Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Merita un Cl 600 2001 ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nahh,m-am intors pe pamant. O sa va povestesc pe scurt 'radacina' visului: in oraselul in care m-am nascut a existat un ML 400 CDI din 2003 (cel de 250 CP) care a avut un sfarsit tragic pe ceva vai. Singurele lucruri intacte erau scaunul soferului si motorul... Vecin cu mine,am vazut motorul si a inceput sa-mi vuie capul si instantaneu m-am intrebat: ce-as putea face cu el daca l-as avea? Intradevar nu mi-am pus toate intrebarile legate de electronica mecanica etc. Stiu doar ca aproape orice motor poate fi instalat pe aproape orice caroserie. Cardanul si io-mai-stiu-ce se poate fabrica (asa mi s-a spus). Acum spuneti si voi,daca a-ti face rost de bani pe care sa-i investiti in directia asta,ce-ati face stiind povestea mea?? Repet,eu poate nu o sa pot sa-mi materializez visul din cauza lipsei finantelor,dar tare-as vrea!!

    Comment


    • #32
      Originally posted by SoFly View Post
      Nahh,m-am intors pe pamant. O sa va povestesc pe scurt 'radacina' visului: in oraselul in care m-am nascut a existat un ML 400 CDI din 2003 (cel de 250 CP) care a avut un sfarsit tragic pe ceva vai. Singurele lucruri intacte erau scaunul soferului si motorul... Vecin cu mine,am vazut motorul si a inceput sa-mi vuie capul si instantaneu m-am intrebat: ce-as putea face cu el daca l-as avea? Intradevar nu mi-am pus toate intrebarile legate de electronica mecanica etc. Stiu doar ca aproape orice motor poate fi instalat pe aproape orice caroserie. Cardanul si io-mai-stiu-ce se poate fabrica (asa mi s-a spus). Acum spuneti si voi,daca a-ti face rost de bani pe care sa-i investiti in directia asta,ce-ati face stiind povestea mea?? Repet,eu poate nu o sa pot sa-mi materializez visul din cauza lipsei finantelor,dar tare-as vrea!!
      Electronica te omoara acum. Totul se bazeaza pe senzori, relee,si compterul central care coordoneaza toate functiile masinii. Si practic e IMPOSIBIL sa treci toata mataraia de fire care se gaseste intr-o masina de generatie noua ce insumeaza km intregi pe alt model mai vechi.

      Daca tot vrei diesel, poti opta pe varianta 3000td ce se gaseste pe w210 si w140 pt ca e mai simpla si cat de cat puternica. Iar dupa ce ai reusit toata transplantarea, nu uita ca exista o alta piedica ce pot spune ca e uriasa, si anume RAR-ul care iti va gasi noade in papura ca sa-ti omologheze toata tarasenia , si nu stiu daca se mai accepta trecerea de la benzina la diesel. Cineva parca asa spunea de cei de la RAR.

      Asa ca.....mai bine pui benzina si crede-ma, senzatiile vor valora infinit mai mult fata de toata economia rezultata daca folosesti masina pe diesel.Asta daca reusesti sa o transformi.

      Mult succes.

      Comment


      • #33
        Are dreptate 300zxtt.Personal imi place mult w126 dar as prefera sa adaptez motoare mai eficiente pe aceasta caroserie.Dar mi s-a zis clar daca vreau schimbare de motor pe w126,cel mai avansat sa fie ceva dupa w124,cam de prin 93-95.Pana si un 300TD de pe w210(cel de 177cp),nu ca e imposibil dar este fff greu de adaptat si trebuie o echipa de oameni f capabili.
        Am auzit doar pe cineva,ca are un w126 la care s-a adaptat un 270 cdi de pe w210,dar pana nu vad nu cred.
        Trebuie calculat apoi atent consumul actualului motor si consumul potentialului motor si vazuta diferenta de consum intre ele si timpul,sau nr de km in care s-ar economisi investitia motorului economic.
        MÃREAȚA COBRA

        Comment


        • #34
          Originally posted by ionutz_ng View Post
          vazuta diferenta de consum intre ele si timpul,sau nr de km in care s-ar economisi investitia motorului economic.
          Daaaaa ... si se va amortiza la anu' si la multi ani ! )))))))
          Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

          Comment


          • #35
            In plus nu ai luat in considerare faptul ca un motor transplantat de tip diferit de cel original nu o sa fie perfect niciodata. In special sa pui un diesel pe o caroserie gandita a fi de benzina, mai mult ca sigur vei avea zgomot crescut, vibratii puternice, etc.
            Mecanic sa zicem ca nu e imposibil, in schimb electronic aproape sigur. Forget about it.

            Eu pana acum nu mi-am permis Mercedes. Acum un an si jumatate am avut ocazia sa iau unul aproape nou pe care la limita mi-l permiteam dar am zis ca nu e de nasul meu. Acum cred eu ca mi-a crecut nasul si incerc sa gasesc unul.

            Bottomline: ia-ti ceva pe marimea nasului / intinde-te cat ti-e plapuma. Ce spui tu de gaz pe Cayenne e o idiotenie, ala care si-a pus oricum e un caz singular si nu e un bun exemplu. In orice domeniu gasesti un cretin dar asta nu e neaparat caracteristica a intregului grup/categorii/domeniu.

            Comment


            • #36
              @alx
              1.Interesant ca tu evoluezi financiar acum cand toata lumea o ia exact invers.
              2.Ce mercedes nu ti-ai putut permite,unul nou banuiesc,nu?Pt ca eu de ex am o masina super buna,silentioasa,inchegata,stabila,etc etc din 96.Este vb de un e class 420 model w210 pe care am dat 3700 euro,si se comporta ca si o masina noua.Probabil ca tu esti din grupul celor care vor neaparat masina noua,ca altfel "nu e buna si ai numai probleme cu ea".
              In Romania,mercedes este o marca de ultimile locuri in preferinta cumparatorilor(ca si jaguar,volvo si alte marci asa zise "batranesti") de accea,pe piata sec hand au preturile artificial scazute.Cu banii cu care eu am luat e-ul ,nu as fi putut lua nici macar un passat din 98-99 sau o seria 3 e46 cea mai slaba dotare si motorizare posibila.
              MÃREAȚA COBRA

              Comment


              • #37
                Fratello nu te supara, da' nu se mai inghesuie nimeni la motoare de 4000 benzina si automate.
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment


                • #38
                  Ori nu m-am exprimat eu bine ori nu ai inteles tu bine. Situatia mea financiara nu a crescut acum dar in ultimul an am redus la maxim orice cheltuieli astfel incat acum sunt in situatia de putea achizitiona un Mercedes.

                  Eu sunt un om ocupat, muncesc 10-12h pe zi si foarte des si in weekenduri si nu imi pot permite sa am o masina cu care sa merg la service 1 data pe luna. Daca as avea garantia unei masini bune as lua azi un Merc pana in 5k oiro. Repet, nu ma sperie costul reparatiilor ci timpul necesar de care nu dispun absolut deloc.

                  Can am zis ca nu mi-am permis Merc era vorba de cam un an si jumatate in urma (sau 2.5) cand am fost aproape de a lua un C-class cu 13000km cu 26000 oiro. Avea cam un an masina. Acum cochetez cu a lua una de 13000 de oiro pt ca are km putini si arata ca noua.

                  Crede-ma, am avut la viata mea destule masini care mi-au scos peri albi cu reparatii capitale nenumarate la motor si conditii de confort nasoale. Nu am nicio pretentie sa "nu se fi bashit vreunul" in masina cu care merg eu dar efectiv nu as avea cand sa merg in service cu o masina de x00.000 km. Daca as avea timp mi-as aduce din Ghermania ceva vechiut cu putini km (stiu unde sa caut) si as inmatricula-o la bulgari si gata.

                  Comment


                  • #39
                    Aha,exact cum mi-am imaginat.Ai avut ceva probleme cu masini vechi si acum crezi ca tot ce este mai vechi de 1-2 ani e o nenorocire.Banuiesc ca un ex taxi cum am avut eu vreo 2 bucati care aveau cam 350 000 de km ai putea sa bagi mana in foc ca ti-ar pica la ordinea zilei cate o piesa,nu?De curiozitate intreaba oameni care au avut asemenea masini (foste taxi in Germania cu sute de mii de km) sa vezi cam cate probleme le-au facut.
                    Si la fel,banuiesc ca iti imaginezi ca eu imi cam duc okiosul meu din 96 cam odata pe luna in service pt desele probleme pe care le are,nu?
                    Last edited by ionutz_ng; 12-17-2009, 21:35 PM.
                    MÃREAȚA COBRA

                    Comment


                    • #40
                      Mai, asa vorbeste si un coleg de-al meu ce si-a luat din Franta un 307 cu 160 de mii de km la bord si caruia nu i-a cazut nimic in ~15 mii de km. Zice ca numai masini vechi o sa-si ia de acum incolo. Dar el este la prima masina...

                      Nu stiu ce sa zic, sa-ti dea Dumnezeu sanatate si sa te bucuri de masina cat oi putea fara sa mergi la service-uri.

                      Poti sa ma convingi cumva ca, chiar daca nu te pricepi nemaipomenit de mult, poti sa iei oricand o masina veche la care sa nu bagi cu miile de oiro in ea? Cum faci, exista vreun descantec, rugaciune?

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by alx View Post
                        Eu sunt un om ocupat, muncesc 10-12h pe zi si foarte des si in weekenduri si nu imi pot permite sa am o masina cu care sa merg la service 1 data pe luna. .
                        In cazul acesta, iti recomand o masina noua. O skoda octavia. Nu vei avea probleme si te vei duce in service doar pt revizii. Chiar daca e Mercedes, asta nu insemna ca nu vei avea probleme. O masina noua ramane masina noua, indiferent de marca.

                        Comment


                        • #42
                          Sa incercam sa revenim asa timid la titlul topicului...merita CL-ul sau nu...

                          Comment


                          • #43
                            Un CL 600 SH din 2001 e o alegere irationala pentru majoritatea oamenilor daca nu faci abstractie de specificul tarii noastre (infrastructura, trafic, civilizatie) si costurile posesiei (impozit, asigurare-Casco, consum, intretinere).
                            Bineinteles ca e o masina care nu se potriveste oricui...asa ca intrebarea: Se merita...? e una retorica.

                            Dupa mine, topicul e bun de inchis. Sunt sigur ca cel care stie ca "se merita" pentru el, stie acest lucru singur si nu sta in cumpana sa-i spuna altii daca "se merita" sau nu...

                            Comment


                            • #44
                              Vlad123 Te mai intereseaza si alte pareri sau inchidem topicul ?

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by diesel View Post
                                un cl 600 sh din 2001 e o alegere irationala pentru majoritatea oamenilor daca nu faci abstractie de specificul tarii noastre (infrastructura, trafic, civilizatie) si costurile posesiei (impozit, asigurare-casco, consum, intretinere).
                                Bineinteles ca e o masina care nu se potriveste oricui...asa ca intrebarea: Se merita...? E una retorica.

                                Dupa mine, topicul e bun de inchis. Sunt sigur ca cel care stie ca "se merita" pentru el, stie acest lucru singur si nu sta in cumpana sa-i spuna altii daca "se merita" sau nu...
                                .q.e.d.....
                                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF