Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la pornire W210, benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la pornire W210, benzina

    Aduc in discutie o problema care a mai fost discutata pe forum de Mr. M, numai ca el a rezolvat-o prin curatarea decalimetrului.
    Este vorba despre pornirea la rece, la un motor de 1998cmc, daca nu ma insel, de tipul 111-942.
    La prima cheie se opreste, iar la cea de-a doua, merge neregulat, da cate un rateu, cate o tendinta de oprire, iar dupa 15-20s incepe sa isi revina, creste turatia la 1500, se mai simte inca o mica trepidatie, dar in final isi revine.
    Alte probleme nu mai face pe timpul zilei, turatia sta pe la 750rpm...
    Mentionez ca am curatat decalimetrul si am schimbat bujiile.
    Am facut un test acum 3 saptamani, la care nu a iesit nici o eroare, doar o mica fluctuatie fata de normal pe cilindrul 1, care a fost pusa pe seama bujiei.
    Si atunci facea la fel la pornire.
    Ce credeti ca ar mai trebui facut?
    Va multumesc.

  • #2
    Originally posted by mos.neagu View Post
    Aduc in discutie o problema care a mai fost discutata pe forum de Mr. M, numai ca el a rezolvat-o prin curatarea decalimetrului.
    Este vorba despre pornirea la rece, la un motor de 1998cmc, daca nu ma insel, de tipul 111-942.
    La prima cheie se opreste, iar la cea de-a doua, merge neregulat, da cate un rateu, cate o tendinta de oprire, iar dupa 15-20s incepe sa isi revina, creste turatia la 1500, se mai simte inca o mica trepidatie, dar in final isi revine.
    Alte probleme nu mai face pe timpul zilei, turatia sta pe la 750rpm...
    Mentionez ca am curatat decalimetrul si am schimbat bujiile.
    Am facut un test acum 3 saptamani, la care nu a iesit nici o eroare, doar o mica fluctuatie fata de normal pe cilindrul 1, care a fost pusa pe seama bujiei.
    Si atunci facea la fel la pornire.
    Ce credeti ca ar mai trebui facut?
    Va multumesc.

    Imi cer mii de scuze pentru ignoranta mea. Am scris decalimetru in loc de debitmetru.
    Nu sunt familiarizat cu acesti termeni

    Comment


    • #3
      Poate trage aer pe la furtune sau conducte si peste noapte se dezamorseaza. Asta ar explica de ce la primele chei face figuri (pana se amorseaza din nou). Verifica si eventual incearca sa mai strangi conductele.
      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

      Comment


      • #4
        Scoate mufa de la debitmetru si vezi daca face la fel,eu merg fara debitmetru de un an si imi porneste la prima cheie intotdeauna.
        Cu rateuri am avut si eu probleme dimineata si mers neregulat dar era din bujii si aveam o fisa care fura curent.

        Comment


        • #5
          Originally posted by b86dtm View Post
          Scoate mufa de la debitmetru si vezi daca face la fel,eu merg fara debitmetru de un an si imi porneste la prima cheie intotdeauna.
          Cu rateuri am avut si eu probleme dimineata si mers neregulat dar era din bujii si aveam o fisa care fura curent.
          Am inteles ca n-ar porni fara debitmetru. Eu n-am incercat...
          Astazi am facut un test si cu debitmetrul meu ajungea la max. 199 (nu stiu ce unitate de masura) volumul de aer, iar cu un alt debitmetru la 270. Concluzia a fost ca este debitmetrul de vina.
          L-am mai curatat cu alcool izopropilic si astept sa vad prima cheie de maine daca are vreun efect...
          O sa incerc si varianta ta, fara el.
          La test a avut o singura eroare, si anume amestec prea bogat la relanti.

          Comment


          • #6
            Originally posted by haddess View Post
            Poate trage aer pe la furtune sau conducte si peste noapte se dezamorseaza. Asta ar explica de ce la primele chei face figuri (pana se amorseaza din nou). Verifica si eventual incearca sa mai strangi conductele.
            Am sa incerc si asta. Multumesc.

            Comment


            • #7
              Prima cheie s-a oprit, iar la a doua a mers cu intreruperi, dar ceva mai bine. Nu a mai dat nici un rateu.
              Ma gandesc ca daca ar fi ceva la furtune, ar merge prost tot timpul, dar mie imi face probleme doar dimineata la prima cheie. In rest totul e OK.
              Ma gandesc ca poate fi ceva la pompa de benzina, si mai mult ca sigur debitmetrul.
              Am sa incerc si cu mufa scoasa.

              Comment


              • #8
                cu mufa scoasa nu cred ca va porni motorul. Cel mai bine(si concludent) ar fi sa incerci sa pornesti motorul ( cand este rece ) cu un debitmetru de imprumut. Noteaza seria care este scrisa pe carcasa lui, pune-o aici. Poate ca se ofera un coleg sa vina la tine in parcare si sa iti imprumute debitmetrul de pe masina lui. Acum nu sunt in tara dar daca mai poti astepta doua saptamani, te voi ajuta eu
                http://www.w204.ro

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Mr.M View Post
                  cu mufa scoasa nu cred ca va porni motorul. Cel mai bine(si concludent) ar fi sa incerci sa pornesti motorul ( cand este rece ) cu un debitmetru de imprumut. Noteaza seria care este scrisa pe carcasa lui, pune-o aici. Poate ca se ofera un coleg sa vina la tine in parcare si sa iti imprumute debitmetrul de pe masina lui. Acum nu sunt in tara dar daca mai poti astepta doua saptamani, te voi ajuta eu
                  Iti multumesc pentru amabilitate. Daca nu am sa rezolv nimic pana atunci, ti-as fi recunoscator daca ai putea sa ma ajuti.

                  Comment


                  • #10
                    Problema pornire dimineata.

                    Am schimbat debitmetrul cu cel al lui "Mr. M" (caruia ii multumesc), si a facut la fel ca si cu al meu. Adica mers neregulat la prima cheie.
                    Astazi am incercat altceva, adica la prima cheie am oprit-o eu, fara sa o las sa mai mearga, iar la a doua cheie a mers foarte bine, fara trepidatii.
                    Ce mi se pare ca nu ar fi normal, este mirosul gazelor de la prima cheie. Miroase pregnant a benzina, ca si cum ar fi foarte multe gaze nearse.
                    Mai are cineva vreun sfat?
                    Sa fie ceva la filtrul de benzina? Pe asta nu l-am schimbat.
                    Imi poate spune cineva cum se schimba filtrul de carburant?
                    Multumesc.

                    Comment


                    • #11
                      Buna ziua! Ati rezolvat problema?
                      http://www.w204.ro

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Mr.M View Post
                        Buna ziua! Ati rezolvat problema?
                        Buna seara,
                        Nu am rezolvat-o, iar acum problema s-a accentuat. Banuiesc ca din cauza temperaturii care este din ce in ce mai scazuta.
                        S-a accentuat in sensul ca acum are simptomul si in timpul zilei, daca trec cateva ore de cand a fost pornita. Si a inceput sa dea si niste rateuri pana se stabilizeaza. Si daca accelerez brusc, are un moment de pauza sau da un pic in bot. Nu prea tare, dar este sesizabil.
                        Am fost saptamana asta si am mai facut un test, si am gasit o eroare (051- amestec prea bogat), care la interpretare ar fi iesit ca sunt probleme cu injectia, sonda lambda, parca si debitmetrul...erau vreo 4 sau 5 cauze.
                        sfatul celui care mi-a facut testul a fost sa pun un aditiv in benzina si sa merg cateva zile cu ea, eventual sa ies un pic la drum si sa-i dau talpa, ca sa mai curete instalatia.
                        Nu am apucat inca sa ies la drum, am facut doar vreo 40km prin oras, fara schimbari semnificative.
                        Cam asta ar fi...
                        Ma gandesc totusi sa schimb debitmetrul, cu toate ca inca nu sunt sigur ca el ar fi problema...
                        Poate cineva de pe forum s-a confruntat cu problema mea, si are vreo solutie.

                        Comment


                        • #13
                          Maestre , masina ta se ineaca . Nu are nici o treaba filtrul de carburant, nu te apuca de el ca.ti faci delucru degeaba. Daca era inbaxit , pornea normal dar nu mai tragea , nemai putand trece un debit mai mare de benzina. Pune un specialist sa.ti verifice injectia de benzina si aprinderea... Bafta.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by alex.marian View Post
                            Maestre , masina ta se ineaca . Nu are nici o treaba filtrul de carburant, nu te apuca de el ca.ti faci delucru degeaba. Daca era inbaxit , pornea normal dar nu mai tragea , nemai putand trece un debit mai mare de benzina. Pune un specialist sa.ti verifice injectia de benzina si aprinderea... Bafta.
                            Probabil asta este urmatoarea etapa. Bujiile le-am schimbat, mai ramane sa verific fisele si injectia.
                            Dar intai am sa fac un drum cu ea, sa vad daca are vreun efect.

                            Comment


                            • #15
                              Ca sa te comvingi daca am dreptate. Imediat dupa ce face figuri la pornire las.o si dai o bujie afara. Daca e uda e clara treaba.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF