Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Daca ai fost la tester si nu tia iesit nimic, inseamna ca tipul de la service tea indrumat gresit cu povestea injectoarelor 2-3. Acum depinde si de de tester/ ce fel si cum.
    Dupa parerea mea daca masina nu porneste: ori nu ai autorizare la pornire din pricina calculatorului de motor, or ai vreo defectiune pe alimentare respectiv circuitul de inalta presiune. Common rail!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Este destul deposibil sa mai fie si altceva, pina nu am masina in fata eu unul nu pot sa-ti dau un raspuns exact.
    Mergi la mecanicul tau si o rezolvi.
    Daca erai din zona te rezolvam repede, inclusiv cu piese aduse la comanda din germania. Piese atinse numai de nemti, pe bune. Deci piese care te tin ani buni.
    Originally posted by m3seriasu View Post
    Am vorbit azi cu tipul de la service si mi-a zis ca nu am comanda pe injectorul 2 si 3. Aveti idee ce as putea sa mai verific?

    Comment


    • #77
      Masina e la un electronist. Am vazut ca a verificat cu un led comanda la fiecare injector si la 2 si 3 nu se aprindea acel led. Presiune in rampa am, 230- 240 de bari nu mai retin exact,cu mult peste 180. Da semne de pornire da chiar la inceput, celelalte injectoare primind doar un singur impuls si cu egr-ul scos scoate putin fum cand dau la automat. Pot sari acei dinti de pe volanta? Tipul acesta zicea ca a intalnit la un sprinter aceasta problema.

      Comment


      • #78
        Daca zici ca ai 230bari tio pornesc cit ai zice peste.
        In schimb te pun sa-ti cumperi piesa originala, de la care magazin vrei tu.
        Originally posted by m3seriasu View Post
        Masina e la un electronist. Am vazut ca a verificat cu un led comanda la fiecare injector si la 2 si 3 nu se aprindea acel led. Presiune in rampa am, 230- 240 de bari nu mai retin exact,cu mult peste 180. Da semne de pornire da chiar la inceput, celelalte injectoare primind doar un singur impuls si cu egr-ul scos scoate putin fum cand dau la automat. Pot sari acei dinti de pe volanta? Tipul acesta zicea ca a intalnit la un sprinter aceasta problema.

        Comment


        • #79
          Contra cost nu imi poti vinde pontul? E o distanta de vreo 560 de km nu e la 2 pasi.

          Comment


          • #80
            Nui vorba de bani. Treaba este ca iti trebuie un tester cu pricepere, iar apoi ai nevoie de niste scule specifice.
            In orice caz pina nu as vede masina nu as putea sa-ti spun cu exactitate ce are. Mergi la cineva care repara Mercedes prin apropiere.
            Originally posted by m3seriasu View Post
            Contra cost nu imi poti vinde pontul? E o distanta de vreo 560 de km nu e la 2 pasi.

            Comment


            • #81
              A fost schimbat si calculatorul masinii dar fara nici un rezultat,nu porneste. Ce as mai putea verifica?

              Comment


              • #82
                Originally posted by m3seriasu View Post
                Presiune am pe rampa si masina da semne de pornire cand dau la automat. Azi mi-a zis ca la 2 dintre injectoare nu am semnal si ca aceste 2 au un fir comun. Mai zice ca e posibil sa fie sarit un dinte de pe volanta sau vreun posibil joc la aceasta sau calculatorul. Partea proasta e ca nu imi da nici un fel de eroare la tester. Ciudat e ca mai avem un coleg care are aceeasi problema ca si mine si masina e prin service-uri de nu stiu cate luni. Chiar nimeni nu a mai avut aceasta problema si sa-i fi gasit solutia?
                Eu sunt cel cu pricina .... asa e , am fost la reprezentanta la mercedes in bucuresti ... am dat 300 lei si mi-au zis ca nu stiu ce are, ca trebuie desfacut tot motorul si luat in fir de-a par sa vada ce se intampla, dar banuiesc ca asa ceva este foarte costisitor, mai bine imi cumpar un motor
                Iar restul mecanicilor "no name" ... trebuia sa schimb dupa ei jumatate din masina cu piese noi ....
                Dumitru Tanase

                Comment


                • #83
                  cred ca o sa incerc varianta cu verificatul sistemului de alimentare ... cand am cumparat injectoare sh de la o firma importatoare din germania, mi-au spus sa verific toata instalatia de alimentare, e posibil sa fi intrat mizerie, un coleg spunea ca a gasit mazga in rezervor, e posibil sa fie asta ... weekendul viitor o sa incerc si varianta asta
                  Dumitru Tanase

                  Comment


                  • #84
                    Din moment ce la tine pulverizeaza injectoarele nu cred ca e o problema la alimentare. Ai schimbat filtrul de motorina? Acum am intrat pe un alt forum si cineva a avut aceleasi probleme si cica erau firele de la valva regulatoare frecate de caroserie.

                    Comment


                    • #85
                      Daca este vorba de W638 o pornesc cit ai zice "peste"

                      Chiar daca ii schimbi calculatorul, masina nu va porni fiindca acesta va trebui PREGATIT.

                      Daca ati fi din zona va pot face proba cu piese originale: De la calculator motor, senzori, injectoare,sub forma de imprumut.
                      Astfel ca dumneavostra sa va convingeti cu siguranta de piesa cea defecta, nefiind nevoie sa achizitionati unele piese.

                      Nu trebuie sa zice-ti decit: Da, vreau sa pornesca.

                      Asa ca daca va hotariti sa nu mai pierdeti timpul, ne auzim.
                      Originally posted by urtimud2001 View Post
                      Eu sunt cel cu pricina .... asa e , am fost la reprezentanta la mercedes in bucuresti ... am dat 300 lei si mi-au zis ca nu stiu ce are, ca trebuie desfacut tot motorul si luat in fir de-a par sa vada ce se intampla, dar banuiesc ca asa ceva este foarte costisitor, mai bine imi cumpar un motor
                      Iar restul mecanicilor "no name" ... trebuia sa schimb dupa ei jumatate din masina cu piese noi ....
                      Last edited by Mercedes-cdi; 04-04-2011, 17:47 PM.

                      Comment


                      • #86
                        Am vorbit cu tipul de la service si mi-a zis ca a depistat la volanta un marker indoit. Luni o sa merg sa vad si eu despre ce este vorba si daca se poate il voi indrepta si daca nu voi schimba volanta. Sper sa fie asta problema.

                        Comment


                        • #87
                          Daca nici atunci nu porneste, ne auzim seara si o rezolvam.
                          Originally posted by m3seriasu View Post
                          Am vorbit cu tipul de la service si mi-a zis ca a depistat la volanta un marker indoit. Luni o sa merg sa vad si eu despre ce este vorba si daca se poate il voi indrepta si daca nu voi schimba volanta. Sper sa fie asta problema.

                          Comment


                          • #88
                            Salut,sfatul meu este sa o duci la un tester,sau daca it-i permiti sa schimbi senzorul de la axa cu came.De obicei ECU nu pote citi acest senzor si nu da drumu injectoarelor.Este o problema destul de des intilnita.

                            Comment


                            • #89
                              Pot sa va dau cu forma de imprumut, orice: senzori, injectore, calculator motor, chiar si tester. Asta pentru a depista cu eforturi minime adevarata defectiune la care nu puteti sai dati de cap.
                              Nu trebuie decit sa fiti din zona. (aproape pentru 20 de modele Mercedes 1998-2004)
                              Originally posted by NICKI View Post
                              Salut,sfatul meu este sa o duci la un tester,sau daca it-i permiti sa schimbi senzorul de la axa cu came.De obicei ECU nu pote citi acest senzor si nu da drumu injectoarelor.Este o problema destul de des intilnita.

                              Comment


                              • #90
                                Poblema e aproape rezolvata. Flansa aceea din tabla de pe volanta ce are markerii a avut unul indoit si unul rupt si de aceea nu-mi pornea. S-a defectat placa de presiune si au sarit niste bucatele din ea in acei markeri si i-au indoit, rupt. Maine o sa monteze tot kitul si o sa revin cu vesti noi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF