Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Nu porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Daca ai fost la tester si nu tia iesit nimic, inseamna ca tipul de la service tea indrumat gresit cu povestea injectoarelor 2-3. Acum depinde si de de tester/ ce fel si cum.
    Dupa parerea mea daca masina nu porneste: ori nu ai autorizare la pornire din pricina calculatorului de motor, or ai vreo defectiune pe alimentare respectiv circuitul de inalta presiune. Common rail!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Este destul deposibil sa mai fie si altceva, pina nu am masina in fata eu unul nu pot sa-ti dau un raspuns exact.
    Mergi la mecanicul tau si o rezolvi.
    Daca erai din zona te rezolvam repede, inclusiv cu piese aduse la comanda din germania. Piese atinse numai de nemti, pe bune. Deci piese care te tin ani buni.
    Originally posted by m3seriasu View Post
    Am vorbit azi cu tipul de la service si mi-a zis ca nu am comanda pe injectorul 2 si 3. Aveti idee ce as putea sa mai verific?

    Comment


    • #77
      Masina e la un electronist. Am vazut ca a verificat cu un led comanda la fiecare injector si la 2 si 3 nu se aprindea acel led. Presiune in rampa am, 230- 240 de bari nu mai retin exact,cu mult peste 180. Da semne de pornire da chiar la inceput, celelalte injectoare primind doar un singur impuls si cu egr-ul scos scoate putin fum cand dau la automat. Pot sari acei dinti de pe volanta? Tipul acesta zicea ca a intalnit la un sprinter aceasta problema.

      Comment


      • #78
        Daca zici ca ai 230bari tio pornesc cit ai zice peste.
        In schimb te pun sa-ti cumperi piesa originala, de la care magazin vrei tu.
        Originally posted by m3seriasu View Post
        Masina e la un electronist. Am vazut ca a verificat cu un led comanda la fiecare injector si la 2 si 3 nu se aprindea acel led. Presiune in rampa am, 230- 240 de bari nu mai retin exact,cu mult peste 180. Da semne de pornire da chiar la inceput, celelalte injectoare primind doar un singur impuls si cu egr-ul scos scoate putin fum cand dau la automat. Pot sari acei dinti de pe volanta? Tipul acesta zicea ca a intalnit la un sprinter aceasta problema.

        Comment


        • #79
          Contra cost nu imi poti vinde pontul? E o distanta de vreo 560 de km nu e la 2 pasi.

          Comment


          • #80
            Nui vorba de bani. Treaba este ca iti trebuie un tester cu pricepere, iar apoi ai nevoie de niste scule specifice.
            In orice caz pina nu as vede masina nu as putea sa-ti spun cu exactitate ce are. Mergi la cineva care repara Mercedes prin apropiere.
            Originally posted by m3seriasu View Post
            Contra cost nu imi poti vinde pontul? E o distanta de vreo 560 de km nu e la 2 pasi.

            Comment


            • #81
              A fost schimbat si calculatorul masinii dar fara nici un rezultat,nu porneste. Ce as mai putea verifica?

              Comment


              • #82
                Originally posted by m3seriasu View Post
                Presiune am pe rampa si masina da semne de pornire cand dau la automat. Azi mi-a zis ca la 2 dintre injectoare nu am semnal si ca aceste 2 au un fir comun. Mai zice ca e posibil sa fie sarit un dinte de pe volanta sau vreun posibil joc la aceasta sau calculatorul. Partea proasta e ca nu imi da nici un fel de eroare la tester. Ciudat e ca mai avem un coleg care are aceeasi problema ca si mine si masina e prin service-uri de nu stiu cate luni. Chiar nimeni nu a mai avut aceasta problema si sa-i fi gasit solutia?
                Eu sunt cel cu pricina .... asa e , am fost la reprezentanta la mercedes in bucuresti ... am dat 300 lei si mi-au zis ca nu stiu ce are, ca trebuie desfacut tot motorul si luat in fir de-a par sa vada ce se intampla, dar banuiesc ca asa ceva este foarte costisitor, mai bine imi cumpar un motor
                Iar restul mecanicilor "no name" ... trebuia sa schimb dupa ei jumatate din masina cu piese noi ....
                Dumitru Tanase

                Comment


                • #83
                  cred ca o sa incerc varianta cu verificatul sistemului de alimentare ... cand am cumparat injectoare sh de la o firma importatoare din germania, mi-au spus sa verific toata instalatia de alimentare, e posibil sa fi intrat mizerie, un coleg spunea ca a gasit mazga in rezervor, e posibil sa fie asta ... weekendul viitor o sa incerc si varianta asta
                  Dumitru Tanase

                  Comment


                  • #84
                    Din moment ce la tine pulverizeaza injectoarele nu cred ca e o problema la alimentare. Ai schimbat filtrul de motorina? Acum am intrat pe un alt forum si cineva a avut aceleasi probleme si cica erau firele de la valva regulatoare frecate de caroserie.

                    Comment


                    • #85
                      Daca este vorba de W638 o pornesc cit ai zice "peste"

                      Chiar daca ii schimbi calculatorul, masina nu va porni fiindca acesta va trebui PREGATIT.

                      Daca ati fi din zona va pot face proba cu piese originale: De la calculator motor, senzori, injectoare,sub forma de imprumut.
                      Astfel ca dumneavostra sa va convingeti cu siguranta de piesa cea defecta, nefiind nevoie sa achizitionati unele piese.

                      Nu trebuie sa zice-ti decit: Da, vreau sa pornesca.

                      Asa ca daca va hotariti sa nu mai pierdeti timpul, ne auzim.
                      Originally posted by urtimud2001 View Post
                      Eu sunt cel cu pricina .... asa e , am fost la reprezentanta la mercedes in bucuresti ... am dat 300 lei si mi-au zis ca nu stiu ce are, ca trebuie desfacut tot motorul si luat in fir de-a par sa vada ce se intampla, dar banuiesc ca asa ceva este foarte costisitor, mai bine imi cumpar un motor
                      Iar restul mecanicilor "no name" ... trebuia sa schimb dupa ei jumatate din masina cu piese noi ....
                      Last edited by Mercedes-cdi; 04-04-2011, 17:47 PM.

                      Comment


                      • #86
                        Am vorbit cu tipul de la service si mi-a zis ca a depistat la volanta un marker indoit. Luni o sa merg sa vad si eu despre ce este vorba si daca se poate il voi indrepta si daca nu voi schimba volanta. Sper sa fie asta problema.

                        Comment


                        • #87
                          Daca nici atunci nu porneste, ne auzim seara si o rezolvam.
                          Originally posted by m3seriasu View Post
                          Am vorbit cu tipul de la service si mi-a zis ca a depistat la volanta un marker indoit. Luni o sa merg sa vad si eu despre ce este vorba si daca se poate il voi indrepta si daca nu voi schimba volanta. Sper sa fie asta problema.

                          Comment


                          • #88
                            Salut,sfatul meu este sa o duci la un tester,sau daca it-i permiti sa schimbi senzorul de la axa cu came.De obicei ECU nu pote citi acest senzor si nu da drumu injectoarelor.Este o problema destul de des intilnita.

                            Comment


                            • #89
                              Pot sa va dau cu forma de imprumut, orice: senzori, injectore, calculator motor, chiar si tester. Asta pentru a depista cu eforturi minime adevarata defectiune la care nu puteti sai dati de cap.
                              Nu trebuie decit sa fiti din zona. (aproape pentru 20 de modele Mercedes 1998-2004)
                              Originally posted by NICKI View Post
                              Salut,sfatul meu este sa o duci la un tester,sau daca it-i permiti sa schimbi senzorul de la axa cu came.De obicei ECU nu pote citi acest senzor si nu da drumu injectoarelor.Este o problema destul de des intilnita.

                              Comment


                              • #90
                                Poblema e aproape rezolvata. Flansa aceea din tabla de pe volanta ce are markerii a avut unul indoit si unul rupt si de aceea nu-mi pornea. S-a defectat placa de presiune si au sarit niste bucatele din ea in acei markeri si i-au indoit, rupt. Maine o sa monteze tot kitul si o sa revin cu vesti noi.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF