Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vand MB 126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vand MB 126

    Imi pare foarte rau dar nu am incotro. Vand MB 126, Fabricatie: 1989, 175,000 km, Transmisie: manuala, Putere: 70 kW (95 CP), Cilindree: 2497 cm³, diesel, negru-metalizat, Numari de usi: 4, Tara inmatricularii: Romania. ABS, carlig remorcare, geamuri electrice, oglinzi electrice, aer conditionat, tapiserie piele, jante aliaj, trapa, servo directie, scaune incalzite, bancheta spate reglabila electric si incalzita, proiectoare ceata, suspensie spate reglabila.
    Pret 1600 euro
    Tel 0744 332566
    Attached Files

  • #2
    Pretul e decent, masina arata bine. De ce are numere de BC ? Sunt pozele mai vechi? Bafta la vanzare !
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #3
      As avea cateva intrebari daca se poate:
      -AC ul este functional?
      -motorul e cel original si daca nu e trecut in carte?
      -cine este proprietar pe carte?
      -ce ar mai fi de facut la masina?
      -in ce stare e motorul?
      -cat e impozitul si rca ul?
      -de ce capota nu e bine aliniata ?
      Multumesc anticipat,astept raspuns,sper ca nu am pus prea multe intrebari dar chiar imi place masina.
      Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

      Comment


      • #4
        De cat timp esti in posesia masinii?

        Comment


        • #5
          Daca nu ma insel in urma cu nici o luna ai cerut niste sfaturi referitoare la achizitia acestei masini. Vad ca ai achizitionato iar acum incerci sa o vinzi. Are ceva probleme?

          Comment


          • #6
            250D nu a fost niciodata de serie pe vreun 126 deci iese din discutie....
            impozitul este vreo 9 mil pe an (daca ai ambitia sal platesti neaparat) , asigurarea e vreo 4 mil pe juma de an (ca la orice motor de peste 2000 dealtfel)
            Faza cu capota mi sa parut extrem de amuzanta....

            Comment


            • #7
              Originally posted by old merc fan View Post
              As avea cateva intrebari daca se poate:
              -AC ul este functional?
              -motorul e cel original si daca nu e trecut in carte?
              -cine este proprietar pe carte?
              -ce ar mai fi de facut la masina?
              -in ce stare e motorul?
              -cat e impozitul si rca ul?
              -de ce capota nu e bine aliniata ?
              Multumesc anticipat,astept raspuns,sper ca nu am pus prea multe intrebari dar chiar imi place masina.
              Salut.
              AC ne este functional pt ca nu este legat si radiatorul are rupta o conducta. Am vrut sa il repar si de acea am cumparat radiator de AC si filtru uscator (sunt incluse in pret)
              Motorul nu este original dar este trecut in carte
              Proprietar in carte nu sunt eu. Am apucat doar sa o inregistrez la primarie pe mine.
              Motorul este in stare buna.
              Impozitul este undeva la 900 lei /an si RCA de la 700-1000 in functie de firma asiguratoare
              Capota nu stiu de ce nu este aliniata. Nu am apucat sa ma uit. Parerea mea, probleme la balamale

              Comment


              • #8
                Multumesc Ovidiu,tinem legatura.
                Sunt curios Sile ce te a amuzat asa la faza cu capota,se vede de la o posta ca nu e aliniata,chiar si omul recunoaste ca ar fi ceva, probabil la balamale.
                Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

                Comment


                • #9
                  Au inceput sa se vanda dinozaurii... Pacat.
                  `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                  now - bicicleta !

                  0744 239 949

                  WEB
                  http://garajautodiag.blogspot.com

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sovieticool View Post
                    Au inceput sa se vanda dinozaurii... Pacat.
                    Sa vedeti preturi in primavara. La faza cu capota am ras si eu. Posibil un arc sa nu mai faca cursa pana la capat (in caz ca e descentrata), stiu ca nici la a mea nu cadea bine de la trantit si din aceeasi cauza. Iar daca o fi fost vreodata lovita e irelevant la o masina de 21 de ani. Anuntul are date suficiente. Bafta la vanzare proprietarului.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #11
                      Departe de mine de a poza in carcotas, si recunosc ca sunt subiectiv in aprecieri, insa mi se pare, REPET, MI SE PARE putin deplasat sa sustii ca masina pe care o descrii la vanzare cu detaliile aferente si obligatorii dealtfel, sa fie catalogata drept an de fabricatie 1989, adica dupa face-lift-ul din 1985 si sa apara in fotografiile atasate cu bandouri striate..............
                      E ca si cum ne-ar vedea cineva cu ciunga-n par..........
                      Deci, masina este din care an de fabricatie ?

                      Comment


                      • #12
                        Bari dinainte de 85.. bandouri laterale stanga inainte de 85 ..bandouri laterale dreapta dupa 85.
                        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                        now - bicicleta !

                        0744 239 949

                        WEB
                        http://garajautodiag.blogspot.com

                        Comment


                        • #13
                          Poate ia furat cineva bandourile pe vremea cand inca mai era S masina.. barile poate s-au lovit sau lea ruginit cromu... etc sunt convins ca daca isi pune cineva in cap ambitia sa scoata o poveste pe tema asta nu e foarte dificil. Dubiile legate de serii (cu toate ca nu cred ca se mai uita nici dracu la asa ceva la genu asta de masini) sunt cel mai usor de inlaturat la rar (asta in cazul in care cumparatorul este prezent cu banii la cumparare)

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by sile1 View Post
                            Dubiile legate de serii sunt cel mai usor de inlaturat la rar (asta in cazul in care cumparatorul este prezent cu banii la cumparare)
                            Corecta remarca. RAR-ul va inlatura orice indoiala a nababului care pune banu' pe capota.
                            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                            Comment


                            • #15
                              Am batut si eu tara din dorinta de a cumpara masina, dar am fost dezamagit la fata locului de ce am gasit. Este bine de stiut ca pozele nu prea mai sunt de actualitate si sunt astfel facute incat sa mascheze defectele optice ale masinii.

                              La exterior apar urme de rugina la aripi si deasupra ornamentelor de la usi, dar sunt convis ca dupa demontare ornamentelor se vor dezvaluii monstrii. Destul de coapta la una din gaurile pt cric, la contraaripa stanga spate este o gaura de vreo 10 cm, are destul de multe adancituri tablaria desi linie are buna, la bara din spate e mancat cromul, scaunul soferului e mancat la spatar serios tot asa vreo 10 cm, lemnaraiu din bord arata binisor, dar cel din consola centrala (unde e schimbatorul) e irecuperabil zic eu. Tot legat de interior pot sa mai spun ca lipsesc presurile.

                              Motorul nu stiu cum e ca nu s-a pornit din lipsa curentului din baterie deci nu pot spune nimic. Pot spune doar ca este destul de uscat, dar trebuie intervenit si acolo (ventilator necentrat).

                              Tot din lipsa curentului nu am putut verifica niciuna dintre dotari deci nu pot sa spun ce merge si ce nu. Sincer nici nu am insistat sa se mai complice cu pornirea motorului pentru ca masina nu mai reprezenta interes nici dupa verificarea vizuala.

                              Per total tot ce mi s-a parut atractiv la masina au fost dotarile deloc de neglijat, dar din pacate masina nu a fost pe mainile cui trebuia si din lipsa de intretinere a ajuns in randul cazanelor de LUX. Asadar masina face parte din categoria "pentru cunoscatori" adica pentru nebuni dispusi sa bage in ea timp si bani cel putin de doua ori valoarea ei pentru a o aduce la stadiul de masina buna (sa mearga toate dotarile pe ea si sa arate bine).

                              Sper sa nu fie considerat in afara regulamentului acest comentariu ci doar unul in folosul colegilor care ar putea fi interesati de masina pentru a nu mai trebui sa bata 600 km pe degeaba.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF