In noiembrie anul trecut a venit randul nevestei sa-i iau masina. Toate bune si frumoase, numai cand am auzit ca vrea Smart ForFour mi-a picat fata, i-am zis ca daca vrea cutie de chibrit sa se duca in colt la magazin ca sigur e mai ieftin. In cele din urma a trebuit sa plec in Germania, ca de, te pui cu nebuna, si chiar daca te pui nu ai cum sa castigi.
Asa ca in noiembrie am plecat cu varmiu sa luam masini, eu “super masina” – Smart ForFour si el o “panarama” de Audi A6 din 2005 de 3000 echipata full. Avand in vedere ca fratemiu lucreaza in Germania ne-am dus la sigur, am dat banul si am plecat acasa. E, acum a inceput distractia, evident nu aveam cum sa ma tin dupa el dar am ramas masca sa vad ca merg cu 170 la ora cu “gandacul” si ca se aseaza destul de bine la drum la cum arata (bine, viteza asta a fost in Germania pe autoband). Am ramas surprins si de demarajul pe care il are pentru ca 98 de cai sunt destul de multi la cat de mare si de grea este buburuza. Masina este din 2005, 1.5 diesel, 98 de cai, cutie secventiala, model Passion, am luat-o de la Mercedes din curte la 30000 km (a fost a unei tanti de 55 de ani, a adus-o inapoi, a dat diferenta si a luat alta noua, de, stiti practica la nemti, ei cu masinile noi, “altii” cu m2). Eu sunt foarte multumuit si de cutie, vrei sa mergi manual foarte bine (cu toate ca eu am mers pe manual decat de vreo 3 ori sa vad cum merge), nu vrei, atunci o lasi pe automat sa-si faca treaba, in oras e cea mai indicata. Masina noua a fost 18742 euro iar eu am dat 9800. Totusi va pot spune ca suspensia este destul de rigida, asa ca se simte aproape orice denivelare sau groapa pe care o iei. Panarama mare a fost cand am ajuns acasa la varmiu si a vazut nevasta-sa masina, iar eu ca un “adevarat var” ce sunt am lasat-o sa mearga cu ea sa vada cum e. Nu trebuie sa va mai spun ca de cate ori vorbim la telefon imi cam umple frigiderul ca nu se mai intelege acum cu “nebuna” lui – vrea Smart si nimic altceva; ce sa mai, a vorbit cu fratemiu sa-i gaseasca unul la fel sa il dea cadou de 8 martie.
Acum pentru cunoscatori am o mica problema (sper), cand pune contactul se aprinde cheia de service - numai una nu doua - in dreapta display-ului si cifra 15 in stanga. Din auzite am inteles a se apropie service-ul periodic dar totodata imi arata ca pana la urmatorul service mai am 6200 de km. Dupa ce porneste motorul mesajul dispare. Please, ma poate ajuta cineva cu ceva informatii referitoare la acest mesaj; raman recunoscator, nu de alta dar va dati seama ca daca o las pe “doamna” fara masina mi-am dat foc la valiza, plus ca a inceput sa-mi placa si mie foarte mult.
As mai fi interesat ce trebuie schimbat la fiecare revizie si unde pot merge sa resetez km dupa fiecare revizie (nu de alta dar prefer sa merg si sa-i fac “toaleta” la un service pe care ma bazez, ca la ce am citit parca nu m-as mai duce la reprezentanta).
Asa ca cine vrea sa-si ia o masina de oras, si nu umai de oras (am fost cu ea pana la Cluj si a mers ceas, plus ca am venit cu ea din Germania si am putut sa-mi fac o idee) si sta in dubiu, luati-va Smart, e belea, cu toate ca nu credeam ca am sa spun asa ceva de un “gandac”.
Asa ca in noiembrie am plecat cu varmiu sa luam masini, eu “super masina” – Smart ForFour si el o “panarama” de Audi A6 din 2005 de 3000 echipata full. Avand in vedere ca fratemiu lucreaza in Germania ne-am dus la sigur, am dat banul si am plecat acasa. E, acum a inceput distractia, evident nu aveam cum sa ma tin dupa el dar am ramas masca sa vad ca merg cu 170 la ora cu “gandacul” si ca se aseaza destul de bine la drum la cum arata (bine, viteza asta a fost in Germania pe autoband). Am ramas surprins si de demarajul pe care il are pentru ca 98 de cai sunt destul de multi la cat de mare si de grea este buburuza. Masina este din 2005, 1.5 diesel, 98 de cai, cutie secventiala, model Passion, am luat-o de la Mercedes din curte la 30000 km (a fost a unei tanti de 55 de ani, a adus-o inapoi, a dat diferenta si a luat alta noua, de, stiti practica la nemti, ei cu masinile noi, “altii” cu m2). Eu sunt foarte multumuit si de cutie, vrei sa mergi manual foarte bine (cu toate ca eu am mers pe manual decat de vreo 3 ori sa vad cum merge), nu vrei, atunci o lasi pe automat sa-si faca treaba, in oras e cea mai indicata. Masina noua a fost 18742 euro iar eu am dat 9800. Totusi va pot spune ca suspensia este destul de rigida, asa ca se simte aproape orice denivelare sau groapa pe care o iei. Panarama mare a fost cand am ajuns acasa la varmiu si a vazut nevasta-sa masina, iar eu ca un “adevarat var” ce sunt am lasat-o sa mearga cu ea sa vada cum e. Nu trebuie sa va mai spun ca de cate ori vorbim la telefon imi cam umple frigiderul ca nu se mai intelege acum cu “nebuna” lui – vrea Smart si nimic altceva; ce sa mai, a vorbit cu fratemiu sa-i gaseasca unul la fel sa il dea cadou de 8 martie.
Acum pentru cunoscatori am o mica problema (sper), cand pune contactul se aprinde cheia de service - numai una nu doua - in dreapta display-ului si cifra 15 in stanga. Din auzite am inteles a se apropie service-ul periodic dar totodata imi arata ca pana la urmatorul service mai am 6200 de km. Dupa ce porneste motorul mesajul dispare. Please, ma poate ajuta cineva cu ceva informatii referitoare la acest mesaj; raman recunoscator, nu de alta dar va dati seama ca daca o las pe “doamna” fara masina mi-am dat foc la valiza, plus ca a inceput sa-mi placa si mie foarte mult.
As mai fi interesat ce trebuie schimbat la fiecare revizie si unde pot merge sa resetez km dupa fiecare revizie (nu de alta dar prefer sa merg si sa-i fac “toaleta” la un service pe care ma bazez, ca la ce am citit parca nu m-as mai duce la reprezentanta).
Asa ca cine vrea sa-si ia o masina de oras, si nu umai de oras (am fost cu ea pana la Cluj si a mers ceas, plus ca am venit cu ea din Germania si am putut sa-mi fac o idee) si sta in dubiu, luati-va Smart, e belea, cu toate ca nu credeam ca am sa spun asa ceva de un “gandac”.
Comment