Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W210 E300 TD am rupt 2 bujii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W210 E300 TD am rupt 2 bujii

    O zii groaznnica am avut azi am rupt 2 bujii astazi ( defapt una era rupta de la primul proprietar ) si nu am reusit sa le scot .exista vreo cale fara sa dau chiuloasa jos? w210 E 300 TD 1999. Please help!!!

  • #2
    Originally posted by cornelutz17 View Post
    O zii groaznnica am avut azi am rupt 2 bujii astazi ( defapt una era rupta de la primul proprietar ) si nu am reusit sa le scot .exista vreo cale fara sa dau chiuloasa jos? w210 E 300 TD 1999. Please help!!!
    sal! daca citesti cu cateva postari in urma o sa gasesti cateva rezolvari la problema ta,sunt date si niste linkuri...bafta!

    Comment


    • #3
      Originally posted by cornelutz17 View Post
      O zii groaznnica am avut azi am rupt 2 bujii astazi ( defapt una era rupta de la primul proprietar ) si nu am reusit sa le scot .exista vreo cale fara sa dau chiuloasa jos? w210 E 300 TD 1999. Please help!!!
      Ti-i s-a rupt bujia in chiuloasa, sau s-a rupt doar parte de deasupra unde vine cablul prins?
      Poate te ajuta(sper):
      PeachParts Wiki contains Do-It-Yourself DIY articles relating to the service, repair and maintenance of Mercedes Automobiles

      PeachParts Wiki contains Do-It-Yourself DIY articles relating to the service, repair and maintenance of Mercedes Automobiles
      Last edited by tumar; 03-18-2010, 11:35 AM.
      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • #4
        Originally posted by tumar View Post
        Ti-i s-a rupt bujia in chiuloasa, sau s-a rupt doar parte de deasupra unde vine cablul prins?
        Poate te ajuta(sper):
        PeachParts Wiki contains Do-It-Yourself DIY articles relating to the service, repair and maintenance of Mercedes Automobiles

        http://www.peachparts.com/Wikka/OM606BrokenGlowPlug
        Buna treaba .Sa sti ca o sa incerc la una dintre ele asa ca da multe explicatii si da si poze.La una dintre bujii cred ca am stricat filetul si nu mai pot sa-i fac nimic poate o sa incerc sa dau alt filet sau sa-l repar ce asta existent (daca mai exista) Merci de ajutor .o sa va spun ce am reusit,sincer mi-e groaza sa dau chiuloasa jos ca e tare mult de lucru si costa ceva ca nimeni nu face gratis.Vorbim...si multzam fain

        Comment


        • #5
          Bine inteles ca exista cale de scos bujiile fara a da chiuluasa jos dar inseamna o gramada de bani.
          Chiar si aici pe forum tin minte ca exista un filmulet cu extractie de bujii rupte, dar si manopera este pe masura fiindca se folosec o gramada de scule si dispositive.

          Dupa mine: sint doua variante; varianta gratis si varianta cu BANET.

          Tinind cont ca masina este din 1999 nici nui de mirare sa auzim de bujii rupte.

          Acuma depinde de dumneavoastra. Ce varianta va doriti? Eu am sa revin cu raspuns indiferent de situatie.
          Originally posted by cornelutz17 View Post
          O zii groaznnica am avut azi am rupt 2 bujii astazi ( defapt una era rupta de la primul proprietar ) si nu am reusit sa le scot .exista vreo cale fara sa dau chiuloasa jos? w210 E 300 TD 1999. Please help!!!

          Comment


          • #6
            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
            Bine inteles ca exista cale de scos bujiile fara a da chiuluasa jos dar inseamna o gramada de bani.
            Chiar si aici pe forum tin minte ca exista un filmulet cu extractie de bujii rupte, dar si manopera este pe masura fiindca se folosec o gramada de scule si dispositive.

            Dupa mine: sint doua variante; varianta gratis si varianta cu BANET.

            Tinind cont ca masina este din 1999 nici nui de mirare sa auzim de bujii rupte.

            Acuma depinde de dumneavoastra. Ce varianta va doriti? Eu am sa revin cu raspuns indiferent de situatie.
            Am vazut filmuletzele de scos bujii si sa stii ca ci cred ca functioneaza.Eu am petrecut toata ziua azi incercand sa scot una si nu am reusit si am renuntzat deoarece am zapacit filetul la chiuloasa (dea binelea)asa ca am vb cu cineva si a spus ca vine sao dea jos si sa o monteze ,ca omul care scoate bujiile si face bucsha pt filetul ce l-am stricat il am deja. Sa sti ca am fost refuzat de 5 mecanici cand au auzit de 300 TD (2axe cu came, districutie s.a.m.d.) chiar asa de complicat sa fie la cercedes sa dai chiuloasa jos? Iar asta vrea, dat e foarte ocupat si tre sa-si faca timp. As prefera sa nu o dau jos dar filerul nu mai corespunde iar la presiunea din capul pistonului am toate shansele sa o zboare afara cand ti-e lumea mai draga si nu as vrea sa raman defect cine stie pe unde. Multumesc de informatie. O zii faina.

            Comment


            • #7
              Ati complicat lucrurile. Deja varianta cu BANET ar fi prea ieftina ( daca sa ajuns la reductie)
              Originally posted by cornelutz17 View Post
              Am vazut filmuletzele de scos bujii si sa stii ca ci cred ca functioneaza.Eu am petrecut toata ziua azi incercand sa scot una si nu am reusit si am renuntzat deoarece am zapacit filetul la chiuloasa (dea binelea)asa ca am vb cu cineva si a spus ca vine sao dea jos si sa o monteze ,ca omul care scoate bujiile si face bucsha pt filetul ce l-am stricat il am deja. Sa sti ca am fost refuzat de 5 mecanici cand au auzit de 300 TD (2axe cu came, districutie s.a.m.d.) chiar asa de complicat sa fie la cercedes sa dai chiuloasa jos? Iar asta vrea, dat e foarte ocupat si tre sa-si faca timp. As prefera sa nu o dau jos dar filerul nu mai corespunde iar la presiunea din capul pistonului am toate shansele sa o zboare afara cand ti-e lumea mai draga si nu as vrea sa raman defect cine stie pe unde. Multumesc de informatie. O zii faina.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                Ati complicat lucrurile. Deja varianta cu BANET ar fi prea ieftina ( daca sa ajuns la reductie)
                Pentru cultura mea generala ce e BANET-ul ala ? Poare se poate pune reductiea fata sa mai dau chiuloasa jos si cealalta o scot cu Mr. BANET ce parere ai? (zic si eu.... nu stiu daca e posibil)

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cornelutz17 View Post
                  Am vazut filmuletzele de scos bujii si sa stii ca ci cred ca functioneaza.Eu am petrecut toata ziua azi incercand sa scot una si nu am reusit si am renuntzat deoarece am zapacit filetul la chiuloasa (dea binelea)asa ca am vb cu cineva si a spus ca vine sao dea jos si sa o monteze ,ca omul care scoate bujiile si face bucsha pt filetul ce l-am stricat il am deja. Sa sti ca am fost refuzat de 5 mecanici cand au auzit de 300 TD (2axe cu came, districutie s.a.m.d.) chiar asa de complicat sa fie la cercedes sa dai chiuloasa jos? Iar asta vrea, dat e foarte ocupat si tre sa-si faca timp. As prefera sa nu o dau jos dar filerul nu mai corespunde iar la presiunea din capul pistonului am toate shansele sa o zboare afara cand ti-e lumea mai draga si nu as vrea sa raman defect cine stie pe unde. Multumesc de informatie. O zii faina.
                  Salutam.Chiar imi pare rau sa aud asta.Ce pot sa-ti spun?Cheltuieli cat mai mici.Numai bine iti doresc.
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #10
                    uite cum se face la reprezentanta
                    http://www.youtube.com/watch?v=koghD...om=PL&index=16

                    Comment


                    • #11
                      Salutare, si eu am avut aceiasi problema, doar ca era o bujie, am dus masina la reprezentanta in Tg-Mures am rezolvat problema, cost 260 ron, manopera + bujie.
                      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                      Comment


                      • #12
                        Buna ziua, pentru bujii am un truc care vine de la Mercedes Belgia sipe care l-am incercat de multe ori mai multe saptamani inainte de demontaj, trebuie sa punem WD40 in cantitate si sa continui sa circuli cu masina. De obicei bujia iese singura cu vibratiile motorului si asa am facut acum 2 saptamani si asa a isesit singur. Si in ori ce caz daca nu iese singuri se demonteaza usor !
                        Invata nu de dragul cunoasterii, ci ca sa te aperi de dispretul in care lumea ii tine pe ingnoranti. Charlie Chaplin. "Il faut apprendre, non pas pour l`amour de la connaissance, mais pour se défendre contre le mépris dans lequel le monde tient les ignorants." Charlie Chaplin.

                        Comment


                        • #13
                          Adica trebuie sa punem WD40 (spray pentru contact daca nu ma insel) pe langa bujii. Apoi sa circulam cu masina si sa lasam solutia sa-si faca efectul. Astfel va fi mai usor de scos?
                          ...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by rokar View Post
                            Nu-mi vine sa cred ca am stat 6 minute sa ma uit la asa ceva. Fascinant.

                            Aia cu WD40 e o premiera.
                            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                            Comment


                            • #15
                              da Luxian, si asa fac pentru injectoare si n-am probleme
                              Invata nu de dragul cunoasterii, ci ca sa te aperi de dispretul in care lumea ii tine pe ingnoranti. Charlie Chaplin. "Il faut apprendre, non pas pour l`amour de la connaissance, mais pour se défendre contre le mépris dans lequel le monde tient les ignorants." Charlie Chaplin.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF