Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Trepidat la frana!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai o sa-ti spuna sa le schimbi pe banii tai .

    Comment


    • #17
      Buna seara. Si eu mi-am cumparat pentru puntea fata discuri si placute OEM pentru un W203, iar dupa un an nu mai puteam sa franez la de la o viteza mai mare de 60km/h, pentru ca simteam ca imi scapa volanul din maini. Am fost la reprezentanta pentru garantie, si mi-au explicat ca nu pot sa ma despagubeasca mai mult decat valoarea cota parte a uzurii discurilor (ex daca discurile sunt tocite 15%, despagubirea ar fi insemnat 15% din pretul platit).
      Fara o alta solutie in tara nimanui, le-am alezat si am schimbat placutele cu unele aftermarket EBC, iar acum merg fara probleme.
      MENTIONEZ apasat ca regimul meu de mers este spre maxim preventiv , niciodata nu suprasolicit masina, acelasi lucru aplicandu-se si la franare, si cu toate acestea s-a intamplat ca discurile sa se strambe.
      Stima !

      Comment


      • #18
        W203 CDi 2003 90 cp

        Am schimbat recent discurile fata + placute, firma ATE.

        Inainte sa schimbi discurile, verifica:
        - articulatii pe fata
        - echilibrare jante.

        Daca tot iti face probleme, schimbi discurile si placutele pe fata.

        Comment


        • #19
          Seara buna,
          In legatura cu problema mea, se adevereste ca discurile de pe fata sunt ovalizate. Cei de la Autoklass mi-au confirmat ca in 3 aprilie 2013 am schimbat discurile la ei, originale. Problema este ca cei de la Bucuresti, nu stiu cine sunt astia, nu prea acorda garantie la sistemul de franare, invocand faptul, de regula, ca s-a mers agresiv, ca s-a intrat cu placutele incinse in baltoaca, s.a.m.d. Eu am sa le schimb oricum ar fi, fara garantie sau un mic discount. Dar ma gandesc foarte serios sa fac o plangere la OPC. A mai facut cineva pana acum o astfel de plagere catre OPC? Sunt tare curios daca se poate rezolva ceva.

          Comment


          • #20
            Incercati si Jurid atat discuri cat si placute.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #21
              Chestia cu OPC-ul este foarte relativa.In tara unde tu trebuie sa dovedesti ca esti nevinovat, si nu invers, dovedeste ca nu ai condus agresiv, etc.
              Am tot citit aici despre discuri schimbate si ca bataia volanului persista.Daca schimbi discurile ca pe roti, adica le dai jos pe cele vechi si le pui pe cele noi, nu ai facut nimic.Trebuie curatata foarte bine fuzeta(butucul) cu peria de sirma, pina la indepartarea totala a ruginiii.Daca ai pic de rugina pe fuzeta, discul cel nou nu se va lipi perfect, si de aici bataia.

              Comment


              • #22
                PYZ: crede-ma ca, curatatul butucului e cea mai mica problema . La mine discurile nu au fost schimbate de vreo 11 ani si am fost nevoit sa umblu cu polidiscul si cu dalta sa scot surubelul acela care fixeaza discul pe butuc. Apoi evident, am curatat butucul si le-am pus repede, foarte usor. Am si facut un test si sunt ok... acum incerc sa circul cand nu e vremea rea, cel putin primii 1000 km.

                Comment


                • #23
                  Mare abureala cu ideii de ce bate pedala in "picior cand pui frana , asta in afara de aceea bataie cand intra ABS. , POATE SE FACE CONFUZIE ,.Aceea bataie care se simte la franare lina ci nu brusca se datoreaza clar de la ovalizare discuri de frana .Am masina din 1991 si repar auto tot de pe atunci ,greu de ovalizat discuri frana la Mercedes .am Mercedes de 10 ani si am schimbat 3 modele si am schimbat discuri de frana fata a erau duse si placute noi si nu am avut probleme.

                  Originally posted by PYZ View Post
                  Chestia cu OPC-ul este foarte relativa.In tara unde tu trebuie sa dovedesti ca esti nevinovat, si nu invers, dovedeste ca nu ai condus agresiv, etc.
                  Am tot citit aici despre discuri schimbate si ca bataia volanului persista.Daca schimbi discurile ca pe roti, adica le dai jos pe cele vechi si le pui pe cele noi, nu ai facut nimic.Trebuie curatata foarte bine fuzeta(butucul) cu peria de sirma, pina la indepartarea totala a ruginiii.Daca ai pic de rugina pe fuzeta, discul cel nou nu se va lipi perfect, si de aici bataia.
                  Cate discuri de frana ai schimbat? si placute? hmmm

                  Originally posted by PYZ View Post
                  Chestia cu OPC-ul este foarte relativa.In tara unde tu trebuie sa dovedesti ca esti nevinovat, si nu invers, dovedeste ca nu ai condus agresiv, etc.
                  Am tot citit aici despre discuri schimbate si ca bataia volanului persista.Daca schimbi discurile ca pe roti, adica le dai jos pe cele vechi si le pui pe cele noi, nu ai facut nimic.Trebuie curatata foarte bine fuzeta(butucul) cu peria de sirma, pina la indepartarea totala a ruginiii.Daca ai pic de rugina pe fuzeta, discul cel nou nu se va lipi perfect, si de aici bataia.
                  Originally posted by b97dmt View Post
                  Daca discurile erau incinse bine si ai dus-o la spalat , discurile sunt compromise, sau ai dat intr-o baltoaca sau sau.....
                  Zau? daca avem masina si mergem la spalatorie se duc dracului discurile de frana?
                  Last edited by cutaresku; 03-14-2015, 22:09 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Hmm.. Am schimbat destule, si dupa aceea , culmea, nu mai batea pedala sau volanul. Nu vreau sa intru intr-o polemica de genul cine a schimbat mai multe discuri si placute, cine are mai multe Mercedesuri sau alte chestii de genul asta.Cantitatea nu este, in sine o calitate.
                    Faptul ca nu se ovalizeza usor discurile de Mercedes, este adevarat.Dar asta doar in cazul in care piesele sint originale sau de o calitate premium.Daca nu...cred ca le ovalizezi destul de usor.Ma gindesc ca variatia de pret de la 150RON/disc, la 650RON/disc, are legatura si cu, calitatea lui.
                    Acesta este un forum, unde, daca nu gresesc, fiecare ne putem da cu parerea.Cel putin, eu unul, am avut bunavointa sa imi exprim parerea in legatura cu problema colegului.Sint multi altii care au citit topicul si nu au binevoit sa scrie nimic, desi poate pot veni cu o idee buna .
                    Oricum, dupa atitudinea dumneavoastra, se pare ca detineti solutionarea problemei autoturismului din acest topic.O asteptam cu interes.

                    Comment


                    • #25
                      @liviu40 un pic de off: Din pacate pt noi , clientii , fiabilitate pieselor si a masinilor in special , a scazut simtitor in ultimii ani , au crescut performantele in detrimentul calitatii.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by PYZ View Post
                        Hmm.. Am schimbat destule, si dupa aceea , culmea, nu mai batea pedala sau volanul. Nu vreau sa intru intr-o polemica de genul cine a schimbat mai multe discuri si placute, cine are mai multe Mercedesuri sau alte chestii de genul asta.Cantitatea nu este, in sine o calitate.

                        Faptul ca nu se ovalizeza usor discurile de Mercedes, este adevarat.Dar asta doar in cazul in care piesele sint originale sau de o calitate premium.Daca nu...cred ca le ovalizezi destul de usor.Ma gindesc ca variatia de pret de la 150RON/disc, la 650RON/disc, are legatura si cu, calitatea lui.

                        Acesta este un forum, unde, daca nu gresesc, fiecare ne putem da cu parerea.Cel putin, eu unul, am avut bunavointa sa imi exprim parerea in legatura cu problema colegului.Sint multi altii care au citit topicul si nu au binevoit sa scrie nimic, desi poate pot veni cu o idee buna .

                        Oricum, dupa atitudinea dumneavoastra, se pare ca detineti solutionarea problemei autoturismului din acest topic.O asteptam cu interes.

                        Salut, problema cu ovalizarea discurilor am avut-o si eu din cauza etrierului dreapta fata care avea unul din pistonase blocat, la momentul respectiv a trebuit sa schimb etrierul discurile fata si placutele la reprezentanta Mercedes. Toate bune si frumoase dupa 50.000 de km a aparut aceeasi problema. Acum mi-am schimbat singur discurile si placutele am pus discuri Ferodo si placute Ferodo Premier pe fata, iar ce am constatat la etrierul stanga fata pistonasul dinspre interor era blocat destul de tare tinand placuta de frana lipita de disc. Care este cauza va intrebati? Cauza este una singura: Mecanici insuficient pregatiti care sunt doar niste schimbatori de piese si sunt niste oameni care nu isi dau interesul in meseria lor, adica au vazut care este efectul dar nu au cautat cauza si bineinteles totul se intampla pe banii nostrii ai clientului. Ca sa nu mai lungesg vorba cauza care mi-a ovalizat discul la celalalt etrier a fost una simpla si anume : protectia de praf (care este dincauciuc) de pe pistonasul dinspre motor al etrierului era gaurita si intrase foarte multa mizerie astfel incat pistonasul se sudase efectiv de etrier.
                        Aceasta protectie de praf costa undeva in jur de 20 - 30 de lei. Sper sa va ajute ceea ce am constatat eu.


                        Sent from my iPad using Tapatalk

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF