Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

vand w126

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vand w126

    Vand w126, motor 2.8 benzina + instalatie GPL (motor si instalatie in talon), cutie in 4 trepte, indicatoare de bord functionale, trapa functionala. Consum dupa ochi: benzina 10 la drum intins 12-14 in oras, gaz 16-18 in oras, 12 la drum intins. Toate actele si darile la zi, ITP facut anul acesta prin februarie. Masina nu este intr-o stare rea, pentru a va scuti de un drum degeaba pana in Olt unde se poate vedea va pot da urmatoarele detalii. A fost cuparata in Ianuarie 2009 de catre mine de aici de pe forum. De cand am cumparat-o o sa va enumar problemele ce au parut si care s-au rezolvat si ce s-a mai facut pe la ea:
    -problema alternator, s-a rezolvat la un service in Bucuresti unde lucreaza un coleg de pe forum
    -schimbat bateria in aceeasi perioada, adica inainte de Paste anul trecut
    -schimbat ulei motor + filtru , ulei si oringuri cutie de viteze, placute de frana, bujii anul trecut in toamna
    -lucrat la tinichigerie toba tot anul trecut in toamna
    -schimbat arcuri spate anul acesta dupa Paste, arcuri made in Sweden noi (400 ron factura), amortizoare Monroe pe gaz noi (240 ron factura) (si cele vechi sunt ok le pot da si pe acelea), o data cu schimbarea acestora reparatie burduf planetara, schimbat ulei diferential
    Ca si probleme nerezolvate ar fi asa:
    -o mica pierdere de ulei la motor, se poate vedea si in poza, masina este asa de cand am luat-o
    -chit pe aripa din spate stanga (a facut putina rugina sub) si pe usa soferului din dreapta, aici e ok insa in lumia se vede o mica deformare a usii
    - interior lemn bord + tapiserie isi arata varsta
    - instalatia de gaz neaerisita de cand am luat masina, cred ca ar trebui si reglata la un atelier specializat
    -toba intermediara sufla pe undeva, nu am avut timp sa ma uit unde,cred ca pot rezolva eu problema, am aparat de sudura MIG-MAG
    -firul pentru lampa de marsarier trebuie lipit sub masina, nici de asta nu am avut timp, dar o pot rezolva eu
    - cauciucurile ar cam trebui schimbate, sut cele cu care am luat-o, nu am circulat prea mult cu ea insa sunt vechi

    Atat imi vne in cap acum.

    Am ceva piese de schimb la ea, piese cu care am luat-o si pe care nu le-am folosit. Masina se vinde cu 1500 euro, in banii astia se da si un carlig de remorcare, cumparat nou, cu factura 580 ron parca.
    Trebuie avut in vedere ca masina nu este nici pe departe impecabila (adica are nevoie de retusuri) insa nici rea nu este, pe mine m-a servit. Nu voiam sa o vand, insa nu va mai sta in ograda mea datorita noilor impozite si dari catre statul roman, acesta este motivul principal care m-a determinat sa o scot la vanzare. Un alt motiv este si faptul ca nu am avut timp sa ma ocup corespunzator de ea si sa o aduc in starea si forma pe care o visam cand am cumparat-o, insa , cum spuneam mai sus, cu noile impozite si taxe mi-a pierit tot cheful. In ultimele 8 luni, masina nu a parcurs mai mult de 120-130 km pe saptamana, eu am masina de servici si am vierat-o decat pe la tara cand ajung. Ai mei au folosit-o saptamanal in weekend pentru a se deplasa de la oras la tara, masina se afla acum in posesia lor.
    Cred ca va sta pana la sfarsitul anului pe forum deoarece sunt toate darile achitate , in conditiile in care pana atunci nu se vinde dau tot ce se poate da jos de pe ea iar ce ramane merge la rabla pe cupon. Va spun sincer ca imi pare rau de ea si sunt convins ca o sa o regret insa noile taxe sunt nejustificat de mari pentru cat o folosesc eu si ce aveam in plan cu ea si nu mai am nervi sa o inmatriculez in Bulgaria sau sa ma complic altfel.
    Pentru intrebari va stau la dispozitie pe tel 0740737976 Liviu.
    Attached Files
    Last edited by mircea600sel; 07-06-2010, 07:01 AM.

  • #2
    Dar de ce sa o inscrii pe Bulgaria?

    Comment


    • #3
      Originally posted by zarra68 View Post
      Dar de ce sa o inscrii pe Bulgaria?
      Pentru ca l-ar costa 550 de euro minim si probabil ca investitia nu merita.

      On topic va rog.
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #4
        Nu intreb degeaba,vad numar de Olt!?Vinde o masina inscrisa sau neinscrisa.?

        Comment


        • #5
          Daca citeai tot textul anuntului probabil ca ai fi inteles ca omul vrea sa dea masina in principal din cauza noilor taxe (mai exact impozitul de aproape 20 mil pe an)... , taxe care in Bulgaria ar fi mult mai mici DAR tot vanzatorul a precizat ca pe el nu il intereseaza sa se mai complice ci era doar o sugestie pt un eventual interesat de masina .

          Comment


          • #6
            Se poate inchide. Am gasit o portita sa o pastrez si sa scap de impozit. Dupa ce m-am plimbat acum 2 saptamani cu ea am decis ca nu este o masina care sa mearga la rabla, va ramane in ograda mea, la tara. Peste cativa ani poate voi avea timp sa ma ocup serios de ea si sa o restaurez complet (nu ca ar avea nevoie, insa o vopsea noua, tapiserie noua nu i-ar strica). Pana atunci trec si 30 de ani de cand a iesit din productie si cu putin noroc (si poate si ceva spaga) o voi inscrie iar in circulatie ca vehicol istoric. Pana atunci merg cu ea pe la tara cand ajung pe acolo si, funny thing, au folosit-o si ai mei, cu remorca bineinteles, au carat prunele si porumbul cu ea . Nu pot sa zic ca ma mandresc cu acest lucru, insa decat sa stea degeaba mai bine sa se mai miste cu ea si sa o folosesca pe acolo.
            Una peste alta, masina nu se dezmembreaza, nu se mai vinde, nu se mai da la rabla, se pastreaza si pe cat se poate, se conserva. Este o masina deosebita care mai are de trait cativa zeci de ani. Sa o gasesca nepotii mei prin curte (deocamdata nu am nici copii) si sa spuna cu mandrie: "uite, asta e de la bunicu Liviu"
            numai bine tuturora, ne auzim pe forum, cand ma voi apuca de ea sigur o sa am nevoie de sfaturi si ajutor.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF