Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Se vinde Mercedes w123 (cobra) 200 Benzina

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se vinde Mercedes w123 (cobra) 200 Benzina

    Salutare, un prieten vinde un w123, cu motor de 2L benzina din anul din '78. Masina este in stare foarte buna de functionare si are 187.481Km. A fost tinuta in garaj si a avut unic proprietar in Romania, o persoana care a ingrijit-o. Motorul porneste imediat si trage f bine. Am fost impresionat cand am condus-o sa vad ca merge ca si o masina noua, nu bate nimic si desigur motorul este foarte silentios (poate si din cauza ca sint obisnuit sa conduc diesel)
    ITP-ul este valabil pana in Noiembrie 2013. Vopseaua este originala si prezinta rugina superficiala la aripa dreapta spate si la coltul dreapta jos al parbrizului.
    Un al treilea defect ar fi bordul exfoliat in dreptul contactului. Toate pot fi reparate usor, si am sugerat proprietarului ca e mai bine sa o scoata la vanzare in starea originala si cine o va cumpara le va pute repara cat de profesional doreste.
    Numar de contact 0765396797. Pretul este de 3000Eur, usor negociabil
    Attached Files

  • #2
    Se poate inchide, multumesc.

    Comment


    • #3
      Doamne, asa arata in martie '99 Cobra 200D a tatalui meu cand a cumparat-o(adusa de o saptamana din Germania). Prin tara noastra, n-a durat mult(7 ani si 3 "mecanici"), si dupa 3.000Eu investiti sa ajunga o epava, vanduta anul acesta pt piese cu 500Eu

      Frumoasa RAU !!

      Comment


      • #4
        Florine tu esti baiat istet,te pricepi la masini ,nu mi explic cum a ajuns masina aia in asa hal,am vazut o pe 4 tunning si am cam urmarit tot ce ai la vanzare.No offense,stiam ca le repari singur si de accea ma mir.
        Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

        Comment


        • #5
          Dupa cum am spus, a fost masina tatalui meu. Prima data s-a stricat la sat la bunici, s-a rupt lantul de distributie, a fost reparat de un mecanic localnic, a functionat 500+ km pe urma, ca un facut s-a rupt iarasi lantul tot la sat.
          Din acel moment au trecut bani si promisiuni, si certuri cu mecanicul, si am gasit si cumparat un motor de la cineva, desi trebuia sa fie de Cobra, s-a dovedit ca era de bot-de-cal si dupa montarea acestuia si a anexelor de la al nostru motor, a urmat sa fie trasa Cobra de un Aro, apoi de un tractor, in final cred ca un camion a avut sorti de izbanda si a pornit motorul, moment in care batea linia in draci si curgea ulei din el peste tot, mecanicul nesinchisindu-se la montare sa verifice etanseitatea motorului...crezand ca i-am adus bibeloul din fabrica, gata reconditionat.
          Apoi s-a trecut la combinarea motorului original cu chiulasa botului, nu mai retin motivele, dar cert e ca n-a mai pornit motorul defel.
          Masina a prins radacini in curte, tabla cu probleme a inceput sa se gaureasca, ajunsese epava din coltul curtii. S-au primit niste fonduri de binefacere(tatal meu este handicapat locomotor) si s-a trecut la alt mecanic, tot din zona, tot taran(nu ca nu ar fi si mesteri buni, pe la sate) care a reparat caroseria si motorul, a vopsit masina si dupa cum se vede in cativa ani au inceput sa cada halcile de vopsea(matuirea a facut-o ajutorul mecanicului,un pusti de 12-13 ani MAXIM, care in prima zi a matuit toate ornamentele cromate pana sa ajung eu la sat si sa vad patania). Motorul a fost pornit parca la cheie, dar se incalzea in 20km nu mai tragea..temperatura crestea, sa schimbat arborele(s-a si rectificat), pistoane RK s/h gasite printr-un miracol la primul motor dezmembrat la un schrot, s-a schimbat tot mai putin blocul motor, dar s-a mers cu masina maxim 6 luni pt ca trepida toata la ralanti, nici un ARO naspa nu face asa. Mai departe nu mai retin, am reusit eu sa-mi cumpar o masina si am reusit sa duc Cobra tot de la sat cu platforma la TM, de fapt tot la un sat, dupa TM la un mecanic de Mercedesuri, recomandat de conducerea asociatiei de handicapati locomotori TM, mesterul fiind si el membru si reparand masinile asociatiei... Ma rog, mosul avea tot o CObra 200D care pornea la sfert de cheie, mergea zeiss, arata super dar bani investiti si acolo, si masina a pornit tot trasa ..prin sat, am fost chemat in ziua cu pricina sa merg s-o ridic si am gasit-o fumegand alb de 30min si...in fata casei mecanicului, care a zis ca a lasat-o la incalzit. Intreban de fum mi-a zis ca acum e nou facut motorul, a mai schimbat segmenti la un piston care i-ar fi gasit el rupti..prin nu stiu ce "miracol", carcasa filtrului de ulei care a puscat de la presiune la o pornire..si asta e. AM plecat cu masina spre TM, dar mai mult de 50km/h nu prindea bolidul, fum alb in spate de nu vedeam cine intentiona sa ma depaseasca.. S-a mers in acest stil, p distante scurte prin oras timp de cateva saptamani, nu multe. Am ajuns din nou la pompagiul care ne reglase pompa si schimbase diuzele Bosch NOI la injectoare, in ideea k mecanicul dadea vina pe pompagiu pt faptul ca nu se tura motorul si scotea fum. Pompagiu, care fusese recomandat de mecanic(erau vechi prieteni), si era cunoscut inclusiv de tatal meu si de peste jumate din detinatorii de diesele din TM. Pompagiul a zis ca mecanicul e vinovat ca n-a pus motorul/injectia bine la punct, si nervos a decuplat tijele acceleratiei(ce fusesera indoite de catre primul mecanic cand le-a adaptat la pompa cu sufa a motorului de bot, si reindreptate ulterior pt pompa originala a masinii dupa ce s-a repus motorul original) si a turat motorul din clapeta pompei, moment in care s-a turat serios(cum si trebuia) si a puscat ceva la un injector, a inceput sa scape compresie pe langa inelul anticamerei, motorul functiona dar scotea fum pe acolo. Pompagiul ne-a dovedit ca motorul se tureaza, si restul e problema/vina mecancului. Am plecat acasa, am facut un amestec de poxipol pe zona curatata si uscata si l-am aplicat, iar a doua zi n-a mai scapat compresia pe acolo. Mecanicul nu mai vroia sa ii faca nimic, pompagiul si-a facut treaba, noi am ramas cu paguba.
          Curand ne-am mutat la sat langa TM si am plecat cu 2 masini cu marfa spre sat, eu cu Granada am ajuns la destinatie, iar tatal meu m-a sunat sa vin sa-l trag ca i s-a incalzit motorul si s-a oprit. Din acel moment masina a stat 1 an in garaj neatinsa. Cand am pus bateria si am dat la cheie, a pornit la a 2-a incercare, am dat o tura cu ea prin sat, dupa fix 1km s-a inclazit motorul si n-a mai tras...incat a trebui sa-l opresc. Suparat, am revenit dupa o ora sa vad ce mai face..a pornit la prima cheie, si povestea s-a tot repetat pana ne-am enervat si am chemat iarasi acel ultim mecanic(de Mercedesuri) sa ne repuna pompa la punct, a facut-o si tot la fel a mers motorul, in final ne-a convins ca pompa n-a fost facuta bine si a dat-o jos ca s-o ducem la alt pompagiu la facut. Masina pe urma si-a luat locul in gradina alaturi de alte 10 masini de-ale mele, si a zacut pana in ianuarie cand un baiat a venit s-o ia pt piese, mai ales pt interiorul perfect ce il schimbasem eu cu 6 ani in urma si care a costat destul..

          Nu era masina mea, nu erau banii mei, nu erau deciziile mele, aveam destule epave personale pe cap ca sa ma mai ocup de inca una, plus ca nu eram mecanic..si nu sunt.


          Gata, oficial m-am saturat de mecanici, personal cand mi se strica un motor, il schimb, doar ca atunci(2006) ni s-a cerut pe un motor 200D, 800EU cu garantie de schrot 6 luni, ceea ce era enorm..dar in timp(2 ani) s-a ajuns la mult mai mult.
          Last edited by florin_cars; 08-26-2013, 00:52 AM.

          Comment


          • #6
            Trist, dar oricum vorbim pana la urma de o cobra 200d ... in tara asta mizerabila s-a ales praful exact la modul asta de multe masini rare, deosebite, scumpe ...

            Toti se plangeau ca pe vremea comunismului nu se putea cumpara decat dacie ... (smecherii totusi aveau si atunci acces la masini tari) ...era maxim ce merita poporul asta in materie de masini !
            1991 R129 300SL-24
            1991 w124 300CE-24
            1993 w202 C280
            1978 w116 450SEL 6.9
            1987 w201 190E 2.0
            1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

            Comment


            • #7
              Se pare ca s-a vandut sau initiatorul topicului nu o mai vinde. Se inchide la cerere.
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF