Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie Viano

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie Viano

    Salut tuturor!

    Tocmai ce am vandut vechiul Vito de care am fost relativ multumit, vreau sa achizitionez un Viano 2011-2012. Vreau sa va intreb ce parere aveti despre motorul de 3000 cmc in comparatie cu clasicul 2.2 (afara de performate) si despre cutia automata de pe Viano.

  • #2
    Salut!

    Am un Viano 2.2cdi 163 cp din 2011 cutie automata.

    Cu Viano am 140 km/h la 3000rpm ceea ce nu e grozav dar e mult peste generatia de Vito vechi. 180-190km/h viteza de top testat pe autostrada.

    Ca si comportament performante as spune ca e asemeni unui autoturism de 100cp (Passat, Vectra)nu rupi strada dar nici nu esti descoperit undeva in zona de mijloc.

    La drumuri lungi in coloana cu alte autoturisme am facut fata, un pic mai greu la depasirile in forta greutatea masinii isi spune cuvantul . Consumul intre 8 si 10% la drum intins, cu un medii la 55km/h - 70 km/h ceea ce pe romania inseamna un mers destul de alert. Se poate scoate si consumuri sub sau peste depinde de configuratia drumului si cum te dai la ea.

    Cutia de viteze da senzatia ca masina nu te asculta mai ales daca nu ai mai condus automate, in fapt isi face datoria foarte bine, te dai jos din masina odihnit dupa drumuri lungi. Trebuie doar sa te acomodezi si asta ia un pic de timp daca nu ai mai condus automate.

    Nu stiu cum se comporta motorul mai mare, banuiesc ca ar fi cel mai potrivit dar e vorba si de valoarea taxelor/consum/asigurare etc.

    Parererea mea alegerea perfecta noul V-class daca bugetul iti permite. Un V-class/Vito 250d cu motor 2.2cdi si cutie automata cu 7trepte ar fi compromisul perfect.

    Comment


    • #3
      Multumesc de sfat! Acelasi consum l-am avut si pe vito 8% extern , motor de 2.2 116 cp , cutie manuala. 90% conduc cutie automata, deci asta cu obisnuita e exclusa din start. E adevarat ca nu am condus automata sub 200cp, dar totusi este un microbus cu 7-8 locuri, nu am nevoie de mai mult de 163 cp, eram doar curios de motorul de 224 cp, daca e consumul aproximativ la fel si e la fel de fiabil ca si cel de 2.2 de ce nu? Bugetul e undeva pana in 20k si km pana in 150k.

      Comment


      • #4
        Am un amic care a avut w639 cu 3.0cdi automat din 2006 dar l-a dat repede, principala problema pentru el a fost consumul. In rest nu a avut ce sa ii reproseze, era un "autobuz" sport.

        Din punctul meu de vedere poti sa iei linistit si versiune manuala pentru ca cv automata fiind practic aceeasi de pe modelele lansate in 2003 nu e foarte actuala daca deja ai prins 7g-tronicul de pe limuzine sau versiunile superioare vei intelege ce vreau sa zic.

        Comment


        • #5
          din 2011-2012 vreau sa iau. Oricum nu ma grabesc, mai am timp 2-3 luni sa ma informez si poate apara si vreo oportunitate...

          Comment


          • #6
            Pareri de la alti posesori despre motorul de 3.0 si cutia automata?

            Comment


            • #7
              Salutare , daca nu deranjez cu o postare aici,as dori daca se poate niste detalii despre acest vito gasit pe olx,adika o parere la prima vedere se merita banii sau ce probleme pot sa apara la el. http://www.olx.ro/oferta/mercedes-vi...tml#a615ed44d6

              Comment


              • #8
                Prima si cea mai buna parere: cine bunica aduce un Vito sau o masina la vanzare si sta sa-i schimbe uleiul si filtrele......Asta-i vrajeala de popa de gara .De aici mai departe iti dai seama cat de serios e vanzatorul...
                Pana nu o vezi live, vorbim discutii.Afla istoricul, eventual cere Vin-ul si verifica-l la o reprezentanta sa vezi aproximativ numarul de km si intretinerea ei...Stima.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  90% km sunt dati inapoi. Un vito la 220k km arata mai bine. Plus ca rareori gasesti MB de 10 ani cu asa putin km. Mare grija!

                  Comment


                  • #10
                    Salutare,am fost am vazut-o masina are 320.000km(nu 220km) a fost vopsita in germania zice el,masina o luase pt el dar o dã cã vezi nu stiu ce probleme personale ii sa ivit.Ramane sa merg maine sa o pun pe tester si sa vad ce ar putea aparea la el..Intreb ca masina e ok sau ce probleme pot aparea la ea ..daca are 320km poate sa cada turbo..sau altele pe la motor sau cum e norocu...sunt probleme la tipul asta de motor....Multumesc celor care raspund sau au raspuns..ms de ajutor..

                    Comment


                    • #11
                      Pe forum gasesti doar sfaturi.

                      Cauta un mecanic bun sau atelier unde sa fie cineva care stie sa faca o diagnoza, analizeaz-o din toate punctele de vedere, ca si cum ai face o inspectie rar.

                      Fa un test de traseu, cel mai bine cu un mecanic la volan sa ii vada jocuri sunete suspecte.

                      Important la vito sa verifici rugina, daca e proaspat vopsita cauta sa nu fie dat cu vopsea peste rugina. Stii vorba aia "in afara vopsit gardu iar inauntru-i leopardu".



                      Chiar daca cheltui ceva bani cu un un test initial te poate scuti de alte cheltuieli ulterioare.

                      Comment


                      • #12
                        Ar fi bine daca ar avea 320k , dar am un sentiment ca are mai mult. Trebuie verificat turbo, cardan (eu am avut probleme cu el), caseta de directie (la 360k cat aveam eu, a dat semne de oboseala) , daca este in stare tehnica buna, merita, e o masina fiabila.

                        Comment


                        • #13
                          Salutare, maine merge proprietarul sa scoata numere rosii,si ne intalnim la mecanic sa pun testerul pe ea si sa o ridice pe elevator sa se eite mai bine la ea..dupa care sa facem o proba de condus..initial am vrut pareri sau sfaturi de la cei care au vito,,despre ce sa ma astep la masina cum se comporta cum se conduce te sui in ea si uita ma te dai jos cum e fata de autoturism placerea de a conduce la drum lung...esti la fel de obosit ca dupa autoturism.pozitia in scaun...o vreau pt ca lucru in germania si nu mai vreau sa iau remorcuta cu mine....vedem maine ce rezolv si va tin la curent......multumesc de sfaturi..cat de putine toate sunt primite...

                          Comment


                          • #14
                            Ca comfort eu conducand in general microbuze si de 2 ori Italia Romania pe Sprinter iti spun ca pentru mine a fost mai comod microbuzul decat masina.Am ajuns mai odihnit si eu si familia(eu am 8+1).Masina mica ramane masina mica indiferent ca vorbim de un e-klasse dar spatiul face diferenta.Nu au ele toate dotarile la o masina mica de lux dar important e ca iti faci treaba si ajungi cum trebuie si cu tot ce trebuie!
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • #15
                              In discutii pe tema masina mica VS masina mare poti divaga la nesfarsit.

                              Important e sa stii pentru ce vrei masina.

                              Un bus are avantajul pozitiei de condus mai inalte fata de un autoturism dar asta nu il neaparat cea mai buna alegere.

                              Vito are prestatii de autoturism in multe privinte dar acum depinde cu ce vrei sa il compari. Motoarele de Mercedes sunt fiabile am experiente placute pana acum, dar foarte important am avut cumparate masini cu kilometri reali, cu istoric de service cunoscut si stare tehnica buna.

                              La o masina SH mai mult decat alegerea modelului e important sa alegi un exemplar care sa fie tehnic cat mai bine intretiunt.

                              Cum au amintit colegii ar fi de urmarit cardanul, directia, rulmentii si ma repet la capitolul caroserie urmareste daca ai sau nu urme de rugina, e o problema greu de remediat.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF