Va salut
Detin un e200 2,2 cdi fab luna a6-a '99
Motorul porneste foarte bine cand e rece, apoi daca se incalzeste la 30-40 de grade nu mai vrea sa porneasca decat daca dau la automat vreo 20 de secunde sper sa nu se arda electromotorul.
Am citit cateva din topicurile deschise anterior si nu am gasit nimic care sa ma ajute
Am incercat o treaba si a mers, mai exact am racit cu apa pompa de inalte aceea in forma de steluta cu 3 colturi aflata in fata chiuloasei catre radiator si masina a pornit bine. si acum umblu cu un bidon de apa si decate ori e motorul cald si trebuie sa plec stau 2 minute si picur pe pompa de inalte sa-i scad temperatura.
Este cumva posibil ca sa nu mai faca presiunea necesara cand se dilata piesele din pompa si atunci implicit sa nu porneasca masina?
Oricum ceea ce se intampla este jenant si ca sa fie meniul complet mai nou cand ii dau kickdown sau plec mai in forta apare si minunea cu EPC si imi opreste si motorul si bineinteles trebuie sa racesc din nou pompa.
sunt disperat ca vine iarna si masina mea nu merge si am ramas si fara bani caci tocmai am reconditionat caseta de directie.
Am cumparat masina de aproximativ o saptamana ( mama ei de masina daca 2 ore cat am probat-o cu ala a facut vreo figura) ei cum am ajuns acasa m-a lasat caseta de directie, am reconditionat-o si acum nu mai porneste doamne imi vine sa-i dau foc intre blocuri deci sunt disperat
Daca printre utilizatorii acestui forum se afla persoane binevoitoare care au vreo pompa ramasa pe care sa o probez ca sa fiu sigur ca nu arunc banii pe fereastra, astept raspunsurile voastre.
Mentionez ca sunt din Brasov si sunt dispus sa ma deplasez si in alt judet inainte de a face o investitie care de care nu sunt sigur ca imi va rezolva problema.
cu stima
pot fi contacta si telefonic la numarul de telefon 0761650665.
Detin un e200 2,2 cdi fab luna a6-a '99
Motorul porneste foarte bine cand e rece, apoi daca se incalzeste la 30-40 de grade nu mai vrea sa porneasca decat daca dau la automat vreo 20 de secunde sper sa nu se arda electromotorul.
Am citit cateva din topicurile deschise anterior si nu am gasit nimic care sa ma ajute
Am incercat o treaba si a mers, mai exact am racit cu apa pompa de inalte aceea in forma de steluta cu 3 colturi aflata in fata chiuloasei catre radiator si masina a pornit bine. si acum umblu cu un bidon de apa si decate ori e motorul cald si trebuie sa plec stau 2 minute si picur pe pompa de inalte sa-i scad temperatura.
Este cumva posibil ca sa nu mai faca presiunea necesara cand se dilata piesele din pompa si atunci implicit sa nu porneasca masina?
Oricum ceea ce se intampla este jenant si ca sa fie meniul complet mai nou cand ii dau kickdown sau plec mai in forta apare si minunea cu EPC si imi opreste si motorul si bineinteles trebuie sa racesc din nou pompa.
sunt disperat ca vine iarna si masina mea nu merge si am ramas si fara bani caci tocmai am reconditionat caseta de directie.
Am cumparat masina de aproximativ o saptamana ( mama ei de masina daca 2 ore cat am probat-o cu ala a facut vreo figura) ei cum am ajuns acasa m-a lasat caseta de directie, am reconditionat-o si acum nu mai porneste doamne imi vine sa-i dau foc intre blocuri deci sunt disperat
Daca printre utilizatorii acestui forum se afla persoane binevoitoare care au vreo pompa ramasa pe care sa o probez ca sa fiu sigur ca nu arunc banii pe fereastra, astept raspunsurile voastre.
Mentionez ca sunt din Brasov si sunt dispus sa ma deplasez si in alt judet inainte de a face o investitie care de care nu sunt sigur ca imi va rezolva problema.
cu stima
pot fi contacta si telefonic la numarul de telefon 0761650665.
Comment