Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

SRS, Trepidatii, Zgomot ciudat, CLK 200 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SRS, Trepidatii, Zgomot ciudat, CLK 200 Kompressor

    Salut! Sunt nou pe aici si totodata cam necunoscator in "d-ale masinilor". De curand mi-am achizitionat un CLK 200 Kompressor, 2006, cutie automata. Am 3 mari semne de intrebare:
    1.Indiferent daca doar ce l-am pornit sau sunt deja cu el in trafic, daca plec foarte usor de pe loc, cand ajunge la 1000 turatii/minut simt niste trepidatii usoare(daca plec normal sau putin mai grabit nu se mai simte nimic). Am mai plimbat cativa prieteni si daca nu le ziceam cred ca nici nu simteau. Acelasi lucru mi se intampla si cand am clima pornita si stau pe loc, sau cand o scot din parcare si iau maxim de volan stanga/dreapta. Repet, nu se simte rau.. Trepidatiile sunt aproape insesizabile, dar imi stau pe creier, mie ca sofer. Cutia nu mi-a facut niciodata probleme, merge f bine.
    2.Dupa un interior facut la spalatorie, cand am luat masina am constatat ca scaunul nu se mai ridica si ca am martorul SRS aprins. Am vbit cu cineva si mi-a zis ca sub scaun cica ar exista niste fire si astia la spalatorie sunt neatenti si baga aspiratorul pe acolo fara nicio grija. Si ca e posibil sa-mi fi smuls vreun "papuc" de acolo. Am incercat sa arunc o privire pe acolo dar daca scaunul nu se mai ridica nu pot vedea nimic. Ce parere aveti?
    3.Cand umblu la cutie si bag din D in R, se aude un zgomot ciudat pe sub ea(nu foarte tare, dar e sesizabil), in partea din spate parca. Ce ar putea fi?
    Multumesc!

  • #2
    Originally posted by mihai.v View Post
    Salut! Sunt nou pe aici si totodata cam necunoscator in "d-ale masinilor". De curand mi-am achizitionat un CLK 200 Kompressor, 2006, cutie automata. Am 3 mari semne de intrebare:
    1.Indiferent daca doar ce l-am pornit sau sunt deja cu el in trafic, daca plec foarte usor de pe loc, cand ajunge la 1000 turatii/minut simt niste trepidatii usoare(daca plec normal sau putin mai grabit nu se mai simte nimic). Am mai plimbat cativa prieteni si daca nu le ziceam cred ca nici nu simteau. Acelasi lucru mi se intampla si cand am clima pornita si stau pe loc, sau cand o scot din parcare si iau maxim de volan stanga/dreapta. Repet, nu se simte rau.. Trepidatiile sunt aproape insesizabile, dar imi stau pe creier, mie ca sofer. Cutia nu mi-a facut niciodata probleme, merge f bine.
    2.Dupa un interior facut la spalatorie, cand am luat masina am constatat ca scaunul nu se mai ridica si ca am martorul SRS aprins. Am vbit cu cineva si mi-a zis ca sub scaun cica ar exista niste fire si astia la spalatorie sunt neatenti si baga aspiratorul pe acolo fara nicio grija. Si ca e posibil sa-mi fi smuls vreun "papuc" de acolo. Am incercat sa arunc o privire pe acolo dar daca scaunul nu se mai ridica nu pot vedea nimic. Ce parere aveti?
    3.Cand umblu la cutie si bag din D in R, se aude un zgomot ciudat pe sub ea(nu foarte tare, dar e sesizabil), in partea din spate parca. Ce ar putea fi?
    Multumesc!

    3.Se pare ca am aflat cauza zgomotului. Cand calc frana si bag din D in R sau invers se aude, dar daca calc frana mai tare nu se mai aude deloc. M-am uitat la placutzele de pe spate si sunt pe duca rau de tot.

    Comment


    • #3
      Salut Mihai!
      Verifica tampoanele motorului si pe cel al cutiei. Poti observa daca sunt uzate si daca deschizi capota si faci stanga-dreapta de motor rasucind.
      Zgomotul ce il auzi sub masina e de la cardan, dar daca e f mic nu e problema.
      Numai bine!

      Comment


      • #4
        Salut.

        2. Nu cred ca firele acelea se desfac asa de usor (sunt mufate serios). Eventual sunt rupte sau intrerupte... si nu e sigur ca e sub scaun (firele au traseu in continuare sub scaun si intra ori la consola centrala, ori in stalpii laterali sau se duc sub bord).
        Daca ambele probleme au aparut concomintent (SRS si scaun imobil) inseamna ca mai mult ca sigur nu mai vine "semnal" pe traseu. SRS-ul din bord se aprinde din cauza ca sub/in scaun ai un "senzor de prezenta" care sesizeaza daca acel sscaun e ocupat sau nu...

        Verifica, poate totusi ai acces cat de cat la fire (eventual sigurantele-poate sunt pe aceeasi siguranta).

        3.Cum scria si colegul mai sus: suporti motor/cutie/diferential si cardan, flansa cardan, suport rulment intermediar!

        Bafta!
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
        W126 500SE Nautical Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #5
          Originally posted by zang View Post
          Salut Mihai!
          Verifica tampoanele motorului si pe cel al cutiei. Poti observa daca sunt uzate si daca deschizi capota si faci stanga-dreapta de motor rasucind.
          Zgomotul ce il auzi sub masina e de la cardan, dar daca e f mic nu e problema.
          Numai bine!
          Daca ar fi sa fie de la cardan zgomotul... De ce nu se aude mereu? Daca tin doar frana piscata putin cand schimb.. Din D in R... se aude... Daca apas pe ea mai serios... Nu se mai aude.. Plus de asta acum o luna am fost cu masina la Autoklass si i-am facut toate testele.. diagnoza, tinichigerie, rampa.. Si nu mi-au zis nimic de cardan... Eu tot cred ca e de la placutze, dunt pe duca. Am observat ca si cand plec de pe loc, daca dau drumul usor la frana, se aude la fel. Daca dau drumul brusc(fara sa accelerez), nu se mai aude. Mai asteptam pareri.. Sunt binevenite! Ms!

          Comment


          • #6
            Originally posted by dan500se View Post

            2. Nu cred ca firele acelea se desfac asa de usor (sunt mufate serios). Eventual sunt rupte sau intrerupte... si nu e sigur ca e sub scaun (firele au traseu in continuare sub scaun si intra ori la consola centrala, ori in stalpii laterali sau se duc sub bord).
            Daca ambele probleme au aparut concomintent (SRS si scaun imobil) inseamna ca mai mult ca sigur nu mai vine "semnal" pe traseu. SRS-ul din bord se aprinde din cauza ca sub/in scaun ai un "senzor de prezenta" care sesizeaza daca acel sscaun e ocupat sau nu...

            In timp ce eram la spalatorie(am fost de fatza)... Dupa ce a facut curat in ea.. A vrut sa ridice scaunul si nu a mai mers... Dupa 5 minute cand am vrut sa o pornesc, cum am pus contactul, a aparut martorul SRS. CLK-ul are ceva sub scaun.. Un sistem.. daca bag mana simt firele pe acolo(si la scaunul din stanga si la cel din dreapta).
            Last edited by mihai.v; 07-18-2012, 11:44 AM.

            Comment


            • #7
              Pai ceva fire ai pe sub scaun: srs, incalzire si manevrare scaun. Mai poti avea lombare ce se umfla dar cu furtune tari. Se stie ca modelele dupa 95 au in scaunul dreapta o plasa ce sesizeaza daca este pe scaun o persoana de peste 35 kg parca, pt a activa srs sau nu (copil pe scaun). La spalatorie am vz si eu cate unul ce intra cu genunchiul pe scaun si zice lumea ca ar putea rupe acea plasa. Atunci ai eroarea asta.
              Zgomotul spate poate fi cum zici, dar placutele cand n-ai frana calcata sa nu crezi ca stau la milimetri distanta de disc, ci stau fff aproape. Deci poate fi si placute, dar si etrier nefixat, ori disc, dar mai degraba se fura toate jocurile motrice cand treci in D sau R si le auzi in spate. Verifica cu inca un amic care sa asculte pe langa piese cand faci asta.

              Comment


              • #8
                Originally posted by zang View Post
                Pai ceva fire ai pe sub scaun: srs, incalzire si manevrare scaun. Mai poti avea lombare ce se umfla dar cu furtune tari. Se stie ca modelele dupa 95 au in scaunul dreapta o plasa ce sesizeaza daca este pe scaun o persoana de peste 35 kg parca, pt a activa srs sau nu (copil pe scaun). La spalatorie am vz si eu cate unul ce intra cu genunchiul pe scaun si zice lumea ca ar putea rupe acea plasa. Atunci ai eroarea asta.
                Zgomotul spate poate fi cum zici, dar placutele cand n-ai frana calcata sa nu crezi ca stau la milimetri distanta de disc, ci stau fff aproape. Deci poate fi si placute, dar si etrier nefixat, ori disc, dar mai degraba se fura toate jocurile motrice cand treci in D sau R si le auzi in spate. Verifica cu inca un amic care sa asculte pe langa piese cand faci asta.
                Multumesc de sfat! Lombare nu am. Stiu si eu faza cu plasa din scaunul din dreapta dar la mine nu e acolo problema.. Si cu genunchiul nu s-a apasat ca am fost langa el si am vazut tot.. Daca nu as fi fost probabil acum aveam semne de intrebare.

                Comment


                • #9
                  La punctul 1 cel mai probabil trepidatiile le simti de la motor. Din ce ai spus tu probabil cand motorul este la relanti si intervin accesoriile cum ar fi pompa de servo (viraje stanga dreapta ) sau compresorul de clima calculatorul de injectie nu reactioneaza suficient de repede si intervin aceste vibratii...motorul se subtureaza.
                  In functie de an si de motorizare cred ca s-ar putea incepe cu bujiile/fisele, filtru de combustibil, eventual un aditiv de injectoare. Varianta mai nasoala ar fi senzori sau alte matzaraie intrerupte.
                  Eu presupun ca motorul e "pe baza de" M111.
                  Da-ne anul masinii!
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by adidc View Post
                    La punctul 1 cel mai probabil trepidatiile le simti de la motor. Din ce ai spus tu probabil cand motorul este la relanti si intervin accesoriile cum ar fi pompa de servo (viraje stanga dreapta ) sau compresorul de clima calculatorul de injectie nu reactioneaza suficient de repede si intervin aceste vibratii...motorul se subtureaza.
                    In functie de an si de motorizare cred ca s-ar putea incepe cu bujiile/fisele, filtru de combustibil, eventual un aditiv de injectoare. Varianta mai nasoala ar fi senzori sau alte matzaraie intrerupte.
                    Eu presupun ca motorul e "pe baza de" M111.
                    Da-ne anul masinii!

                    2005, facelift 2006. Faza e ca am fost la Autoklass acum o luna si i-am facut toate testele. Diagnoza/rampa/tinichigerie. A iesit curata, in afara de un amortizor curs si 2 bucsi parca.. In rest..probleme motor, cutie(de astea am intrebat in mod special) sau altele.. mi-au zis ca nu exista. Toate filtrele(inclusiv cel de combustibil) si uleiul le-am schimbat acum 2 mii de km. Am bagat filtre MANN si ulei Castrol EDGE W-40.. sau ceva de genul... Nu prea ma pricep.. Asa era recomdandat pt modelul meu pe siteul lor si asa mi-a zis si mecanicul.
                    Last edited by mihai.v; 07-19-2012, 12:33 PM.

                    Comment


                    • #11
                      2. Problema cu scaunul am rezolvat-o. Acum se ridica si functioneaza normal dupa ce mi-am bagat eu gherutzele pe sub el si am impins toti papucii aia la treaba lor. Dar SRS tot sta aprins in bord. Cred ca trebuie sa ma duc sa stearga eroarea.

                      Comment


                      • #12
                        Vezi ca este mai jos in forum un topic cu eroarea SRS http://www.clubmercedes.ro/martor-sr...rd-t21483.html . Eu cu Torque (Android) si un OBD II bluetooth am reusit sa sterg erorile cu acceleratia la mine si altele care erau mai vechi (cine stie de cand). Daca vrei si ajungi in Otopeni, putem incerca si cu martorul SRS de la tine.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by florio1960 View Post
                          Vezi ca este mai jos in forum un topic cu eroarea SRS http://www.clubmercedes.ro/martor-sr...rd-t21483.html . Eu cu Torque (Android) si un OBD II bluetooth am reusit sa sterg erorile cu acceleratia la mine si altele care erau mai vechi (cine stie de cand). Daca vrei si ajungi in Otopeni, putem incerca si cu martorul SRS de la tine.
                          Citisem asta dar la mine nu cred ca are treaba cu plasa pentru ca figura a facut-o cand a tras scaunul.. si a bagat ala aspiratorul... dintr-o data nu se mai dadea scaunul la loc..

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF