in locul metanolului se poate folosi etanol dar acesta este f scump , mai ales ca metanolul are concentartie 99% + ...
Cat despre injectoare nu pot sa ma pronunt exact dar daca se intampla ceva la duza de pulverizare aceasta se intampla de la 50.000 km in sus , am 2 amici fac 120-150.000 km pe an cu 100% bio dar camioanele lor sunt euro 3 , nu au avut treaba pana acum ...
ca si investitie sa schimbi duzele injectoarelor nu e asa mult scoti lejer investitia din diferenta de pret , defapt iesi in castig intrucat pretul de cost al unul lt de bio este in jur de 3 lei ... in 3-400 de lt ai schimbat duzele , amicii mei consuma 500 lt pe sapt fiecare ...
am avut un bmw si am folost 100% mai bine de 25.000 km , cand am dus injectoarele pe banc nu aveau nicio problema plus ca la mn costau 100 lei de bucata daca era ... dar masina era euro 3 sistem de injectie clasic asistat electronic ...
Cat despre injectoare nu pot sa ma pronunt exact dar daca se intampla ceva la duza de pulverizare aceasta se intampla de la 50.000 km in sus , am 2 amici fac 120-150.000 km pe an cu 100% bio dar camioanele lor sunt euro 3 , nu au avut treaba pana acum ...
ca si investitie sa schimbi duzele injectoarelor nu e asa mult scoti lejer investitia din diferenta de pret , defapt iesi in castig intrucat pretul de cost al unul lt de bio este in jur de 3 lei ... in 3-400 de lt ai schimbat duzele , amicii mei consuma 500 lt pe sapt fiecare ...
am avut un bmw si am folost 100% mai bine de 25.000 km , cand am dus injectoarele pe banc nu aveau nicio problema plus ca la mn costau 100 lei de bucata daca era ... dar masina era euro 3 sistem de injectie clasic asistat electronic ...
Comment