Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vibratie/trepidatie V-klasse 220cdi an fabricatie 2002

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratie/trepidatie V-klasse 220cdi an fabricatie 2002

    Salutare tuturor,
    Vito al meu are o mica suferinta si nu ii dau de cap de ceva timp.
    Cu vreo 30 mii km in urma am sesizat o mica vibratie, incepe ca o vibratie marunta si apoi se transforma intr-un joc scadat fata/spate) in jurul turatiei de 1700-1900 rpm, indiferent de viteza in care se afla, cutia fiind automata (4+1 trepte). Vibratia a evoluat in timp incet-incet dar sigur. Nu face decat la cald ! La mersul cu motorul rece merge excelent. Dar dupa ce se incalzeste apare acea vibratie enervanta in jurul turatiei mai sus mentionate. O trec mai rapid peste turatia respectiva si tace, dar nu e in regula cu vibratia respectiva ,cred eu. Am studiat cu atentie tampoanele de motor si cel de dedesubt( cel de torsiune din suportul prin care trece planetara din dreapta) si am observat ca atunci cand schimb din R in D trecand prin N , tot ansamblul motor se misca foarte tare( fata/spate cate 2 cm) iar bucsa de dedesubt are joc de aprox 10 mm fata spate. Nu se vad rupte tampoanele de motor si nici cel de mijloc, dar par foarte moi si prea elastice. Am schimbat prima oara tot ce inseamna suport de tobe, dar nici o diferenta. Acum am luat tamponul din mijloc( nu l-am schimbat inca), comandat pe original MB dar pare la fel de moale de nou. Asa de ,,flescaite'' sunt tampoanele la Vito de fel?
    Intre timp am facut si injectoarele, care aveau niste valori astronomice , si toata lumea spunea ca de acolo am vibratia. Imi e rusine sa va spun cat m-a costat reparatia, ca sa constat ca apoi in afara de mersul mult mai linistit al motorului( fara fum, pornire excelenta, consum mic,etc) nu am scapat de vibratia obsedanta dintre viteze. Mentiuni speciale ar fi de facut:
    - cutia schimba impecabil.
    - uleiul este verificat( atat ca si culoare, nivel, etc)
    - masina ruleaza impecabil indiferent de regimul de viteza, sarcina,etc.
    - daca se doreste demaraj agresiv sau kickdown, totul perfect, foarte nervoasa de te baga in scaun.
    - nu patineaza in pante, nu smuceste, nu da socuri la schimbare.
    - nu are alte trepidatii legate de rulmenti, roti dezechilibrate( poti lua mainile de pe volan la 150-160 km/h)
    - a rulat preponderent pe autostrazi afara din tara, fara incidente majore, si o intretinere periodica si sezoniera facuta ca la carte.
    Cand a fost de schimbat ceva la ea am schimbat in mare parte doar cu piese de origine buna( placute frana, uleiuri, filtre, compresor aer ,etc.)
    Acum se banuieste ca ar fi convertizorul din cutie ( la doar 240 mii km) lucru care ma cam pune pe ganduri. Daca dau si o palarie de bani pe convertizor si manopera si constat apoi ca nu era asta si era un lucru marunt....
    Poate ma ajutati voi cu ceva sfaturi in privinta suportilor de motor , pe care le banuiesc eu. Ati patit vreodata asa ceva?
    Eu nu prea sunt familiarizat cu zgomotele si vibratiile la Mercedesuri cu motoare transversale, celelalte pe care le am avand toate motoarele longitudinale, la care am schimbat intr-adevar suporti de motor( din aceia cu ulei in interior) cand a fost nevoie dar parca nu ,,hatzanau'' asa de rau. Poate si pentru faptul ca celelalte sunt benzinare.
    Am cautat pe toate forumurile , inclusiv pe cele internationale, si vibratia convertizorului este descrisa altfel decat am eu, sau conform obiceiului, dupa rezolvarea problemei nimeni nu mai scrie de unde a fost cauza.
    Orice sfat sau sugestie imi este de folos ,mai ales daca vine din experientele dumneavoastra anterioare.
    Stima tuturor.

  • #2
    Salutare,
    Problema rezolvata. Dupa cateva nopti nedormite, batand netul in lung si in lat, folosind si posturile mai vechi ale Automaticului (de aici de pe forum si caruia ii multumesc pe aceasta cale) referitoare la cutiile de viteze automate, si in urma unor diagnoze amanuntite, am reusit sa salvez masina din mana multora care abia asteptau sa ii dea motorul si cutia jos sa ii schimbe convertizorul! Reparatie foarte costisitoare!
    Problema a fost din uleiul cutiei, care era original al masinii, si la care nu umblasem niciodata doarece toti imi spuneau:,, ala nu se schimba niciodata''! GRESIT! Dupa ce am consultat cu atentie documentatia masinii in care scria de catre producatorul german, ca la versiunea cutie automata tip x uleiul se schimba la maximum 9 ani indiferent de numarul de km parcursi! Ce pot sa va mai spun este ca in ultima perioada mi-am studiat si downloadat documentatii despre cutia de Vito (ZF 4HP-20) cat nu cred ca are un service de specialitate.
    Cutia este foarte bine vazuta ca fiabilitate si producatorul de asemenea.
    Revin cat de curand cu operatiunea de schimbare ale uleiului, care la prima vedere pare ceva banal dar in Romania devine o mare aventura, si care din pacate se poate termina tragic pentru ,,bijuteriile'' noastre de masini, la care asa cum imi place sa cred, noi posesorii lor tinem foarte mult. Inca o data respect pentru marca MB!
    Stima tuturor.
    Last edited by Dbr; 10-14-2016, 03:37 AM.

    Comment


    • #3
      Am revenit cu detalii referitoare la procedura de schimbare a uleiului in cutia de viteze. Este descrisa aici cu lux de amanunte:

      Uleiul din foto atasata este cel pe care l-am folosit eu si respecta specificatiile MB 236.11 (ATF) A 001 9892203. Initial cand mi-am cautat uleiul existau o gramada de neconcordante intre ce spunea producatorul si ce spuneau ,,specialistii'' din Ro. Imi era recomandat MB 236.10 care este rosu si este cu totul altceva. Uleiul cutiilor ZF este de culoare aproape transparenta (galbuie).
      Aici se poate gasi o documetatie completa de service( inclusiv diagnoza computerizata) a cutiilor ZF 4 HP 20 cu care au fost echipate V 220 CDI ( probabil si alte modele)

      Reprezentata pe Ro exista in incinta fostei fabrici 23 August( actuala Faur) in Bucuresti sector 3.
      Fabricantul, asa cum am mai spus, este un concern german de prestigiu

      Am pus toate datele referitoare la acest tip de cutii de viteze in speranta ca poate va vor fi de folos si dumneavoastra vreodata, si pentru a nu ajunge candva sa desfaceti degeaba in mii de bucati masina.
      Cu stima.
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Apreciez contributia dezinteresata. Succes!
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Multumesc frumos. Si dumneavoastra asemenea. Recunosc faptul ca forumul m-a ajutat foarte mult in ,,diagnosticarea'' pe care am facut-o. Si discutiile de pe forumurile de prin toata lumea (SUA, Australia, Rusia,etc) au fost relevante.
          Nu va mai spun si ca eram sfatuit la un moment dat sa schimb planetarele, suportii de motor( cel de mijloc l-am schimbat degeaba, cu mare chinuiala fara sa dau jos de pe masina consola prin care trece planetara lunga), injectoarele (costuri 6000RON) care oricum trebuiau schimbate, dar vibratia nu era de acolo, diagnoze cu Bosch si Star( erori 0),etc etc. Devenise obsesia vietii , eu incapanandu-ma sa nu dau cutia jos! Confuzia creeata in mintea tuturor celor carora m-am adresat era oarecum scuzabila, lucru pe care l-am inteles tarziu, deoarece cutia de viteze nu este fabricata si nici dedicata Mercedes Benz(echipand multe alte marci). Pe mai toate siteurile unde apareau comentarii vechi sau noi legate de aceasta vibratie obsedanta, nimeni nu spunea in final cum s-a rezolvat problema, lucru care m-a ambitionat nespus sa rezolv si sa SCRIU aici pe forumul nostru, al pasionatilor. Eram sfatuit inclusiv de cei apropiati sa vand masina. Dar eu nu am luat masina sa o vand, ci pentru a o folosi cu placere multi kilometrii. Degeaba incercam eu sa le explic faptul ca Mercedes inainte de toate, este ,,o stare de spirit'' si ca daca are o suferinta nu trebuie sa o disecam ca pe broasca la anatomie.
          Stima tuturor

          Comment


          • #6
            M am decis sa las si eu cateva cuvinte pe acest post.
            Am avut aceleasi probleme ca cele prezentate de catre membrul DBR....si pot spune ca lecturarea cuvintelor de mai sus m au ajutat sa rezolv problema cu vibratia aparuta in momentul in care acceleram.Am rezolvat aceasta problema prin schimbarea uleiului si a filtrului de cutie.Totul e functional acum si in conditii optime.Un singur lucru as vrea sa il mentionez in plus...faptul ca inainte de a schimba uleiul , nivelul uleiului din cutie era peste limita normala si cred ca si acest lucru a afectat functionarea normala a cutiei.

            Comment


            • #7
              Ai dat cutia jos de pe masina? Intreb, deoarece numai asa puteai schimba fltrul de ulei, mai exact prin defacerea in doua a cutiei...

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF