Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Misiunea.....Cobra! (adica w210, adica ochios, NU w123)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Misiunea.....Cobra! (adica w210, adica ochios, NU w123)

    Adresez intrebarea tuturor cobristilor care s-au gandit vreodata sa-si imbunatateasca look-ul si performantele vehiculului preferat.
    Cu totii ne dorim ca masina noastra sa fie like no other.
    As vrea sa pornesc o misiune prin care sa combin elemente de tuning de look cu tuning de putere,misiunea de a-mi personaliza masina sa o fac exact asa cum doresc,misiunea..........Cobra!
    M-am gandit pe inceput la umratoarele modificari:
    -turbina sau kompresor pt motorul simplu aspirat pe care il detine acum
    -pleoape de pisica
    -leduri interioare inclusiv kilometraj in curcubeu
    -jante in gheara de tigru model "cobra"(sunt preferatele mele)
    -fara inscriptionare posterioara model si motor,doar ceva personalizat daca va fi cazul.
    -o vopsea in 2 nunate tip cameleon
    -lumini albastre/mov proiectate sub masina
    -sistem audio performant+dvd player plus ecrane in tetiere
    -in cazul evacuarii sport ma mai gandesc,nu stiu daca unei masini cu prestanta cobrei i se potriveste un astfel de sunet pe care il da aceasta.
    Astept si alte sugestii/sfaturi din partea voastra.Cobra rullz!
    MÃREAȚA COBRA

  • #2
    1. Tu nu ai Cobra
    2. Despre ce vorbesti acolo?
    1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
    1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
    dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

    Comment


    • #3
      Cu tot respectul, i-ai povestit si masinii ce ganduri ai cu ea?!? Eu, in locul ei, daca auzeam cele scrise de tine mai sus, decolam din locul de parcare! Aterizam in Cuba. In alta ordine de idei, cred ca foarte putine sunt modelele Mercedes ce se preteaza la un astfel de tuning. Ochiosul nu este unul dintre ele.

      Comment


      • #4
        Sa nu uiti sa pui poze cand o vei termina.

        Comment


        • #5
          La mercedes nu prea ai ce sa pui, iar modificarile descrise de tine mai sus risca sa se transforme intr-o tiganie. In cel mai rau caz te poti rezuma la o ionizare de geamuri profi, una autorizata, la un schimbat de jante si cam atat. Ceea ce ai descris tu mai pus fac pustanii la bmw-uri cu numere de italia.
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #6
            Nu am zis ca vreau sa-l fac sa arate precum pisicutele cu numere de italia,dar cateva lucruri cu gust se pot face.De ex,o vopsea alba corelata cu folii negre pe geamuri.Arata bestial masinile albe contrastand cu negrul de pe geamuri si ornamente.Luminitele interioare de asemenea mi se par ok ca si idee.Tuningul la motor de asemenea,sper sa duc motorul la vreo 300+ cp,nu de alta,dar daca va fi sa imi vina idei de tuning trasnite apoi,masina chiar sa aiba puterea sa decoleze pana in Cuba sa fumeze o Havana linistita departe de ideile mele "revolutionare".Anyway,manca-v-as promit sa pun poze cu ea,si un filmulet pe iutube cu demarajul 0-100km/h dupa ce voi fi terminat misiunea.
            MÃREAȚA COBRA

            Comment


            • #7
              Colegu, nu pot sa zic ca sunt maestu al artei dar pot sa imi dau cu parerea dupa cum urmeaza:

              "cu totii ne dorim ca masina noastra sa fie like no other".

              Daca ai cobra (w123) deja criteriul e indeplinit. Nu mai vezi alte masini pe la 500 de mii de km pe drumuri mergand fara probleme si aratand decent chiar daca au 20 - 30 de ani.

              "turbina sau kompresor pt motorul simplu aspirat pe care il detine acum"

              Risti sa superi rau de tot pe nenea motor. Am mai vazut discutia pe un thread, nu stiu daca pe forumul asta sau nu. Zicea acolo ca motoarele turbo au cateva piese din fier forjat, in loc sa fie turnate din nustiu ce alt aliaj, fix datorita temperaturii mai mari si puterii mai mare din timpul functionarii.

              "pleoape de pisica"
              Nici nu comentez asta.

              "leduri interioare inclusiv kilometraj in curcubeu"

              Aici sunt partial deacord. noapte instrumentele nu prea sunt iluminate cum trebuie. daca gasesti niste uv-uri atunci merita sa le pui, la unghiul corect cat sa nu te supere la ochi si sa vezi cifrele si ca si cand ar fi "backlit". curcubeul lasa-l pt baietii veseli care fac cu ochiu prin parcuri altor baieti veseli.

              -jante in gheara de tigru model "cobra"(sunt preferatele mele)

              Aici e la liber, doar nu pune jante cromate pe masina de 20 de ani. lasa-le aluminiu-mat cum au fost ele din fabrica. Eventual spala-le bine inainte sa pui cauciucul pe ele, cu solutie.

              -fara inscriptionare posterioara model si motor,doar ceva personalizat daca va fi cazul.

              Daca vrei sa dai jos insciptiile atunci doneaza-le unui coleg care le vrea si i s-au furat. (ciudat...n-am auzit de inscriptii de citroen sau de ford furate...oare dece? ). (lasa-le unde le-a pus taica-su ca acolo tre sa stea :P)

              -o vopsea in 2 nunate tip cameleon
              Dupa care te muti in Albania, ca am auzit de si pe acolo e plin de asa ceva. Cauta pe net si gasesti catalogu cu vopsele originale mercedes, cu codul de culoare si toata povestea.

              -lumini albastre/mov proiectate sub masina
              Tu sigur ai mercedes?


              Nu te supara ca am avut de comentat la tot ce ai tu in plan dar poate ca asa sunt eu mai carcotas. Fiecare cobra in parte are personalitatea ei. Nu e citroen care e la fel ca o masina de spalat, cand se strica o arunci si iei alta fara sa te gandesti prea mult.
              La mercedesuri nu prea ai ce sa le imbunatatesti look-ul, uita-te la amg, brabus si altii care si-au facut o meserie din asta. Adauga si ei discret un element doua..sa fie acolo si se concentreaza pe "acordat" motorul.
              Cobra (si cele asemanatoare, w114, w115, w116, si chiar w126) sunt masini perfecte din punct de vedere al designului. Nu ai ce sa le adaugi. Pur si simplu nu ai. Singurul lor pacat e ca pe vremea respectiva constructorul nu s-a gandit la poluare.
              asta e parerea mea. inca o data, sper sa intelegi ca nu e vre-un atac acid doar de dragu de a deschide gura.

              Comment


              • #8
                Ionut nu are cobra (w123). Poate reusim sa-l convingem.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Danny_bb View Post
                  Ionut nu are cobra (w123). Poate reusim sa-l convingem.
                  Ionut are cobra imperiala.....
                  1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                  2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                  Si o panarama de scuter

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Danny_bb View Post
                    Ionut nu are cobra (w123). Poate reusim sa-l convingem.
                    Ionutz e un troll prin desavarsire, eu unul l-as scoate permanent fara nici un fel de resentimente, prin repetitie insul e plictisitor. A avut COBRA, si acum incearca sa se consoleze cu surogate. Sfatuiesc sa-si ia alta, preferabil un 280 e hidramat, sa aiba cu ce sa se joace. Punct !
                    Last edited by Carmine; 06-23-2008, 16:30 PM.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by B.A. View Post

                      "turbina sau kompresor pt motorul simplu aspirat pe care il detine acum"

                      Risti sa superi rau de tot pe nenea motor. Am mai vazut discutia pe un thread, nu stiu daca pe forumul asta sau nu. Zicea acolo ca motoarele turbo au cateva piese din fier forjat, in loc sa fie turnate din nustiu ce alt aliaj, fix datorita temperaturii mai mari si puterii mai mare din timpul functionarii.
                      Nu cred ca am spus totul despre asta.Bineinteles ca o turbina sau un kompressor atasat unui motor venit aspirat din fabrica,implica si schimbarea altor piese si inlocuirea lor cu altele care sa reziste noilor tensiuni: pistoane forjate,o alta axa cu came,aproape tot motorul va deveni ca si nou.Toate componentele care vor fi supuse noilor tensiuni mai mari decat cele care au fost proiectate vor fi schmbate cu altele mai tari/calite/forjate.
                      Originally posted by B.A. View Post
                      "leduri interioare inclusiv kilometraj in curcubeu"

                      Aici sunt partial deacord. noapte instrumentele nu prea sunt iluminate cum trebuie. daca gasesti niste uv-uri atunci merita sa le pui, la unghiul corect cat sa nu te supere la ochi si sa vezi cifrele si ca si cand ar fi "backlit". curcubeul lasa-l pt baietii veseli care fac cu ochiu prin parcuri altor baieti veseli.
                      Ai dreptate si intradevar,asta vreau sa obtin,efectul de backlight,bordul sa para cumva in spatiu.Da-mi te rog mai multe detalii despre asta.
                      Originally posted by B.A. View Post
                      -o vopsea in 2 nunate tip cameleon
                      Dupa care te muti in Albania, ca am auzit de si pe acolo e plin de asa ceva. Cauta pe net si gasesti catalogu cu vopsele originale mercedes, cu codul de culoare si toata povestea.
                      Am renuntat deja la ideea asta si cred ca cel mai mult mi-ar placea combinatia de vopsea alba cu geamuri cu folii negre.
                      MÃREAȚA COBRA

                      Comment


                      • #12
                        La iluminarea bordului o sa lucru si eu cand o sa reusesc sa-mi fac putin timp liber. Am un cluster venit din cate cred de pe un benzinar-W123 (are turometru pana in 6 sau 7000 nu mai tin exact minte). Si ala o sa fie cobaiu de care nu-mi pasa. Cred ca o sa pun fibra optica (scoasa din cablurile de retea optica) de jur imprejurul cadranelor (sub plasticul mare - sa nu se vada cadranul inconjurat de un cerc de lumina). La capetii fibrei o sa pun doua led-uri UV. Asta ar trebui sa dea destula iluminare cat sa se vada liniutele si cifrele. Acul ma gandesc sa-l dau cu un lac si sub conul de aluminiu sa mai ascund un led - asta ramane de vazut.

                        Ideea e ca lumina UV cand da de vopsele deschise (alb, galbe, portocaliu) se reflecta tare, iar pe negru abia ca se vede.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by B.A. View Post

                          Ideea e ca lumina UV cand da de vopsele deschise (alb, galbe, portocaliu) se reflecta tare, iar pe negru abia ca se vede.
                          Nu are cum sa se intample asa ceva pt simplu fapt pt care ochiul uman NU PERCEPE radiatiile UV.
                          Scrie si in cartea de anatomie de clasa a 11-a,ochiul uman receptioneaza doar radiatii situate in spectrul vizibil adica cu lung de unda intre 400-700 nM.UV-urile sunt radiatii electromagnetice cu lung de unda intre 100-400 nM,si astfel ele nu determina nici o senzatie vizuala.
                          MÃREAȚA COBRA

                          Comment


                          • #14
                            ok nu vreau sa incepem un "flame".
                            Incearca urmatoarele lucruri:
                            1. du-te la o casa de schimb valutar si uita-te cu atentie ce se intampla cand baga bancnota de 10 euro sub lumina uv (pe care tu nu o vezi).

                            2. vezi ca is niste brichete care au ceva led-uri. Cumpara una cu led albastru, sau chiar mov. Cand e intuneric in camera aprinde ledul si indreapta-l spre diverse obiecte (unele deschise la culoare, altele inchise) si vezi ce se intampla. (bineinteles nu e chiar spectru UV dar e suficient cat sa-si faca treaba).

                            Comment


                            • #15
                              Atunci probabil ca ce se reflecta din acele obiecte sunt radiatii luminoase,altele fata de cele care au fost emise de acele brichete.E ok,atunci,mea cupla.
                              Zi-mi te rog despre cum crezi ca ar trebui amplasate acele leduri.Eu am oricum iluminarea pe toate butonasele realizata prin fibra optica,dar nu imi place culoarea(este alba-portocalie).As vrea ceva mai interesant,verde,rosu,albastru.Si am vazut pe o masina,bordul cu ceasurile de km-aj si turometrul se vedeau parca in spatiu.Cum as putea obtine efectul asta?
                              MÃREAȚA COBRA

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF