Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vand Mercedes w210 E300turbodiesel '98 3999euro neg.VARIANTE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vand Mercedes w210 E300turbodiesel '98 3999euro neg.VARIANTE

    Vand/schimb Mercedes E300 T Turbodiesel 177cai, an 1998, cutie automata 5viteze+mod iarna, Clima bizonala, Xenon din fabrica + spalator faruri, ABS,ASR,BAS,ESP, 4airbaguri, 4 geamuri+oglinzi electrice, scaun sofer cu perne de aer, Pilot automat, Senzori de ploaie, Cheie infrarosu+central, Volan piele, telefon, inchidere portbagaj vacuumatica(softclose), servo total, jante AL '16 originale Mercedes, carlig remorcare, model Classic,250.000km, CONSUM REDUS

    Inmatriculata Germania, TUV valabil 11.2010, asigurare, ofer procura
    Are o mica problema la pornire(porneste din prima dar dupa ce dau la automat 4-5sec). La rece porneste mai repede

    tel 0742527232
    Pret 3999euro neg.

    VARIANTE
    Attached Files

  • #2
    VIN WDB2102251A589731
    Model E 300 TURBODIESEL
    Chassis 2102251A589731
    Engine 606962 12 022460
    Transmission 722608 00 723382
    Order 0 7 243 05317
    Delivery date 22.12.97
    Dealer Dresden branch (243)
    Interior (cloth) fabric black+anthracite+graphite (001)
    Paint
    189 emerald (green) black metallic (с 1993)
    Options
    248 rear seats with integrated child's seat (с 01.06.1993)
    280 steering wheel (400 mm dia.) and gearshift lever in leather trim; on W202 390 mm dia. (с 01.05.1984)
    345 rains sensor for windshield wipers (с 01.10.1993)
    404 left front seat with multiple contour backrest (с 01.01.1996)
    472 electronic stability program (esp) (с 01.10.1993)
    dynamic handling control system
    550 trailer coupling (с 01.03.1965)
    570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
    front folding armrest w202 - housing at front with armrest
    580 air conditioner/Tempmatic (с 01.11.1982)
    600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
    612 lamp unit: gas discharge lamp (ael)
    xenon headlight (с 01.10.1993)
    645 M+S tires (с 01.10.1963)
    755 radio MB Special cd (с 22.05.1996)
    808 Change of year of model, last figure shows new model year
    988 ownership certificate and COC papers with EC model plate (с 01.06.1993)
    000A Unknown code
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Scuze... dar treaba cu: "consum redus" ma amuza tare de tot. Nu cred ca se poate numi consum redus 12-15l/100 km in oras, fara suparare!

      Daca nu era break m`ar fi interesat. Se mai poate circula cu ea dupa ce expira sigurarea si verificarea? Adica esti proprietarul masinii si poti reinnoi actele? Multumesc!

      Comment


      • #4
        Consumul este foarte redus fata de ce spui tu 15%oras. Cine are 3000diesel poate sa isi dea cu parerea vis-a-vis de consumul in oras. In nici un caz nu consuma 15%, ia maxim 10% intr-un oras normal bineinteles cu exceptia Bucurestiului pentru ca daca faci 5km in doua ore nu poti calcula nici un fel de consum, mai bine iei bicicleta. Mie in Resita, imi consuma 7-8% dar nu stau de 2ori la semafor, este un oras linistit. Afara consuma 5%-7% depinde de viteza.
        Actele se pot prelungi dar are TUV valabil pana in 11.2010, ca sa se prelungeasca trebuie ca masina sa revina in Germania si nu merita. Se poate inmatricula de anul asta in Bulgaria sau in Romania pe pers.cu handicap.

        Comment


        • #5
          Masina este dotata si cu spatiu frigorific sub cotiera

          Comment


          • #6
            Posibilitate inmatriculare Bulgaria(500euro).
            Astept VARIANTE

            Comment


            • #7
              Tu zici ca scoate 5-7 in afara !!! ... Am exact aceasi masina si in afara mananca 8-9 cam la 120-130 constant si foarte rar mai ajunge la 160.
              Cu S-ul nu te pui.

              Comment


              • #8
                Probabil ai ceva probleme cu turbina pt ca a mea ajunge foarte repede la 160. Are aproape 180 cai !!! Si cu 200diesel de 75 cai ajungi la 160, deci e clar ceva neinregula cu masina ta, probabil si consumul tot de aici, sigur iti papa si ceva ulei

                Comment


                • #9
                  Salut schimbi cu un Bmw 725 din 97 numere de tzol pana in 10 februarie 2010 tuv pana in 09.2011. Dotari piele climatronic xenon cutie steptronic senzori parcare fata spate abs esp 8 airbaguri un sigur proprietar in germania etc.
                  Problema cu pornitu la cald banuiesc ca este de la pompa de motorina... capul hidrant daca nu ma insel si costa cam multicel sa o schimbi.
                  Vlad 0769696733
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Problema cu pornitu` la cald si rece e pompa de injectie daca nu ma insel!

                    Comment


                    • #11
                      La motorul ce are pornitul greu e din bujii,sau neetansare racorduri carburant si o-ring-uri...

                      Comment


                      • #12
                        da dar la el pornitu greu e numa la cald deci bujiile nu pot fii zic eu..

                        Comment


                        • #13
                          Probabil capul hidraulic de la pompa de injectie,si ceva elementi uzati,posibil si injectoarele...
                          Trebuie verificat pe banc injectia(toata) !
                          Momentan.....gandesc pentru altii !!!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by andrei_csmre View Post
                            Consumul este foarte redus fata de ce spui tu 15%oras. Cine are 3000diesel poate sa isi dea cu parerea vis-a-vis de consumul in oras. In nici un caz nu consuma 15%, ia maxim 10% intr-un oras normal bineinteles cu exceptia Bucurestiului pentru ca daca faci 5km in doua ore nu poti calcula nici un fel de consum, mai bine iei bicicleta. Mie in Resita, imi consuma 7-8% dar nu stau de 2ori la semafor, este un oras linistit. Afara consuma 5%-7% depinde de viteza.
                            Actele se pot prelungi dar are TUV valabil pana in 11.2010, ca sa se prelungeasca trebuie ca masina sa revina in Germania si nu merita. Se poate inmatricula de anul asta in Bulgaria sau in Romania pe pers.cu handicap.
                            Eu am un W 140, 3000 TD, si consumul in oras este de 13-14 %. Nici gand 10. Mi-asi dorit eu ....

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by greku View Post
                              Eu am un W 140, 3000 TD, si consumul in oras este de 13-14 %. Nici gand 10. Mi-asi dorit eu ....
                              Sa presupunem ca W 140 este ceva mai greu decat acesta,dar cu W 124 break ,motor 3.000 diesel si cutie automata 4 trepte,eu scoteam 10% in oras si 8-8,5% inafara...binenteles,discutam de un oras normal din punct de vedere al traficului,nu Bucuresti...
                              Momentan.....gandesc pentru altii !!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF