb filtrele de aer si cel de combustibil. Zis si făcut.... Când am desfăcut conducta care merge fe la turbo la intercooler am gasit o-ringul rupt.
    ​​​​​​Am schimbat filtre + oring si curățat debitmetrele cu brake cleaner. Mașina merge impecabil in toate regimurile fără șocuri, e mai reactiva... In fine e in sfarsit ceea ce ma asteptam sa fie. Inclin sa cred ca lua aer fals in regimuri joase de aceea avea tendința sa moara si dadea smucituri repetate. In plus urca mai sus in regim pe mers normal si schimbă mai lin.
    Pe langa asta vreau sa spun ca nu prea înțeleg logica intervalelor de service extrem de lungi pentru filtrul dr motorina si cele de aer.....
    In sfarsit mulțumit de mașină... Si mult mai dezgustat de capacitatea celor de la reprezentanța de a face diagnostic. Noarmal ar fi trebuit sa se vada pe Long term fuel trim aerul fals... In fine.

    Leave a comment:


  • chisuman2003
    replied
    Lăsat mașină pt revizie + teste + readaptari, o saptamana... Nu au reusit sa reproducă simptomele. Pentru ei totul e bine...
    Mie mi-a facut la fel din prima zi cand am luat-o.
    Am verificat pe elevator, cutia de viteze e nouă deci nu mai stiu ce să zic.
    De atunci o conduc pe sport tot timpul si asa nu face figuri. Am rămas cu un gust amar după toată experienta asta si am dubii seriose daca o sa continui cu Mercedes.

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    Video-ul se referă la w218, cu motor M276, din 2015 (804.)..

    Leave a comment:


  • chisuman2003
    replied
    Si azi mi-au confirmat ca au făcut-o static.
    Despre asta vb :

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    Cred că funcția nouă, se referă la 7g DCT ( cele de pe modelele mici cu dublu ambreiaj) sau 9G...

    Leave a comment:


  • chisuman2003
    replied
    cl600 știi cumva cum se face adaptarea la convertizor in reprezentanța? Se face static (am vazut ca e o functie nouă in Star) sau in mers in funcție de temperatura lichidului de racire (varianta clasică)?

    Care varianta e mai ok?

    Mulțumesc anticipat.

    Leave a comment:


  • chisuman2003
    replied
    La mulți ani!

    Update:

    Am reechilibrat rotile la un prieten.... Gata cu vibrațiile.

    Am mai facut ceva km si e din ce in ce mai bine.

    La rece cand sta mai multe zile are in continuare scuturaturile la viteză mică.

    In 6 am programare si le-am propus sa faca o readaptare la convertizor si la rece si la cald.

    In rest toate bune. In sfârșit merge ca un Mercedes.

    P. S. : Am testat si un ML 350 Cdi cu 7 Gtronic din 2015 xu 60.000 km si la fel la rece nu era prea 'finuta' la cald impecabil.

    In schimb am testat un CLS 250 Cdi cu 9 gtronic si e ok si la rece.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF