Spre deosebire de vechiul ML 55 AMG animat de un motor V8 supraalimentat de 5,4 litri si 347 CP, noul model M-Klasse primeste un plus 163 CP si 120 Nm. Redenumit ML 63 AMG, SUV-ul german dezvolta acum 510 CP si 630 Nm. Disponibil din august, noul motor propulseaza autovehiculul de la 0 la 100 km/h in 5 secunde si este capabil sa atinga 250 km/h.
Tractiunea integrala permanenta prezinta un raport de distributie de 40:60 (fata/spate) si este transmisa jantelor in 5 spite din aliaj usor, cu marimea de 19” si anvelope de 295/45. Optional se poate opta pentru jante Zoeller de 20” si anvelope 295/40. In consecinta, sistemul de franare a fost modificat, dicurile fiind acum ventilate si perforate.
Pentru diferitele stiluri de condus, soferul poate selecta unul din cele 3 programe: Sport, Comfort si Manual. Acestea se pot schimba de pe consola centrala. Cutia de viteze este manuala cu 7 rapoarte ce pot fi schimbate si de pe volan.
Optic, versiunea AMG se remarca intre modele de serie prin grila radiatorului care este modificata, aripile evazate si pragurile din otel cu insertii de cauciuc. Stopurile sunt fumurii iar evacuarea este sport si prezinta 4 terminatii cromate. Pentru interior, AMG ofera scaune sport incalzite in combinatii de piele Nappa si Alcantara, pedale din aluminiu, praguri cu insertii din otel si logo-ul AMG inscriptionat pe acestea. Mercedes va comunica pretul autovehicului dupa lansarea modelului ce va avea loc in al doilea semestru din 2006.
Tractiunea integrala permanenta prezinta un raport de distributie de 40:60 (fata/spate) si este transmisa jantelor in 5 spite din aliaj usor, cu marimea de 19” si anvelope de 295/45. Optional se poate opta pentru jante Zoeller de 20” si anvelope 295/40. In consecinta, sistemul de franare a fost modificat, dicurile fiind acum ventilate si perforate.
Pentru diferitele stiluri de condus, soferul poate selecta unul din cele 3 programe: Sport, Comfort si Manual. Acestea se pot schimba de pe consola centrala. Cutia de viteze este manuala cu 7 rapoarte ce pot fi schimbate si de pe volan.
Optic, versiunea AMG se remarca intre modele de serie prin grila radiatorului care este modificata, aripile evazate si pragurile din otel cu insertii de cauciuc. Stopurile sunt fumurii iar evacuarea este sport si prezinta 4 terminatii cromate. Pentru interior, AMG ofera scaune sport incalzite in combinatii de piele Nappa si Alcantara, pedale din aluminiu, praguri cu insertii din otel si logo-ul AMG inscriptionat pe acestea. Mercedes va comunica pretul autovehicului dupa lansarea modelului ce va avea loc in al doilea semestru din 2006.
Comment