Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Curatare catalizator?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curatare catalizator?

    Salut.Sunt posesorul unui mb 220 cdi w211 si acum ceva timp citeam pe forum mb italia despre un mb ce pana la atingerea temperaturii motorului de 80grade esapamentul scotea foarte multe gaze un miros foarte intepator.Problema a disparut dupa curatarea catalizatorului.aceeasi problema este si la mercedes-ul meu.Intrebarea mea este se poate curata?Cu ce produs?Ciao
    mercedes e classe 220cdi w211

  • #2
    Nu stiu daca chiar are un efect sa dai jos catalizatorul si sa il cureti....personal eu am dat anul trecut la masina tot esapamentul jos pentru ca aveam si eu pasarele - stau cu catalizatorul infundat....l-am dat jos, curatat temeinic cu spuma activa...a iesit negreala destul de multa...l-am pus inapoi si nu am vazut nici un efect benefic, tot atat fum scoate la accelerare (din cauza injectoarelor)

    Cel mai bun tratament este TALPA...mergeti sportiv, schimbati sus in trepte cativa km, si efectuat relativ des tratamentul acesta....din cand in cand chiar trebuie mers in acest stil pentru a-ti mentine motorul "flexibil" din punct de vedere al performantelor.

    Si referitor la mirosul ala de gaze infect/toxic/naspa - a ramas acelasi si dupa spalare...cred ca asa e conceput motorul, sa emane acel miros intepator si neplacut.
    Last edited by flavius89; 04-09-2010, 22:01 PM.
    MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

    Comment


    • #3
      Originally posted by gianny View Post
      Salut.Sunt posesorul unui mb 220 cdi w211 si acum ceva timp citeam pe forum mb italia despre un mb ce pana la atingerea temperaturii motorului de 80grade esapamentul scotea foarte multe gaze un miros foarte intepator.Problema a disparut dupa curatarea catalizatorului.aceeasi problema este si la mercedes-ul meu.Intrebarea mea este se poate curata?Cu ce produs?Ciao
      Apropo de curatare am inteles de la mecanic ca respectiv in Verona Italia deci in apropiere de unde stau exista o firma specializata in curatarea acestora cum ca s-ar curata in urmatoarea maniera: se incalzeste acesta intr-un cuptor pana la o temperatura de 500 grade dupa care se sufla in sens contrar cu jet puternic de aer? Nu stiu ce sa cred unul nou euro 4 costa in jur de 500euro cu modificarea si-n certificatul masinii precizez ca mb meu este euro 3.Ciao
      mercedes e classe 220cdi w211

      Comment


      • #4
        Cele euro4 sunt alta mancare de peste, acolo ai probleme cu filtrul de particule la mers subturat, unde intr-adevar sunt metode si metode de curatare. Dar la euro3 nu cred ca trebuie sa iti faci probleme....
        MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

        Comment


        • #5
          Cele cu filtru de particule pot sa le regenerez, sau sa le trec pe clasic. Daca cumva ramine cu bec aprins.
          Originally posted by flavius89 View Post
          Cele euro4 sunt alta mancare de peste, acolo ai probleme cu filtrul de particule la mers subturat, unde intr-adevar sunt metode si metode de curatare. Dar la euro3 nu cred ca trebuie sa iti faci probleme....

          Comment


          • #6
            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
            Cele cu filtru de particule pot sa le regenerez, sau sa le trec pe clasic. Daca cumva ramine cu bec aprins.
            Salut

            Cum adica sa le treci pe clasic ?
            Ce inseamna mai exact?

            Mersi
            SorinocoMan

            Comment


            • #7
              Adica disable (si merge precum generatia de filtre catalizator anterioare) nu-ti mai da limp mode daca ai prea multa cenuse. Dar e ceva de lucru sa faci treaba asta.
              Dacu nu...... se aplica cele 2 tipuri de regenerari.
              Dar inainte de astea trebuie vazuta pe un tester ca lumea.......2010. Vazut daca intradevar asta ar fi promlema.
              Originally posted by sorinoco View Post
              Salut

              Cum adica sa le treci pe clasic ?
              Ce inseamna mai exact?

              Mersi

              Comment


              • #8
                Salut! Am si eu o problema cu catalizatorul pe langa fum(de la injectoare) si mirosul ala naspa acum am un zdranganit ,scartait din interiorul catalizaturului doar cand sta la relantiu adica la 900 de rotatii pe min am ridicat-o pe elevator am ajuns inpreuna cu mecanicul ca zgomotul vine din interior,ce trebuie sa fac sa il curat sa il schimb sh nu vreau?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by gianny View Post
                  Salut.Sunt posesorul unui mb 220 cdi w211 si acum ceva timp citeam pe forum mb italia despre un mb ce pana la atingerea temperaturii motorului de 80grade esapamentul scotea foarte multe gaze un miros foarte intepator.Problema a disparut dupa curatarea catalizatorului.aceeasi problema este si la mercedes-ul meu.Intrebarea mea este se poate curata?Cu ce produs?Ciao
                  salut,
                  daca ai in habitaclu un miros de gaze sa nu fie de un injector care "sufla".

                  Comment


                  • #10
                    Nu am nici un miros in habitaclu si nici nu ma deranjaza mirosul de afara apropo am w211 2003 220cdi si zgomotul se aude cand se incalzeste motorul la rece merge perfect kiar daca e sub zero.

                    Comment


                    • #11
                      Catalizatorul nu poți să-l cureți. Am căutat și eu la un moment dat, pe mai multe forumuri, inclusiv de la alte mărci. Are înăuntru niște site / canaluri care se topesc, sau se îmbâcsesc în timp. Uzura este iremediabilă.

                      Vezi ce a zis și colegul mai sus:
                      Originally posted by flavius89 View Post
                      l-am dat jos, curatat temeinic cu spuma activa...a iesit negreala destul de multa...l-am pus inapoi si nu am vazut nici un efect benefic
                      Soluții din punctul meu de vedere sunt:
                      • catalizator nou - preț foarte mare
                      • catalizator second hand - preț decent, nu știi însă în ce stare e
                      • anulare catalizator - desfaci cu flexul, scoți "miezul", și sudezi la loc pe unde ai tăiat, numai să ai grijă la ITP să mergi la oameni cu care te poți înțelege și preferabil cu motorul bine încălzit (să iasă noxele - deși nimeni nu a avut probleme, e bine să fi precaut).
                      • catalizatoare universale - poți căuta pe google, însă nu știu câte de bune sunt sau cum își fac treaba

                      Dacă iei altul, pe al vechi poți să-l dai la recuperatorii de metale rare, sunt vreo doi și aici pe forum, și îți mai amortizezi din investiție.
                      Last edited by Luxian; 02-29-2012, 16:57 PM.
                      ...

                      Comment


                      • #12
                        Ar fi o solutie sa il tai sa scotzi ce e inauntru dar din ce material e facut catalizatorul ca lucrez ca sudor in tig e cumva titan , duplex forte sau carbon? si afecteaza ceva la motor ma gandesc ceva martori in bord? tu ai facut asta Luxian? si este si euro 4 merci.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by dinescuionut View Post
                          Ar fi o solutie sa il tai sa scotzi ce e inauntru dar din ce material e facut catalizatorul ca lucrez ca sudor in tig e cumva titan , duplex forte sau carbon? si afecteaza ceva la motor ma gandesc ceva martori in bord? tu ai facut asta Luxian? si este si euro 4 merci.
                          Si eu as vrea sa il scot sa sparg sitele acelea si sa il pun la loc , dar nu stiu daca apar ceva probleme in bord , a mai facut cineva?

                          Comment


                          • #14
                            Nu cumva e si un senzor dupa catalizator sa masoare gazele am vazut pe la un bmw un asemenea senzor si sa ai martori in bord?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by dinescuionut View Post
                              Ar fi o solutie sa il tai sa scotzi ce e inauntru dar din ce material e facut catalizatorul ca lucrez ca sudor in tig e cumva titan , duplex forte sau carbon? si afecteaza ceva la motor ma gandesc ceva martori in bord? tu ai facut asta Luxian? si este si euro 4 merci.
                              Eu nu am făcut încă pentru că nu e nevoie. Oricum, eu am euro 3, la euro 4 nu garantez că merge direct, trebuie întrebat. Dar cel mai probabil acolo este ceva mai complicat.

                              Originally posted by vlad View Post
                              Si eu as vrea sa il scot sa sparg sitele acelea si sa il pun la loc , dar nu stiu daca apar ceva probleme in bord , a mai facut cineva?
                              Probleme apar numai dacă ai sonda lambda după catalizator.
                              ...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF