Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedesuri de vanzare

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W124 E500 cu motor diesel, de ce sa iti bati joc si sa pui diesel

    Comment


    • Originally posted by costi05 View Post
      Ce legatura e intre un furtun de apa si un motor praf. Poate sa aibe doar un furtun de schimbat. Oricum cine cumpara o testeaza .
      De aici pana la un "motor praf" e cale lunga. Si exemplul cu Patrol e irelevant
      Adica pana sa ii puna antigel nu a vazut ca are probleme ?

      Uita-te nene inainte sa dai banii, ca degeeaba te vaiti dupa ..

      Daca un furtun era spart, se inlocuia usor. In cazul cu patrol-ul care e f relevant, chiulasa era sparta si ajungea apa in camera de ardere. Cu apa in circuitul de racire se vedea doar putin fum alb la evacuare - nimic de ingrijorat. Cand a pus antigel....nor.
      Chiulasa sparta nu o poate testa nimeni, nene, decat cand desfaci motorul, si faptul ca spui ca pierde apa de la un "furtun" e doar o forma de a ascunde un defect grav. Daca ai de a face cu bijnitarii ai sa vezi ca metoda asta e f intalnita.

      DAca eu as fi bijnitar si ar vinde o masina cu motorul terminat care papa apa, chiar eu i-ar face gaura la vre-un furtun.

      Comment


      • Da, frumos exemplu ne dai.., chiar si sfaturile sunt demne de tinut minte. Ce ai face ?? ..poate chiar ai facut si acum ai ceva mustrari de constiinta ca deh, omul cu experienta se vede.

        In linii mari , cand o chiloasa e fisurata nu prea ai cum sa ascunzi acest defect. Fierbe grav in borcan(vasul de expansiune) sau/si intra antigel in uleiul din motor. Aceste simptome sunt imposibil de ascuns/mascat
        Daca incerci sa mergi cu masina iti arunca apa din instalatie si motorul se incinge imediat.
        Nu ai caldura deloc, motorul nu are presiune de ulei si se poate gripa foarte repede, uleiul colmatat cu apa/antigel nu mai face ungere .
        Cat despre vapori de apa/antigel in esapament.. e poate cel mai fericit simptom insa e foarte usor vizibil

        In concluzie eu nu cred ca masina aia (balenuta w140) ar avea astfel de probleme
        Oricum repet, verifici inainte de a plati. Exact cum a mentionat domnul Moderator pretul cerut este absolut derizoriu
        Eu as fi de parere ca actele ar fi cu probleme.
        Suntem cei mai buni : in aer , pe apa si pe pamant !!

        Comment


        • Originally posted by nino View Post
          W124 E500 cu motor diesel, de ce sa iti bati joc si sa pui diesel
          https://lajumate.ro/mercedes-w124-e500-amg-827350.html

          Da...E500 astea sunt basme.
          Se vede clar ca aripile erau largite ulterior, bara se gaseste cu far ceata, si inscriptii de la prag AMG de la turci gramada.
          Inca un indiciu, cel standard de ceata, cel de sus, chiar e de ceata, inca. La E500 ala era faza lunga,care era transparenta, nu fiind necesare dungile verticale ca la ceata. Scaune piele alba dar interiorul pare negru???.... si usa de la sofer incuiata, masina deschisa, ceva nu functioneaza,sau bateria scoasa. Dar pe bara fata, dungile acolo paterala, langa roata, ce cauta acolo? Aftermarket miros de la o posta.
          Last edited by Hirig888; 01-27-2016, 23:03 PM.
          "The wife should always be "legally" younger than the car"
          W124 200D
          W123 240D
          Prezentare W124
          Prezentare W123

          Comment


          • Bot de cal coupe :

            Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.

            Comment


            • Oare e fosta mașină a lui Tavi114?

              Comment


              • Originally posted by costi05 View Post
                Da, frumos exemplu ne dai.., chiar si sfaturile sunt demne de tinut minte. Ce ai face ?? ..poate chiar ai facut si acum ai ceva mustrari de constiinta ca deh, omul cu experienta se vede.

                In linii mari , cand o chiloasa e fisurata nu prea ai cum sa ascunzi acest defect. Fierbe grav in borcan(vasul de expansiune) sau/si intra antigel in uleiul din motor. Aceste simptome sunt imposibil de ascuns/mascat
                Daca incerci sa mergi cu masina iti arunca apa din instalatie si motorul se incinge imediat.
                Nu ai caldura deloc, motorul nu are presiune de ulei si se poate gripa foarte repede, uleiul colmatat cu apa/antigel nu mai face ungere .
                Cat despre vapori de apa/antigel in esapament.. e poate cel mai fericit simptom insa e foarte usor vizibil

                In concluzie eu nu cred ca masina aia (balenuta w140) ar avea astfel de probleme
                Oricum repet, verifici inainte de a plati. Exact cum a mentionat domnul Moderator pretul cerut este absolut derizoriu
                Eu as fi de parere ca actele ar fi cu probleme.

                Colegu' nu am facut niciodata asa ceva si iti mai dau un exemplu - am un 2.0 D de 5 ani. L-am cumparat de la un proprietar de hotel -omul parea ok. Totul arata ok la masina cu exceptia unei mici scurgeri de ulei localizata pe bloc langa pompa de motorina. Proprietarul mi-a zis ca e o garnitura de 30 lei de la pompa si daca o sa cauti pe net o sa vezi ca e o problema des intalnita asa ca am luat masina. Bineinteles ca din lipsa timpului chefului etc nu a schimbat-o.
                Dupa ceva timp am zis sa repar problema si am ajuns sa ma cert cu mecanicul cand mi-a dat verdictul: blocul motor e crapat, a fost sudat pe o lungime de vreo 7cm, apoi iar a crapat si a fost umpluta zona cu ceva silicon negru. Mecanicul a schimbat de 3 ori garnitura aia si a pus totul la loc pina a observat problema, asta cu galeria de aer, pompa jos. La cumparare nu se vedea sub nici o forma. Fostul proprietar a intrat in ceva bordura cu masina si a lovit in bloc crapandu-l. Cred ca la cumparare trebuia sa fii guru ca sa banuiesti asa ceva.
                Cu masina merg si azi, completez 2l de ulei la 10000km
                Sunt prea patit ca sa fiu asa credul . Cand cineva iti spune ca la o masina de 500E ii lipseste un furtun, incearca sa iti distraga atentia de altceva major.
                Bafta
                Last edited by racataian; 01-28-2016, 09:38 AM.

                Comment


                • Originally posted by rocco1974 View Post
                  Originally posted by dr_krl View Post
                  Oare e fosta mașină a lui Tavi114?
                  Categoric NU !!!
                  Asta din anunț e 250 benzinar din '76, zice că stă de 12 ani și se vede în poze cât e de ruginită (primele 2 poze, luate din anunț). A lui Tavi e 280 benzinar din '79 și e țiplă (ultimele 2 poze, luate de pe topicul de vânzare, că și aia e de măritat).
                  Attached Files
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Originally posted by rocco1974 View Post

                    Coupe-ul 114 : arata ca unul din prima serie , adica masca mica , lampi spate fara striatiii , volan subtire , scaune fara tetiera , oglinzi mici cu brat subtire cromat . Actele sunt din 1976 si sunt din....Anglia . Motorul este cu injectie....ELECTRONICA ! . Am incercat sa vorbesc cu vanzatorul despre aceste anomalii dar mi-a taiat-o ca el se pricepe si stie ce masina are in curte .
                    A recunoscut ca este foarte ruginita , a stat 12 ani " pe pamant " / a stat pe pamant romanesc , nu in Anglia . Are acte englezesti OK , doua taloane sau o carte si un talon , habar nu am , nu ma pricep ladocumentele coroanei, asta e ceea ce sustine . Am vorbit in urma cu 4 zile cu el . Pretul este negociabil " dar" nu ca aiai care au venit cu oferte ridicole la mine de 1600-1700 E .
                    Am avut masina la fel ca aceasta si din propria experienta la cum arata va pot spune ca e ciur de rugina . Nu ca ar fi fost a mea la fel ...
                    Attached Files
                    Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

                    bergen_b13empfang@yahoo.de

                    Comment


                    • Arata superbine masina
                      Nu ai cum sa cmperi asa ceva sub 2500€
                      Suntem cei mai buni : in aer , pe apa si pe pamant !!

                      Comment


                      • http://www.4tuning.ro/old-school-car...ter-29291.html Pacat ca nu e la noi.
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • Originally posted by Hirig888 View Post
                          Da...E500 astea sunt basme.
                          Se vede clar ca aripile erau largite ulterior, bara se gaseste cu far ceata, si inscriptii de la prag AMG de la turci gramada.
                          Inca un indiciu, cel standard de ceata, cel de sus, chiar e de ceata, inca. La E500 ala era faza lunga,care era transparenta, nu fiind necesare dungile verticale ca la ceata. Scaune piele alba dar interiorul pare negru???.... si usa de la sofer incuiata, masina deschisa, ceva nu functioneaza,sau bateria scoasa. Dar pe bara fata, dungile acolo paterala, langa roata, ce cauta acolo? Aftermarket miros de la o posta.
                          "Masina" este departe de ce trebuia sa fie. Am zarit-o la Lidl in Baicului.
                          Grav, magic, fin, senzațional.

                          Comment


                          • Mercedesuri de vanzare

                            Nu cred ca mai exista asemenea frumuseti care sa fie totusi in proportie de 90% originale. Aici ma refer la faptul ca sa aiba preturi de masina nu de racheta Nasa.
                            Last edited by FAN4TiC; 02-09-2016, 17:27 PM.
                            w202 c180: http://www.clubmercedes.ro/baby-benz...ce-t41101.html
                            W202 c220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44125.html
                            W210 e220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44126.html

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF