Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes CLK 350 Cabrio

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes CLK 350 Cabrio

    Sunt in Cada de o luan si am gasit un Mercedes clk350 cabrio, avariat in fata (aripile, bara, radiator si parbriz). Modelul are 49000km (ceea ce pt Europa inseamna cam 25-30000 Km).

    Ce ma intereseaza este daca se merita sa-l aduc in Romania, si aici ma gandesc la vama + taxe. Ma gandesc sa-l introduc prin Germania, pentru ca din cate am aflat, se ia in considerare valoarea faturii si nu a pretului de catalog, asa cum se ce in Romania (desi ca stat membru al EU, ar trebui sa fie la fel ca in Germania.)

    Ce sfaturi imi dati ?

  • #2
    1. Ce e Cada?
    2. Ce intelegi prin 49 de mii de km ceea ce pentru Europa inseamna 25-30 de mii? Daca e in mile, e tocmai invers. Inmultesti 49 de mii cu 1,6.
    3. Daca nu spui si pretul la care o iei nu avem de unde sa stim daca se merita sau nu. Pune toate datele problemei, eventual poze.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Semtexx View Post
      1. Ce e Cada?
      2. Ce intelegi prin 49 de mii de km ceea ce pentru Europa inseamna 25-30 de mii? Daca e in mile, e tocmai invers. Inmultesti 49 de mii cu 1,6.
      3. Daca nu spui si pretul la care o iei nu avem de unde sa stim daca se merita sau nu. Pune toate datele problemei, eventual poze.
      Canada
      Spun ca 49km inseamna cam 25-30 000km pentru Europa pt ca una e sa mergi cu piciorul pe frana din 100 in 100 de m si alta e sa mergi ca aici, Pretul e de $10 000 CAD. Masina merge perfect, motorul nu a fost lovit, lonjeroanele nu sunt strambe.

      Aici sunt cateva poze:
      Last edited by vegeftw; 12-24-2010, 23:48 PM.

      Comment


      • #4
        Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

        Doar un simpu exemplu...parerea mea ca nu se merita(drum+taxe+reparatie+impozit,etc)

        Comment


        • #5
          Originally posted by tu_marus View Post
          http://autovit.ro/mercedes-benz-clk-200-C16444753.html
          Doar un simpu exemplu...parerea mea ca nu se merita(drum+taxe+reparatie+impozit,etc)
          Am avut imrpesia ca am scris.Oboseala.
          Masina e din noiembrie 2006. Am cautat pe mobile.de
          Sub 20 000 Euro nu gasesc ceva asemanator

          Comment


          • #6
            Originally posted by vegeftw View Post
            Am avut imrpesia ca am scris.Oboseala.
            Masina e din noiembrie 2006. Am cautat pe mobile.de
            Sub 20 000 Euro nu gasesc ceva asemanator
            Alea de pe mobile sunt IMPECABILE, si nu troznita. Daca iti faci niste calcule sumare, reparatia va costa cel putin 15.000e. CEL PUTIN.Numai plansa bord, airbag-uri, centrala comanda, centuri, se ridica la aprox 6-7000e.

            Apoi mai ai transport, inmatriculare.....

            Comment


            • #7
              Originally posted by 300zxtt View Post
              Alea de pe mobile sunt IMPECABILE, si nu troznita. Daca iti faci niste calcule sumare, reparatia va costa cel putin 15.000e. CEL PUTIN.Numai plansa bord, airbag-uri, centrala comanda, centuri, se ridica la aprox 6-7000e.

              Apoi mai ai transport, inmatriculare.....
              De ce ar trebui plansa de bord schimbata, la ce te referi cand spui "centrala comanda", ce e cu centurile?

              Comment


              • #8
                Originally posted by vegeftw View Post
                De ce ar trebui plansa de bord schimbata?
                Pai nu vezi ca e rupt bordul pe partea dreapta pt ca a sarit si acolo airbagul? Sau crezi ca ala e torpedoul? Sau poate vrei sa il lipesti cu scoci...sau banda izolatoare...eventual de culoare gri cum mai fac unii tarani pe aici prin tara...

                Eu unul nici nu m-as gandi sa fac ce vrei tu sa faci nici daca masina ar fi aici in tara, fara transport, fara taxe vamale sau taxa de inmatriculare. Oricat de bine s-ar lucra tot o masina trosnita ramane si cu unele sechele si dupa cele mai inalte standarde de reparatie.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by vegeftw View Post
                  Canada
                  Spun ca 49km inseamna cam 25-30 000km pentru Europa pt ca una e sa mergi cu piciorul pe frana din 100 in 100 de m si alta e sa mergi ca aici,

                  Aici sunt cateva poze:
                  http://img822.imageshack.us/slidesho...?id=mertz4.jpg
                  La logica asta nu cred ca sa asteptat nimeni). Oricum eu zic sa stai cuminte.... cand o sa ajungi cu ea acasa facuta si inscrisa, o sa te iei cu mainile de cap cand o sa-ti dai seama n-ai facut nici o afacere.
                  i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by florineasca View Post
                    Pai nu vezi ca e rupt bordul pe partea dreapta pt ca a sarit si acolo airbagul? Sau crezi ca ala e torpedoul? Sau poate vrei sa il lipesti cu scoci...sau banda izolatoare...eventual de culoare gri cum mai fac unii tarani pe aici prin tara...

                    Eu unul nici nu m-as gandi sa fac ce vrei tu sa faci nici daca masina ar fi aici in tara, fara transport, fara taxe vamale sau taxa de inmatriculare. Oricat de bine s-ar lucra tot o masina trosnita ramane si cu unele sechele si dupa cele mai inalte standarde de reparatie.
                    La atitudinea pe care o ai, esti probabil unul dintre cei care isi lipesc bordul cu scoch. Ai si gasit unde sa faci pe desteptul.

                    Cand am pus intrebarea ma gandeam ca poate merge schimbat DOAR airbagul, asa cum se poate inlocui la volan, doar partea centrala. Beside that, am intrat aici sa aflu cat mai multe pareri, pentru ca sunt o groaza care aduc masini din US si Canada pentru a le repara si a le revinde.

                    Cred ca nu are rost sa te intreb ce a vrut sa spuna 300zxtt cu "centrala comanda" si ce treaba au centurile in toata povestea asta, nu-i asa ? :-)
                    Last edited by vegeftw; 12-31-2010, 09:16 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Parerea mea e ca nu se merita sa dai 10000CAD pe mertzul asta troznit. Nu o sa il mai faci niciodata asa cum a fost el.
                      Apoi gandeste-te ca la dezmembrari rar sa gasesti un clk de anu tau nelovit. Trebuie sa iei toate piesele OEM de la reprezentanta.O sa coste mai mult decat masina, probabil cat spunea si un coleg pe aici prin forum. Eu zic sa stai cuminte.
                      Mai bine iti cauti o masina sanatoasa, chiar si cu motor mare daca vrei tu.De le noi din EU. De ce sa platesti vama la o masina din alt continent cand a fost facuta la noi? Si apoi poti sta linistit ca e exact acceasi masina, din cate stiu MB a pus bari de protectie in usi si la cele pt EU. Deci nu ai cine stie ce avantaj.
                      Si in privinta anului te agiti sa platesti dublu doar sa te simti tu bine? E acelasi fier.
                      Last edited by cristian_sladariu; 12-31-2010, 11:07 AM.
                      Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by vegeftw View Post

                        Cred ca nu are rost sa te intreb ce a vrut sa spuna 300zxtt cu "centrala comanda" si ce treaba au centurile in toata povestea asta, nu-i asa ? :-)
                        Iti spun eu ce a vrut sa spuna. Sistemul SRS cuprinde airbag-urile si centurile. Daca masina a fost suficient "rezemata" incat sa pocneasca airbag-urile (se presupune ca a fost si pasager deoarece altfel acela nu pocnea) au fost afectate si centurile, acestea fiind pirotehnice, iar calculatorul si-a stocat eroarea asa zisa "crash data".
                        Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by popeye_pmm View Post
                          Iti spun eu ce a vrut sa spuna. Sistemul SRS cuprinde airbag-urile si centurile. Daca masina a fost suficient "rezemata" incat sa pocneasca airbag-urile (se presupune ca a fost si pasager deoarece altfel acela nu pocnea) au fost afectate si centurile, acestea fiind pirotehnice, iar calculatorul si-a stocat eroarea asa zisa "crash data".
                          Corect. Centurile au un tub ca la airbag, care in caz de accident e ca un cartus tras, si blocheaza centura forever. Trebuie schimbat. Deasemeni nu stii tu daca e sau nu lonjeronu stramb. Eu stiu ca mercedesul are ca niste amortizoare care in caz de accident sunt folosite undeva in caroserie. Problema este ca masina pare facubila acum , dar se poate sa nu fie chiar asa de simpla problema.
                          Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cristian_sladariu View Post
                            Corect. Centurile au un tub ca la airbag, care in caz de accident e ca un cartus tras, si blocheaza centura forever.
                            Nu o blocheaza. O tensioneaza. Sau cu alte cuvinte te strange in bancheta pt ca pe langa capsa aceea detonanta mai are si o sufa care se infasoara automat pe un tambur si te strange in bancheta ca sa nu te lovesti prea tare de bord.
                            De unde stiu? Pt ca sunt patit si am schimbat tot sistemul SRS la masina in urma unui accident, adica airbaguri, centuri si inclusiv plansa de bord. Apoi se reseteaza eroarea din calculatorul masinii, asta numai daca nu e necesara si schimbarea modulului care declanseaza sistemul SRS (unii ii mai spun si calculator). Esti multumit domnule din ,,Cada,,? Te-ai convins sper ca nu sunt genul de om care sa merg cu bordul lipit cu scoci si nici care s-o fac pe desteptul. Insa mai am o nedumerire. Oare in ,,Cada,, chiar se merge numai cu piciorul pe acceleratie? Sau poate ca un km in Cada o avea 500m...sau 600m. Cine dracu sa mai stie ce unitati de masura mai au si astia...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by florineasca View Post
                              Te-ai convins sper ca nu sunt genul de om care sa merg cu bordul lipit cu scoci si nici care s-o fac pe desteptul.
                              Esti un muppet

                              Pentru restul baietilor, un An Nou fara accidente, multumesc pentru opinii. cheers

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF