Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se opreste motorul in timpul mersului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se opreste motorul in timpul mersului

    va salut,am un v-klasse 220CDI, la care din cand in cand imi apare urmatoarea problema;masina are cutie automata,in momentul in care apas mai tare pe acceleratie pentru ai da putere, se aprinde in bord martorul EDC si se opreste motorul,dupa ce opresc timp de cateva secunde,porneste din nou.Mult mai des se intampla daca afara este cald,nu stiu daca are vreo legatura
    Daca merg cu o turatie constanta,urcand turatia treptat masina merge fara probleme.
    Va multumesc

  • #2
    Colegu,saptamina trecuta am avut aproape aceeasi problema ca si tine la un W202 clasic din 1993 si eu am gasit furtunul de la tur de motorina fisurat si-mi tragea aer pe instalatie plus 3 oringuri de la conductele de motorina.Nu stiu cit de folositor o sa-ti fie dar poti verifica.Bafta la reparat cit mai repede si ieftin!

    Comment


    • #3
      Verifica injectoarele.Unul din ele se blocheaza si atunci cind ai nevoie de mai multa motorina aceasta este trimisa pe retur in rezervor.Cam toate cdi-urile de la Mercedes au simptomele ce le-ai descris atunci cind injectoarele sint uzate.Sper totusi ca un test cu eprubetele pentru injectoare te va ajuta mai mult in diagnosticare.Oricum nu te apuca de desfacut nimic inainte de o diagnoza ca sa nu muncesti in zadar.

      Comment


      • #4
        Tata a patit la fel la un C220 model 180, nu se oprea motorul dar nu mai trage si scutura. EDC Electronic Diesel Control....cred...el punea motorina doar de la o companie si a fost sfatuit sa schimbe optiunea, iar de atunci nu mai are probleme. Nu stiu daca pana la urma a avut vreo legatura, dar daca te ajuta cu ceva iti pot spune compania pe PM sa nu facem publicitate negativa

        Comment


        • #5
          Exact aceeasi problema am avut-o la inceputul anului. Rece era ok, cand se incalzea si o calcam sa depasesc se oprea motorul si se aprindea EDC in bord (Electronic Diesel Control). Era sa mor de cateva ori.
          Am pus-o pe tester la reprezentanta: EDC fault. Am verificat injectoarele pe banc, am schimbat regulatorul de presiune, valva de presiune (in dreapta, respectiv stanga rampei). Am schimbat toate furtunele, filtru, conducte. Degeaba.
          Am mers cu testerul pe ea, si in momentul in care se oprea aparea o scadere de presiune in rampa. CDI-urile lucreaza cam la 150 bari, iar la mine printa 70 in momentul in care murea motorul.
          Defectiunea a fost la pompa de inalta. 30 milioane, se schimba in juma' de ora. Dar acum, cu chipul instalat, acul vitezometrului se opreste la 200 si tot mai am pedala !
          Un sfat: nu te duce la reprezentanta. Daca nu cumperi pompa de inalta, vezi ca sunt kit-uri de reparatie pentru ea la 5-6 milioane, dar nu stiu cine se incurca sa schimbe pistonasele alea, in afara de Bosch car service, care presupun ca e cam piperat.
          Succesuri !!!

          Comment


          • #6
            Am uitat sa mentionez, am tot un vito, 108 CDI
            Sa ne spui cum s-a rezolvat !

            Comment


            • #7
              va salut si va multumesc pentru mesajele trimise.am curatat furtunasul care intra in senzor turbo,partea care iese de la motor de undeva era opturat cu ceva uleios,am facut cateva probe si merge fara sa se opreasca,cu mai multe detali o sa revin cand ma intorc in tara,

              Comment


              • #8
                Daca nu reusesti sa scapi de P1187 ne intilnim si ii dam de cap. Dar pentru asta trebuie sa mergi la tester, mai intii.
                Originally posted by costi View Post
                va salut si va multumesc pentru mesajele trimise.am curatat furtunasul care intra in senzor turbo,partea care iese de la motor de undeva era opturat cu ceva uleios,am facut cateva probe si merge fara sa se opreasca,cu mai multe detali o sa revin cand ma intorc in tara,

                Comment


                • #9
                  Incearca sa-i schimbi si filtru de motorina si o sa vezi alta diferenta si de acolo,asta daca nu e din pompa ceva nasol.

                  Comment


                  • #10
                    Am schimbat si eu de citeva ori la niste cunoscuti pistonasele dar mai mult de 30000km nu au mers. De obicei este greu sa pui mina pe un set de pistonase originale de producator.
                    Dupa aceea iam gasit o pompa noua de inalta direct din Germania la prima mina,cu garantie, la 26 milioane inclusiv montat pe masina.
                    Originally posted by Alph0nse View Post
                    Exact aceeasi problema am avut-o la inceputul anului. Rece era ok, cand se incalzea si o calcam sa depasesc se oprea motorul si se aprindea EDC in bord (Electronic Diesel Control). Era sa mor de cateva ori.
                    Am pus-o pe tester la reprezentanta: EDC fault. Am verificat injectoarele pe banc, am schimbat regulatorul de presiune, valva de presiune (in dreapta, respectiv stanga rampei). Am schimbat toate furtunele, filtru, conducte. Degeaba.
                    Am mers cu testerul pe ea, si in momentul in care se oprea aparea o scadere de presiune in rampa. CDI-urile lucreaza cam la 150 bari, iar la mine printa 70 in momentul in care murea motorul.
                    Defectiunea a fost la pompa de inalta. 30 milioane, se schimba in juma' de ora. Dar acum, cu chipul instalat, acul vitezometrului se opreste la 200 si tot mai am pedala !
                    Un sfat: nu te duce la reprezentanta. Daca nu cumperi pompa de inalta, vezi ca sunt kit-uri de reparatie pentru ea la 5-6 milioane, dar nu stiu cine se incurca sa schimbe pistonasele alea, in afara de Bosch car service, care presupun ca e cam piperat.
                    Succesuri !!!

                    Comment


                    • #11
                      va salut, am revenit in tara, as vrea sa va multumesc pentru ideile oferite dar in mod special lui paul1983 la sfatul caruia am schimbat din nou filtrul de motorina,desi cu cel vechi nu aveam nici 10000km,mentionez ca acum se simte ca motorul are 122PS si nici nu se mai opreste.

                      Comment


                      • #12
                        Chestia asta cu filtru am patito si eu la mai multe masini.
                        Din cauza ca filtrul nu este original, cartonul se umfla in el si se dizolva, iar pe de alta parte motorina trece foarte greu si ii micsoreaza debitul la pompa, suficient sa scada presiunea pe rampa la care ECU inregistreaza P1187 oprind motorul.
                        Deci bagati filtre originale.
                        Originally posted by costi View Post
                        va salut, am revenit in tara, as vrea sa va multumesc pentru ideile oferite dar in mod special lui paul1983 la sfatul caruia am schimbat din nou filtrul de motorina,desi cu cel vechi nu aveam nici 10000km,mentionez ca acum se simte ca motorul are 122PS si nici nu se mai opreste.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Alph0nse View Post
                          CDI-urile lucreaza cam la 150 bari, iar la mine printa 70 in momentul in care murea motorul.
                          CDI-urile lucreaza cu presiuni care depasesc 1000 de bari.

                          Comment


                          • #14
                            Salutare , am avut exact aceeasi problema cu opritul masinii in mers acum o saptamana . Singurul meu noroc e ca s-a intamplat in germania unde si locuiesc . Am prins un ambuteiaj pe autostrada si am stat cu motorul la relanti vreo 40 de minute timp in care a ajuns si el la temperatura de 80 de grade . de obicei nu trecea de 60 in mers din cauza termostatului. cand a ajuns la 80 ..s-a aprins edc-ul si s-a oprit , am impins-o pe banda de urgenta ..s-a racit putin..a pornit iar si dupa 4 km s-a oprit iar. am dus-o la bosch car service in Koln si ce credeti ca avea . prima data a dat eroare la un injector . defectul era la cablajul injectorului si mi s-a spus ca e ceva comun la tipul asta de motor . deci schimbati cablajele cu mufe cu tot de la injectoare si o sa fie ok .

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Danny_bb View Post
                              CDI-urile lucreaza cu presiuni care depasesc 1000 de bari.
                              Descoperiți echipamentele de înaltă calitate pentru service-uri auto la Bosch Aftermarket. Oferim o gamă largă de produse proiectate pentru durabilitate și eficiență. Îmbunătățiți-vă service-ul auto cu ajutorul Bosch!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF