Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Injector fisurat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Injector fisurat

    Fratilor am o problema si va cer un sfat.Am demontat un injector sa-i schimb saiba de etansare pentru ca imi scapa compresia si am observat o fisura pe bucsa filetata din partea de jos a injectorului.Tin sa precizez ca masina mergea foarte bine inainte. Are ceva daca montez injectorul cu bucsa aceea fisurata? Masina este Mercedes Vito 112 CDI. Va multumesc.

  • #2
    Originally posted by m3seriasu View Post
    Fratilor am o problema si va cer un sfat.Am demontat un injector sa-i schimb saiba de etansare pentru ca imi scapa compresia si am observat o fisura pe bucsa filetata din partea de jos a injectorului.Tin sa precizez ca masina mergea foarte bine inainte. Are ceva daca montez injectorul cu bucsa aceea fisurata? Masina este Mercedes Vito 112 CDI. Va multumesc.
    Salut Normal, nu este bine sa montezi injectorul cu bucsa fisurata, dar tu poti sa incerci ,sa montezi injectorul asa cum este , si vei incerca masina , daca merge bine ,o lasi asa pina vei gasi un alt injector . Injectoarele la CDI sint destul de scumpe . Poate vei gasi o firma care poate sa te ajute, cu un injector nou. sau cauta la demontari. O zi buna in continuare , si bafta cu injectorul.

    Comment


    • #3
      Originally posted by amg_0001 View Post
      Salut Normal, nu este bine sa montezi injectorul cu bucsa fisurata, dar tu poti sa incerci ,sa montezi injectorul asa cum este , si vei incerca masina , daca merge bine ,o lasi asa pina vei gasi un alt injector . Injectoarele la CDI sint destul de scumpe . Poate vei gasi o firma care poate sa te ajute, cu un injector nou. sau cauta la demontari. O zi buna in continuare , si bafta cu injectorul.
      Injectorul a fost montat iar masina merge ok,nu galopeaza sau mai stiu eu ce.Urmeaza ca in viitorul apropiat sa imi iau unu de rezerva sa-l am la mine in caz de ceva.Iti multumesc.

      Comment


      • #4
        Salut, sincer si eu am avut aceasi problema la vito 112 CDI , mi-a schimbat doar bucsa filetata de pe injector, dar problema e alta la mine acuma: am schimbat shi garnitura de la capac si cele mici din jurul injectoarelor shi nu vrea sa imi mai porneasca masina .nu stiu dc. astept si eu ceva sfaturi aici pe forum. M-a dus la disperare deja .

        Comment


        • #5
          Salut!
          Cred ca am si eu aceias problema cu saiba de etanasare,este greu de schimbat,tot 112 CDI?
          Cand pornesc ventilatia si masina sta pe loc se simte in interior miros de noxe.
          Am inteles ca injectoarele ies foarte greu din chiuloasa!

          Comment


          • #6
            Originally posted by ionut_invest View Post
            Salut!
            Cred ca am si eu aceias problema cu saiba de etanasare,este greu de schimbat,tot 112 CDI?
            Cand pornesc ventilatia si masina sta pe loc se simte in interior miros de noxe.
            Am inteles ca injectoarele ies foarte greu din chiuloasa!
            Ies destul de greu.Cu un extractor special pentru injectoare se poate rezolva problema.Si eu vreau sa imi scot injectoarele la vara deoarece atunci voi schimba garnitura de la capacul culbutorilor.

            Comment


            • #7
              Daca pe la vreun injector a scapat compresie la saiba, s-a format calamina pe langa el si e crima de scos afara. Iese numai cu extractorul sau facut bucati!
              Daca au fost montate cum scrie la carte (cu vaselina speciala de la mercedes), se pot scoate cu mana. Eu le-am curatat pe la 100000 km, si le-am scos fara probleme.

              Comment


              • #8
                Salut. Si eu am un mercedes 112 cdi, din 2000 , 2200 cmc ,si am avut mari necazuri cu un injector care nu imi iesea afara de a trebuit sa dau motorul jos sa il pot scoate cu un extractor improvizat.Culmea e ca nu era acel injector pe langa care scapa compresia...era altul care nici nu banuiam sa iasa asa greu.si toate acestea doar pentru a schimba garnitura mare si cele mici de la capacul culbutori.Am avut si capacul culbutori rupt. in loc de orificiul mare pe unde intra injectorul si orificiul mic unde este locasul surubului ,era o gaura mare , Plus de asta am avut si bucsa de pe injector fisurata.In fine... am rezolvat cu capacul,am schimbat bucsa de pe injector, am schimbat garnituriile de la capac culbutori, am pus motorul sus pe masina , legat corect fiecare fir cu fir ,foarte atent, si acum am alta mare bataie de cap cu el,nu mai vrea sa porneasca.Din lipsa de motiv totusi am ajuns sa demontez regulatorul de presiune motorina.Pfff, era rupt inauntru.Am cumparat regulator second-hand, l-am montat si tot nu vrea sa porneasca.Acum sunt in stadiul de a demonta motorul iarasi de pe masina. Daca cumva cunosteti ,stiti vre-un secret despre ce as putea sa i fac ca sa porneask, v-as fi foarte recunoscator. Va multumesc anticipat !!!

                Comment


                • #9
                  Trebuie sa verifici cu atentie fiecare mufa.Eu am patit-o cu mufa de la injector,nu era introdusa destul in locasul ei. Scoate returul de la injectoare si vezi daca da motorina pe retur. Daca da de acolo s-ar putea sa fie problema. Inainte sa demontezi altadata injectoarele te sfatuiesc sa torni un litru de apa deasupra lor,pornesti motorul si vezi pe langa care scapa compresia.Eu asa am procedat.Inainte de a mai demonta motorul ar fi bine sa-i faci un test. Bafta!

                  Comment


                  • #10
                    Salutare , tocmai ce am masina la mecanic a 2-a oara din aceeasi cauza...garnitura injector . Nu stiu de ce nu tine mai mult de 10 mii de km . Eu i-am facut pe astia 10 mii intr-o luna,fac naveta germania romania. Colac peste pupaza intr-o parcare in bucuresti n-a mai vrut sa porneasca sub nici o forma . Pentru cine experimenteaza simptomul asta in caz ca se aprinde EDC-ul sa stie ca este 100% de la una din mufele de la injectoare . Eu am oprit masina mergand perfect si nu a mai pornit .

                    Comment


                    • #11
                      salutare,daca te referi la garnitura de cupru de pe varful injectorului,am patit-o si eu,desi o cumperi ca piesa noua trebuie decalita inainte de montaj, dupa acest procedeu se face mai maleabila si se aseaza mai bine,Bafta

                      Comment


                      • #12
                        Oameni buni,degeaba inlocuim saibele de cupru.Va spun din propria experienta,am fost nevoit sa rectific scaunul unde etanseaza saiba pe chiuloasa.Apoi saiba se inlocuieste cu una mai groasa(sint pe diferite grosimi pe original)si treaba se rezolva.Rectificarea se face cu un alezor special si face parte din sculele si dispozitivele mercedes

                        Comment


                        • #13
                          Cosminell,cum se comporta cand ai garnitura (saiba) la injector dusa?
                          A mea(masina) cand pornesc ventilatorul imi introduce noxe (gaze) in habitaclu,sa fie saiba ceea dusa?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ionut_invest View Post
                            Cosminell,cum se comporta cand ai garnitura (saiba) la injector dusa?
                            A mea(masina) cand pornesc ventilatorul imi introduce noxe (gaze) in habitaclu,sa fie saiba ceea dusa?
                            Mie imi introduce noxe in interior deoarece am o problema in spatele motorului la garnitura de la capacul culbutorilor , iar pe acolo iese fum pana cand se incalzeste motorul.
                            Poate trebuie schimbat filtrul de polen...sau poate e scos.

                            Comment


                            • #15
                              Am schimbat eu filtrul de polen!
                              Chinul lui Hristos,cu el...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF