Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Benzinar, porneste greu dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Benzinar, porneste greu dimineata

    De când a venit frigul, porneste la a doua cheie. Am inlocuit bateria cu una noua de 70 Ah, fise noi, bujii noi, inlocuit filtru carburant, filtru aer. Tot aceeasi pornire. Balbaie putin, se opreste si la a doua cheie pleaca fara probleme. Când este cald motorul, din când in când creste turatia in ralanti la 10 000. Oresc motorul cateva secunde, repornesc si i-si revine. Am verificat vacuumul in timpul functionatii, am scos furtunul din clapeta, motorul da sa se opreasca. Deci functioneaza. Clapeta am curatat-o, dar nu am reusit sa desfac capacul unde intra mufa electrica sa vad ce este acolo.
    Inainte de diagnoza cam ce as mai putea verifica?
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

  • #2
    Benzinar, porneste greu dimineata

    Salut.
    Ai cumva consumatori porniti cand dai la automat? Aer conditionat/scaune/radio/alarma after market/faruri/etc? Daca da, incearca sa pornesti masina dupa ce i-ai oprit pe toti. Asta e rezolvarea usoara.
    Daca nu, diagnoza (presiune pompa/regulator/senzor/injectoare). Prea multe fara o diagnoza in prealabil.
    Last edited by ogo; 10-28-2016, 08:55 AM. Reason: Spelling

    Comment


    • #3
      Toti consumatorii opriti. O sa incerc sa-i pun de cateva ori contactul pentru a fi sigur ca se amorseaza instalatia. Daca porneste asa inseamna ca este problema la pompa.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Pompa de benzina verifico.Cand pui contactul prima oara ar trebui sa se auda destul de tare.
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          Ma mai gândesc sa nu fie din cauza GPL-ului. De aproape 1,5 ani de când am montat GPL pe masina, injectoarele mele vede benzina numai la pornire.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Originally posted by nora-marian View Post
            Ma mai gândesc sa nu fie din cauza GPL-ului. De aproape 1,5 ani de când am montat GPL pe masina, injectoarele mele vede benzina numai la pornire.
            Salut ! Incearca si asa , seara inainte sa parchezi masina mergi cu ea mai tare cativa km pe benzina , apoi vezi a 2 zi dimineata cum porneste .
            Honda.

            Comment


            • #7
              Originally posted by nora-marian View Post
              Ma mai gândesc sa nu fie din cauza GPL-ului. De aproape 1,5 ani de când am montat GPL pe masina, injectoarele mele vede benzina numai la pornire.
              Identic facea si la mine dupa 5 ani de GPL. Si nici in mers nu avea reprizele ok. Sunt sigur ca e de la injectie, pentru ca in urma unor bocanci cu talpa groasa, aplicati pe pedala aia din dreapta pana la presh, pret de vreo 300km, si-a dat drumul si s-a rezolvat si cu pornitul greoi.
              Bineinteles, minunea a tinut cateva zile...

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #8
                Eu am avut exact aceleasi probleme, doar ca eu am schimbat furnizorul de benzina si s-au rezolvat in proportie de 98% probelemele :-) Tot GPL am si eu pe w202, 1.8, 122 cp :-)

                Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
                w202 c180: http://www.clubmercedes.ro/baby-benz...ce-t41101.html
                W202 c220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44125.html
                W210 e220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44126.html

                Comment


                • #9
                  Tot la injectoare ma gândesc si eu. Urmatoarea alimentare o sa o fac cu benzina de 100. Tot fac naveta pe A2 Lehliu-Bucuresti si retur, o tin mai turata pe autostrada, poate-si revine. Va tin la curent. Daca mai sunt pareri, sunt binevenite. Benzina bag de la Rompetrol, Ce furnizor i-mi recomandati.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    Același simptome le am si eu. Am schimbat pompa de benzina, senzor de temperaturã lichid racire, bujii, fise, bobine, rampa cu tot cu injectoare, injectoare desfundate.... Problema a rãmas aceeași: pornește relativ ușor dimineața pe benzinã însã pare cã este innecata, se oprește, vreo 5 minute merge foarte urat apoi își revine si trece pe gaz. În mers când e cald motorul merge bine si pe gaz si pe benzina. O altã chestie: când motorul e cald, pornește foarte greu sau deloc pe benzina. Pãrerile unor mecanici au fost ca de vina este pompa de benzina care nu este originalã, este ITN, nu stiu ce sa mai cred.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by marius81 View Post
                      Acelai simptome le am si eu. Am schimbat pompa de benzina, senzor de temperaturã lichid racire, bujii, fise, bobine, rampa cu tot cu injectoare, injectoare desfundate.... Problema a rãmas aceeai: pornete relativ uor dimineaa pe benzinã însã pare cã este innecata, se oprete, vreo 5 minute merge foarte urat apoi îi revine si trece pe gaz. În mers când e cald motorul merge bine si pe gaz si pe benzina. O altã chestie: când motorul e cald, pornete foarte greu sau deloc pe benzina. Pãrerile unor mecanici au fost ca de vina este pompa de benzina care nu este originalã, este ITN, nu stiu ce sa mai cred.


                      Daca ai cauta cu functia search, ai fi gasit problema ta discutata si rezolvata.
                      Aceeasi problema am avut-o si eu am schimbat vaporizatorul de la gpl si s-a rezolvat. Membranele din el imbatranesc/ se uzeaza si scapa gaz in benzina la pornire, de aici defectul de pornire greoaie / inecata.
                      Viata membranelor din vaporizator este de 80.000 de km. Poti inlocui vaporizatorul complet costa 450 de lei sau doar kitul membranelor care costa 250 de lei. Spor!


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Pompa se testeaza, nu se schimba!!!!
                        Pui un manometru pe rampa.
                        Daca mentine constanta presiunea si in sarcina si la relanti, e totul ok!
                        Daca nu ori e pompa, ori e regulatorul de presiune.
                        Cineva te ia cu teorii ca nu e originala si de aia nu merge, dar nu e capabil sa o testeze, atunci ar fi bine sa nu mai treci pe la el, ca e clar ca nu se pricepe si schimba la nimereala facand experimente pe banii tai.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Crazyady View Post
                          Daca ai cauta cu functia search, ai fi gasit problema ta discutata si rezolvata.
                          Aceeasi problema am avut-o si eu am schimbat vaporizatorul de la gpl si s-a rezolvat. Membranele din el imbatranesc/ se uzeaza si scapa gaz in benzina la pornire, de aici defectul de pornire greoaie / inecata.
                          Viata membranelor din vaporizator este de 80.000 de km. Poti inlocui vaporizatorul complet costa 450 de lei sau doar kitul membranelor care costa 250 de lei. Spor!


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          Am eliminat gazul ca problema izolandu-l.

                          Comment


                          • #14
                            Ce metoda ai folosit ca sa izolezi instalatia de gaz? Da si tu mai multe detalii tehnice despre ce ai facut/incercat ca sa diagnostichezi problema ta pana acum.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Am închis robinetul de pe butelie, am pornit mașina pe benzina, am trecut pe gaz pânã s-a oprit motorul...Sper sa fi procedat corect... Mulțumesc pentru intenția de a mã ajuta sa îmi rezolv problema, poate ne auzim cândva la telefon! Stimã!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF