Salut.
De cateva luni mi-am cumparat alt mercedes 190, pentru recarosare, la al meu motorul fiind stricat.
Din pacate, ceea ce se dorea a fi o masina mult mai ok ca si motorizare si consum .. este cu totul altfel.
Deci: Motor 1,8, injectie KE-Jetronic.
Probleme:
1. Relanti instabil (ori sta foarte turata, ori moare instantaneu cand o scot la liber - 80% moare, 20% ramane turata)
2. Consuma FOARTE mult. (exemplu: reglata cu imbusul sa nu mai moara la relanti, am scos un consum de 34%, revenind la reglajul initial am scos 23% in oras si 18% exterior)
3. Nu merge la parametri ... adica nu trage cum ar trebui sa traga, daca accelerez brusc, se inneaca 3-4 sec abia apoi isi ia demaraj.
Cam astea ar fi problemele. Acum sa zic si ce am incercat singur:
- verificat aprindere (capac delco ok, fise schimbate ok, bujii schimbate ok)
- verificat vaccumuri - ok, am gasit ceva scurgeri de vaccum, am schimbat furtunele de rigoare
- schimbat calculator injectie si releu de inalte cu unele de pe o masina ce merge perfect. la mine mergea tot rau cu cele de pe cealalata masina, cealalta masina mergea perfect cu ale mele.
- schimbat + testat injector de pronire la rece. nu baga benzina decat cat si cand trebuie.
- schimbat regulator de relanti cu altul (netestat) - aceleasi simptome
- schimbat 2 actuatoare de minim (unul testat si unul nu) - nici o schimbare
- scos mufele de la sonda Lambda - nici o schimbare.
Mentionez ca fostul proprietar a schimbat pompa de benzina, e noua, originala.
Acuma ... problemele (dupa parerea mea) ar putea veni de la: senzor temperatura injectie / regulator de presiune / sonda Lambda / regulator de relanti / actuator de minim.
Se pricepe cineva?
P.S. Sambata am delegatie la Bucuresti si in caz ca cineva poate sa ma ajute sa rezolv problema, ma risc la consum mare si vin cu masina.
Multumesc anticipat pt raspunsuri.
De cateva luni mi-am cumparat alt mercedes 190, pentru recarosare, la al meu motorul fiind stricat.
Din pacate, ceea ce se dorea a fi o masina mult mai ok ca si motorizare si consum .. este cu totul altfel.
Deci: Motor 1,8, injectie KE-Jetronic.
Probleme:
1. Relanti instabil (ori sta foarte turata, ori moare instantaneu cand o scot la liber - 80% moare, 20% ramane turata)
2. Consuma FOARTE mult. (exemplu: reglata cu imbusul sa nu mai moara la relanti, am scos un consum de 34%, revenind la reglajul initial am scos 23% in oras si 18% exterior)
3. Nu merge la parametri ... adica nu trage cum ar trebui sa traga, daca accelerez brusc, se inneaca 3-4 sec abia apoi isi ia demaraj.
Cam astea ar fi problemele. Acum sa zic si ce am incercat singur:
- verificat aprindere (capac delco ok, fise schimbate ok, bujii schimbate ok)
- verificat vaccumuri - ok, am gasit ceva scurgeri de vaccum, am schimbat furtunele de rigoare
- schimbat calculator injectie si releu de inalte cu unele de pe o masina ce merge perfect. la mine mergea tot rau cu cele de pe cealalata masina, cealalta masina mergea perfect cu ale mele.
- schimbat + testat injector de pronire la rece. nu baga benzina decat cat si cand trebuie.
- schimbat regulator de relanti cu altul (netestat) - aceleasi simptome
- schimbat 2 actuatoare de minim (unul testat si unul nu) - nici o schimbare
- scos mufele de la sonda Lambda - nici o schimbare.
Mentionez ca fostul proprietar a schimbat pompa de benzina, e noua, originala.
Acuma ... problemele (dupa parerea mea) ar putea veni de la: senzor temperatura injectie / regulator de presiune / sonda Lambda / regulator de relanti / actuator de minim.
Se pricepe cineva?
P.S. Sambata am delegatie la Bucuresti si in caz ca cineva poate sa ma ajute sa rezolv problema, ma risc la consum mare si vin cu masina.
Multumesc anticipat pt raspunsuri.
Comment