Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

vand instalatii biodiesel , diferite capacitati

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vand instalatii biodiesel , diferite capacitati

    Instalatii producere biodiesel , capacitati intre 30 lt /3 ore pana la mii de tone , dupa necesarul fiecaruia .

    o instalatie foarte cautata este cea de 120 lt / 4 ore si este la preturi intre 4800 - 5500 ron .

    Instalatiile sunt complete , inclusiv filtru pt rasina ionica .

    detalii la 0762 612 452 sau id mess : ingrazvan

  • #2
    Poti pune poze,mai multe detalii,pentru ce-i ce nu cunosc.Eu spre exemplu.

    Comment


    • #3
      Salut

      Pune poze si mai multe detalii, pentru ca nici eu nu prea inteleg. Ce fel de materii prime se folosesc pentru producerea biodieselului, chestii de genul asta. O zi buna in continuare.

      Comment


      • #4
        Asteptam,suntem interesati!

        Comment


        • #5
          Vand instalatii biodiesel

          Instalatii biodiesel de capacitati mici , complete inclusiv filtrarea ...

          preturile sunt :

          30lt/3h - 2800 ron
          120 lt/4h - 5200 ron
          200 lt/4h - 6400 ron
          300 lt/4h - 7200 ron
          450 lt/5h - 9000 ron

          mai multe detalii pe e-mail sau mess : ingrazvan@yahoo.com

          0762 612 452

          nu pot pune poze , vi le trimit pe mail

          Comment


          • #6
            Poze , se folosesc ca materie prima orice tip de ulei vegetal (cel din poze e din ulei uzat) , metanol si soda iar pentru filtrare rasina ionica , toate solutiile se gasesc , pretul de cost pt un lt este de 0,7 ron fara pretul uleiului .
            Attached Files
            Last edited by mircea600sel; 04-02-2011, 09:08 AM.

            Comment


            • #7
              le puteti vedea pe stock unele modele , acum cele de 30 , 200 si 450 lt

              Comment


              • #8
                Si din toata treaba asta se produce motorina?

                Comment


                • #9
                  Foarte interesant, am vazut treba asta mai demult pe Discovery.
                  Vad ca au aparut si la noi, e bine.
                  Nu ramane decat sa gasesti ulei vegetal folosit si e gata combustibilul.
                  Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                  Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by smeagle View Post
                    Poze , se folosesc ca materie prima orice tip de ulei vegetal (cel din poze e din ulei uzat) , metanol si soda iar pentru filtrare rasina ionica , toate solutiile se gasesc , pretul de cost pt un lt este de 0,7 ron fara pretul uleiului .
                    Sunt real interesat. Te rog doar sa ne dai mai multe detalii despre procedeul in sine. Uleiul poate fi si untura? Cum se prelucreaza? Care sunt etapele de tratare? Aparatul este electric trifazic? Multumim!
                    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                    Comment


                    • #11
                      cat despre materia prima se gaseste , uleiul uzat se gaseste atat la restaurante cat si la colectorii de asa ceva iar pretul lui la colector acum este in jur de 1,8 ron , procesul in sine pentru obtinerea unui litru costa 0,7 astfel se ajunge la pretul de 2,5 ron pe lt (pt cine face rost de ulei mai ieftin cu atat mai bine) . Din untura nu prea merge trebuie sa aiba in el si o concentratie de ulei moale cum ar fi rapita sau cel mai uzual floarea , de ex numai din palmier iar nu merge dar cu un 30% floare in el iese foarte bine . Procesul consta in eliminarea glicerinei din ulei apoi el devenind la vascozitatea apropiata de motorina , totul se realizeaza in instalatii ele fiind la 220 V doar cele mari de peste 300 lt ar fi nevoie de 380 dar se poate si acolo la 220 incetinindu-se putin procesul . In poze se vede produsul filtrat , sau si nefiltrat si filtrat , daca am omis ceva nu ezitati sa ma contactati sau intrebati

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by smeagle View Post
                        cat despre materia prima se gaseste , uleiul uzat se gaseste atat la restaurante cat si la colectorii de asa ceva iar pretul lui la colector acum este in jur de 1,8 ron , procesul in sine pentru obtinerea unui litru costa 0,7 astfel se ajunge la pretul de 2,5 ron pe lt (pt cine face rost de ulei mai ieftin cu atat mai bine) . Din untura nu prea merge trebuie sa aiba in el si o concentratie de ulei moale cum ar fi rapita sau cel mai uzual floarea , de ex numai din palmier iar nu merge dar cu un 30% floare in el iese foarte bine . Procesul consta in eliminarea glicerinei din ulei apoi el devenind la vascozitatea apropiata de motorina , totul se realizeaza in instalatii ele fiind la 220 V doar cele mari de peste 300 lt ar fi nevoie de 380 dar se poate si acolo la 220 incetinindu-se putin procesul . In poze se vede produsul filtrat , sau si nefiltrat si filtrat , daca am omis ceva nu ezitati sa ma contactati sau intrebati
                        Sistematic:
                        1. Nu prelucreaza untura.
                        Nici incalzita? Trebuie filtrat uleiul?
                        2. Dupa procesare uleiul iese foarte fluid. Trebuie supravegheat procesul sau il lasi sa lucreze singur si iti scoate direct uleiul subtiat? Uleiul procesat cum il tratam in continuare? De ce mai are nevoie de tratament? De unde procuram materialele de tratare?
                        3. Cum se face livrarea? Ce garantzie are produsul? Ce costuri sunt la intretinere? Pretul este negociabil?

                        As aprecia un raspuns complet si punctual la fiecare intrebare in parte. Multumesc!
                        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by smeagle View Post
                          Din untura nu prea merge trebuie sa aiba in el si o concentratie de ulei moale cum ar fi rapita sau cel mai uzual floarea , de ex numai din palmier iar nu merge dar cu un 30% floare in el iese foarte bine .
                          Concret eu caut o modalitate de a subtia untura. Am sursa de ulei uzat, dar este mai mult untura, am senzatia ca e ulei de palmier foarte mult. Nu sunt interesat de altceva decat de o masina de procesare a unturii, astfel incat sa o pot pune in rezervor. Sa adaug ulei de floare sau rapita este supraoneros, pretul lui fiind de peste 4 lei pe kg, si oricum acela il folosesc ca atare nu mai are nevoie de procesare.
                          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                          Comment


                          • #14
                            Cu scuzele de rigoare..., dar eu nu cred in minunile astea oferite pe plaiurile mioritice. In primul rand putem folosi biodiesel dar cu mari rezerve , deoarece acesta compromite toate garniturile intalnite in cale. Se recomanda cel mult 1/3 din totalul combustibilului.
                            In realitate costurile sunt mai mari decat cele enumerate aici , astfel se poate ajunge la un cost de aproximativ 3,5-4 lei/litru. Costul de mai sus (2,5lei/litru) reprezinta o referinta , un etalon. Sunt multe alte costuri care nu sunt luate in calcul.
                            Pretul de achizitie al uleiului folosit(uzat) nu mai este demult 1,8 lei/litrul. Deja s-au creat filiere de colectare a uleiurilor din restaurante si fast-food-uri !
                            Un eventual cumparator de instalatie trebuie informat(scolit chiar) cu privire la toate aspectele directe si indirecte ce decurg in cazul unei astfel de activitati !!
                            Suntem pe un forum dedicat unei marci de prestigiu si nu ar trebui ca un astfel de anunt sa fie atat de sec , laconic si lipsit de informatie. Nu trebuie sa fim confundati cu "mica publicitate" ,...chestii cu insirat margele si confectionat plicuri...etc... !!!
                            Daca vanzatorul este de buna credinta astept explicatii, detalii tehnice amanuntite, clar , transparent fara ascunzisuri .
                            Multumesc
                            Suntem cei mai buni : in aer , pe apa si pe pamant !!

                            Comment


                            • #15
                              prima data voi raspunde lui Demiurgos :
                              1. Initial biodieselul se fabrica din ulei brut , ca il facem noi din uzat este un artificiu , untura si palmierul sunt alt tip de grasimi ele simple nu se pot procesa in acest fel , asta o puteti incerca si vedea si la o proba in eprubeta ce-i drept nu am incercat dar clineti ai mei mi-au spus ca nu le iese doar cu untura .... cu palmier stiam si eu , dar la orice ulei se face o proba si se vede exact daca suporta reactia de transeterificare sau nu , sunt anumite restaurante care au numai ulei de floare , poti lua de la ei si combina .
                              2. Aceste instalatii nu sunt automatizate , putem porni o etapa a procesului si apoi sa revenim cand o vom incepe pe urmatoarea . Cat despre filtrare aceasta se realizeaza cu rasina ionica Purolite pd206 firma cunoscuta in toata lumea .
                              3. Produsul beneficiaza de garantie 1 an , nu necesita nicio intretinere si nici nu sunt consumabile de schimbat doar solutiile chimice , pretul nu este negociabil , produsul se ridica de la atelier cu proba .

                              Acum ii voi raspunde si lui costi05 :
                              Eu merg personal cu bio de mult timp , prima data am facut acum 5 ani , la nicio masina nu mi s-au ros garnituri sau alte probleme la pompa , injectoare , motor etc , ceea ce arde garniturile este defapt metanolul dar el ataca doar cauciucul natural care numai exista de mult in industria auto si in plus el mai ramane in proportii foarte mici dupa filtrare .
                              Pretul de ulei uzat este da 1,8 maxim 2 ron cine cere mai mult este strict eronat , eu personal cu atat il iau si nu iau 100-200 de litri ci la cub de 1 tona , iar pretul final este 2,5 ron . Clinetii care au luat de la mine instalatiile au confirmat iar eu le confirm din experienta practica . Eu folosesc vara 100% bio fara combinatii cu motorina la fel si un amic al meu cu un mercedes atego euro 3 pompe duza parca anul trecut a folosit 500 de lt pe saptaman deci a facut km destui nu a avut nicio problema , alt amic are un man pompa rotativa , la fel ; dar ca sa te convingi mai bine cauta pe forumurile din america care respectivii au sute de mii de mile si nu au avut nicio problema .
                              Uleiul brut sau rafinat daca il pun ca atare in rezervor merge fara nicio problema atat doar ca filtrul ori tre inlocuit cu unul de ulei ori schimbat mult mai des . Altceva nu st sa va spun despre utilizarea uleiului ca atare pentru ca personal nu am folosit .
                              Daca am omis ceva da-ti un replay cu intrebarea .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF