Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme Vito 112 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutare...

    Am veirifcat azi valva..am alimentati la 5-7-12v si incinde perfect..deci e ok.
    Am masurat tensiunea la mufa care vine de la ecu si am doar 8v , insa cred ca amperajul este foarte slab..:|.

    Sa inteleg ca ECU " s-a dus" ?

    In cazul asta trebuie schimbat ecu + immo + cheia?:| ...io sper ca mai exista si alta varianta...

    Astept un raspuns..Multumesc.
    ____________________________________________

    Comment


    • #17
      Din cite imi amintesc acea valva lucreaza la 5 volti.Ea trebuie sa fie permanent inchisa,doar atunci cind Ecu o comanda este aplicata tensiunea respectiva pe terminalii sai si ,,scapa,, vacuum (scapind vacuum nu ai turbo).Deci atunci cind pornesti motorul nu valva lucreaza ci pompa de vacuum,si acctioneaza geometria variabila de la turbina dupa care Ecu intra in actiune si-ti regleaza presiunea pe admisie in functie de MAP.
      Poate gresesc dar am avut aceeasi problema si am schimbat si valva si furtune si nu era nevoie.Turbo a fost de vina,mai precis sectorul geometriei variabile care in anumite situatii se inchidea si raminea intepenit.L-am desfacut,curatat si uite asa au trecut vreo 120 000 de km de atunci.
      multa bafta

      Comment


      • #18
        Man,m-as bucura mult sa fie la tensiunea mica...si sper sa nu fie vreo problema la ECU..

        :-?..din ce am vazut eu ..cred ca e tocmai invers la mine.Adica cat am tensiune la terminatii valvei ,aceasta e inchisa.Cand nu este tensiune aceasta elibereaza vacuumul..

        EDIT:
        Cu actuatorul de la turbo nu e nicio problema.Merge foarte bine ,usor si nu ramane blocat.
        ____________________________________________

        Comment


        • #19
          Cel mai simplu ar fi sa ai pe cineva cu tine in timp ce conduci masina,cu diagnoza conectata si sa monitorizeze in timp real presiunea pe turbo.Atunci ai o idee ,e prea multa presiune sau prea putina in admisie.Daca e prea multa si Map senzor e bun nu ramine altceva decit ca valva ta a decedat,daca e prea putin si Map senzor e bun atunci ori turbina nu poate mai mult ,ori intercoolerul ti-e infundat cu ulei,ori ai scurgeri de presiune pe traseu.
          Apropo furtunasele de la valva sigur sint asezate unde trebuie?

          Comment


          • #20
            SAlutare..

            Ar fi bun .Dar prietenul asta cu testerul...) e vai si amar..DAca ii vezi laptopul pe care are softul instalat ,te bufneste rasul..Are balamalele rupte si sta sprijinit pe o garnoitura de chiuloasa de logan)..

            De ieri de cand am umblat putintel la ea...vad ca merge bine...am curatat supapa in sine ,am nerificator , am suflat/curatat mufele de la ecu (am dat cu putin wd40 ) si de la supapa ..am verificat furtunele de vacuum...si e ok..

            Merge asa cum mergea cand am luat masina.
            Turatia creste liniar ...nu mai are suturile alea care le avea....se duce bine in mare.Imi place cum se prezinta acum.
            Sper sa ramana asa...)..Ma rog.


            Pe traseu nu cred ca am probleme :ulei in intercooler nu cred ca turbo nu scapa ulei , iar intercolerul l-am spalat asta primavara ....

            Ar mai fi o chestie...senzorul de temperatura care vine montat la intercooler..:-?..O sa-l verific maine sa vad cum se prezinta garnitura de la senzor.Daca nu e ok,putin silicon nu strica,nu?

            O sa incerc sa vorbesc cu prietenul asta poate pun softul pe laptop la mine si kts-ul lui . Insa nu stiu care sunt parametri motorului la care trebuie sa fie , presiune ulei , presiune aer , temperatura aer... etc.

            Cand am bagat KTS-ul arata foarte multe date , insa degeaba daca nu avem o lista cu parametri normali.....
            Injectoarele pe tester erau ok : am 2 cu 0,6 si 2 cu 1 si ceva.

            Incerc toate variantele..
            Dar cum spuneam ,acum vad ca este ok .

            Multumesc mult pentru raspunsuri.
            ____________________________________________

            Comment


            • #21
              Am sieu o problema cu fumul negru,mi-azis cineva ca e o electrovalva...eu nu ma pricep,fumul iese de la 3000 de turatii...de ce oare?

              Comment


              • #22
                Daca ma puteti ajuta cu sfaturi sau cu un atelier de reparatii vamultumesc anticipat...va salut...

                Comment


                • #23
                  Dar se tureaza peste 3000 ture?
                  ____________________________________________

                  Comment


                  • #24
                    eu am cumparat de la dezmembrari alta supapa de presiune dar vad ca tot nu imi intra turbo in functiune.se duce mai mult de 3000 rpm dar nu zvacneste cum o facea cu vechea supapa.imi poate da cineva un sfat ce sa fac cu supapa asta noua sau ce sa fac in general sa o fac sa mearga???

                    Comment


                    • #25
                      In general ar fi indicat sa faceti o diagnoza deoarece plafonarea poate fi din mai multe cauze si supapa aia "noua" este totusi luata din dezmembrari ... poate nu este totusi chiar atat de "noua" .
                      Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF