Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ML 63 AMG l

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Drey63 View Post
    300zxtt nu stiu de ce ridici atat in slavi Bmw'u. Pentru ca sa recunoastem, cum apare un model nou de Mercedes cum domina 3-4 ani. Abia spre sfarsitu vietii modelului vin si competitorii.
    Vad ca esti un om incantat de date tehice gen 0-100, fortele G in curbe, etc. Unde o sa poti tu sa simti toata diferentele de 0,000....sa stii ca daca ai un astfel de model nu o sa treci cu 180 km/h prin intersectii. Si ti se ia sa si alergi. In schimb o sa ajungi sa apreciezi confortul, luxul, dotarile. Unde exceleaza Bmw'u? Am mers si cu x5 si cu ml. Nu M si nici Amg. Sub nicio forma n-as alege x5. Este o masina care nu te incanta cu nimic. Interioru e urat, idriveu dificil si in plus arata ca orice alt Bmw. Am mers si cu 740i din 2011. La fel, o masina total sub S class. Revenind la Amg si M, X5M nu se apropie de Ml pentru ca Ml e o masina mai frumoasa, cu personalitate, dotari, lux si acel minunat motor aspirat. Cui ii pasa ca e infirm mai lent cand suna asa bine?
    Vino cu dovezi clare{modelul de mercedes care a aparut si a fost primul in segmentul lui...aia 3-4 ani}

    Ai spus ca nu te incanta cu nimica Bmw-ul...poate te incanta un Mercedes luat de nou si care se strica dupa foarte putini km.

    Cu ce este 740 sub S-class?Sau l-ai comparat cu S 63 Amg?

    "In schimb o sa ajungi sa apreciezi confortul, luxul, dotarile. Unde exceleaza Bmw'u?"


    Sa aduc aminte de scaunele confort de la bmw?Adica Bmw nu are confort,lux si dotari??

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #47
      Originally posted by Drey63 View Post
      300zxtt nu stiu de ce ridici atat in slavi Bmw'u. Pentru ca sa recunoastem, cum apare un model nou de Mercedes cum domina 3-4 ani. Abia spre sfarsitu vietii modelului vin si competitorii

      Nu ridic nici o marca in slavi, daca o masina e mai buna, indiferent cum se numeste ea, atunci pe ea o ridic. Nu pot merge cu ochelari de cal si sa nu recunosc meritele diferitilor constructori. Piata auto e atat de bogata, ca nici o marca nu domina atat, si intotdeauna vine un raspuns de la competitie. Si raspunsul nu vine in 3-4 ani. Mai documenteaza-te...


      Originally posted by Drey63 View Post
      Vad ca esti un om incantat de date tehice gen 0-100, fortele G in curbe, etc. Unde o sa poti tu sa simti toata diferentele de 0,000....sa stii ca daca ai un astfel de model nu o sa treci cu 180 km/h prin intersectii. Si ti se ia sa si alergi. In schimb o sa ajungi sa apreciezi confortul, luxul, dotarile.
      E logic sa apreciezi 0-100 . Pai cum altfel iti poti da seama de performantele unei masini, de cat de buna e transmisia, motorul, sasiul, franele? Cum altfel? Sau pe circuit. Si daca te pricepi un pic, forta G arata cat de bine e construit un sasiu, cat de rezistent e la torsiune si mai ales conceptia suspensiilor.....Altfel nu ar mai exista aceste teste.Si crede-ma, in ziua de azi, toate marcile de lux ofera un comfort deosebit, fara prea mari diferente intre ele....

      Originally posted by Drey63 View Post
      Unde exceleaza Bmw'u? Am mers si cu x5 si cu ml. Nu M si nici Amg. Sub nicio forma n-as alege x5. Este o masina care nu te incanta cu nimic. Interioru e urat, idriveu dificil si in plus arata ca orice alt Bmw..
      Toate testele arata X5-ul superior cu mult unui ML. E problema ta daca alegi sau nu, dar eu iti pot spune ca fost propietar de X5, cu care am facut multi km ca e o masina extraordinara, mult peste ML. Iar motorizarea SD nu are grad de comparatie, chiar si 4,2 de la Mercedes nu-i face fata. Iar daca tie ti se pare I-drive dificil, inseamna ca nu ai nici dexteritatea unui copil de 12ani , pt ca e conceput ca si un copil sa se poata descurca..... acum, nu stiu ce sa mai zic de gradul tau de inteligenta daca tu ai impresia ca e dificil...

      Originally posted by Drey63 View Post
      Revenind la Amg si M, X5M nu se apropie de Ml pentru ca Ml e o masina mai frumoasa, cu personalitate, dotari, lux si acel minunat motor aspirat. Cui ii pasa ca e infirm mai lent cand suna asa bine?
      Asta daca e impresia ta, o respect pt ca fiecare are dreptul la propia opinie. Dar pana sa iti dai cu parerea, incearca si alte modele. Crede-ma, cat timp conduci ML 63, ai impresia ca esti suveran, dar dupa ce vei merge si cu Cayenne Turbo S sau X5 M, nu o sa mai ai aceasi impresie. Iar la dotari, nici o marca concurenta nu e mai prejos cu nimic, din contra, vin cu o cutie mult mau RAPIDA, o stabilitate exemplara in viraje si frane mult mai rezistente. Asta nu poti spune decat dupa ce conduci acele exemplare. Si nu uita, BMW are un departament special ce se ocupa numai de sunetul esapamentului.

      Comment


      • #48
        Originally posted by mircea600sel;2095571.
        Vino cu dovezi clare{modelul de mercedes care a aparut si a fost primul in segmentul lui...aia 3-4 ani}

        2. Ai spus ca nu te incanta cu nimica Bmw-ul...poate te incanta un Mercedes luat de nou si care se strica dupa foarte putini km.

        3. Cu ce este 740 sub S-class?Sau l-ai comparat cu S 63 Amg?


        4. "In schimb o sa ajungi sa apreciezi confortul, luxul, dotarile. Unde exceleaza Bmw'u?"

        Sa aduc aminte de scaunele confort de la bmw?Adica Bmw nu are confort,lux si dotari??
        1.Aici nu ar trebui sa amintim de S care este mama inovatiilor. Si E class la fel. Bmw si Audi nu s-au atins multi ani de ele. In schimb, au copiat.

        2.Si care e problema? Citesc invidie? Nu ma intereseaza ca s-a stricat atat de des atata timp cat masina aia ma face sa zambesc ori de cate ori o conduc.

        3.Este total sub S. Nu l-am comparat din punct de vede al performantei. S'u chiar si Amg e inzecit mai confortabil.

        4.Tu sigur nu te-ai suit intr-un S class.

        Chiar nu inteleg ranza asta din tine. De ce mai e forum daca nu ne putem spune parerile?
        Last edited by Drey63; 08-31-2011, 00:43 AM.
        16'' C350e
        16" 911 Carrera
        15" S350 Cdi

        Comment


        • #49
          Originally posted by 300zxtt View Post
          1.E logic sa apreciezi 0-100 . Pai cum altfel iti poti da seama de performantele unei masini, de cat de buna e transmisia, motorul, sasiul, franele? Cum altfel? Sau pe circuit. Si daca te pricepi un pic, forta G arata cat de bine e construit un sasiu, cat de rezistent e la torsiune si mai ales conceptia suspensiilor.....Altfel nu ar mai exista aceste teste.Si crede-ma, in ziua de azi, toate marcile de lux ofera un comfort deosebit, fara prea mari diferente intre ele....

          2.Toate testele arata X5-ul superior cu mult unui ML. E problema ta daca alegi sau nu, dar eu iti pot spune ca fost propietar de X5, cu care am facut multi km ca e o masina extraordinara, mult peste ML. Iar motorizarea SD nu are grad de comparatie, chiar si 4,2 de la Mercedes nu-i face fata. Iar daca tie ti se pare I-drive dificil, inseamna ca nu ai nici dexteritatea unui copil de 12ani , pt ca e conceput ca si un copil sa se poata descurca..... acum, nu stiu ce sa mai zic de gradul tau de inteligenta daca tu ai impresia ca e dificil...


          3.Asta daca e impresia ta, o respect pt ca fiecare are dreptul la propia opinie. Dar pana sa iti dai cu parerea, incearca si alte modele. Crede-ma, cat timp conduci ML 63, ai impresia ca esti suveran, dar dupa ce vei merge si cu Cayenne Turbo S sau X5 M, nu o sa mai ai aceasi impresie. Iar la dotari, nici o marca concurenta nu e mai prejos cu nimic, din contra, vin cu o cutie mult mau RAPIDA, o stabilitate exemplara in viraje si frane mult mai rezistente. Asta nu poti spune decat dupa ce conduci acele exemplare. Si nu uita, BMW are un departament special ce se ocupa numai de sunetul esapamentului.
          1.Totusi, acele diferente sunt sesizabile dar asta e concurenta. Fara concurenta nu e progres si fiecare marca e axata pe ceva. Cum Mercedes e pe confort si Bmw pe sportivitate.

          2.Nu jigni ca nu ma cunosti si nu te cunosc. Asta denota maturitatea si educatia ta infantila. Mie unu Idriveu mi se pare ceva de 2 bani in comparatie cu Comand Aps'u. Este inzecit mai usor de utilizat. Nu are semne minuscule si o mie de submeniuri. Te-a deranjat ca mi-am spus parerea? L-ai conceput tu? Probabil n-ai umblat pe un Comand Aps sa vezi diferenta

          3.Ok. N-am spus ca nu sunt mai performante. Intr-adevar sunt. N-am condus modelele de top. Am mers multi km cu Cayenne. Pe viraje mi s-a parut net superior X5'ului si Ml'ului. Iti da o securitate incredibila si spre deosebire de celelalte 2, atunci cand dai suspensia pe sport, se simte diferenta. Dar ca sofer de zi cu zi nu o sa conteze foarte mult diferentele astea minuscule. Pe circuit, da. Dar nu alergam zi de zi pe strazi. Asta incerc sa spun.
          Si sa stii...poate Bmw sa aibe 10 departamente pentru sunetul motorului atata timp cat un om de la Amg face niste bucati de metal sa sune mult mai bine. Inutil. Bmw suna ieftin in comparatie cu Amg.

          Spre deosebire de altii, tu macar ai condus astfel de masini si e o diferenta. E opinia ta, o respect, ca n-am 12 ani sa-ti dau un cap ca eu sunt fan Mercedes. Si da, masinile au ajuns la un nivel in care diferentele sunt foarte mici si a ramas doar chestia de gust. Dar dati dovada de maturitate si nu mai sariti cand cineva isi spune parerea...
          Last edited by Drey63; 08-31-2011, 01:09 AM.
          16'' C350e
          16" 911 Carrera
          15" S350 Cdi

          Comment


          • #50
            Originally posted by Drey63 View Post
            1.Aici nu ar trebui sa amintim de S care este mama inovatiilor. Si E class la fel. Bmw si Audi nu s-au atins multi ani de ele. In schimb, au copiat.
            Din contra, poti sa-mi spui unde si in ce a fost inovator ? Eu iti pot da o lista cu tot ce a copiat de la concurenta. In multe teste, S-classe iese invingator, si trebuie sa recunoastem asta, dar de fiecare data, un E-classe deabia putea face fata unui seria 5. E-ul nu a fost inovator deloc . In afara de S-classe, restul gamei era sub concurenta.

            Originally posted by Drey63 View Post
            Nu ma intereseaza ca s-a stricat atat de des atata timp cat masina aia ma face sa zambesc ori de cate ori o conduc..
            Corect, placerea e imensa intr-un S-classe. Si atat.

            [QUOTE=Drey63;210153]3.Este total sub S. Nu l-am comparat din punct de vede al performantei. S'u chiar si Amg e inzecit mai confortabil.

            Depinde de model. S-classe exceleaza la capitolul performante in acel segment datorita ajutorului dat de AMG, dar aici scade mult calitatea amortizarii suspensiei . Dupa ce o sa mergi cu un S63 o sa-mi dai dreptate.

            Originally posted by Drey63 View Post
            De ce mai e forum daca nu ne putem spune parerile?
            Corect, si avem dreptul la propia opinie, dar sa fie corecta si argumentata, nu ca ''asa zic eu''......



            Originally posted by Drey63 View Post
            1.Totusi, acele diferente sunt sesizabile dar asta e concurenta. Fara concurenta nu e progres si fiecare marca e axata pe ceva. Cum Mercedes e pe confort si Bmw pe sportivitate....
            Eu as merge pe finetea luxului in Lexus

            Originally posted by Drey63 View Post
            2.Nu jigni ca nu ma cunosti si nu te cunosc. Asta denota maturitatea si educatia ta infantila. Mie unu Idriveu mi se pare ceva de 2 bani in comparatie cu Comand Aps'u. Este inzecit mai usor de utilizat. Nu are semne minuscule si o mie de submeniuri. Te-a deranjat ca mi-am spus parerea? L-ai conceput tu? Probabil n-ai umblat pe un Comand Aps sa vezi diferenta....
            Nu te-am jignit, e problema ta daca te-ai simtit. Reciteste ce am zis, ca e f simplu de umblat si ca , si un copil se poate descurca foarte usor cu un I-drive. Nu vad unde e greutatea meniurilor si submeniurilor. E irelevant, dar daca vrei, iti pot demonstra cu un filmulet cum un nepotel isi facea de cap in acel meniu si isi facea unele setari, mai ales la meniul entertainment. Se juca cu TV-ul, sau cu instalatia audio. Sau pot spune ca nu ai avut vreun contact cu vreun I-drive de-l consideri atat de dificil, cand si un copil se putea descurca. Ce sa cred acum?
            Si iti zic sigur ca am avut contact si cu Command-ul de pe Maybach, care nu e foarte diferit fata de cel de pe Bmw. Si nu inteleg de ce zici de complexitatea celui de Bmw cand si cel de Mercedes e asemanator. La fel si cel de la AUDI.

            Originally posted by Drey63 View Post
            3.Ok. N-am spus ca nu sunt mai performante. Intr-adevar sunt. N-am condus modelele de top. Am mers multi km cu Cayenne. Pe viraje mi s-a parut net superior X5'ului si Ml'ului. Iti da o securitate incredibila si spre deosebire de celelalte 2, atunci cand dai suspensia pe sport, se simte diferenta. Dar ca sofer de zi cu zi nu o sa conteze foarte mult diferentele astea minuscule. Pe circuit, da. Dar nu alergam zi de zi pe strazi. Asta incerc sa spun.....
            Ma bucur ca in sfarsit cineva recunoaste performantele concurentei. Cayenne are mai multe setari ale suspensiei, si in acelasi timp poate fii si mai confortabil. Dar, cum am zis, cine isi cumpara o masina doar de dragul de-a epata in fata vecinilor sau cunostintelor cu ce masina are, nu va simtii acele ''diferente minuscule'' . Dar, acele diferente impreunate, va face o diferentiere clara a unui castigator. Si eu asta vroiam sa subliniez.

            Originally posted by Drey63 View Post
            Si sa stii...poate Bmw sa aibe 10 departamente pentru sunetul motorului atata timp cat un om de la Amg face niste bucati de metal sa sune mult mai bine. Inutil. Bmw suna ieftin in comparatie cu Amg. .....
            Iara incepem disputa cu Bruce Lee il bate pe Van Damme si invers?
            Spre surprinderea ta, acel om de la AMG, e un robot. Si odata ce tu ziceai mai devreme ca nu ai condus modelele de varf, cum poti sa afirmi acum ca un M suna a ieftin in comparatie cu un AMG? Chiar nu imi pot explica?
            Originally posted by Drey63 View Post
            N-am condus modelele de top. .....
            Eram curios cum crezi tu ca un X5 M suna a ieftin?

            Comment


            • #51
              Originally posted by 300zxtt View Post
              Din contra, poti sa-mi spui unde si in ce a fost inovator ? Eu iti pot da o lista cu tot ce a copiat de la concurenta. In multe teste, S-classe iese invingator, si trebuie sa recunoastem asta, dar de fiecare data, un E-classe deabia putea face fata unui seria 5. E-ul nu a fost inovator deloc . In afara de S-classe, restul gamei era sub concurenta.
              Nihal lasa-l ca omu' e tipic pentru un obsedat de Mercedes.Chiar daca are unul nou si se strica zilnic tot Mercedes-ul e cel mai bun,cel mai fiabil cel mai cel...{si nu e invidie...din contra mi se rupe p#*@}

              sigpic

              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

              Comment


              • #52
                [QUOTE=300zxtt;210160]1.Din contra, poti sa-mi spui unde si in ce a fost inovator ? Eu iti pot da o lista cu tot ce a copiat de la concurenta. In multe teste, S-classe iese invingator, si trebuie sa recunoastem asta, dar de fiecare data, un E-classe deabia putea face fata unui seria 5. E-ul nu a fost inovator deloc . In afara de S-classe, restul gamei era sub concurenta.

                2.Corect, placerea e imensa intr-un S-classe. Si atat.

                Originally posted by Drey63 View Post
                3.Este total sub S. Nu l-am comparat din punct de vede al performantei. S'u chiar si Amg e inzecit mai confortabil.

                Depinde de model. S-classe exceleaza la capitolul performante in acel segment datorita ajutorului dat de AMG, dar aici scade mult calitatea amortizarii suspensiei . Dupa ce o sa mergi cu un S63 o sa-mi dai dreptate.

                4.Eu as merge pe finetea luxului in Lexus

                5.Nu te-am jignit, e problema ta daca te-ai simtit. Reciteste ce am zis, ca e f simplu de umblat si ca , si un copil se poate descurca foarte usor cu un I-drive. Nu vad unde e greutatea meniurilor si submeniurilor. E irelevant, dar daca vrei, iti pot demonstra cu un filmulet cum un nepotel isi facea de cap in acel meniu si isi facea unele setari, mai ales la meniul entertainment. Se juca cu TV-ul, sau cu instalatia audio. Sau pot spune ca nu ai avut vreun contact cu vreun I-drive de-l consideri atat de dificil, cand si un copil se putea descurca. Ce sa cred acum?
                Si iti zic sigur ca am avut contact si cu Command-ul de pe Maybach, care nu e foarte diferit fata de cel de pe Bmw. Si nu inteleg de ce zici de complexitatea celui de Bmw cand si cel de Mercedes e asemanator. La fel si cel de la AUDI.


                6.Ma bucur ca in sfarsit cineva recunoaste performantele concurentei. Cayenne are mai multe setari ale suspensiei, si in acelasi timp poate fii si mai confortabil. Dar, cum am zis, cine isi cumpara o masina doar de dragul de-a epata in fata vecinilor sau cunostintelor cu ce masina are, nu va simtii acele ''diferente minuscule'' . Dar, acele diferente impreunate, va face o diferentiere clara a unui castigator. Si eu asta vroiam sa subliniez.

                7.Iara incepem disputa cu Bruce Lee il bate pe Van Damme si invers?
                Spre surprinderea ta, acel om de la AMG, e un robot. Si odata ce tu ziceai mai devreme ca nu ai condus modelele de varf, cum poti sa afirmi acum ca un M suna a ieftin in comparatie cu un AMG? Chiar nu imi pot explica? Eram curios cum crezi tu ca un X5 M suna a ieftin?
                1.E class a venit cu pre safe, distronic, scaune dinamice si cu masaj si etc. Ca nivel de echipare a stat mai mereu mai bine. Nu a fost sigur la fel de dinamica dar a fost axata mult mai mult pe confort si siguranta. Seria 5, ma refer la modelul trecut, nu mi s-a parut o masina prea confortabila. N-am avut placerea sa merg cu modelul nou, care, arata mai bine si probabil e mai bun ca E-ul actual.

                2.Era vorba de un E coupe din 2010, masina mea. S-a stricat prea des, intr-adevar, dar chiar nu-mi pasa. S63'u care mai exista in curte n-a calcat niciodata gresit pana acum.

                3.S63 am in curte si tocmai asta am incercat sa subliniez. Chiar ai Amg, este mult mai confortabil ca un seria 7. Nu am pus problema de performanta.

                4. N-am mers cu lexus deci nu ma exprim. Am mers doar cu un Ls 220d care era cam obosit si n-aveai mai deloc spatiu in el.

                5. Mie asa mi s-a parut Idriveu de pe acel 740. Chiar mi se pare mai usor de utilizat Commandul. Si ma refer la comandul de pe S, nu cel de pe Ml,Cls sau Maybach deoarcele cele 3 nu au acea rotita si selectarea se face prin butoane.

                6.Nu te-am contrazis legat ca cele doua nu sunt mai bune ca Ml'u. Sunt. Dar Ml'u, si ma refer strict la Romania, a ramas singura masina mai cu personalitate intrucat Cayenne vezi pe oriunde si sa nu pomenim de X5. Si in plus, nu oricine isi permite un M sau un Turbo S. Ca sa nu crezi ca am vorbit baliverne, poti vedea pe profilul meu la album S63'u ai un Cayenne Diesel care e al fratelui meu. Cayenne cu Pasm este o opera de arta. Merge magnific. Singura problema a fost ca a ramas blocata pe un camp cu iarba uda de 100 de ori pana a fost trasa de...un Aro. A ramas blocata unde un S320 4Matic a iesit fara sa-i derapeze o roata macar.

                7.Amg am condus si conduc. M'uri am auzit foarte multe. Nu X5M. Dar M5 si M6 am auzit. Nu mi se pare un sunet reusit atata timp cat imi pun o Borla pe stiu eu ce 1.6 si suna apropiat. Exagerez, dar acel sunet mai ascutit e mult mai comun decat sunetu gros cu acele mici bubuituri de Amg.

                Originally posted by mircea600sel View Post
                Nihal lasa-l ca omu' e tipic pentru un obsedat de Mercedes.Chiar daca are unul nou si se strica zilnic tot Mercedes-ul e cel mai bun,cel mai fiabil cel mai cel...{si nu e invidie...din contra mi se rupe p#*@}
                Si atunci ce-mi tot repeti ca s-a tot stricat? E masina mea, problema mea. Poate sa se strice toata ce e in garantie. Nu e bataie mare de cap. 300zxtt pare un om cu care poti schimba 2 vorbe. Tu nu. Nu mai fa remarci destepte. Pentru alt subiect a fost facut topicu.
                Last edited by mircea600sel; 08-31-2011, 13:08 PM.
                16'' C350e
                16" 911 Carrera
                15" S350 Cdi

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Drey63
                  Si atunci ce-mi tot repeti ca s-a tot stricat? E masina mea, problema mea. Poate sa se strice toata ce e in garantie. Nu e bataie mare de cap. 300zxtt pare un om cu care poti schimba 2 vorbe. Tu nu. Nu mai fa remarci destepte. Pentru alt subiect a fost facut topicu.
                  1.Nu mai postat consecutiv.E ultima oara cand iti unesc posturile.

                  2.Vorbeam cu Nihal si nu cu tine.Te-ai bagat in seama pentru ca te ataci.

                  3.Adevarul te supara cumva?Unde mai e mercedes-ul asa de bun din moment ce se strica din 100 in 100 de km?In garantie se strica...dar cand o sa iesi din garantie?

                  sigpic

                  "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Drey63 View Post
                    1.E class a venit cu pre safe, distronic, scaune dinamice si cu masaj si etc. Ca nivel de echipare a stat mai mereu mai bine. Nu a fost sigur la fel de dinamica dar a fost axata mult mai mult pe confort si siguranta. Seria 5, ma refer la modelul trecut, nu mi s-a parut o masina prea confortabila. N-am avut placerea sa merg cu modelul nou, care, arata mai bine si probabil e mai bun ca E-ul actual..
                    PAi si ce e asa de revolutionar in asta? Si E60 a avut aceleasi dotari, chiar eu am avut un model cu aceste optiuni. Iar pre safe e luat de la Lexus, de la care a mai furat Mercedes si alte gadget-uri. Iar la echipare, nu exista diferente , cam toate masinile din acest segment avand dotari asemanatoare. Din acest segment, dotarile si finisajul la Lexus GS il consider cel mai atent lucrat, apoi la Audi a6, urmat de E-classe si apoi de seria 5. As adauga la Bmw un plus la afisajul pe parbriz, care e folositor si e un gadget interesant. Din punctul meu de vedere, vechiul seria 5 il consider cel mai frumos model din istoria marcii si la fel, w211 mult mai frumos si liniar decat noul e-class.

                    Originally posted by Drey63 View Post
                    2.Era vorba de un E coupe din 2010, masina mea. S-a stricat prea des, intr-adevar, dar chiar nu-mi pasa. S63'u care mai exista in curte n-a calcat niciodata gresit pana acum...
                    Imi pare rau pt problemele cu masina ta, dar exact din aceasta cauza nu mai vad asa de premium aceasta marca. Practic, e inadmisibil ca o masina din acest segment sa aibe atatea probleme intr-un interval atat de scurt. E alegerea ta si in acelasi timp banii tai....

                    Originally posted by Drey63 View Post
                    3.S63 am in curte si tocmai asta am incercat sa subliniez. Chiar ai Amg, este mult mai confortabil ca un seria 7. Nu am pus problema de performanta. ..
                    Pot sa te contrazic. AMG nu a cam excelat la acest capitol, si nu poti spune ca ai un confort impecabil intr-un AMG ce are setata cursa amortizoarelor mult mai dure decat un S-class normal, si in acelasi timp talonul mult mai mic la cauciucuri. am mers cu S63 si pot spune ca e formidabila, dar nivelul sonor , mai ales cand lucreaza suspensiile nu e asa de confortabil cum e un S55o de exemplu.

                    Originally posted by Drey63 View Post
                    4. N-am mers cu lexus deci nu ma exprim. Am mers doar cu un Ls 220d care era cam obosit si n-aveai mai deloc spatiu in el...
                    Modelul LS il consider superior chiar si lui S-class, A8 sau seria 7. S-class vine cu renumele , dar Lexus pot spune ca e suveran la capitolul confort, fiabilitate si zambetul propietarului de fiecare data cand coboara din masina. Un Amg aduce doar zambetul pe buze cand cobori din masina, dupa un parcurs in ritm sportiv, nu si cand cobori de la casieria reprezentantei dupa achitatea facturii diverselor reparatii. Atunci sa vezi zambe fad pe obraji.


                    Originally posted by Drey63 View Post
                    6.Nu te-am contrazis legat ca cele doua nu sunt mai bune ca Ml'u. Sunt. Dar Ml'u, si ma refer strict la Romania, a ramas singura masina mai cu personalitate intrucat Cayenne vezi pe oriunde si sa nu pomenim de X5....
                    Pai normal ca vezi mai multe odata ce sunt foarte bine construite. O masina proasta nu are priza la public. Si in acelasi timp, se poate observa ca isi mentine pretul in piata second.

                    Originally posted by Drey63 View Post
                    Singura problema a fost ca a ramas blocata pe un camp cu iarba uda de 100 de ori pana a fost trasa de...un Aro. A ramas blocata unde un S320 4Matic a iesit fara sa-i derapeze o roata macar....
                    Aici nu te cred. Ori soferul nu stia sa mearga cu maisna, ori avea cauciucurile slik-uri. E imposibil sa ramai blocat. Iti zic din experienta, ca mai ieseam cu suv-urile si Cayenne cu Tuareg erau cele mai bune off-uri. Q7 si X5 nici pe departe nu faceau fata, nefiind bune decat pt drumuri forestiere. ML e ok, avand diferentiala blocabile dar cursa suspensiilor si transmisia mai slabe decat Touareg, nu transmite cuplul la roata ce are nevoie, ci mai mult la roata suspendata. Exista si la mine in curte un ML, si din aceasta cauza imi dau cu parerea.
                    Last edited by 300zxtt; 09-01-2011, 18:38 PM.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by 300zxtt View Post
                      1.PAi si ce e asa de revolutionar in asta? Si E60 a avut aceleasi dotari, chiar eu am avut un model cu aceste optiuni. Iar pre safe e luat de la Lexus, de la care a mai furat Mercedes si alte gadget-uri. Iar la echipare, nu exista diferente , cam toate masinile din acest segment avand dotari asemanatoare. Din acest segment, dotarile si finisajul la Lexus GS il consider cel mai atent lucrat, apoi la Audi a6, urmat de E-classe si apoi de seria 5. As adauga la Bmw un plus la afisajul pe parbriz, care e folositor si e un gadget interesant. Din punctul meu de vedere, vechiul seria 5 il consider cel mai frumos model din istoria marcii si la fel, w211 mult mai frumos si liniar decat noul e-class.


                      2.Imi pare rau pt problemele cu masina ta, dar exact din aceasta cauza nu mai vad asa de premium aceasta marca. Practic, e inadmisibil ca o masina din acest segment sa aibe atatea probleme intr-un interval atat de scurt. E alegerea ta si in acelasi timp banii tai....


                      3.Pot sa te contrazic. AMG nu a cam excelat la acest capitol, si nu poti spune ca ai un confort impecabil intr-un AMG ce are setata cursa amortizoarelor mult mai dure decat un S-class normal, si in acelasi timp talonul mult mai mic la cauciucuri. am mers cu S63 si pot spune ca e formidabila, dar nivelul sonor , mai ales cand lucreaza suspensiile nu e asa de confortabil cum e un S55o de exemplu.


                      4.Pai normal ca vezi mai multe odata ce sunt foarte bine construite. O masina proasta nu are priza la public. Si in acelasi timp, se poate observa ca isi mentine pretul in piata second.


                      5.Aici nu te cred. Ori soferul nu stia sa mearga cu maisna, ori avea cauciucurile slik-uri. E imposibil sa ramai blocat. Iti zic din experienta, ca mai ieseam cu suv-urile si Cayenne cu Tuareg erau cele mai bune off-uri. Q7 si X5 nici pe departe nu faceau fata, nefiind bune decat pt drumuri forestiere. ML e ok, avand diferentiala blocabile dar cursa suspensiilor si transmisia mai slabe decat Touareg, nu transmite cuplul la roata ce are nevoie, ci mai mult la roata suspendata. Exista si la mine in curte un ML, si din aceasta cauza imi dau cu parerea.
                      1.Nou E class sincer nici mie nu-mi place varianta sedan. Coupeul...nu ma exprim Cu lexus chiar n-am mers si chiar nu pot sa spun nimic. Daca ai mers, te iau pe incredere.

                      2.Azi citeam la stiri ca Bmw a chemat 120.000 de masini pentru nu mai stiu ce defectiune la motoarele diesel. Se intampla, zic eu. Consider ca am avut ghinion. Am mai detinut multe Mercedes si n-am avut probleme. Chiar pot spune cu mandrie de un E class din 88 care are 700.000 de km si n-a avut nicio problema in afara de cutia de viteze. Admirabil. Dar atunci era cum era Mercedes.

                      3.Normal ca un S500, 350 sau oricare e mai confortabil. Indubitabil. Dar spun ca si asa, S Amg mi s-a parut mai confortabil decat 740'u acela. Jantele sunt pe 20 si sunt o reala pacoste. Fara casco nu stiu ce ar fi fost cu masina legat de roti...dezastruase.

                      4.Iti zic sigur ca lumea nu mai alege dupa performante sau mai stiu eu ce. Arata bine, ii place, aia o ia.

                      5.N a fost vorba de sofer. S'u 4Matic a iesit perfect, cum ti-am zis, fara sa i dea o roata in gol. Cayennu cand s a pus in miscare, s-a pus si degeaba. N-am de ce sa te mint, ca inca mai exista in curte Cayennu si n-am de ce sa-l "vorbesc" de rau. Dar asa a fost. Stanga, dreapta, fata, spate, acolo a ramas. Ce-i drept, cauciucurile sunt 295 pe spate si 275 pe fata. Ce ar fi un minus. Din cate stiu Cayenne si Touareg impart aproximativ aceeasi tehnologie legata de diferentiale. Si Ml are, mai putine ce-i drept, dar parca nici nu-i sta bine unui Ml in noroi. Q7 si X5 n-au fost menite sa mearga pe asa ceva. Zapada cel mult.
                      Last edited by Drey63; 09-01-2011, 21:57 PM.
                      16'' C350e
                      16" 911 Carrera
                      15" S350 Cdi

                      Comment


                      • #56
                        Sincer i-driveul nu mi se pare deloc complicat,pe comand aps nu am umblat ca sa imi dau cu parerea.
                        S-ul AMG nu prea are cu ce concura de la bmw..ar trebui sa vorbim de seria 7 vs S normal sa zicem sa excludem AMG,aia e cu totu alta masina si e normal sa aibe performante ceva peste.As alege seria 7 in defavoarea S-ului normal,daca ar fi existat seria 7 M ar fi mers o comparatie mai buna dar asa Amg vs seria 7 nu isi are nici un sens.
                        Bmw nu suna deloc ieftin,asculta un x6m si un m3 sa vezi insa nici la Mercedes toate modele amg nu se aud exact gros,unele chiar paraie ciudat un sunet din acela ca si cum ar lovi un vant puternic intr-un tunel ca un vuiet sa spun mai exact si aici vorbesc de Sls Amg o masina pe care o apreciez la maxim dar sunetul in turatii joase suna aiurea tare,l-am auzit pe viu si de asta pot spune.
                        Acest versus Bmw si Mercedes nu isi are rostul,caci cine e fan Mercedes va lauda Mercedes si cine Bmw va lauda Bmw asta e clar insa nu trebuie sa inchidem ochii la concurenta si cum ziceam mai sus Mercedes S sunt destule dar seria 7 cam rare,vorbesc strict de orasul meu nu stiu ce este in alta parte.Daca ar fi sa aleg de la Mercedes ceva comfortabil as alege Cl 500 4matic iar ceva sport si comfort as alege S 600.
                        BMW-ul X5,X6 mi se parmasini mai bune si mai calumea ca Ml...plus ca Ml vad zilnic,Porsche Cayenne destul de rar sincer.
                        Insa Mercedes a lansat un model care nu are concurent la Bmw si nici la Porsche,este vorba de SLS AMG care nu are rival in categoria Bmw,Porsche.
                        Poate sunt eu tampit dar nu vad o mare diferenta intre Bmw si Mercedes cu exceptia ca mercedes merge pe comfort maxim si lux iar bmw lux si sportivitate..lux seria 7,x5,x6 si sportivitate variantele M.

                        Plus ca bmw lucreaza la ceva la care Mercedes poate viseaza sau urmeaza sa copieze http://www.4tuning.ro/tehnica-auto/b...ser-10215.html
                        Si nu doar Bmw recheama in service uite http://v2.promotor.ro/masini-noi/new...ervice-6138765
                        Acum depinde si de ce bafta ai ca poti lua Sl 63 Amg si sa mergi cu el 400 000 km fara prb sau poti avea prb la fiecare 4-5 000 km la fel si la Bmw iei un m3 merge ceas sau altul merge prost si se strica des...fiecare marca are atuurile si minusurile ei dar nu atat de mari facand referire la bmw vs mercedes.
                        Last edited by Unlimited; 09-02-2011, 12:45 PM.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Unlimited View Post
                          Insa Mercedes a lansat un model care nu are concurent la Bmw si nici la Porsche,este vorba de SLS AMG care nu are rival in categoria Bmw,Porsche.
                          Eu zic ca rivalul de la Porsche ar fii 911 Turbo S. Intra in aceasi categorie.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by 300zxtt View Post
                            Eu zic ca rivalul de la Porsche ar fii 911 Turbo S. Intra in aceasi categorie.
                            Da da, in alta epoca.....ca tot vorbim de inovati si de sportivitatea BMW-urilor, foarte inovati cei de la BMW, in anul 2000 nici macar nu aveau o cutie de viteze automata proprie,(echipau hoiturile de BMW-uri cu cutii automate cumparate de la GM, care intre 100000 si 200000 de km picau) in schimb Merceres aveau cea mai fiabila cutie....sportivitate , cine vrea asa ceva va alege o masina sport, nu o limuzina, si la capitolul masini sport, Mercedes l-e da peste bot la BMW!!!
                            Toate cele bune.
                            Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
                              Da da, in alta epoca......
                              Corect, aici ai perfecta dreptate. Cam greu sa ajunga SLS-ul la nivelul unui 911 Turbo....

                              Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
                              ca tot vorbim de inovati si de sportivitatea BMW-urilor, foarte inovati cei de la BMW, in anul 2000 nici macar nu aveau o cutie de viteze automata proprie,(echipau hoiturile de BMW-uri cu cutii automate cumparate de la GM, care intre 100000 si 200000 de km picau).
                              Chiar daca nu picau la acele rulaje, erau mai rapide, si softul mult mai bine conceput.

                              Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
                              in schimb Merceres aveau cea mai fiabila cutie....sportivitate , cine vrea asa ceva va alege o masina sport, nu o limuzina, si la capitolul masini sport, Mercedes l-e da peste bot la BMW!!!
                              Toate cele bune.
                              Cum multor le place sa se imbete cu apa de izvor rece... e bine sa credem asta....
                              Am vazut ce fiabile sunt cutiile de la Mercedes.De aia sunt pline reprezentantele de probleme si mai ales erori la softurile cutiilor. . Mercedes a fost si va ramane in spatele marcii Bmw la capitolul sportivitate. Daca tot vii cu niste remarci, adu si argumente...

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by 300zxtt View Post
                                Corect, aici ai perfecta dreptate. Cam greu sa ajunga SLS-ul la nivelul unui 911 Turbo....



                                Chiar daca nu picau la acele rulaje, erau mai rapide, si softul mult mai bine conceput.



                                Cum multor le place sa se imbete cu apa de izvor rece... e bine sa credem asta....
                                Am vazut ce fiabile sunt cutiile de la Mercedes.De aia sunt pline reprezentantele de probleme si mai ales erori la softurile cutiilor. . Mercedes a fost si va ramane in spatele marcii Bmw la capitolul sportivitate. Daca tot vii cu niste remarci, adu si argumente...
                                Colegu, tu esti bolnav de BMW, cum am mai spus in anul 2000 , BMW nu avea o cutie de viteze automata proprie (sa mai vorbim de acest subiect , cred ca nu are rost), referitor la sportivitate daca zici ca BMW-ul este mai sportiv decat Mercedes, zi-mi o masina sport de la BMW, care bate SLS-ul sau SLR-UL!!!(in alta postare ziceam ca nu iti iei o limuzina pentru sportivitate , ci pentru comfort si eleganta).
                                Toate cele bune.
                                Last edited by SEBASTIAN 77; 09-20-2011, 07:24 AM.
                                Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF