Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Restaurare W115

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Restaurare W115

    Salutari
    M-am gandit sa postez niste fotografii cu "botul" pe care vreau sa-l restaurez si eu. Am inceput lucrul cu un chef enorm de munca, astfel ca dupa 5 ore de lucru am ajuns pana la faza care se vede. Singur. Saptamana viitoare, adica joi, urmeaza sa scot motorul si puntea fata complet, iar daca apuc in aceeasi zi dau jos si puntea spate. Toti cei cu care am vorbit mi-au zis ca eu nu stiu cu ce m-am legat la cap avand in vedere starea dezastruasa a caroseriei. oricum masina a fost la o jumatate de pas de REMAT, iar acum nu ma las nici de-al naibii.
    Sper sa am succes in continuare.
    Attached Files

  • #2
    Succes in ceea ce ti-ai propus! Vei avea nevoie.

    Comment


    • #3
      Iti urez multa bafta si rabdare pentru indeplinirea obiectivului.Intr-adevar are rugina multa , insa daca iti permiti , cu ajutorul unor meseriasi priceputi in tinichigerie va iesi ceva frumos.Ai gasit pe cineva sa iti rezolve caroseria? Sper sa reusesti sa finalizezi lucrarea.Multa bafta.

      Comment


      • #4
        Caroseria o face un tinichigiu mai batran care pare priceput(oricum se lauda si el). Dar o face sub supravegherea mea asa ca eu sper sa iasa bine. Nu ca as fi eu tinichigiu dar atata tot stiu daca e bine sau nu sudata o tabla asa ca va suda pana iese cum trebuie. Saptamana viitoare comand deja si urmatoarele piese:
        -contraaripi fata stg/dr-280 ron/buc
        -contraaripi spate stg/dr-80 ron/buc
        -semiaripi spate stg/dr-120 ron/buc
        -praguri stg/dr-90 ron/buc
        Am gasit si podele stg/dr dar fiind 370 ron/buc.........momentan inghit sec si mai vad dupa ce ma apuc de sudat cum fac cu ele.
        Toate astea pentru inceput numai.

        Comment


        • #5
          Un sfat de la unul patit : stai in spatele ,,meseriasului " si da-i indicatii sa lucreze asa cum vrei tu si nu cum vrea el ! Eu i-am explicat ca vreau tabla sudata una linga alta si nu una peste alta ,a spus ca a inteles si pana i-am adus o bere din frigider a sudat tot cum a vrut el ,la vopsit la fel am spart o gramada de bani si a trebuit sa ma apuc eu sa o curat toata la perie de sarma pana la tabla si sa o iau de la 0 .E vorba de un rekord 2.0E caravan . Am ajuns in stadiul in care am clacat nervos si financiar ... Multa bafta si rabdare sa apuci sa o termini si sa te bucuri de ea.

          P.S. I-ti sugerez sa o pui pe rotisor sa poti sa o lucrezi mai bine


          Last edited by Eugen Gaftoneanu; 04-30-2010, 17:51 PM.

          Comment


          • #6
            Papini iti multumesc pt sfat. Dupa ce desfac masina imi fac si un rotisor cat de curand, e o idee foarte buna.

            Comment


            • #7
              Planuri ,materiale si dimensiuni le iei de aici

              http://www.mts.net/~hpokrant/Restora...Rotisserie.htm

              Comment


              • #8
                Este o vorba din popor "inceputul e greu, sfarsitul e tragic ",bafta si spor la munca.

                Comment


                • #9
                  Spor la restaurat.Ce faci cu celelalte ? Daca mai vinzi vreo una sa stii ca am un amic interesat.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by bigDAN View Post
                    Spor la restaurat.Ce faci cu celelalte ? Daca mai vinzi vreo una sa stii ca am un amic interesat.
                    Imi pare rau dar pana nu termin cu a mea din pacate nu mai vand nimic. Initial aveam de gand sa dau totul la pachet din cauza unor probleme personale dar cum acestea s-au rezolvat intre timp.....

                    Comment


                    • #11
                      Cum decurge restaurarea ? Ceva poze , detalii ?

                      Comment


                      • #12
                        Restaurarea cred ca decurge bine. Am scos si motorul de la loc si ieri am comandat urmatoarele piese pentru inceput, care teoretic azi au ajuns in Oradea. Inca nu am apucat sa ajung la magazin dupa ele desi sunt deja platite.
                        1-podea stg si dr cu 345 ron/buc=690 ron
                        2-prag stg. si dr. cu 98 ron/buc=196 ron
                        3-aripa interioara fata stg si dr. cu 245 ron/buc=490 ron
                        4-aripa spate stg si dr cu 120 ron/buc=240 ron
                        5-contraaripa interioara spate stg si dr cu 80 ron/buc=160 ron
                        total=1776
                        Din pacate maine si vineri lucrez toata ziua asa ca nu cred ca ma voi putea lauda cu niste poze la noile achizitii. Dar ma bucur foarte mult ca am reusit sa le iau.(sper eu ca a venit ceea ce am cerut)
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Am primit componentele mai sus mentionate si sunt total dezamagit de calitatea lor. Sunt Klokkerhom(sau cum le-or zice) dar sunt din tabla foarte subtire si pe deasupra nici nu au dimensiunile corecte. Cred ca mai bine peticeam masina de banii aia. Acum urmeaza sa mai cumpar un aparat de sudura si ma pot apuca de lucrul propriu-zis.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by dr_krl View Post
                            Am primit componentele mai sus mentionate si sunt total dezamagit de calitatea lor. Sunt Klokkerhom(sau cum le-or zice) dar sunt din tabla foarte subtire si pe deasupra nici nu au dimensiunile corecte. Cred ca mai bine peticeam masina de banii aia. Acum urmeaza sa mai cumpar un aparat de sudura si ma pot apuca de lucrul propriu-zis.

                            In loc sa fi multumit ca o sa ai o masina mai usoara si o sa consume mai putin tu esti carcotas
                            Pai crezi ca mai schimba rola de tabla de pe presa ca sa ambutiseze piese generatie mai veche ? Schimba matrita si gata ,s-a terminat din pacate era subansamblelor din tabla de 1.5 mm .

                            Comment


                            • #15
                              Iti urez bafta in continuarea proiectului.Intr-adevar pe unde am mai citit despre restaurari am inteles ca e o problema cu piesele , mai ales cu dimensiunile lor.Sudura va fi realizata in argon banuiesc , nu?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF