Aduc in discutie o problema care a mai fost discutata pe forum de Mr. M, numai ca el a rezolvat-o prin curatarea decalimetrului.
Este vorba despre pornirea la rece, la un motor de 1998cmc, daca nu ma insel, de tipul 111-942.
La prima cheie se opreste, iar la cea de-a doua, merge neregulat, da cate un rateu, cate o tendinta de oprire, iar dupa 15-20s incepe sa isi revina, creste turatia la 1500, se mai simte inca o mica trepidatie, dar in final isi revine.
Alte probleme nu mai face pe timpul zilei, turatia sta pe la 750rpm...
Mentionez ca am curatat decalimetrul si am schimbat bujiile.
Am facut un test acum 3 saptamani, la care nu a iesit nici o eroare, doar o mica fluctuatie fata de normal pe cilindrul 1, care a fost pusa pe seama bujiei.
Si atunci facea la fel la pornire.
Ce credeti ca ar mai trebui facut?
Va multumesc.
Este vorba despre pornirea la rece, la un motor de 1998cmc, daca nu ma insel, de tipul 111-942.
La prima cheie se opreste, iar la cea de-a doua, merge neregulat, da cate un rateu, cate o tendinta de oprire, iar dupa 15-20s incepe sa isi revina, creste turatia la 1500, se mai simte inca o mica trepidatie, dar in final isi revine.
Alte probleme nu mai face pe timpul zilei, turatia sta pe la 750rpm...
Mentionez ca am curatat decalimetrul si am schimbat bujiile.
Am facut un test acum 3 saptamani, la care nu a iesit nici o eroare, doar o mica fluctuatie fata de normal pe cilindrul 1, care a fost pusa pe seama bujiei.
Si atunci facea la fel la pornire.
Ce credeti ca ar mai trebui facut?
Va multumesc.
Comment