Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Curatare catalizator?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Offf...pot sa spun din proprie experienta, daca e Euro 4, si are DPF, poate functiona perfect si daca e semi-spart , curatat si chiar intors invers. Ce nu garantez, este daca este golit complet, cum daca va aparea vreo alarma pe bord. Inclin sa cred ca nici atunci nu vor fi probleme, pur si simplu calculatorul va sesiza filtrul neinfundat si nici regenerari nu vor mai avea loc.
    La euro 3, am vazut ca sunt 2 catalizatoare, care trebuie spalate bine.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Luxian View Post
      Catalizatorul nu poți să-l cureți. Am căutat și eu la un moment dat, pe mai multe forumuri, inclusiv de la alte mărci. Are înăuntru niște site / canaluri care se topesc, sau se îmbâcsesc în timp. Uzura este iremediabilă.

      Vezi ce a zis și colegul mai sus:


      Soluții din punctul meu de vedere sunt:
      • catalizator nou - preț foarte mare
      • catalizator second hand - preț decent, nu știi însă în ce stare e
      • anulare catalizator - desfaci cu flexul, scoți "miezul", și sudezi la loc pe unde ai tăiat, numai să ai grijă la ITP să mergi la oameni cu care te poți înțelege și preferabil cu motorul bine încălzit (să iasă noxele - deși nimeni nu a avut probleme, e bine să fi precaut).
      • catalizatoare universale - poți căuta pe google, însă nu știu câte de bune sunt sau cum își fac treaba

      Dacă iei altul, pe al vechi poți să-l dai la recuperatorii de metale rare, sunt vreo doi și aici pe forum, și îți mai amortizezi din investiție.
      sub nicio forma nu "goliti" catalizatorul !!!!!!!!!! evacuarea la un motor turbo lucreaza in presiune si la mentinerea presiunii "lucreaza" si catalizatorul.cu catalizatorul lipsa primul subansamblu care va cade,este turbina + zgomot mai mare al motorului.o sa aveti impresia ca aveti mai multa putere dar va costa. eu am patit-o cu un W210 220cdi la care am avut si eu impresia ca daca-i curat catalizatorul nu va mai scoate fum. baietii de la spalatorie l-au scapat jos si s-a spart fagurele ceramic din interior.de aici au survenit problemele enuntate mai sus.am rezolvat problema prin adaptare unu-i catalizator sh de la un 270cdi.

      Comment


      • #18
        Se potriveste un catalizator de la un w211 face lift 2148 2007 la unul 2003 acelasi motor?

        Comment


        • #19
          Da, se potriveste fizic, adica incape acel Filtru de particule in locul bun, si se cupleaza la motor, insa acel filtru nu poate functiona pe un motor ce nu are softul reglat pentru Euro 4 (regenerari, noxe). Se infunda pur si simplu.
          Adica va functiona 3000-4000 de km dupa care masina va merge simtitor mai prost, si nu va putea fi curatat decat prin demontare.

          Comment


          • #20
            Da cred ca ai dreptate varianta face lift are mai multzi cai si presiunea e mai mare merci .

            Comment


            • #21
              Uitati aici o metoda de curatare catalizator, dar cine are curajul?
              Ⅲ.Operational procedures for using the SM727 carbon cleaner machineto clean ternary catalytic converters.[Caution] A professional automotive maintainer is ne...

              Comment


              • #22
                @romulus_69: Interesantă metoda. Mi-ar fi plăcut să văd și ce iese pe eșapament...
                ...

                Comment


                • #23
                  Si ce-a bagat in el? Pare un sampon...
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by romulus_69 View Post
                    Uitati aici o metoda de curatare catalizator, dar cine are curajul?
                    http://www.youtube.com/watch?v=AaOLr...eature=related
                    Am uitat sa va spun si asta,

                    Etapele procesului:
                    Pasul 1: Porniţi motorul până când temperatura apei ajunge la temperatura de funcţionare şi de evacuare pipe feel warm then shut down the engine. conducte simt cald, apoi închideţi motorul.
                    Pasul 2: Eliminaţi senzor de oxigen.
                    Pasul 3: Utilizarea SM727 curat masina de carbon masina de la jet de bulele de aer în ternar catalytic converter. convertor catalitic.
                    Pasul 4: Când umplut, aşteptaţi de la 3 la 5 minute, apoi completati bule din nou.
                    Pasul 5: Pentru a instala senzorul de oxigen. Porniţi motorul, creşte viteza de pana la 3000rpm sau mai mult, eliberaţi pedala de acceleraţie şi împingeţi acceleraţie din nou de trei ori.

                    Vezi mai multe aici, http://translate.google.ro/translate...26prmd%3Dimvns

                    Comment


                    • #25
                      metoda este pt morizare benzina

                      Comment


                      • #26
                        Salut cum ai adaptat un catalizator de la 270 la un 220 ca am gasit si eu unul si vreau sa il schimb,era pentru w211?

                        Comment


                        • #27
                          Cod vin WDB2110041A178993 , 2002 ,122 cai, e 200 ma putetzi ajuta ce fel de catalizator am cu filtru sau fara un cod de piesa daca se poate mersi.

                          Comment


                          • #28
                            Daca masina masina este Euro4 se curata pe masina la 600C prin regenerare. Se face cu tester si dureaza 25 de minute. Bine inteles se iau si unele masuri de evitarea unor posibile incendii. Nui chiar asa de greu.
                            Originally posted by gianny View Post
                            Apropo de curatare am inteles de la mecanic ca respectiv in Verona Italia deci in apropiere de unde stau exista o firma specializata in curatarea acestora cum ca s-ar curata in urmatoarea maniera: se incalzeste acesta intr-un cuptor pana la o temperatura de 500 grade dupa care se sufla in sens contrar cu jet puternic de aer? Nu stiu ce sa cred unul nou euro 4 costa in jur de 500euro cu modificarea si-n certificatul masinii precizez ca mb meu este euro 3.Ciao

                            Comment


                            • #29
                              Sigur exista la toate modelele optiunea de regenerare pe calculator ? Filtru de particule pe motoarele 2148 CC a fost introdus din octombrie 2003, optional . Standard abia pe modelul facelift.

                              Inca o intrebare, cand face regenerarea, miroase ingrozitor de toxic, innecacios, intepator. Face asa fiindca e imbacsit miezu de substante ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF