Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

V-klass Alegerea buna

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • V-klass Alegerea buna

    buna ziua tuturor.
    as avea si eu nevoie de o parere de la voi.
    in perioada ce urmeaza as vrea sa imi achizitionez un Mercedes benz v- klass....
    si am observat ca sunt modele cu mai multe motorizari: 98CP, 122CP si chiar 143 CP, 174CP cel pe benzina V6 mai precis.
    am inteles ca cele care au motor CDI de 122 CP sunt zgomotoase in habitaclu, dar au putere mai mare si sunt pe motorina...cele de 98 CP au un consum mai mic dar sunt un pic mai lenese (nu stiu in ce masura te poti incadra in depasiri)....sunt un pic confuz....nu stiu pe care model sa merg. Oare cele pe benzina sunt mai avantajoase ?
    Voi ce m-ati sfatui sa aleg?
    multumesc

  • #2
    Pentru masina asta Dieselul de 143 cai de care zici mi se pare ideal. Face toti banii...

    Comment


    • #3
      Am si eu un Vito 2.2 si vreau sa va spun ca este o masina monumentala chiar merita banii .

      Cand plec in drumetzii nu mai imi vine sa ma dau jos din ea :d

      Comment


      • #4
        Am si eu un Vito 2.2 si vreau sa va spun ca este o masina monumentala chiar merita banii .

        Cand plec in drumetzii nu mai imi vine sa ma dau jos din ea :d

        Comment


        • #5
          Originally posted by andreistn01 View Post
          Am si eu un Vito 2.2 si vreau sa va spun ca este o masina monumentala chiar merita banii .

          Cand plec in drumetzii nu mai imi vine sa ma dau jos din ea :d
          da. imi place si mie, numai ca are cam 2 minusuri Mercedesul asta V class...una ar fi pernelede aer si a 2-a este tabla...care incepe sa rugineasca din senin !
          in rest chiar imi place...ma gandeam sa imi cumpar unul der asta din afara ca nu e scump...si tot pentru drumetzii. este echipat cu masutze prin spate, scaunele se scot afara cele din spate, le poti roti cum vrei, e oarecum misto.

          Comment


          • #6
            Problema cu rugina este si la V-KLASSE si la VITO , si anume , apare la muchiile de jos ale portierelor , haionului , etc.Insa se pot rezolva nu foarte greu.Cu solutii speciale de inhibitor de rugina rezolvi problema , dupa aceea iti trebuie vopsea pe cod de culoare si nu mai ai probleme in zonele alea si nici nu se vede ca a fost reparatie.Eu asa am facut la mine la sfatul unui coleg de pe forum care m-a ajutat si nu am probleme cu rugina.Acelasi tip de solutii , inhibitor de rugina , se mai baga de exemplu in lonjeroane , interiorul fetelor la portiere , traverse de la sasiu , etc.Daca te intereseaza cauta detalii pe net despre FERTAN sau METALLFIX sau mai gasesti si de la NIGRIN.Bafta.

            Comment


            • #7
              Salut,

              Tin sa mentionez ca-s posesorul unui W638 Vito 112CDI 8+1, 122 CP 300Nm cuplu cu cutie automata in 4 trepte si daca se doreste se poate realiza un upgrade autorizat Mercedes Benz cu certificat de garantie la 150CP si 360Nm cuplu.

              Masina asta nu stiu pt ce a fost conceputa, dar o spun din tot sufletul ca este o masina extrem de reusita: motorul daca nu ma insel este cam acelasi de pe C-Klasse si E-Klasse 200/220 CDI, ca si suspensie nu am de ce sa ma plang de loc .. este un pic cam dura pentru asa numitele "sosele" ale patriei noastre, dar isi face toti banii: stabilitate incredibila pe sosea.

              Sistemele de securitate: ASR, ABS, EBV se simt din plin mai ales pe timp de iarna unde isi fac datoria. Iarna asta n-am reusit sa gasesc drum inzapezit si sa nu pot iesi cu ea de acolo .. traiasca Winter mode. E o placere s-o conduci iarna si sa ai siguranta ca poti iesi cu ea din zapada si sa te uiti la propriu de sus (ca de, e inalta) la cei care au ramas inzapeziti .

              Cutia automata este exceptionala. Toti care au auzit ca am cutie automata in 4 trepte si pe alte forumuri de prin alte tari au laudat aceasta cutie de viteze si au spus ca "arunci masina cu cutia de viteze functionand in parametrii".

              Probleme intalnite dar care mi se par mai mult consumabile: bujie incandescenta schimbata, senzor temperatura apa schimbat, rulmentii pe fatza schimbati dupa ~140000 km, curea altermator + role ghidoare si presoare + rola alternator (era terminata, scotea un zgomot urat si vibra cureaua si nu mai imi incarca bateria), capete de bara, bucsi bielete antiruliu.

              Motorul imi pleaca la sfert de cheie la -15 sau -17 grade fara sa comenteze, daca am baterie si aici mentionez cu acumulator Varta Silver Dynamic 100Ah cu 830A curent de pornire. Bateria originala a tinut 7 ani si era cea cu care a iesit masina din fabrica apoi am schimbat-o cu un Rombat care m-a lasat in 2 ani. Nu recomand bateriile Rombat .. la -10 grade abia avea putere sa-mi porneasca motorul, fiind prea lesinata sa incalzeasca bujiile iar puterea bateriei se putea vedea/auzi la incercarea pornirii motorului care abia "dadea peste cap motorul". Idendic am patit si pe Dacie cu acelasi tip de baterie.

              Mentionez acea deranjanta problema cu rugina dar care se remediaza cu putina vointa.


              Pe scurt: o masina mare, un motor diesel foarte reusit si cu o durata de viata extrem de mare si foarte fiabil si puternic, placuta la condus (nu ai senzatie de viteza la 120-130KM/h) si iti confera un plus de siguranta, confortabila, spatioasa si un consum decent: 8.33l/100km cu 8 oameni + bagaje + A/C pornit la o viteza de croaziera de 120-140KM/h pe drumul Bucuresti - Atena.

              Iar cu zgomotul motorului, sincer mi se pare un motor destul de silentios, fiind tehnologie Common rail Direct fuel Injection cu injectoare electronice pe fiecare cilindru. La viteza de 120-150Km/h se aude doar un usor suerat al aerului ce "curge pe langa masina".

              Dupa ce conduc masina asta si ma urc intr-o limuzina, prima senzatie este de claustrofobie: am impresia ca tavanul, caunele, parbrizul sunt atat de inghesuite ca am impresia ca-s intr-o cutie. Sau dupa ce coduci o limuzina si te urci intr-un Vito ai impresia ca te urci la bordul unui Boeing 747 .


              Numai bafta.
              Last edited by BlueLightning; 02-10-2010, 10:09 AM.

              Comment


              • #8
                Salut, V220 CDI Ambience cu aproape tot ce trebuie pe ea (7 scaune piele, motor de 122cp, spatiu pt party, impunatoare, 4 geamuri electice), recomand acest tip de masina pentru toata lumea. Asa cum a zis si "Bluelightning" mai sus, nemtii au stiut ce sa faca !
                Masina stie ce poate, abia la 180 km/h mi-am dat seama ca merg cu viteza ), mi-am luat multe amenzi pentru 120km/h, pentru ca nu mi-am dat seama ca merg cu asa viteza. Ai vizibilitate maxima, deosebit de important!
                De consum sunt multumit 10l in oras 7-8 l in exterior. Imi pare rau ca o conduc in tara asta plina de gropi pentru ca nu ai cum sa te bucuri de ea!
                Am deja 260000 km si motorul nu mi-a facut niciodata figuri. Singura problema, ca la toate celelalte masini, trebuie sa te tii de ea, adica ca o lasi sa pice, cu siguranta v-or pica mai multe
                Dupa un 2 ani de munca in curierat cu ea, de abia acum a inceput sa faca figuri electromotorul la temperaturi scazute, in conditiile in care folosesc electromotorul de 100 ori pe zi . in rest deosebita ... intorc capul dupa ea chiar si inpatimitii SUV urilor din Romania
                Mult succes la achizitii !
                Dumitru Tanase

                Comment


                • #9
                  Da, corect spus .. cand o sa ajung cu masina inapoi pe meleagurile sale natale mai mult ca sigur cred ca va face greva sa se mai intoarca in Ro ). Ma doare inima cand vad gropanele "meseriase" romaneste .. probabil si motivul pentru care la 150000-160000 km a trebuit sa schimb rulmetii.

                  Un detaliu destul de important este faptul ca piesele de schimb nu sunt sumpe, chiar am fost surprins de preturi desi cam tot ce am luat au venit cu eticheta MB si cod MB pe ele.

                  Intr-adevar V-urile fata de Vito (caroseria este aceeasi doar ca sunt denumite generic W638 - Vito si W638/2 - V-urile) au dotari interioare mai deosebite, gen scaune de piele la V vs scaune din stofa la Vito si mai au cateva adaosuri la bord. In rest Vito 112cdi si V220 au acelasi motor si aceasi putere. V-ul are suplimentar (unele) perna de aer pe spate si poti sa-ti modifici inaltimea spatelui. Am observat ca este o componenta optionala si se poate pune pe orice V-Klasse dar sincer va spun ca eu nu am observat mare direferenta la 8 oameni + bagaje.

                  Acum depinde si foarte mult si ce gasesti. Atentie insa ca modele de pasageri au un tunel de aer pe/prin podea care ajunge undeva la scaunele din centru. Un aspect destul de important, deoarece distributia aerului rece/cald in masina se realizeaza excelent prin acest tunel.

                  Un alt sfat este sa aibe aer conditionat. Exista modele la Vito (108,109 si chiar 110) fara AC. Nu recomand modelele de 108/109 deoarece au putere mica (82 si respectiv 92). Este o parere personala.

                  Daca mai imi vine vreun sfat, am sa mai scriu.

                  Si ca sa intaresc cea ce a spus urtimud2001 : si eu mi-am luat amenda de viteza, dar din cauza ca am accelerat de la semafor de pe Calea Victorie mai tare (motiv de urgenta dar i-am contestat in instanta si i-am catigat) si cica m-au prins cu vreo 75Km/h .. ma rog .. desi eu am crezut ca abia ajunsesem pe la 60 .

                  Am facut un test de acceleratie pe autostrada de la 0 la 100Km/h si am scos cam 12 secunde cu cutie automata. Nu stiu cum sa cataloghez acceleratia buna, media, proasta la o masina de 1750 Kg . Informatiile acestea le-am dat pur informative.

                  Multi m-au intrebat cum pot sa conduc o masina asa mare .. problema e ca nu e mult mai lata decat un C/E Klasse iar manevrabilitatea este demna de un adevarat MB . Am parcat-o in locuri in care cei cu limuzine sau chiar cu masini mai mici nu aveau curaj sa parcheze , dar m-a avantajat si cutia automata

                  Consumul in oras depinde foarte mult de stilul de condus. Am scos deobicei 10-11l dar si 14-15 .. ce sa fac .. imi place sa aud cum toarce motorul la 3000-3500 RPM si simti cum schimba cutia treapta si in a doua accelereaza superb si simti cum motorul "trage" foarte bine. Mersul lejer si anume las sa schimbe treapa pana in 2000-2500RPM ma duce la un consum intre 10 si maxim 12.
                  Last edited by BlueLightning; 02-19-2010, 12:53 PM.

                  Comment


                  • #10
                    cosum

                    spuneai ca cel de 98 cp consuma mai putin dar este invers , este foarte mica diferenta dar 115 cdi cel de 150 cp consuma mai putin decat 109 cdi cel de 98 cp, asa scrie la mine in manual
                    cosum.jpg

                    Comment


                    • #11
                      salut tuturor, am o intrebare cit costa suspensia motorului si ce fel de perne se instaleaza?

                      Comment


                      • #12
                        salutare,

                        ma bate gandul de ceva vreme sa cumpar un v-klasse. tinand cont ca vreau sa il folosesc zilnic, vreau sa fie diesel, ceva intre 120 si 150CP.
                        dar, ca toata lumea care e in situatia asta, mai am ceva nelamuriri

                        care sunt de fapt diferentele intre v-klasse si vito? am vazut v220cdi si vito 120cdi (cam 2000-2002 ambele) insa nu m-am prins cu adevarat care e diferenta definitorie intre ele. de ce unele sunt vito si altele v-klasse?

                        alta intrebare: cativa dintre prietenii mei mi-au recomandat vechiul model, cel oarecum patratos (cred ca w638 se numeste) fata de noul model.
                        sfatul a fost motivat de durata mare de exploatare la vechiul model, de costuri de intretinere (mai mici), de preturile pieselor de schimb... etc.
                        cu bugetul meu de aprox 7000 eur as gasi "ceva", model vechi, insa as vrea sa stiu daca se merita alocarea unui buget mai mare ptr modelul mai nou.

                        am vazut pe piata 2 modele, dupa tipul schimbatorului de viteze: unele au un manson clasic, tip piele si altele au un fel de articulatie sferica. e doar un detaliu sau "pe sub" se ascund diferente notabile? recomandari?

                        la interior: am vazut ca exista o varianta cu scaune independente (4 in spate) si o varianta cu un fel de bancheta (cu 6 locuri in spate). nu vreau sa fac taximetrie sau transport de persoane, ma intereseaza confortul si spatiul ptr 4-5 persoane, mai ales la drumuri lungi asa ca as opta ptr varianta cu 4 scaune independente. ar exista ceva probleme/dezavantaje la varianta asta?

                        deja am exagerat cu intrebarile ptr un singur post asa ca ma opresc aici.
                        multumesc

                        Comment


                        • #13
                          Salut,

                          Initial nici eu nu stiam exact diferenta intre Vito si V-Klasse. Primul se numeste W638 si al doilea W638/2 In mare parte caroseria este la fel, difera un pic masca si farurile la W638/2.

                          Ambele fac parte din categoria V-Klasse. Doar ca prima varianta a fost initial conceputa pentru transport marfa, apoi au scos si variante de transport persoane (PKW-urile parca se numesc). V-Klasse-ul a avut ca tinta segmentul de lux.

                          La vito exista doua variante de echipare pentru PKW: Vito L si Vito F (Westfalia). Motorizarile sunt 108cdi, 110cdi si 112cdi (nu 120cdi ) la Vito toate diesel. V-ul are V200 si V220 diesel, restul sunt benzina parca. S-ar putea sa existe si unele cu motoare peste 2200cc diesel dar fara turbo, dar nu stiu sa-ti zic ca nu m-au interesat. Stiu doar de versiunea V280 cu motor pe benzina VR6 de 2800cc si 175CP cu varianta sa Brabus cu turbo parca dar nu mai stiu caracteristicile.
                          Ambele au acelasi motor OM611 care se regaseste si pe C200/C220 (W203) si E200/E220 (W210). Din cate m-am documentat chiar si C200/C220 W204 sunt modele echipate tot cu acelasi motor, doar performantele difera, ajungand la 172CP pe C220. Motorul poate atinge 190CP din informatiile gasite de mine.
                          Capacitatea cilindrica este de 2148cc. Diferentele sunt astfel: 108cdi nu stiu exact daca are turbo (82CP), 110cdi are turbo (102CP), iar 112cdi este un motor turbo cu intercooler (122CP) capabil sa fie urcat in 152CP doar din EDC.
                          V200 are acelasi motor cu 110cdi iar V220 este acelasi motor ca si 112cdi.

                          Ideea este ca Vito a "suferit" un face lift in 2001 parca si fost imbunatatit cu ideile de la V-Klasse si motorul a fost schimbat. De exemplu modelul meu de Vito L 112cdi este din 2001 cu A/C, Sirroco, cutie automata in 4 trepte TipTronic, inchidere centralizata, sistem audio 4 + 1 (subwoofer situat sub scaunul pasagerului), geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, ABS, EBV, ASR si un confort foarte bun in interior. Totusi destinatia lui Vito nu este luxul. Versiunea mea fiind trecuta cu 9 locuri, dar am fizic doar 8 in masina: sofer + pasager, 3 + 3 locuri pe randul din centru si cel din spate.

                          Vito F este un fel de rulota. Tavanul se ridica si ai mai mult spatiu sa poti sta in picioare. Este o masina destinata mai mult spre aventura sa zic asa.

                          Exista Vito L 108cdi, dar dotarile lasa de dorit. Am vazut in schimb 110cdi cu dotari foarte bune. Initial gasisem un 110cdi dar s-a vandut pana am luat legatura cu persoana respectiva si asa am ajuns la actualul 112cdi care era urmatorul pe lista.

                          V-Klasse in schimb este varianta de lux. Numarul maxim de locuri nu depaseste 7: sofer + pasager, 2 sacune pe randul din mijloc si bancheta pe spate. In majoritatea variantelor am vazut cu 6 locuri, adica 2 scaune pe randul din spate. Sunt diverse setupuri: scaunele din mijloc si spate sunt fata in fata sau sunt asezate normal.

                          Preferinta mea este motorul de 122CP (V220 sau Vito 112cdi). Motorul are un cuplu de 300Nm si 122CP. Upgradeul oferit de cei de la Mercedes cu garantie ofera 350Nm sau 360Nm si 152CP la acest model.

                          Sfatul meu este sa te orientezi la modelele din 2001-2003. Se pot deosebi usor dupa capacul de la rezervor unde modelele 2001-2003 care au capacul rotunjit, iar farurile sunt modificate.

                          Ca si preturi sa stii ca piesele sunt foarte accesibile. In principiu cedeaza mai repede (ma refer la peste 100000 KM) capetele de bara, la volan simti un usor joc in volan la miscarea stanga-dreapta pana cand incep sa bracheze rotile. Le-am schimbat cu unele originale si m-au costat in jur de 100RON/bucata. Deja am facut peste 40000KM cu ele si sunt impecabile.

                          Tot ce inseamna bucsaraie habar n-am cum arata .. cred ca sunt cele originale din fabrica pentru ca de cand am luat-o nu am umblat la ea.
                          Am schimbat rulmentii pe fata, din cauza jantelor obosite care aveau fulaj mare, iar pe la ~140000KM am fost nevoit sa-i schimb impreuna cu jantele. 160RON rulmentul .. iar rulemntii de pe masina au fost scosi foarte greu din cauza faptului ca nu se umblase la ei de cand a iesit din fabrica.
                          Ca informatie suplimentara rulmentii sunt indentici pe fata si spate.

                          Cu stima,

                          Comment


                          • #14
                            multumesc frumos ptr raspunsul foarte detaliat.
                            intradevar, 112cdi si nu 120cdi, am scris eu gresit din cauza vitezei.

                            deci motoarele de pe 112cdi si v220 sunt identice?

                            cum am tot sunat pe la diverse anunturi, azi am primit o oferta de un V220 dar mi-a sunat cam aiurea ptr ca a zis ca e din 2002 dar e euro2 si ca vrea pe el adus acasa (la arad) 4200 eur.

                            cam ce am vazut eu, chiar si pe ebay, v220 isi cam tine pretul si 4200 eur imi par cam putin (si sa mai scoata si omu ceva).
                            oricum, i-am zis sa-mi trimita poze cu masina si mai ales VIN-ul, ca sa ma lamuresc cu norma euro.

                            sa vedem acum daca trimite pozele...

                            Comment


                            • #15
                              Salut,

                              Tot ce inseamna 108,110,112,V200,V220,C200,C220,E200,E220 (asa cum am mentionat mai sus) au motorul identic, difera puterea.

                              Motorul meu este Euro 3.

                              Doi la mana .. 4200euro pentru un V220 din 2002 .. mi se pare mult prea putin. Cati KM de curiozitate? Kilometrajul se poate aranja foarte usor. Cel mai bine ar fi sa te duci cu masina la reprezentanta si sa-ti dea nr de KM aproximativi din EDC in functie de numarul de ore de functionare.

                              Pe mobile.de am cautat si eu V-uri .. si sub 8000-9000 nu am gasit. Am gasit chiar modele la 16000-17000 euro. Chiar nu mi se pare o masina chiar ieftina. A mea a ajuns in jur de 14000 euro cu toate taxele (circa 3000 euro au fost taxele) acum 4 ani cand am adus-o in Romania. Masina avea aprope 100000KM si am luat-o de la primul proprietar din Germania.

                              Era de vanzare un V220 in Bucuresti pe Sos. Giurgiului, aproape de intersectia cu Luicai. Cerea 5900 euro pe ea si din cate am vorbit cu tipul care o avea platise o parte din taxe si mai trebuiau vreo 1200-1300 euro pentru inmatricularea finala. Era verde metalizat si arata foarte-foarte bine la vreo 220000 KM. Modelul era de 6 locuri.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF