Deocamdata nu am mai facut nimic la 500-le SEC pe care il am de putin timp,asa ca m-am gandit sa va prezint una din pasiunile mele: masinile clasice.Nu au nici o legatura cu mercedes ,tocmai de aceea postez aici.Ceea ce va aparea in decursul ascestui topic va fi acelasi lucru cu ce a facut DL.Ponta ,adica un Copy - paste,diferenta este ca o sa ma autoplagiez,respectivele postari fiind scrise de mine pe un forum de masini clasice.poate unii dintre dvs vor gasi interesante aceste postari.Ar fi fost mai simplu sa pun un "link" spre acel topic ,dar din pacate, acel forum dispune de o platforma care nu permite vizualizarea continutului unui topic si a fotografiilor decat daca esti inregistrat ca membru,de aceea am ales aceasta varianta.Iata episodul nr 1,sper sa va placa povestile despre cele trei "vechituri "pe care le-am avut:Opel kapitan 1963,VW Karmannghia Type 34 1965 si Volvo 164 1978.
Imi plac foarte mult subiectele despre reconditionari ale diferitelor obiecte (masinarii), de aceea ma bag si eu ca "PITBULL in toate melodiile" si o sa spun povestea Opel-ului meu Kapitan 1963. O sa postez cateva fotografii cu respectiva "vechitura" atunci cand am cumparat-o.Asta se intampla in anul de gratie 1997 si a costat 500.000 lei pe care i-am platit in doua rate. Arata teribil de rau dar cu inconstienta specifica varstei ,tovarasul Cipoaca a luat-o la el acasa, visand ca intr-o zi, sa dea ture prin centrul Brasov-ului , orasul sau de bastina. In caz ca povestea va intereseaza o sa o continuui in acest loc ,unde se presupune ca am avea aceleasi preocupari si "boli profesionale", daca ramane numai un monolag atunci va ramane pentru posteritate numai ce am postat . Asadar tov .Cipoaca si opel-ul lui.
Imi plac foarte mult subiectele despre reconditionari ale diferitelor obiecte (masinarii), de aceea ma bag si eu ca "PITBULL in toate melodiile" si o sa spun povestea Opel-ului meu Kapitan 1963. O sa postez cateva fotografii cu respectiva "vechitura" atunci cand am cumparat-o.Asta se intampla in anul de gratie 1997 si a costat 500.000 lei pe care i-am platit in doua rate. Arata teribil de rau dar cu inconstienta specifica varstei ,tovarasul Cipoaca a luat-o la el acasa, visand ca intr-o zi, sa dea ture prin centrul Brasov-ului , orasul sau de bastina. In caz ca povestea va intereseaza o sa o continuui in acest loc ,unde se presupune ca am avea aceleasi preocupari si "boli profesionale", daca ramane numai un monolag atunci va ramane pentru posteritate numai ce am postat . Asadar tov .Cipoaca si opel-ul lui.


...la fel a fost si la mine cand am schimbat tot interiorul. Patru luni a fost depozit piese auto in camera unde dorm...
ai nu se vede ca o reconditionez?. Si ai unde sa o vopsesti, ca noi aici avem si atelier de vopsire. EU ma gandean deja :sa vezi ca in toata beleaua asta am si noroc. II explic omului cam cum vreau eu sa iasa si il cheama pe un batran ( meseriasul vopsitor) si se sfatuiesc ei pret de vrea doua minute. Doua sute de marci (moneda universala pt toate tranzactiile din vremea aceea in Ardeal ) si intr-o saptamana o ai gata. Imi venea sa sar in sus de bucurie pt ca alt vopsitor imi ceruse cinci sute de marci pentru fitele care le vroiam eu la masina. Batem palma si plec eu bucuros spre Gara pentru ca obtinusem si sa platesc cand voi ridica masina si transportul gratis pana in Triaj. Asa ca fac eu cale intoarsa la Deva, numarind eu zilele pana cand trebuia sa imi vad masinuta gata. Dupa sapte zile (era miercuri daca imi aduc eu bine aminte) iar la tren ,iar cumpar bilet pt Brasov ,pe vremea aceea daca va mai aduceti aminte trenul era mult mai accesibil decat astazi,si de la gara iau un taxi ca nu mai rabdam sa merg cu trolibus-ul. Cand ajung la parc raman cu gura cascata ....... oare asta e masina mea?? Si ca sa nu va mai duc mult cu vorba am sa va arat ce am vazut si eu atunci cu diferenta ca in fotografii apar si multe piese montate ,eu neavand ca in ziua de azi telefon mobil cu aparat fotopentru a fotografi masina iesita de la vopsit. va urma
Comment