Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Merita un Cl 600 2001 ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by SoFly View Post
    Poate ma ajuta cineva si pe mine cu vreun sfat/raspuns?... Poti sa iei un CL600 din 98 incoace si sa-i pui un propulsor diesel de ultima generatie si operatiunea sa fie regulamentara/legala??? Sunt disperat dupa un CL dar nu mi-as putea permite consumul. Ma intreb daca cei de la RAR ne-ar lasa...viata mi-ar fi salvata !!! Ganditi-va :design incredibil ,lux suprem,consum redus...
    Nu ar mai CL daca ii pui motor diesel...poti sa iti iei un CL benzinar si sa mergi numai la biserica si la mall....e si asta o varianta{asta daca mai ai o alta masina cu care sa circuli in timpul saptamanii}

    P.S. Uite un w140 care din 6000cmc a ajuns 300 turbodiesel....blasfemie...
    Attached Files
    Last edited by mircea600sel; 12-09-2009, 14:07 PM.

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #17
      Originally posted by nickbal View Post
      Cred ca s-o pute dar cine ar face asta? Banuiesc ca te poti orienta mai jos ca motorizare.

      Cine nu ar auzi zilnic "cutremurul" asta http://www.youtube.com/watch?v=Aiy8a...eature=related ... ah, da... cine nu are bani de atata gaz...

      Ce poate suna mai frumos decat un benzinar urias ca asta?SUPERB...

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • #18
        Da asa este,e blasfemie .. un CL sa fie diesel,dar : daca i s-ar pune un diesel de ultima generatie, ar avea 350CDI BlueEFFICIENCY (se vor gasi de la masini lovite/rasturnate) de 231CP si al carui consum urban,spun cartile, e 8,9%...nu stiu ce sa mai spun?! Adica nu sunt un norocos al vietii sa am parinti 'campioni' si nici nu castig bani incat sa-mi permit un consum de 30...40%. Ce sa mai spunem de cei care isi iau S-ul cu motor diesel?? E aproape la fel de rusinos sa ai un diesel pe el si totusi 70% din vanzari sunt motoare diesel. Si eu mi-as dorii sa am bani pentru un varf de gama,un benzinar;am facut karting toata viata deci imi place viteza,sunetul etc...dar...trebuie sa ma adaptez situatiei financiare si sa gasesc un compromis. In fine:as prefera sa pot sa ma car cu el decat sa-l tin in garaj si sa ma urc in el doar dumineca.Ideea mi-a venit de la emisiunea d-i Chip Foose.
        Oricum va multumesc pentru atentie. Din punctul meu de vedere orice disputa e constructiva si asa mai invatam putin.

        Comment


        • #19
          Originally posted by SoFly View Post
          Da asa este,e blasfemie .. un CL sa fie diesel,dar : daca i s-ar pune un diesel de ultima generatie, ar avea 350CDI BlueEFFICIENCY (se vor gasi de la masini lovite/rasturnate) de 231CP si al carui consum urban,spun cartile, e 8,9%...nu stiu ce sa mai spun?! Adica nu sunt un norocos al vietii sa am parinti 'campioni' si nici nu castig bani incat sa-mi permit un consum de 30...40%. Ce sa mai spunem de cei care isi iau S-ul cu motor diesel?? E aproape la fel de rusinos sa ai un diesel pe el si totusi 70% din vanzari sunt motoare diesel. Si eu mi-as dorii sa am bani pentru un varf de gama,un benzinar;am facut karting toata viata deci imi place viteza,sunetul etc...dar...trebuie sa ma adaptez situatiei financiare si sa gasesc un compromis. In fine:as prefera sa pot sa ma car cu el decat sa-l tin in garaj si sa ma urc in el doar dumineca.Ideea mi-a venit de la emisiunea d-i Chip Foose.
          Oricum va multumesc pentru atentie. Din punctul meu de vedere orice disputa e constructiva si asa mai invatam putin.

          Te inteleg ce spui,nici eu nu imi permit un consum de 30% prin urmare nici nu am un CL-u...!!!Cat costa un CL w215+un motor 350cdi+montaj+reglaj=scump
          Dar putem visa....

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • #20
            Ex. : Un CL din 98' 99' costa aproximativ 4..5 mii euro in Ro . Un motor bun (nu neaparat BLUE EFFICENCY) costa undeva intre 1500 si 3000 euro , asta depinzand de uzura lui ,de unde faci rost de el etc. Sa spunem ca mai faci ceva pe la el si mai cheltui vreo 2000. deci cu 10 mii as fi super fericit. Ce-i drept nu stiu costurile de trecere in legalitate daca exista si daca se poate...

            Comment


            • #21
              Cata benzina iti pui de aia 3000 de euro? + k nu mai ai bataia de cap cu omologarea si instalarea motorului..

              Comment


              • #22
                Un calcul simplu : sa consume pe undeva pe la 30% (si crede-ma,consuma) asta inseamna pe undeva pe la 30 euro la suta de chilometrii rezulta cam 10 000 km care ii faci intr-un an daca circuli foarte putin. Am un prieten ce are Tuarg,benzinar de 3000 si baga cam 100 euro tot la doua trei zile...darmite un v12?!? Sunt unii disperati din cauza consumului si crizei si au trecut Cayenn-urile pe gaz,ca nu mai faceau fata si nu puteu sa se desparta de ele...nu le mai cumpara nimeni.. Plus ca ,trebuie sa recunosc , ma incanta ideea de a transforma o masina veche faina ,in una functionala,moderna si economica.

                Comment


                • #23
                  Am mari indoieli ca motoarele la MB sunt de tipul plug-and-play. Poate la masinutele de carting merge dar cand am citit despre CL din prima generatie si 350 CDI din ultima generatie si ambele in aceeasi fraza mi s-a parut ca iei lucrurile extrem de simplist. Scapi din vedere cutia de viteze, convertizoare sau convertoare sau cum le-o zice, integrarea in electronica masinii, modificarile de infrastructura, manopera etc. 10000 euro? Cu totul?

                  Hm... mai gandeste-te.
                  Unless I'm very much mistaken...

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by SoFly View Post
                    Un calcul simplu : sa consume pe undeva pe la 30% (si crede-ma,consuma) asta inseamna pe undeva pe la 30 euro la suta de chilometrii rezulta cam 10 000 km care ii faci intr-un an daca circuli foarte putin. Am un prieten ce are Tuarg,benzinar de 3000 si baga cam 100 euro tot la doua trei zile...darmite un v12?!? Sunt unii disperati din cauza consumului si crizei si au trecut Cayenn-urile pe gaz,ca nu mai faceau fata si nu puteu sa se desparta de ele...nu le mai cumpara nimeni.. Plus ca ,trebuie sa recunosc , ma incanta ideea de a transforma o masina veche faina ,in una functionala,moderna si economica.
                    1.Pentru a circula zilnic cu un CL500 sau CL600 trebuie sa fii un om potent financiar.
                    2.Ti-a spus colegul CL600 care detine un astfel de model{felicitarile mele...e superb}ca nu consuma mai mult de 22%.
                    3.Daca insisti cu cumpararea unui CL si te ''deranjeaza'' consumul incearca sa mergi pana in 2500 de ture si incearca sa nu te prea ''incorzi'' cu liniute ptr ca se va simtii la buzunar.
                    4.Este la noi in Timisoara{am vazut ca esti timisorean} in zona Fratelia un CL500{w140}frumos...de vanzareret 4500euro negociabil{numere de viena}
                    Bafta...

                    sigpic

                    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                    Comment


                    • #25
                      Multumesc pentru sfaturi,dar oricum nu-mi iau unu pana nu stiu ca se poate face ceea ce-mi doresc. Am un var care a luat locul doi pe tara la mecanica intr-un concurs si imi place sa cred ca s-ar descurca in orice situatie. De fapt ,pe el ma bazez (dupa discutia ce am avut-o cu el,cerul imi e limita...). Cu cat trece timpul cu atat e mai bine pentru mine ca iau masina tot mai ieftin. Este un profesor la facultatea de hidro care are o masina veche tare si pe care mestereste singur toata ziua (masina e opera de arta),sunt fanul lui si asa ma vad si eu in cativa ani...!!!

                      Comment


                      • #26
                        aaaaa pai zi asa! Daca esti pasionat si poti deveni un guru al ingineriei mecanice cred ca se merita orice vrei tu sa faci. Dar dupa cum ai inceput tu discutia, ca un om muritor din popor visator la un vapor (de croaziera), am crezut ca e bine sa fii adus cu picioarele pe pamant cu un pic de realism. Dar situatia se schimba acum ca am aflat circumstante noi.

                        Succes la cumparat si la mestesugarit!

                        Soooo.... fly away!
                        Unless I'm very much mistaken...

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by SoFly View Post
                          Multumesc pentru sfaturi,dar oricum nu-mi iau unu pana nu stiu ca se poate face ceea ce-mi doresc. Am un var care a luat locul doi pe tara la mecanica intr-un concurs si imi place sa cred ca s-ar descurca in orice situatie. De fapt ,pe el ma bazez (dupa discutia ce am avut-o cu el,cerul imi e limita...). Cu cat trece timpul cu atat e mai bine pentru mine ca iau masina tot mai ieftin. Este un profesor la facultatea de hidro care are o masina veche tare si pe care mestereste singur toata ziua (masina e opera de arta),sunt fanul lui si asa ma vad si eu in cativa ani...!!!
                          Asta e alta manacare de peste...nu pot decat sa-ti urez bafta si daca tot esti din Timisoara poate vii la o viitoare intalnire{poate te putem ajuta cu ceva}
                          Ceau...

                          sigpic

                          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by SoFly View Post
                            Multumesc pentru sfaturi,dar oricum nu-mi iau unu pana nu stiu ca se poate face ceea ce-mi doresc. Am un var care a luat locul doi pe tara la mecanica intr-un concurs si imi place sa cred ca s-ar descurca in orice situatie. De fapt ,pe el ma bazez (dupa discutia ce am avut-o cu el,cerul imi e limita...). Cu cat trece timpul cu atat e mai bine pentru mine ca iau masina tot mai ieftin. Este un profesor la facultatea de hidro care are o masina veche tare si pe care mestereste singur toata ziua (masina e opera de arta),sunt fanul lui si asa ma vad si eu in cativa ani...!!!
                            Eu zic sa nu mai visezi. sa adaptezi un diesel normal, aia e usor, sa adaptezi un motor mai mare, si aia e usor, dar sa montezi pe un CL un propulsor de ultima generatie, iti zic eu ca e imposibil.

                            Um inginer mecanic se pricepe, dar la ce ai nevoie tu, iti trebuiesc o droaie de ingineri ELECTRONISTI.Nu poti adapta un motor normal de pe 211, care e plin de electronica, dar'mite un propulsor de ultima generatie precum este 350cdi.Si aici nu spun de adaptarea pe sasiu, ci de functionarea lui la toti parametri. Si in afara de greutatea swap-ului, implica costuri uriase. Toata electronica, miile de relee, electronica imobilizatorului, cheile electronice, senzorii si toate cele....si nu stiu cine ar putea pune cap la cap functionarea motorului, a transmisiei,punerea la punct a diferentialului, a franelor....pt ca totul functioneaza simultan prin sistemul CAN.

                            Crede-ma, daca varul tau isi inchipuie ca limita e cerul in asa ceva......e prea naiv. Nu mi-o lua in nume de rau....dar, succes

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by 300zxtt View Post
                              Eu zic sa nu mai visezi. sa adaptezi un diesel normal, aia e usor, sa adaptezi un motor mai mare, si aia e usor, dar sa montezi pe un CL un propulsor de ultima generatie, iti zic eu ca e imposibil.

                              Um inginer mecanic se pricepe, dar la ce ai nevoie tu, iti trebuiesc o droaie de ingineri ELECTRONISTI.Nu poti adapta un motor normal de pe 211, care e plin de electronica, dar'mite un propulsor de ultima generatie precum este 350cdi.Si aici nu spun de adaptarea pe sasiu, ci de functionarea lui la toti parametri. Si in afara de greutatea swap-ului, implica costuri uriase. Toata electronica, miile de relee, electronica imobilizatorului, cheile electronice, senzorii si toate cele....si nu stiu cine ar putea pune cap la cap functionarea motorului, a transmisiei,punerea la punct a diferentialului, a franelor....pt ca totul functioneaza simultan prin sistemul CAN.

                              Crede-ma, daca varul tau isi inchipuie ca limita e cerul in asa ceva......e prea naiv. Nu mi-o lua in nume de rau....dar, succes
                              Stai linistit ca nu face nimeni modificarea asta si daca ar face-o dupa o asemenea adaptare ar plange langa ea,n-ar mai fi masina!!

                              Comment


                              • #30
                                hehe, in lumina ultimilor 2 postari... sofly is back to earth.
                                Unless I'm very much mistaken...

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF