Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Injector fisurat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Injector fisurat

    Fratilor am o problema si va cer un sfat.Am demontat un injector sa-i schimb saiba de etansare pentru ca imi scapa compresia si am observat o fisura pe bucsa filetata din partea de jos a injectorului.Tin sa precizez ca masina mergea foarte bine inainte. Are ceva daca montez injectorul cu bucsa aceea fisurata? Masina este Mercedes Vito 112 CDI. Va multumesc.

  • #2
    Originally posted by m3seriasu View Post
    Fratilor am o problema si va cer un sfat.Am demontat un injector sa-i schimb saiba de etansare pentru ca imi scapa compresia si am observat o fisura pe bucsa filetata din partea de jos a injectorului.Tin sa precizez ca masina mergea foarte bine inainte. Are ceva daca montez injectorul cu bucsa aceea fisurata? Masina este Mercedes Vito 112 CDI. Va multumesc.
    Salut Normal, nu este bine sa montezi injectorul cu bucsa fisurata, dar tu poti sa incerci ,sa montezi injectorul asa cum este , si vei incerca masina , daca merge bine ,o lasi asa pina vei gasi un alt injector . Injectoarele la CDI sint destul de scumpe . Poate vei gasi o firma care poate sa te ajute, cu un injector nou. sau cauta la demontari. O zi buna in continuare , si bafta cu injectorul.

    Comment


    • #3
      Originally posted by amg_0001 View Post
      Salut Normal, nu este bine sa montezi injectorul cu bucsa fisurata, dar tu poti sa incerci ,sa montezi injectorul asa cum este , si vei incerca masina , daca merge bine ,o lasi asa pina vei gasi un alt injector . Injectoarele la CDI sint destul de scumpe . Poate vei gasi o firma care poate sa te ajute, cu un injector nou. sau cauta la demontari. O zi buna in continuare , si bafta cu injectorul.
      Injectorul a fost montat iar masina merge ok,nu galopeaza sau mai stiu eu ce.Urmeaza ca in viitorul apropiat sa imi iau unu de rezerva sa-l am la mine in caz de ceva.Iti multumesc.

      Comment


      • #4
        Salut, sincer si eu am avut aceasi problema la vito 112 CDI , mi-a schimbat doar bucsa filetata de pe injector, dar problema e alta la mine acuma: am schimbat shi garnitura de la capac si cele mici din jurul injectoarelor shi nu vrea sa imi mai porneasca masina .nu stiu dc. astept si eu ceva sfaturi aici pe forum. M-a dus la disperare deja .

        Comment


        • #5
          Salut!
          Cred ca am si eu aceias problema cu saiba de etanasare,este greu de schimbat,tot 112 CDI?
          Cand pornesc ventilatia si masina sta pe loc se simte in interior miros de noxe.
          Am inteles ca injectoarele ies foarte greu din chiuloasa!

          Comment


          • #6
            Originally posted by ionut_invest View Post
            Salut!
            Cred ca am si eu aceias problema cu saiba de etanasare,este greu de schimbat,tot 112 CDI?
            Cand pornesc ventilatia si masina sta pe loc se simte in interior miros de noxe.
            Am inteles ca injectoarele ies foarte greu din chiuloasa!
            Ies destul de greu.Cu un extractor special pentru injectoare se poate rezolva problema.Si eu vreau sa imi scot injectoarele la vara deoarece atunci voi schimba garnitura de la capacul culbutorilor.

            Comment


            • #7
              Daca pe la vreun injector a scapat compresie la saiba, s-a format calamina pe langa el si e crima de scos afara. Iese numai cu extractorul sau facut bucati!
              Daca au fost montate cum scrie la carte (cu vaselina speciala de la mercedes), se pot scoate cu mana. Eu le-am curatat pe la 100000 km, si le-am scos fara probleme.

              Comment


              • #8
                Salut. Si eu am un mercedes 112 cdi, din 2000 , 2200 cmc ,si am avut mari necazuri cu un injector care nu imi iesea afara de a trebuit sa dau motorul jos sa il pot scoate cu un extractor improvizat.Culmea e ca nu era acel injector pe langa care scapa compresia...era altul care nici nu banuiam sa iasa asa greu.si toate acestea doar pentru a schimba garnitura mare si cele mici de la capacul culbutori.Am avut si capacul culbutori rupt. in loc de orificiul mare pe unde intra injectorul si orificiul mic unde este locasul surubului ,era o gaura mare , Plus de asta am avut si bucsa de pe injector fisurata.In fine... am rezolvat cu capacul,am schimbat bucsa de pe injector, am schimbat garnituriile de la capac culbutori, am pus motorul sus pe masina , legat corect fiecare fir cu fir ,foarte atent, si acum am alta mare bataie de cap cu el,nu mai vrea sa porneasca.Din lipsa de motiv totusi am ajuns sa demontez regulatorul de presiune motorina.Pfff, era rupt inauntru.Am cumparat regulator second-hand, l-am montat si tot nu vrea sa porneasca.Acum sunt in stadiul de a demonta motorul iarasi de pe masina. Daca cumva cunosteti ,stiti vre-un secret despre ce as putea sa i fac ca sa porneask, v-as fi foarte recunoscator. Va multumesc anticipat !!!

                Comment


                • #9
                  Trebuie sa verifici cu atentie fiecare mufa.Eu am patit-o cu mufa de la injector,nu era introdusa destul in locasul ei. Scoate returul de la injectoare si vezi daca da motorina pe retur. Daca da de acolo s-ar putea sa fie problema. Inainte sa demontezi altadata injectoarele te sfatuiesc sa torni un litru de apa deasupra lor,pornesti motorul si vezi pe langa care scapa compresia.Eu asa am procedat.Inainte de a mai demonta motorul ar fi bine sa-i faci un test. Bafta!

                  Comment


                  • #10
                    Salutare , tocmai ce am masina la mecanic a 2-a oara din aceeasi cauza...garnitura injector . Nu stiu de ce nu tine mai mult de 10 mii de km . Eu i-am facut pe astia 10 mii intr-o luna,fac naveta germania romania. Colac peste pupaza intr-o parcare in bucuresti n-a mai vrut sa porneasca sub nici o forma . Pentru cine experimenteaza simptomul asta in caz ca se aprinde EDC-ul sa stie ca este 100% de la una din mufele de la injectoare . Eu am oprit masina mergand perfect si nu a mai pornit .

                    Comment


                    • #11
                      salutare,daca te referi la garnitura de cupru de pe varful injectorului,am patit-o si eu,desi o cumperi ca piesa noua trebuie decalita inainte de montaj, dupa acest procedeu se face mai maleabila si se aseaza mai bine,Bafta

                      Comment


                      • #12
                        Oameni buni,degeaba inlocuim saibele de cupru.Va spun din propria experienta,am fost nevoit sa rectific scaunul unde etanseaza saiba pe chiuloasa.Apoi saiba se inlocuieste cu una mai groasa(sint pe diferite grosimi pe original)si treaba se rezolva.Rectificarea se face cu un alezor special si face parte din sculele si dispozitivele mercedes

                        Comment


                        • #13
                          Cosminell,cum se comporta cand ai garnitura (saiba) la injector dusa?
                          A mea(masina) cand pornesc ventilatorul imi introduce noxe (gaze) in habitaclu,sa fie saiba ceea dusa?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ionut_invest View Post
                            Cosminell,cum se comporta cand ai garnitura (saiba) la injector dusa?
                            A mea(masina) cand pornesc ventilatorul imi introduce noxe (gaze) in habitaclu,sa fie saiba ceea dusa?
                            Mie imi introduce noxe in interior deoarece am o problema in spatele motorului la garnitura de la capacul culbutorilor , iar pe acolo iese fum pana cand se incalzeste motorul.
                            Poate trebuie schimbat filtrul de polen...sau poate e scos.

                            Comment


                            • #15
                              Am schimbat eu filtrul de polen!
                              Chinul lui Hristos,cu el...

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF