Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

CLK Coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CLK Coupe

    Autoturismele Mercedes-Benz Coupé au fost întotdeauna printre cele mai dorite maşini din lume. Poate din cauză că se simte pasiunea cu care au fost create. Şi pentru că nu încetăm să le îmbunătăţim. Singurul lucru care nu s-a schimbat este apariţia sa.
    Clasa CLK Coupé: plăcerea de a conduce
    Design-ul clasic încântător al Clasei CLK Coupé este pur şi simplu irezistibil. Iar tehnologiile cu care este dotat sunt la fel de impresionante. De exemplu, motoarele diesel performante sunt dotate standard cu filtru pentru particule pentru CLK 220 CDI şi CLK 320 CDI. Motoarele combină plăcerea de a conduce cu consumul scăzut de combustibil. Iar pachetul opţional sport subliniează dinamica lor extraordinară.

    CLK-Class Coupé oferă un confort generos pentru patru persoane. Şi datorită sistemelor de siguranţă, precum tetierele active NECK-PRO toţi călătoresc în siguranţă şi se pot relaxa.


    http://img524.imageshack.us/img524/8...nsgalleqr3.jpg

  • #2
    superb ! da parca imi placea mai mult modelu din 97 avea alte linii,si parca putin mai mic...mai sportiv
    | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

    Comment


    • #3
      adica w208. pai ala semana cu e-klasse, asta seamana cu c-klasse

      Comment


      • #4
        eu zic de CLK kompressor ... mie nu mi se pare deloc ca seamana cu E
        | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

        Comment


        • #5
          La fata seamana. si Kompressor e tot clk.
          Attached Files
          Last edited by Danny_bb; 05-19-2007, 23:28 PM.

          Comment


          • #6
            Stiu ca asa se numeste modelul CLK 200 sau 230 Kompressor ... nu mai stiu ce motorizari are... la alea 2 m-am uitat,si din cate am citit poate sa fie CLK si fara Kompressor
            | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

            Comment


            • #7
              Eu zic ca (virgula) Kompressor nu este un model anume - adica daca spui 230 Kompressor, nu inseamna neaparat ca este CLK, poate fi la fel de bine si SLK, C-Klasse, E-Klasse......
              Totusi, sa nu uitam ca "Kompressor" este doar o functie a masinii, una foarte pretentioasa ce-i drept...!
              Das Neueste vom Erfinder des Autos. Die neue Mercedes-Benz.

              Comment


              • #8
                dap...eu voiam sa subliniez ca CLK nu trebuie sa fie(sa aibe) neaparat Kompressor
                | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

                Comment


                • #9
                  nu mai gasesc datele exacte, insa Kompresoroarele' , sunt variante de motorizare, supra-alimentata (m111, pe clk 96-99, compresor mecanic, IHI), veneau pe 2,0 si 2,3... prima venea cu 167cp (si in cateva editii limitate 192cp), iar 2,3-ul cu 196cp...din 2000, pe clk au trecut la m271, noul I4.
                  si la V6 sa folosit supra-alimentarea, la care ei ii spun kompressor.
                  oasis - it's good to be free!!!

                  Comment


                  • #10
                    iar caroseria modelului '96-'00 era bazat pe E.
                    din '00 au trecut la fratele mai mic, C-ul fiind mai proaspat...



                    eu nu am nimic cu clk-urile, insa cred ca s-au indepartat mult de la idee, si ca ultimele coupe-uri adevarate au fost CE-urile ci CL. cu formele rotunde, (din experienta vb), este foarte complicat sa exprimi forta si putere, sau sportivitate, care intra in definitia coupe-ului...
                    oasis - it's good to be free!!!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dan_c View Post
                      veneau pe 2,0 si 2,3... prima venea cu 167cp (si in cateva editii limitate 192cp), iar 2,3-ul cu 196cp...din 2000, pe clk au trecut la m271, noul I4.
                      si la V6 sa folosit supra-alimentarea, la care ei ii spun kompressor.
                      dupa 97 cam toate care le`am vazut au 192 cp.
                      Un lucru nu imi explic,ca se zice ca CLK e motorizarea(K de la Kompressor) ,m`am uitat pe la masini si gasit CLK 200 ,de aprox 140 cp,fara kompressor ... aici
                      | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

                      Comment


                      • #12
                        K-ul din clk sau slk nu vine de la Kompressor, ci din codul caroseriei...
                        iar ca optional la masinile dotate cu motoare supra-alimentate, este si badge-ul "Kompressor".
                        multi constructori sau orientat spre turbine, ca metode de a mai scoate ceva cp, in timp ce mercedes a ales (din aceeasi prisma a confortului- motoare cu raspuns de la turatii mai joase, mai silentioase si maleabile, spre deosebire de motoarele turbo, care urla pana la 5000 de ture de unde incep sa lucreze...brutal) aceasta metoda, uzuala anilor trecuti in america, unde musclecar-ul cu carburatoare facea legea cu o cutie automata...principiul este relativ acelasi, insa comportamentul este diferit.

                        motorizari w208 (clk 1996-2002):
                        clk 200- m111 2,0 I4
                        clk 230- m111 2,3 I4
                        clk 320- m112 3,2 V6
                        clk 430- m113 4,3 V8
                        clk 55 AMG- m113 5,5 v8

                        clk 200 kompressor- m111 2,0 I4 supra-alimentat
                        clk 230 kompressor- m111 2,3 I4 supra-alimentat


                        motorizari w209 (clk 2003-....):
                        clk 200- m111 2,0 I4
                        clk 230- m111 2,3 I4
                        clk 320- m112 3,2 V6
                        clk 350- m272 3,5 V6
                        clk 430- m113 4,3 V8
                        clk 500- m113 5,0 v8
                        clk 55 AMG- m113, m155, sau m273 5,4 v8

                        clk 200 kompressor- m271 1,8 I4 supra-alimentat
                        clk 230 kompressor- m271 1,8 I4 supra-alimentat


                        sper sa nu gresesc, sunt din amintiri din copilarie

                        AMg mai pun kompresoare si pe m112 ( c32 AMG) si pe m273... pe ultimul chiar sistem dublu turbo+kompresor
                        oasis - it's good to be free!!!

                        Comment


                        • #13
                          Si mie imi place masina,la consum din cate imi amintesc 14% in orash si 10 % in afara parca...
                          | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

                          Comment


                          • #14
                            w208 RULES

                            !!OLDIES BUT GOLDIES!!
                            Clk 200 kompressor coupe,fab2000,Avantgarde-192CP,119.000km,consum mediu 8,5/100km,imbina luxul cu sportivitatea,parerea mea,masina perfecta,si costa cca 12.000E full options...GOOD LUCK....iar pentru clk 320 hidramat...pe caroserie w208 mananca in jur de 15% in orash
                            Last edited by Luchian; 11-06-2008, 14:59 PM.
                            Un intelectual rezolva problemele.Un geniu le evita !!!!
                            BENZ4LIFE
                            Dezmembrez:w124,w163,w168,w202,w203,w209,w210,w211 ,w220,Vito,Sprinter TEL:0784165165

                            http://www.youtube.com/watch?v=bnhSykTCbfk 4Mercedes-Benz FANS!

                            Comment


                            • #15
                              Poate ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat...De cateva zile cam 2 imi apare un sunet in plus la miscarea volanului stanga-dreapta. Nu ma pricep la mecanica mai deloc, ma gandeam unde sa ma uit si ce sa verific, ulei ATF, pompa, cutie...un sfat va rog

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF