Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme KE-Jetronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme KE-Jetronic

    Salut.
    De cateva luni mi-am cumparat alt mercedes 190, pentru recarosare, la al meu motorul fiind stricat.
    Din pacate, ceea ce se dorea a fi o masina mult mai ok ca si motorizare si consum .. este cu totul altfel.
    Deci: Motor 1,8, injectie KE-Jetronic.
    Probleme:
    1. Relanti instabil (ori sta foarte turata, ori moare instantaneu cand o scot la liber - 80% moare, 20% ramane turata)
    2. Consuma FOARTE mult. (exemplu: reglata cu imbusul sa nu mai moara la relanti, am scos un consum de 34%, revenind la reglajul initial am scos 23% in oras si 18% exterior)
    3. Nu merge la parametri ... adica nu trage cum ar trebui sa traga, daca accelerez brusc, se inneaca 3-4 sec abia apoi isi ia demaraj.
    Cam astea ar fi problemele. Acum sa zic si ce am incercat singur:
    - verificat aprindere (capac delco ok, fise schimbate ok, bujii schimbate ok)
    - verificat vaccumuri - ok, am gasit ceva scurgeri de vaccum, am schimbat furtunele de rigoare
    - schimbat calculator injectie si releu de inalte cu unele de pe o masina ce merge perfect. la mine mergea tot rau cu cele de pe cealalata masina, cealalta masina mergea perfect cu ale mele.
    - schimbat + testat injector de pronire la rece. nu baga benzina decat cat si cand trebuie.
    - schimbat regulator de relanti cu altul (netestat) - aceleasi simptome
    - schimbat 2 actuatoare de minim (unul testat si unul nu) - nici o schimbare
    - scos mufele de la sonda Lambda - nici o schimbare.
    Mentionez ca fostul proprietar a schimbat pompa de benzina, e noua, originala.
    Acuma ... problemele (dupa parerea mea) ar putea veni de la: senzor temperatura injectie / regulator de presiune / sonda Lambda / regulator de relanti / actuator de minim.
    Se pricepe cineva?
    P.S. Sambata am delegatie la Bucuresti si in caz ca cineva poate sa ma ajute sa rezolv problema, ma risc la consum mare si vin cu masina.
    Multumesc anticipat pt raspunsuri.

  • #2
    Salut am si eu un w201 problematic... sfatul meu ar fi sa incerci sa probezi cumva injectoarele (sau sa iei de la altcineva sa le pui de proba) sa vezi dak se modifica mersul (la mn asta a fost una din probleme) si sa incerci sa reglezi relantiu' de la acel surub de langa capacu de chiuloasa si in acelasi timp sa relglezi si cu imbusu de 3
    Ar mai fi de verificat filtrele.

    Comment


    • #3
      Originally posted by pintea_eddy View Post
      Salut am si eu un w201 problematic... sfatul meu ar fi sa incerci sa probezi cumva injectoarele (sau sa iei de la altcineva sa le pui de proba) sa vezi dak se modifica mersul (la mn asta a fost una din probleme) si sa incerci sa reglezi relantiu' de la acel surub de langa capacu de chiuloasa si in acelasi timp sa relglezi si cu imbusu de 3
      Ar mai fi de verificat filtrele.
      La care surub de langa chiuloasa te referi?
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #4
        Am pus poza.(asa are modelul meu)
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Hmm mie acolo imi intra doar mufa pentru injectorul de pornire la rece, nu am nici un surub ... curios ...

          Comment


          • #6
            Eu cred ca la Bcm problema este nealimentarea cu benzina.Sau vre`un scurt pe undeva .Sau chiar si din calculatorul masini.Eu cand am acut problema asta am fost cu ea la mecanic si mi`a reglat din locul de imbus acolo dar mi`a spus ca poate fi din calculatorul masini.Dupa ce am plecat de la service , cu problema nerezolvata desigur mi`am bagat eu nasul acolo si am reglat.Am reusit intr`un final sa stabilizez relantiul.Imi scadea relantiul si murea motorul de obicei cand aprindeam consumatorii (faruri,aer,etc) sau cand viram maxim dreapta sau stanga . Sper ca cineva sa iti de`a raspunsul concret la problema ta Bcm.Eu asa am rezolvat`o ! Cu imbusu`l !

            Comment


            • #7
              Salut,ce ai mai rezolvat cu masina?...

              Comment


              • #8
                edy ... nu am mai rezolvat nimic, nu mai stiu ce sa-i fac. filtrele sunt ok. eu nu am surub de reglaj acolo unde ai tu, iar cu imbusul indiferent ce-i fac tot asa merge si tot asa consuma .... ma bate gandu sa o trec pe carburator, sa ma scap de belele ...

                Comment


                • #9
                  macar du carburatorul la curatat, reglat pe banc, macar stii o treaba sigura...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by bcm View Post
                    edy ... nu am mai rezolvat nimic, nu mai stiu ce sa-i fac. filtrele sunt ok... iar cu imbusul indiferent ce-i fac tot asa merge si tot asa consuma .... ma bate gandu sa o trec pe carburator, sa ma scap de belele ...
                    Salutam! Cand ai facut reglajul ai apasat pe imbus? Ca daca invarti fara sa apesi nu se va intampla nimic.
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by tumar View Post
                      Salutam! Cand ai facut reglajul ai apasat pe imbus? Ca daca invarti fara sa apesi nu se va intampla nimic.
                      Normal ca am apasat Dar dinpacate nici o schimbare, acum tre sa ma apuc sa caut un surub ce regleaza aerul ... cica este pe undeva pe acolo ... sa vedem ...

                      Comment


                      • #12
                        injectoarele ai incercat sa le verifici.?.. oricat ai umbla la inbus,dak ele sunt infundate..nu rezolvi nimic

                        Comment


                        • #13
                          Ce surub ? sa`mi spui si mie unde e daca dai de el

                          Comment


                          • #14
                            Salutare! La W126 280SE este un surub din plastic cu care reglezi relantiul si se afla pe langa admisie. Incearca sa cauti tot pe acolo.

                            Si eu am avut probleme asemanatoare. Consumul de aia a crescut asa de tare ca i-ai dat o cantitate mare de benzina...nu este de mirare. Dupa ce gasesti surubul din plastic atunci trebuie luat de la capat cu reglajele.

                            Bafta in continuare!
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #15
                              Salut! La sistemul KE-Jetronic nu se poate regla relantiul el ii reglat de calculator si cu ajutorul regulatorului de relanti.Intradevar exista un surub care poate sa-i creasca relaniul dar se si modifica pozitia clapetei de acceleratie.Surubul se afla sub galeria de admisie si are o piulita de contra pe el.Eu zic ca la tine ar fi alta problema,ai masurat presiunea pompei de benzina ? Ea ar trebui sa aiba 5,5 bari cu motorul pornit si 2,5 bari cu ,contactul pus,si nu trebuie sa scada cand iei contactul.Valorile trebuie sa le ai in capul injectiei ,acolo ai nu surub pe post de dop ,se desface si apoi se prinde un manometru.Daca erai de pe langa Cluj te ajutam eu cu unul.Exista un thread pe tema asta la w124 ,"probleme pornire motor M102".Succes
                              CJ-20-AMN.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF