Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

De ce CLK, ce-l deosebeste de C klasse?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De ce CLK, ce-l deosebeste de C klasse?

    Asa cum se poate vedea si din titlu, as dori sa invit la dialog posesorii de CLK si nu numai, sa putem avea o imagine reala a tuturor diferentelor ce ne-ar putea determina sa alegem acest model. Personal sunt indragostit de aceasta varianta a producatorului Mercedes si nu ascund faptul ca in interiorul meu as fi vrut sa numesc aici, ca si modele comparative si E Klasse. Gasesc elemente exterioare asemanatoare. Bineinteles ca aspectul tehnic ar trebui sa aibe aceeasi pondere,cel putin, cu celelalte calitati ca: dotari, look,etc. Va astept cu interes si stima pe acest thread!

  • #2
    Buna idee cu topicul asta. Eu sunt de parere ca CLK este mai sportiv ca si model si ca aspect este o masina mai ciudatica asa dar asta in sensul frumos , mie imi place mult mai mult decat modelul C Class , in schimb ca si dotari si motorizari pot fi identice deci singurul lucru care le deosebeste este aspectul exterior.
    “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
    Dr. Laurence J. Peter

    Comment


    • #3
      Clk este un E'classe coupe. C classe...este un E'classe miniatura...cat despre restul diferentelor...doar cancan, este ca si cum ai incerca sa gasesti asemanari si diferente dintre un cal si magar.

      Comment


      • #4
        Originally posted by dstelian View Post
        Clk este un E'classe coupe. C classe...este un E'classe miniatura...cat despre restul diferentelor...doar cancan, este ca si cum ai incerca sa gasesti asemanari si diferente dintre un cal si magar.
        Eu as merge mai departe cu indiscretia mea si te-as ruga: Fa diferenta dintre cal si magar! Asta era si motivul thread-ului de fata... Cu stima!

        Comment


        • #5
          CLK e pe platforma de E. Topicul era mai de graba, De ce CLK, ce-l deosebeste de E klasse.
          Cred ca SLK e pe platforma de C.

          Comment


          • #6
            Sunt multe chestii care s-ar putea potrivi,de exemplu eu am un w210 si un w202 si se potrivesc basculele,amortizoarele,bratul de la stergator etc sunt multe asemanari,deosebirile cred ca sunt vizibile si cu ochiul liber!

            Comment


            • #7
              Am condus astazi un c coupe 2000 cc, 120cai , 6 viteze an fabricatie 2001, m-a zgaltait rau de tot, parca eram untr-un karting. Este mult mai rigid fata de clk. Asta ar fi una dintre diferentele majore pe care le-am descoperit. Eu sunt posesor de w208 clk. CLK-ul este mult mai confortabil, nu simti zguduieli ca la C coupe, lanseaza altfel la mers preluand socurile de la gropi.
              200 CLK; 1998cc; 100Kw;

              Comment


              • #8
                Daca era pe S, suspensia se rigidizeaza. Poate de aia te-a zgaltait ca intr-un kart.
                Pe C e mult mai soft. Cel putin la al meu asa e

                Comment


                • #9
                  Astazi,de fapt acum o ora am schimbat E 250 TD W210 cu un CLK W208 200 simplu nu compressor,la exterior in fata seamana mult,ochii bulbucati iesiti in afara,forma la capote chiar daca e mai scurta sau asa pare,stergatorul,volanul,nuca vitezee sunt la fel ba chiar si rotile,in schimb forma mai rotunjita la CLK si spatial interior mult mai mic se simt din momentul in care te asezi la volan.Ca senzatie de condus e un pic mai rigida pe suspensii si servodirectia e mai usoara asta ce am sesizat pe moment.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF