Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Vito 112 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutare...

    Am veirifcat azi valva..am alimentati la 5-7-12v si incinde perfect..deci e ok.
    Am masurat tensiunea la mufa care vine de la ecu si am doar 8v , insa cred ca amperajul este foarte slab..:|.

    Sa inteleg ca ECU " s-a dus" ?

    In cazul asta trebuie schimbat ecu + immo + cheia?:| ...io sper ca mai exista si alta varianta...

    Astept un raspuns..Multumesc.
    ____________________________________________

    Comment


    • #17
      Din cite imi amintesc acea valva lucreaza la 5 volti.Ea trebuie sa fie permanent inchisa,doar atunci cind Ecu o comanda este aplicata tensiunea respectiva pe terminalii sai si ,,scapa,, vacuum (scapind vacuum nu ai turbo).Deci atunci cind pornesti motorul nu valva lucreaza ci pompa de vacuum,si acctioneaza geometria variabila de la turbina dupa care Ecu intra in actiune si-ti regleaza presiunea pe admisie in functie de MAP.
      Poate gresesc dar am avut aceeasi problema si am schimbat si valva si furtune si nu era nevoie.Turbo a fost de vina,mai precis sectorul geometriei variabile care in anumite situatii se inchidea si raminea intepenit.L-am desfacut,curatat si uite asa au trecut vreo 120 000 de km de atunci.
      multa bafta

      Comment


      • #18
        Man,m-as bucura mult sa fie la tensiunea mica...si sper sa nu fie vreo problema la ECU..

        :-?..din ce am vazut eu ..cred ca e tocmai invers la mine.Adica cat am tensiune la terminatii valvei ,aceasta e inchisa.Cand nu este tensiune aceasta elibereaza vacuumul..

        EDIT:
        Cu actuatorul de la turbo nu e nicio problema.Merge foarte bine ,usor si nu ramane blocat.
        ____________________________________________

        Comment


        • #19
          Cel mai simplu ar fi sa ai pe cineva cu tine in timp ce conduci masina,cu diagnoza conectata si sa monitorizeze in timp real presiunea pe turbo.Atunci ai o idee ,e prea multa presiune sau prea putina in admisie.Daca e prea multa si Map senzor e bun nu ramine altceva decit ca valva ta a decedat,daca e prea putin si Map senzor e bun atunci ori turbina nu poate mai mult ,ori intercoolerul ti-e infundat cu ulei,ori ai scurgeri de presiune pe traseu.
          Apropo furtunasele de la valva sigur sint asezate unde trebuie?

          Comment


          • #20
            SAlutare..

            Ar fi bun .Dar prietenul asta cu testerul...) e vai si amar..DAca ii vezi laptopul pe care are softul instalat ,te bufneste rasul..Are balamalele rupte si sta sprijinit pe o garnoitura de chiuloasa de logan)..

            De ieri de cand am umblat putintel la ea...vad ca merge bine...am curatat supapa in sine ,am nerificator , am suflat/curatat mufele de la ecu (am dat cu putin wd40 ) si de la supapa ..am verificat furtunele de vacuum...si e ok..

            Merge asa cum mergea cand am luat masina.
            Turatia creste liniar ...nu mai are suturile alea care le avea....se duce bine in mare.Imi place cum se prezinta acum.
            Sper sa ramana asa...)..Ma rog.


            Pe traseu nu cred ca am probleme :ulei in intercooler nu cred ca turbo nu scapa ulei , iar intercolerul l-am spalat asta primavara ....

            Ar mai fi o chestie...senzorul de temperatura care vine montat la intercooler..:-?..O sa-l verific maine sa vad cum se prezinta garnitura de la senzor.Daca nu e ok,putin silicon nu strica,nu?

            O sa incerc sa vorbesc cu prietenul asta poate pun softul pe laptop la mine si kts-ul lui . Insa nu stiu care sunt parametri motorului la care trebuie sa fie , presiune ulei , presiune aer , temperatura aer... etc.

            Cand am bagat KTS-ul arata foarte multe date , insa degeaba daca nu avem o lista cu parametri normali.....
            Injectoarele pe tester erau ok : am 2 cu 0,6 si 2 cu 1 si ceva.

            Incerc toate variantele..
            Dar cum spuneam ,acum vad ca este ok .

            Multumesc mult pentru raspunsuri.
            ____________________________________________

            Comment


            • #21
              Am sieu o problema cu fumul negru,mi-azis cineva ca e o electrovalva...eu nu ma pricep,fumul iese de la 3000 de turatii...de ce oare?

              Comment


              • #22
                Daca ma puteti ajuta cu sfaturi sau cu un atelier de reparatii vamultumesc anticipat...va salut...

                Comment


                • #23
                  Dar se tureaza peste 3000 ture?
                  ____________________________________________

                  Comment


                  • #24
                    eu am cumparat de la dezmembrari alta supapa de presiune dar vad ca tot nu imi intra turbo in functiune.se duce mai mult de 3000 rpm dar nu zvacneste cum o facea cu vechea supapa.imi poate da cineva un sfat ce sa fac cu supapa asta noua sau ce sa fac in general sa o fac sa mearga???

                    Comment


                    • #25
                      In general ar fi indicat sa faceti o diagnoza deoarece plafonarea poate fi din mai multe cauze si supapa aia "noua" este totusi luata din dezmembrari ... poate nu este totusi chiar atat de "noua" .
                      Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF