Ieri m-am plimbat cu un Smart fortwo Roadster, si a fost o experienta cu adeverat noua.
Ce m-a suprins placut a fost transmisia "semi-automata" (dintr-o singura miscare puteai alege optiunea manual sau automat), cutia in 5 trepte pe plus si minus care este o adevearata mana cereasca pentru orice sofer sau mai bine zis soferita incepatoare.
Masina deste cu adevarat joasa, iar suspensiile par inexistente, fiecare groapa sau damb cat de mic il simti la drum. Masina "se infige" daca pot sa spun asa, dar, din nou spun, viteza se simte diferit fata de in alte masini; deja cand ai o suta la ora ti se pare ca mergi cu cine stie ce viteza, asta datorita si motorului care este chiar langa urechea ta, in spate. Un mare plus pentru aerul conditionat, dupa ce masina a stat in soare o zi intreaga (si mai era si neagra), aerul dinauntru a devenit repirabil in mai putin de 5 secunde.
Locurile sunt destul de confortabile, dar m-am gandit imediat ca, din cauza spatiului pentru picioare foarte prelungit, la un eventual impact frontal, sigur ramai fara ele.
Masina este intr-adevar micuta, draguta, hai sa spunem si puternica pentru clasa ei, mai putin stabila si sigura, dar tinand cont ca deja acest model nu se mai fabrica,inseamna ca lumea nu a fost tare multumita.
As vrea sa incerc si noul model Fortwo (care nu mai este si Roadster) sa vad diferentele.
In poza e masina cu care am mers, e facuta in service si nu am avut un unghi prea bun, si deja se uita lumea la mine ca la urs.
Ce m-a suprins placut a fost transmisia "semi-automata" (dintr-o singura miscare puteai alege optiunea manual sau automat), cutia in 5 trepte pe plus si minus care este o adevearata mana cereasca pentru orice sofer sau mai bine zis soferita incepatoare.
Masina deste cu adevarat joasa, iar suspensiile par inexistente, fiecare groapa sau damb cat de mic il simti la drum. Masina "se infige" daca pot sa spun asa, dar, din nou spun, viteza se simte diferit fata de in alte masini; deja cand ai o suta la ora ti se pare ca mergi cu cine stie ce viteza, asta datorita si motorului care este chiar langa urechea ta, in spate. Un mare plus pentru aerul conditionat, dupa ce masina a stat in soare o zi intreaga (si mai era si neagra), aerul dinauntru a devenit repirabil in mai putin de 5 secunde.
Locurile sunt destul de confortabile, dar m-am gandit imediat ca, din cauza spatiului pentru picioare foarte prelungit, la un eventual impact frontal, sigur ramai fara ele.
Masina este intr-adevar micuta, draguta, hai sa spunem si puternica pentru clasa ei, mai putin stabila si sigura, dar tinand cont ca deja acest model nu se mai fabrica,inseamna ca lumea nu a fost tare multumita.
As vrea sa incerc si noul model Fortwo (care nu mai este si Roadster) sa vad diferentele.
In poza e masina cu care am mers, e facuta in service si nu am avut un unghi prea bun, si deja se uita lumea la mine ca la urs.

Comment