Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Smart

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Smart

    Nu am gasit vreo rubrica Smart deci la off topic : Smart for two , benzina ... ce trebuie demontat ca sa scot alternatorul ? motorul sau axa din spate ? asta in caz ca cineva a lucrat deja cu asa un jaf de masina

  • #2
    Din pacate nu stiu sa iti raspund la intrebare da nu ii zice jaf. Am avut un an ca masina de serviciu un smart for2. Geniala masina. M-am distrat la maxim. Daca as avea bani mi-as lua una numai pentru distractie - sa ma joc cu ea.
    http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

    Comment


    • #3
      am vaga impresie ca alternatorul se "extrage" pe sub masina. daca vrei te ajut. Cauta-ma
      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

      Comment


      • #4
        Cam greu...din nemtzalonia pina aici e cale lunga.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Juve View Post
          Din pacate nu stiu sa iti raspund la intrebare da nu ii zice jaf. Am avut un an ca masina de serviciu un smart for2. Geniala masina. M-am distrat la maxim. Daca as avea bani mi-as lua una numai pentru distractie - sa ma joc cu ea.
          mda...o fi ea geniala...insa cand ai ceva de reparat nu mai e chiar asa geniala...si se mai si strica des , benzina ca si diesel...amandoua . ori e pompa common rail ori turbo ori tot motorul

          Originally posted by popeye_pmm View Post
          am vaga impresie ca alternatorul se "extrage" pe sub masina. daca vrei te ajut. Cauta-ma
          Da pe sub masina asta oricum , insa imi sta axa in drum sau baia de ulei sau tot motorul...si nici nu am elevator acolo unde e masina . De aceea am sperat ca poate cineva a facut deja reparatia asta si isi aminteste. Eu ajut ca schimb cu informatii despre pompa common rail care pe la 60 mii de km incepe si pierde diesel

          Originally posted by doktor4carz View Post
          Cam greu...din nemtzalonia pina aici e cale lunga.
          O bag in portbagaj la W123 combi si vin

          Comment


          • #6
            smart

            Originally posted by mb-klassiker View Post
            Nu am gasit vreo rubrica Smart deci la off topic : Smart for two , benzina ... ce trebuie demontat ca sa scot alternatorul ? motorul sau axa din spate ? asta in caz ca cineva a lucrat deja cu asa un jaf de masina
            MB Klassiker ,daca s-a lamurit ca se scoate alternatorul pe dedesubt (banuiesc ca la montaj vine motorul si se pune caroseria pe el),pentru noi ,sau cel putin pentru mine nu este clar despre ce AXA e vorba ???
            eu inteleg ca e vorba de un ax cardanic,care nu cred sa existe la smart,sau vre-o axa planetara ,cel mult de o traversa care te impiedica sa scoti alternatorul.Eu as vrea sa te ajut dar daca este vorba de axa planetara (dr de obicei),pot sa-ti spun ca ea se scoate destul de usor dupa ce in prealabil s-a demontat roata respectiva ,se depreseaza pivotul ,si cu o surubelnita mai mare se extrage planetara din cutie (sistemul parghie),avand grija sa pui un vas dedesubt sa curga uleiul. Odata scoasa planetara se scoate si alternatorul.
            multa stima pt.cel mai bun specialist in Klima
            steen

            Comment


            • #7
              ach...si inca ceva...uitasem la defecte , parbrizul e lipit cu aracet sau scuipinol sau ce stiu eu ce au inventat francezii ca sa faca economie , in orice caz intra apa pe la incheieturi si bineinteles ca se prelinge direct la bord si la electronica . Smart in sus sau in jos vad ca ati facut nou styling la board poate ar trebui si o rubrica smart ( E UN MERCEDES TOTUSI chiar daca mai mic si prost )

              Comment


              • #8
                Corect. Se va face sectziune Smart.

                Comment


                • #9
                  Ma bucur ca avem un membru, care culmea mai are si asa ceva, ce sustine sus si tare ca aratarea e un rahat.
                  Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                  http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                  http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by carmine View Post
                    Ma bucur ca avem un membru, care culmea mai are si asa ceva, ce sustine sus si tare ca aratarea e un rahat.
                    gresesti ... eu nu am Smart insa e meseria mea sa repar masini...de aceea si cunosc problemele insa nimeni nu e perfect iar chestia cu alternatorul nu am avut-o pana acum.

                    Comment


                    • #11
                      Avem si sectiune Smart .

                      Comment


                      • #12
                        Mai sa inteleg din ce citesc ca nu e stralucit agregatu ala mic de-i zice smart estem?
                        Am in plan sa iau unu pentru nevasta da nu ma mai incumet, nu vreau sa desfac toata masina ca sa schimb un amarat de alternator!! am dreptate?
                        W110-2.0 D 1966
                        W115-2.0 D 1971
                        W123-2.4 D 1982

                        Comment


                        • #13
                          mda , adica vrei sa stii cum am schimbat alternatorul sau poate si radiatorul (Kondensator) de klima din fata...fiindca intre timp am mai avut de a face cu smart.
                          Alternator: fara lift e treaba nenorocita...poti lasa axa din spate in jos ca sa il scoti si sa il montezi insa nu ajungi la legaturile electrice...asa ca cea mai buna solutie , motorul. Nu demontezi decat un...(habar nu am cum se spune pe Ro) care sustine motorul si il poti cobori 20 cm...ai loc sa scoti alternatorul si nu ai probleme nici cu electrica...SI MERGE REPEDE TREABA...asta daca ai lift si daca ai mai facut o data
                          Kondensator de Klima: demontezi tot botul masinii cu aripi cu tot . La prima vedere e mult insa acelasi lucru...daca ai facut o data e destul de simplu .
                          Eu totusi sunt de parere ca e masina slaba...prea multe defecte . Chiar daca repari singur totusi piesele nu sunt ieftine !!! Nu vorbesc de pompa common rail...care se strica automat pe la 60 mii.
                          Si ar mai fi ceva...multe nu au surub de scos uleiul la baia de ulei...ca om normal fara atelier e complicat sa schimbi uleiul singur
                          Insa asta e parerea mea.

                          Comment


                          • #14
                            De diesel-uri am auzit si eu ca sunt cu probleme, dar pe benzina ...toti cu care am vorbit au fost incantati. Mie oricum mi se pare o tampenie motor diesel pe smart.
                            1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                            1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                            dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                            Comment


                            • #15
                              Cum sa nu aiba surub ca sa schimbi uleiul?! Pai ce faci tre sa dai baia jos cumva?!
                              W110-2.0 D 1966
                              W115-2.0 D 1971
                              W123-2.4 D 1982

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF