Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Se opreste motorul in timpul mersului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Veche discutia,cred ca o fi rezolvat problema pana acum.
    Da colegule,,pompele lucreaza,,le peste 1000 de bari,asta nu inseamna ca sistemele common rail,nu au un regulator de presiune fie el mecanic sau electromagnetic.In anumite momente de sarcina ale motorului presiunea variaza asa cum "canta" ECU.
    Si crede-ma ca am vazut multe motoare care in relanti stau la 270/300 bari pe rail.Si asta cu pompa super buna.

    Comment


    • #17
      Colegu Daniel mi-am dat seama ca sti despre ce este vorba eu doar am atasat scurtatura pentru ca acolo dadea oarecum detaliat functionarea rail. Daca pti sa imi dai si mie o parere am schinbat garnitura de chiuloasa ca imi sufla in borcan compresie parca aveam apa minerala in borcan. motorul mergea ok dar la scoaterea injectoarelor cred ca sti ca se scot destul de greu eu a trebuit sa le demontez sa pot monta extractorul . Dupa remontare la relanti merge ok dar cind o turam peste 250 se oprea ,am observat ca la un injector pe retur imi scapa prea mult , am desfacut injectorul si am pilit un pic filetul pentru ca am observat si la remontarea, ca pastila , sau acea palarie sub care se afla o biluta cit un virf de pix si peste vine un tubulet. atingea in filet cum a fortat extractorul sa ranit filetu si cind am introdus (nu stiu cum sa le denumesc componentele din interiorul injectorului) in fine dupa remontare masina se tura in gol dar in sarcina pe la 3000de turati mai ales daca ii dau splint se opreste. Specific ca inaintea interventiei pe injector peste 2500 de turatii chiar si ingol mi se oprea si se aprindea EDC si ramine aprins pna la resetarea cu testeru, si pe tester imi dadea 2 coduri P1187 si P1190 care am inteles ca se referea la presiunea de pe rampa dar dupa interventia pe injector in gol se tureaza la maxim dar in sarcina la peste 3000 mai ales in panta se opreste se aprinde EDC dar la repornire se stinge.La testare imi gaseste P1187 tot referitor pa presiunea de pe rampa.Ce parere ai ?

      Comment


      • #18
        Salut Csylcser,
        Schimba injectorul cu pricina.Acolo unde tu spui ca s-a intervenit ,la injector,acea biluta mica si restul componentelor,fac parte din supapa de retur.La reasamblarea injectorului cu siguranta era nevoie de testare la bancul de probe,eventuala recalibrare.Asa cum am mai spus, simplu pentru tine,schimba injectorul cu probleme fie el nou sau SH.

        Comment


        • #19
          Multumesc mult colegu Daniel daca duc injectoarele la recalibrat la banc cred ca rezolv problema. Iti multumesc inca odata pt informatie.

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF