Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lipsa putere Vito 108 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lipsa putere Vito 108 CDI

    Am o problema cu Vito-ul meu 108 cdi, din 2001, 170.000 km. Problema e ca masina este foarte lenta si nu are demaraj .Am vazut situatii asemanatoare si la alti posesori de Mercedes de aici de pe forum, respectiv probleme la debimetru de aer si la filtru de polen. Am rugat un prieten care se pricepe sa se uite la seria mea de sasiu (VSA 63809413439063) si mi-a zis ca pe modelul meu nu exista debitmetru de aer.Pe tester indica valoarea debitului de aer zero.Filtrul de polen si cel de aer tocmai le-am schimbat.Am schimbat si filtrul de motorina, am reparat si injectoarele (mai putin unul care nu se poate repara).
    V-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta cu un sfat , sau ce piesa inlocuieste debitmetul de aer.
    Va multumesc!
    PS: Scuze moderatorului pentru insistenta.

  • #2
    Salut colegu'.Esti sigur ca masina ta nu are debitmetru?
    Poate l-a eliminat vreun asa zis binevoitor si problemele tale de acolo par sa inceapa.Filtrul de polen face parte dintr-o alta categorie,ce nu prea are legatura cu motorul.E vorba de aerul filtrat ce-ti intra in masina pentru a te racori cind ti-e cald sau pentru a te incalzi cind ti-e rece.
    Mai exact cauta debitmetru pe tubulatura ce pleaca spre intrarea in turbo,imediat la iesirea din carcasa filtrului de aer

    Comment


    • #3
      Stiu unde ar fi pozitionat , ideea e ca nu e acolo.Ce nu stiu este daca acest debitmetru e montat in interiorul tubulaturii , sau se poate vedea si din exterior.O sa fac niste poze exact la jonctiunea dintre filtrul de aer si tubulatura ce merge spre turbo.Plus ca am problema si cu termostatul care nu sare de 60 grade , iar pe tubul cel mare ce vine de la filtrul de aer , pe undeva pe la jumatatea superioara intra un furtun de cauciuc care imi baga ulei.

      Comment


      • #4
        La mine,Vito 2002 noiembrie,108cdi,debitmetrul e incasetat in primul segment de tubulatura pornind de la filtru.Acces la el ai doar daca desfaci suruburile aferente.Si eu am schimbat debitmetrul si cind am cumparat piesa am luat-o cu tot cu segmentul de teava [asamblat gata]dar sigur vin si numai debitmetrele after market.Referitor la teava ce aduce ulei,cred ca ai probleme cu motorul ptr ca acea teava este montata intre capacul chiuloasei si admisie si rolul ei este de a recupera gazele si scaparile de compresie din motor ce rezulta in timpul functionarii.

        Comment


        • #5
          Merci Daniel , intamplator numele meu e tot Daniel. Problema e ca am desfacut tubulatura , dupa cum se vede in pozele de mai jos, dar de debitmetru nu am dat(nu cred ca e vreo piesa de cativa mm). Nici nu am gasit vreo mufa libera care sa atarne de una singura. De umblat la masina mea a umblat doar un prieten bun , impreuna cu mine , iar masina mergea bine inainte sa duc injectoarele la reparat .Poate sa fie si vreo problema de la senzorul de vacuum?
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Off topic: Multumesc nesimtitului care mi-a furat sigla Mercedes de pe capota.

            Comment


            • #7
              Ai dreptate cu debitmetrul.Acolo e la Vito-ul meu.Am cautat si in autodata si tot acolo mi-arata ca ar trebui sa fie.Incearca sa-l gasesti si in partea opusa tubulaturii[filtru aer,tubulatura din inaintea lui]ca in alta parte nu vad unde ar fi
              Rolul lui e sa transmita informatii despre cantitatea de aer ce trece de filtru,sau mai bine spus asa cred.Cit despre uleiul din teava ceva cred ca se intimpla si cu turbo-ul tau si cu motorul odata ce ai ulei si in teava de admisie aer in turbo si in teava ,,epuratoare,,.
              Filtru de aer in ce stare e?
              Poate gasesti in cutia filtrului de aer debitmetru.
              Am avut si eu furtunul sarit de la senzorul de vacuum atunci cind am inlocuit filtrul de aer si am constatat ca masina nu tragea si scotea fum plus ca intrerupea la turatii mari.Sper sa o rezolvi, ca pacat de masina.Spune-ne cum evolueaza situatia
              .

              Comment


              • #8
                am si eu aceiasi problema cu scursul de ulei..
                o solutionare a problemei care ar putea fi ?

                Da, si acel tubulet mic ce functie are ?

                Comment


                • #9
                  Treaba cu uleiul in tubulatura am inteles de la mecanicul meu ca nu e foarte grav. Se intampla si la masini cu 30-60.000 km. Nu e ceva normal dar nici de speriat.Oricum trebuie sa faci o verificare.
                  In alta ordine de idei , marti sunt programat la reprezentanta Mercedes din Bv si sunt foarte curios ce o sa-mi gaseasca.O sa postez dupa aceea.

                  Comment


                  • #10
                    Asteptam cu nerabdare vesti!

                    Comment


                    • #11
                      Oameni buni, lasati masinile in pace, ca n-au nimic. Sunt modele cu debitmetru de aer (cele care au si EGR) si modele fara debitmetru de aer. Nu-l mai cautati degeaba, ca e mai bine fara el. Pune injectoarele la punct, daca unul nu se poate repara schimba-l, si verifica pompa de inalta.
                      Turbo suflanta are nevoie de ulei pentru a functiona, il trage din baie si il mai "scuipa" si prin intercooler si furtune. Daca te uiti mai bine, intercoolerul este un radiator mai mic legat de radiatorul masinii (in partea dreapta cum stai la volan), din care pleaca niste furtune groase. E ceva normal sa fie ulei pe furtune.
                      Verifica tubulatura de sub masina, de la turbo la intercooler. Sunt niste furtune groase si foarte scumpe, si daca se sparge vreunul nu mai are presiune suficienta si in consecinta nu trage. Turbo intra in functiune la 1800 rot/min, ar trebui sa se auda un suierat. Sper sa te descurci.
                      Parerea mea, problema ta e din injectoare.
                      Last edited by Alph0nse; 06-28-2009, 23:01 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Salutare.Vezi ca este o supapa care se gaseste pe furtunul ce duce la turbo. Acea supapa lucreaza pe vacum si s-ar putea sa fie si aia sparta. Eu asa am patit la al meu.

                        Comment


                        • #13
                          In poza a doua pe care ai postat-o este un senzor (regleaza cantitatea de aer) vezi poate ai uitat sa-i pui mufa bine sau deloc . Ca sa nu dai bani pe un senzor nou poate ai vreun priten care poate sa-ti imprumute unul sa faci o proba. senzorul este exact in partea stanga sagetii . BAFTA
                          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                          Comment


                          • #14
                            Desigur. Exista la Vito si Sprinter motarizari fara debimetru. Deja as banui naravul masinii fiindca am mai intilnit. dar ca sa fi mai sigur mergi la cineva care are tester pentru mercedes si vezi ce da.

                            Originally posted by namsoleinad View Post
                            Am o problema cu Vito-ul meu 108 cdi, din 2001, 170.000 km. Problema e ca masina este foarte lenta si nu are demaraj .Am vazut situatii asemanatoare si la alti posesori de Mercedes de aici de pe forum, respectiv probleme la debimetru de aer si la filtru de polen. Am rugat un prieten care se pricepe sa se uite la seria mea de sasiu (VSA 63809413439063) si mi-a zis ca pe modelul meu nu exista debitmetru de aer.Pe tester indica valoarea debitului de aer zero.Filtrul de polen si cel de aer tocmai le-am schimbat.Am schimbat si filtrul de motorina, am reparat si injectoarele (mai putin unul care nu se poate repara).
                            V-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta cu un sfat , sau ce piesa inlocuieste debitmetul de aer.
                            Va multumesc!
                            PS: Scuze moderatorului pentru insistenta.

                            Comment


                            • #15
                              Sint curios ce o sa-ti gaseasca. Posibil P1470 / dar sa avem rabdare pina atunci.
                              Originally posted by namsoleinad View Post
                              Treaba cu uleiul in tubulatura am inteles de la mecanicul meu ca nu e foarte grav. Se intampla si la masini cu 30-60.000 km. Nu e ceva normal dar nici de speriat.Oricum trebuie sa faci o verificare.
                              In alta ordine de idei , marti sunt programat la reprezentanta Mercedes din Bv si sunt foarte curios ce o sa-mi gaseasca.O sa postez dupa aceea.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF