Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

cip tuning

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cip tuning

    A facut cineva cip tuning la clk w209,200 kompressor? Se merita?

  • #2
    Eu am vrut sa fac, doar ca nu da nimeni garantie ca o sa fie totul in regula, iar cei de la Brabus nu fac la masini mai vechi de 5 ani. Ma gandesc ca nu de fraieri.

    Comment


    • #3
      Chip tuning la Benzina, mai ales aspirat sau compressor, are ca spor de performanta...de la 163cp undeva la 170cp...deci infim. Singurul mod in care poti mari performanta unui astfel de motor, este de a schimba fulia compresorului cu una mai mica. Automat compresorul are turatii mai multe => intake mai mare => cai mai multi => consum mai mare. Daca doresti cai mai multi, din pacate, trebuie sa investesti intr-un sistem turbo.

      Comment


      • #4
        Exista si varianta de "Power module" montat extern fara a modifica nimic la software-ul actual al masinii cu actionare cand se doreste din buton.
        Mie personal nu mi se pare o solutie ok atata timp cat modulul e undeva la 900 eur din ce am inteles eu si o crestere de max 20% de putere.

        Mercedes E200 / W211 - 2004
        Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

        Comment


        • #5
          M-ar interesa acelasi lucru (remap pt un w208 230) dar nu am gasit nici un feedback concret de la cineva. Stie cineva o firma incercata, cu clienti multumiti?

          Comment


          • #6
            Originally posted by mittone2002 View Post
            Chip tuning la Benzina, mai ales aspirat sau compressor, are ca spor de performanta...de la 163cp undeva la 170cp...deci infim. Singurul mod in care poti mari performanta unui astfel de motor, este de a schimba fulia compresorului cu una mai mica. Automat compresorul are turatii mai multe => intake mai mare => cai mai multi => consum mai mare. Daca doresti cai mai multi, din pacate, trebuie sa investesti intr-un sistem turbo.
            Se mai poate face ceva mai simplu, cel putin la W208 (nu sunt sigur de 209, dar ma gandesc ca e similar?). Nu cresc caii, per total, dar creste plaja de putere. Se poate limita mecanic cantitatea de aer care este recirculata in ture joase. Rezultatul este boost mai devreme (si deci cuplu mai bun in toate treptele, chiar si la acceleratie partiala). Dezavantajul este ca implicit creste si consumul, cam cu un litru.

            Acelasi lucru se poate face si electronic, prin remapare (se rescriu parametrii pt clapeta de recirculare, in sensul ca e setata sa "rasufle" mai putin din boost, la ture mai joase), dar e mai costisitor.

            Aveam si niste poze de cand am incercat modificarea asta, dar nu stiu pe unde sunt. Daca e cineva interesat, pot sa le caut, sunt sigur ca le am pe undeva.

            Comment


            • #7
              eu sunt interesat de un chip tuning la un CLK 270 CDI exista sansa sa imi uzeze repede anumite chestii? spre ex turbina?
              Si inca o chestie ca tot este deschis topic. Se poate face ca doar cand apesi butonul sport la cutie automata sa poti accesa rezerva de putere data de chip? am auzit ca este posibil numai ca nu am auzit pe nimeni sa aiba asa cv. ma refer masina sa aiba in cap doua harti sau ceva de genu.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF