Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vaneo 170 CDI - Nu porneste la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vaneo 170 CDI - Nu porneste la rece

    Salutare, cum spune si titlul, Vaneo tatalui meu nu mai vrea sa porneasca la rece. De 2 zile cu temp sub -8 grade nu a mai pornit la cheie.

    Bateria e zdravana invarte foarte bine dar nici gand sa o ia din loc.

    Filtrul de motorina a fost verificat nu e infundat.

    Masina a pornit tractata si dupa ce s-a incalzit merge bine. Doar ca si pornirea la cald se face ceva mai greu, nu la "sfert" cum eram obisnuit.

    Ma gandesc sa nu fie din injectoare...mai e cineva cu situaie asemanatoare, rog sa-mi dea un sfat.

  • #2
    Mai verifica si garniturile pe traseul motorinei. Sa nu pierzi pe undeva motorina.
    ...

    Comment


    • #3
      Poate sunt probleme de la pompa de inalta presiune , poate nu amorseaza cum trebuie,sau trage aer pe instalatie.

      Comment


      • #4
        Verifica intai si intai bujiile incandescente.
        C 180 sport 1995
        www.pieseauto-buzau.ro

        Comment


        • #5
          Originally posted by grigore View Post
          Verifica intai si intai bujiile incandescente.
          Astea ar fi trebuit sa apara pe tester.

          Intre timp am facut o verificare la injectoare, se pare ca pe la unul scoate pe retur mai multa motorina decat trebuie. Inj. 2

          Acum trebuie sa cumpar injector - nou e 1400lei sau 1200lei cu inj. la schimb.

          Reconditionat la Arad de o firma spun ca ar fi in jur de 650lei.

          Iar SH- (verificat spune vanzatorul) - la 420 lei.

          Ce ma sfatuiti sa fac?

          Comment


          • #6
            Sa te scarpini de bani si sa cumperi piese noi,sau o vinzi rujata si iti iei ceva ce poti intretine....

            Comment


            • #7
              Originally posted by ionatan View Post
              Astea ar fi trebuit sa apara pe tester.

              Intre timp am facut o verificare la injectoare, se pare ca pe la unul scoate pe retur mai multa motorina decat trebuie. Inj. 2

              Acum trebuie sa cumpar injector - nou e 1400lei sau 1200lei cu inj. la schimb.

              Reconditionat la Arad de o firma spun ca ar fi in jur de 650lei.

              Iar SH- (verificat spune vanzatorul) - la 420 lei.

              Ce ma sfatuiti sa fac?
              Ia sh, va merge si ala. De ce la ala de 14 milioane vor injectorul la schimb, sa-l bage pe gat la vreunu'? Pentru injectoare infundate stiu ca e un tratament care se face in service, se scot tevile de la alimentare de la rezervor si se baga solutia aia. Motorul merge pana se termina solutia, in zona mea costa 150 de lei un astfel de tratament.
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • #8
                Am vazut operatiune de curatare pentru injectoare la un service la mine in oras , se scot toate 4 de pe masina si le pun pe un stand special ,acolo se face un program special care curata injectoarele cu o substanta speciala , operatiunea asta costa in jur de 250-300 de lei.Din cate am inteles astfel se pot largi orificiile din capul injectorului.Eu stiam ca trebuie schimbat un injector in momentul in care acesta este blocat , fie pe deschis , fie pe inchis , adica atunci cand acel electromagnet care actioneaza acea "supapa"din cap se defecteaza.Atata timp cat la tine deschide si inchide in momentul in care trebuie , insa nu are debitul normal cred ca numai o curatare a acestuia ar rezolva problema.Totusi fiind CDI , nu s-a aprins in bord martorul EDC(electronic diesel control)?

                Comment


                • #9
                  Nu s-a aprins nici un martor, in functionare injectorul nu are nici o deviatie marita de la valorile nominale.

                  Daca ar fi fost infundat deviatiile de la valorile nominale ar fi trebuit sa apara sau ceva in programul de diagnoza cred o valoare mai mica la injectie.

                  Atat a fost concludent ,la testul cu epruvetele pe retur scapa motorina in surplus. Explicatia ar fi ca exista jocuri marite intre axul injectorului si corpul acestuia si pierde motorina, poate pierderea nu ar fi mare si daca nu ar fi fost temperaturile astea extrem de coborate masina nu ar fi avut probleme la pornire.

                  Intre timp am gasit injector nou(aici e relativa treaba, poate e reconditionat, de ce imi cer iei piesa la schimb) la 1000lei maine va fi pus pe masina daca ajunge la timp.

                  Ce am mai descoperit e ca nu se ridica temperatura la lichidul de racire, am comandat si un termostat Behr-150lei.
                  Last edited by ionatan; 01-22-2010, 16:03 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Am rezolvat problema, adica am iesit cu masina din service. Sper maine sa porneasca altfel nu stiu ce ii fac la mecanicul care mi-a tinut masina aproape o saptamana.

                    S-a schimbat:

                    Injector -1000lei nou Bosch, termostat nou Behr 150 lei,

                    Manopera 450 lei.

                    Total: 1600 lei/400eur

                    Se pare ca orice interventie la masina aste e scumpa.

                    Comment


                    • #11
                      A pornit masina fara probleme la -14 grade, e bine.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF